RPGworld
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een plek om te RPGen


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Bleed Forever(Nieuw!)

4 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 5]

1Bleed Forever(Nieuw!) Empty Bleed Forever(Nieuw!) ma jul 15, 2013 12:09 am

hermelien2607

hermelien2607
Admin

De Rpg speelt zich 18 jaar na de oorlog tegen Voldemort af. Tops & Ginny zijn dood (Ginny ipv Remus) vermoord tijdens de slag om Zweinstein. Remus heeft het overleefd, Teddy bestaat niet. Na de dood van Tops, is Remus een tijdje van de kaart geweest maar heeft ondertussen een relatie met Melian die hij stiekem altijd al leuk had gevonden en zij hem ook. Ze zijn getrouwd en hebben nu 3 kinderen, Dane (17), Kyle (15) en Amber (13). Kyle en Dane gaan beiden gewoon naar Zweinstein. Amber is samen met haar peetouders Bill & Fleur naar Frankrijk verhuisd en gaat daar naar school waar Fleur schoolhoofd is en Bill nog steeds vloekbreker.  Remus is weer aangesteld als Docent bezweringen en plaatsvervangend schoolhoofd. Hij is ook tevens peetvader van Luthien Sneep.

Severus is vermoord maar door een oeroude spreuk die Christina Zwarts-Sneep, halfzus van Sirius en vrouw van Severus, heeft gevonden is hij weer tot leven gekomen, het is zelfs na 18 jaar nog steeds vreemd om in leven te zijn terwijl je toch een paar weken dood bent geweest en rare dingen heb meegemaakt  zoals Harry die met Perkamentus praatte (Degene die Sev speelt kan zelf bedenken wat voor dingen hij heeft gezien of met wie Severus heeft gesproken). Severus en Christina hebben ook een dochter Luthien (17). Luthien en Dane zijn beste vrienden maar ze kan het ook erg goed vinden met Kyle. Luthien is getrouwd met Charlie Wemel, máár Luthien heeft in het geheim een relatie met haar oom Sirius die ook niet dood is, in het 5de jaar van Harry leek het net of hij inderdaad door die poort viel maar hij is gered door Perkamentus (die overigens wel dood is ..) Niemand weet van de relatie af (Dus ook Charlie niet!)omdat het haar oom is en natuurlijk vele malen ouder dan haar, Remus komt er op een gegeven moment achter maar kan er natuurlijk weinig aan doen dan Sirius eraan blijven herinneren wat een idioot het is en dat als Severus er achter komt hij net zo goed wel door die poort had kunnen vallen (Ja Remus is erg vriendelijk :3)

Harry krijgt vast wel ergens een nieuwe liefde of misschien heeft hij er al een ligt eraan wie zijn rol op zich durft te nemen en Harry is een beetje een slijmbal geworden tegenover Severus, nu hij weet hoe alles zit en dat hij nog leeft dankzij Sneep probeert hij al jaren lang een band te krijgen met zijn oude vijand en toverdrank leraar wat echter tot dusver nog geen succes heeft gehad.
Ron en Hermelien… ik heb die match nooit erg interessant gevonden persoonlijk dus het ligt er ook geheel aan wie hun rollen wilt nemen die kiezen dan zelf maar of ze een relatie hebben getrouwd zijn kids etc.  Anderling is erg oud, ERG oud maar is vooralsnog schoolhoofd. Severus is weer docent Verweer tegen de zwarte kunsten & Remus heeft bezweringen op zich genomen nadat Banning met Pensioen ging. Als het volle maan is vervangt Melian Sneep hem. Marcel heeft de plaats van professor Stronk ingenomen en is dus leraar kruidenkunde. Ron en Harry zijn schouwers geworden, Hermelien is docente gedaanteverwisseling. Zwamdrift en Firenze delen nog steeds het vak Waarzeggerij en professor Sinistra is er nog steeds als docent astronomie. Uiteraard is professor Kist er nog als leraar geschiedenis van de toverkunst wat nog steeds even saai is als altijd.
Christina werkt op de ziekenzaal want madame Pleister is ook met pensioen en soms assisteerd zij Sneep bij de lessen veweer tegen de zwarte kunsten.
Rol indeling tot nu toe :

Sirius Zwarts : Cyn
Remus Lupos: Cyn
Kyle Lupos: Cyn
Melian Sneep-Lupos : Laura
Christina Zwarts- Sneep : Do
Luthien Sneep : Do
Dane Lupos: Laura
Severus: Dylan
Charlie Wemel: Cyn
Zoey Grey: Cyn
Anna Kragge: Do
Selene Nightingale: Do
Revius Alast : Dylan
Amycus Kragge: Cyn

https://therpgworld.forumactie.com

2Bleed Forever(Nieuw!) Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) ma jul 15, 2013 12:34 am

hermelien2607

hermelien2607
Admin

Luthien
Liep rustig door het huis van haar ouders heen, ze was bezig om de laatste dingetjes qua spullen te verzamelen voor als ze weer naar Zweinstein ging. Eigenlijk woonde Luthien niet meer bij haar ouders maar bij de man waar ze pas sinds kort mee getrouwd was, maar soms ging ze zo als nu nog wel bij haar ouders logeren. Ze was blij dat haar ouders mee naar Zweinstein gingen, zo hoefde zij niet net als andere haar ouders het helle jaar te missen. Stiekem dacht ze aan Sirius, wat wou ze graag dat ze even naar hem toe kon sneaken. Charlie was nu toch op vakantie naar oude kameraden van hem in Roemenie.

https://therpgworld.forumactie.com

3Bleed Forever(Nieuw!) Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) ma jul 15, 2013 12:49 am

heaven

heaven
Admin

Sirius

sirius opende eerst een oog, keek naar de tijd, kreunde even, deed zn oog weer dicht en draaide zich toen nog eens om. t was veel te vroeg maar natuurlijk wilde Remus nog even langs komen voor hij naar Zweinstein ging. meneer de leraar/ plaatsvervangend schoolhoofd kon natuurlijk geen normaal tijdstip bedenken om langs te komen. of een andere dag. Remus was een docent for crying out loud. Sirius zuchte nog eens diep en kwam toen maar overeind om zijn luie reet vervolgens naar de douche te bewegen. hij was geen ochtend persoon. Nooit geweest ook daarom dat hij en James in hun schooltijd ook altijd te laat waren voor t eerste lesuur. Sirius kwam niet heel veel later aangekleed en schoon de douche uit. Wakker was een ander verhaal. Hij vroeg zich af of hij Luthien nog zou zien voor ze wegging naar Zweinstein... wederom slaakte hij een diepe zucht, oh als Secretus erachter kwam dat hij en Luthien een relatie hadden, niet eens omdat ze was getrouwd met Charlie Wemel, maar meer omdat sneep gewoon een hekel had aan hem, en waarschijnlijk ook wel een beetje omdat hij Luthien's oom was...dat werkte vast ook wel mee. Hij wist dat t fout was. Op zoveel manieren maar ja aan de andere kant, you don't choose who you fall in love with. En sirius was nooit echt verliefd geweest. Met Luth was dat anders... en hij was niet van plan haar vader ertussen te laten komen. Zijn zus daarentegen was weer een geheel ander verhaal. als die erachter zou komen... oei daar wilde hij nu niet aan denken. Sirius liep naar de keuken waar de nu nog veeeeel oudere Knijster rondsloop. Sirius had geleerd, schoorvoetend met heel veel tegenzin, om vriendelijk te doen tegen de huiself wat in het voordeel had gewerkt. Knijster was een nu veel betere kok. Sirius plofte neer op een stoel en Knijster bracht hem een kop koffie. hij bedankte zij meelijwekkende huiself en begon voor zich uit te staren diep in gedachten verzonken.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

4Bleed Forever(Nieuw!) Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) ma jul 15, 2013 12:59 am

hermelien2607

hermelien2607
Admin

Off: Best gehandicapt zonder Charlie en Sneep T_T

Luthien was eindelijk klaar met haar koffer inpakken. Ze zuchten, ze had een behoorlijk zooitje van haar leven gemaakt. Ze had een affaire met haar oom, bedroog iemand waarvan ze hield, maar inmiddels was ze ook van Sirius gaan houden. Ze hield nu van Charlie én Sirius. In eerste instantsie was Luthien aangetrokken geweest tot Sirius omdat ze vaak zonder Charlie was, Charlie zat om de 3 maanden een maand in Roemenie waardoor Luthien veel zonder echtgenoot zat, natuurlijk had ze haar school en was ze nooit echt alleen maar zonder je geliefde is het toch allemaal erg eenzaam. Maar nu ging het al lang niet meer om haar eenzaamheid nu was ze ook gewoon echt verliefd geworden op Sirius of ze het wilde of niet maar ook nog steeds verliefd op Charlie! Ze werd gek van haar zelf, ze had Sirius echt even nodig om met hem te praatten haar ouders waren toch niet thuis, ze sloeg haar mantel om en ging via de haard naar het grimbouwplein 12. Ze kwam in de eetkamer uit de haard. "Sirius!"Riep Luthien in de hoop dat hij haar hoorden, als ze hem moest gaan zoeken in dit huis was ze nog wel even zoet.

https://therpgworld.forumactie.com

5Bleed Forever(Nieuw!) Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) ma jul 15, 2013 1:12 am

heaven

heaven
Admin

Sirius

Sirius onderdrukte een geeuw en nam een slok koffie. Knijster glipte ertussenuit om... geen idee wat Knijster ging doen. T kon Sirius ook zeer weinig schelen zolang de elf maar niet weer in de onderbroeken la van zijn ouders ging lopen snuffelen. Hij had nog steeds niet alles weg kunnen gooien. alles wat hij van zijn ouders had weggegooid kwam weer terug. die stomme vloeken en bezweringen ook. Remus was er ook niet in geslaagd die te breken, niemand eigenlijk wat hem behoorlijk irriteerde. Waarom dacht hij ook al weer aan zijn ouders? Ohja Knijster. Sirius schudde zijn hoofd het was al algemeen bekend dat hij niet helemaal spoorde maar dat deed hem niets. normaal was zo saai. Sirius wilde net nog een slok van zijn koffie nemen toen hij ineens de zoetgevooisde stem hoorde van zijn veel jongere misteress. Sirius veerde overeind, stak zijn hoofd om de hoek en zag Luthien staan "Ah een zeer vroege goedemorgen juffrouw. U bent denk ik aan t verkeerde adres. U zoekt iemand die zowel charmant, knap, slim, en grappig - oh nee wacht u bent hier aan t juiste adres" zei hij met een grijs. hij kwam nu helemaal de keuken uit en liep op Luthien af waarna hij zijn armen om haar heen sloeg en een kus op haar voorhoofd plantte. Hij was direct wakker "How's my favorite dirty misteress?" zei hij vrolijk. Hij hield haar even op afstand zodat hij haar kon bekijken. "Zeg ik kan me niet herinneren dat je zo knap was de vorige keer dat ik je zag..." oh wat was hij toch weer heerlijk charmant bezig. Als Luthien weg was zou hij nog steeds zo vrolijk zijn...Remus stond wat te wachten. Hij hoopte maar dat zijn beste vriend niet zelf een ochtend humeur had...

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

6Bleed Forever(Nieuw!) Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) ma jul 15, 2013 1:24 am

hermelien2607

hermelien2607
Admin

Luthien wachten rustig af tot Sirius naar haar toe kwam gelopen toen ze hoorde wat hij zei, zuchten ze even geriteerd ze was niet echt in de stemming voor dit soort gedoe en gepraat, ze voelde zich schuldig aan Charlie maar wilde Sirius ook niet kwijt ze wist het dus gewoon even niet meer, buiten dat was haar oom veel ouder dan zij en konden ze samen ook geen kinderen meer krijgen omdat Sirius daarvoor te oud was, dat zou gewoon niet gezond zijn, afgezien van het feit dat het haar oom was en dat dit dus eigenlijk gewoon insest was waar ze mee bezig was. En wat als haar ouders hier ooit achter kwammen?! Dan kon ze het ook wel echt shakken! ook al was ze getrouwd en uit huis zou ze alsnog huisaresst for life krijgen. Ze zuchten diep normaal werd ze super vrolijk van Sirius zijn geflirt maar nu maakte het dat ze nog meer bewust van alles werd hoe stom het was wat ze allemaal deed en hoe slecht ze eigenlijk bezig waren, maar toch hield ze van Sirius en kon ze niet meer zonder hem ze liet het toe dat hij haar een kus gaf en haar vast hield maar ze reageerde niet echt op wat hij deed of zei, ze wist gewoon even niet meer wat ze moest doen en hoe ze moest reageren, dus zweeg ze gewoon maar, ze legde onbewust haar hoofd op zijn schouder en sloot haar ogen, ze voelde de tranen in haar ogen branden, ze hield hem stevig vast. maar zweeg nog steeds, ze durfden al haar twijfels niet aan haar minaar te vertellen, bang dat hij haar dan zou verlaten.

https://therpgworld.forumactie.com

7Bleed Forever(Nieuw!) Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) ma jul 15, 2013 1:40 am

heaven

heaven
Admin

Off: oeh drama aan t begin van een rpg. Epic :3

Sirius
Sirius merkte dat hij niet echt een response kreeg, wat hij normaal wel kreeg, normaal werd ze rood als hij zo flirterig deed, ging ze lachen enzo. nu was de lach ver te zoeken. Sirius zuchte even diep en keek haar fronsend aan nadat hij haar had losgelaten. "Waar zit je mee Luthien? Tell me." zei hij nu serieus. alle humor was uit zijn stem en gezicht verdwenen. Hij kon net zo snel omslaan qua humeur als t weer in Nederland. Sirius pakte haar hand en nam haar rustig mee naar de woonkamer waar hij op de bank ging zitten en haar naast zich trok, niet te hard anders zou ze nog over de bank heen vallen zoals Ron als hij teveel op had en weer met een kussen op de leuning ging zitten (zoals in hp6 met die lovepotion qq) en hij keek haar vragend en bezorgd aan. Ze zat heel erg ergens mee t was niet zo moeilijk dat te zien en al helemaal niet voor hem. HIj kende haar waarschijnlijk beter dan Charlie of haar ouders. Zelfs toen ze jonger was hadden zij een hechte band gehad. Sirius legde zijn hand onder haar kin en tilde haar hoofd een stukje op zodat ze hem aankeek en haar hoofd niet kon afwenden. Dat was altijd handig hij kreeg altijd alles uit haar t enige wat hij hoefde te doen was zorgen dat ze oogcontact hielden. Hij moest echter ook rekening houden met de mogelijkheid dat Remus ineens voor hun neus kon staan maar zoals ze nu zaten zag het er niet raar uit. Het zag er nu uit als een oom en zijn nichtje die een serieus geprek aan t voeren waren. Remus keek daar niet eens meer raar van op als hij hier kwam en Luthien was er ook. Wat vrij vaak t geval was. tenzij Charlie er was dan zag Sirius haar wat minder. hij snapte ook wel waarom maar dat maakte het voor hem niet makkelijker, of minder jaloers wetende dat ze bij charlie in zijn armen lag, hem kuste, sex hadden en dat alles. Hij schudde die gedachte van zich af en hij bleef Luthien aankijken tot ze antwoord zou geven.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

8Bleed Forever(Nieuw!) Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) ma jul 15, 2013 1:52 am

hermelien2607

hermelien2607
Admin

Luthien keek haar minnaar in de ogen, ze wou het liefste haar gezicht uit zijn handen trekken maar helaas ging dat niet zo gemakkelijk als ze gehoopt had. Ze zuchten nogmaals en wist nog steeds niet of ze het moest vertellen ze zuchten diep en bleef hem aankijken helaas kon ze hem niet langer weerstaan en besloot ze het maar gewoon te zeggen. "We zijn belachelijk bezig..."riep ze uit. "jij bent mijn oom, jij bent veel ouder, ik ben getrouwd, mijn vader haat je, mijn moeder is jóuw zus."Begon ze allemaal onsamen hangend achter elkaar eruit te flappen. "En ik wil ook ooit kinderen, maar dat zal met jou nooit kunnen want daarvoor ben je te oud en je bent mijn oom dus het word dan geen gezond kind, ik wil jou niet kwijt, maar ook Charlie niet, ik hou van jullie allebei, en ik weet het gewoon niet meer hoe of wat, we kunnen niet voor de rest van ons leven dit geheim houden, ik kan niet Charlie altijd maar blijven bedonderen, ik kan ook tegenover jou niet altijd maar met Charlie blijven!"begon ze veder te gaan. "Stel ik ben ooit zwanger van Charlie, hoe the fuck ga jij daar op reageren, dat kan gewoon niet dat kan ik niet maken! en dan heeft dat kind twee vaders dat gaat toch ook niet! en wat als iemand erachter komt dan kunnen we het wel shakken?"riep ze uit, ze voelde dat de tranen over haar wangen begonnen te stromen. "ik wil je gewoon echt niet kwijt...maar Charlie ook niet ik weet het gewoon niet meer!"riep ze toen weer veder, ze keek hem hopeloos aan en wist het gewoon echt niet meer.

https://therpgworld.forumactie.com

9Bleed Forever(Nieuw!) Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) ma jul 15, 2013 2:13 am

heaven

heaven
Admin

Off: juuuiiissst hahahaha dramaqueen Do k heb je gemist meid !

Sirius
Dit had hij niet aan zien komen. Sirius liet abrupt haar gezicht los en trok zich een stukje terug terwijl zij alles eruit gooide wat op haar hart lag. Hij luisterde, huiverde, en voelde zich ineens waanzinnig schuldig. Toen Luthien uit was gesproken was t voor enkele minuten eng stil terwijl Sirius nadacht over de juiste reactie. Hij besloot dat er gewoon geen goede reactie hierop was en dat hij gewoon moest zeggen wat hij dacht "Ik weet dat we stom bezig zijn. Ik weet dat dit fout is op zoveel manieren en dat je vader en Charlie me vermoorden als t ooit uitkomt." begon hij langzaam met een diepe frons in zn voorhoofd "Ik zal je niet tegenhouden als je besluit voor Charlie te gaan. En wat kinderen betreft..." daar had hij eerlijk gezegd geen antwoord op. Hij wist niet hoe hij zou reageren als zd ineens zwanger zou zijn "ik weet niet hoe k erop zou reageren. ik weet niet of t wat zou veranderen aan wat ik voor je voel... want k hou van je en dan niet alleen als mn nichtje." ja en van een bijzonder goed humeur donderstraal je zo in een keer naar depressief. BAM. Sirius wreef even met zn hand over zn gezicht "Je zal mij nooit kwijt raken maar je zal zelf moeten uit zien te vinden wat je wil. wil je hiermee doorgaan of kies je ervoor om te stoppen en voor Charlie te gaan wat ik kan begrijpen." hij wilde hier niet eens aan denken maar het moest "Je moet een keuze maken Luthien. t zal voor jou ook een stuk makkelijker zijn als je weet wat je wil. denk er goed over na-" Sirius stopte met praten toen hij de voordeur hoorde "Remus is er." zei hij kalm "Ga naar school. Denk erover na. k hoor t wel." Sirius stond op drukte nog een kus op haar voorhoofd en ging toen Remua begroeten die vervolgens achter hem aankwam de woonkamer in "Hee Luthien" zei Remus kalmpjes. het was de gewoonste zaak van de wereld dat Luth er was hij keek er niet meer bepaald van op. Sirius stond schuin achter Remus en keek Luthien bewust niet meer recht aan. in plaats daarvan keek hij naar Remus zijn rug.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

10Bleed Forever(Nieuw!) Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) ma jul 15, 2013 2:50 pm

MissSnape

MissSnape
Admin

Dane Lupos

Dane zat op de bank bij zijn ouders thuis. Zijn moeder zat weer vreselijk te stressen, omdat ze bang was dat ze iets zou vergeten om mee te nemen naar Zweinstein. Dane snapte dat niet. Als je iets vergat, dan kocht je het toch gewoon overnieuw? En de belangrijkste dingen waren meestal moeilijk om te vergeten. Dane keek om zich heen. Hij woonde nog steeds bij zijn ouders thuis. Meestal had hij het er erg fijn, maar zo af en toe werd hij er ook helemaal gek. Dane zat erover na te denken om nadat hij Zweinstein af had gerond een plek voor zichzelf te zoeken. Hij vond dat hij nou wel de leeftijd kreeg om op eigen benen te staan. Dane had het er nog niet met zijn ouders over gehad. Hij wist gewoon dat zijn ouders, en dan zeker zijn moeder, het niet leuk of een goed idee zouden vinden. Toch zou Dane ooit het onderwerp aan moeten snijden, anders zou hij voor altijd hier blijven worden. Dane keek de woonkamer weer eens rond. Hij zag alleen zijn moeder de hele tijd nerveus heen en weer lopen en spullen in verschillende tassen stoppen. Zijn vader en broertje Kyle zag hij nergens. Dane vroeg zich af of Kyle al klaar zou zijn met zijn koffer pakken. Dane had het snel gedaan. Hij had gewoon alles in zijn hutkoffer gegooid, zonder het netjes op te vouwen of neer te leggen, en was daarna bovenop de koffer gaan zitten aangezien het moeilijk dicht ging. 'Kyle? Waar zit je?' schreeuwde Dane door het huis. Hij had geen zin om op te staan.



Laatst aangepast door MissSnape op ma jul 15, 2013 3:13 pm; in totaal 1 keer bewerkt

11Bleed Forever(Nieuw!) Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) ma jul 15, 2013 3:00 pm

MissSnape

MissSnape
Admin

Melian Snape

Melian liep gestrest door het huis heen. Ze moest nog zoveel spullen pakken en ze had nog maar een klein uurtje om dat alles te doen. Ze zag dat Dane op de bank zat en een beetje niets aan het doen was. Waar haar man en andere zoon waren, wist Melian niet. Wat ze wel wist, was dat zij waarschijnlijk de enigste was die wat nuttigs aan het doen was. Ze liep langs de bank. 'Dane, ga ook iets doen. Mij helpen bijvoorbeeld en stop met dat geschreeuw.' snauwde Melian naar Dane. Ze was altijd behoorlijk chaggie als ze in de stress zat. Melian liep naar de trap. 'Kyle! Remus! Gaan jullie mij nog helpen of hoe zit het?' schreeuwde ze nu zelf naar boven. Alleen nadat ze het had geschreeuwd besefte ze dat Remus niet thuis was, maar ergens anders. Fijn, dacht ze. Nu mocht ze ook nog eens alle troep opruimen terwijl Remus een beetje niks zat te doen bij Sirius. Toen keek ze de hal rond. Jeetje wat een zooi, dacht Melian. Overal lagen schoenen, jassen en truien. Ze zuchtte luid. Ze had helemaal geen tijd om dit ook nog eens op te ruimen. Melian pakte alle jassen en truien bij elkaar en gooide dat op Dane's schoot. 'Zo, ruim dat even voor mij op.' zei ze niet al te aardig. Melian begon daarna alle schoenen en overige troep op te ruimen in de hal. Ze vroeg zich af hoe het bij Severus en Christina thuis ging. Waarschijnlijk een stuk relaxter dan bij haar thuis. Melian haalde een paar keer eventjes diep adem en probeerde de stress een beetje los te laten. Helaas mislukte dat. Ze stond haastig weer op en liep naar de keuken. De vieze vaat lag daar ook nog maar een beetje te liggen. 'Kyle, kan je misschien even de afwas doen? Ik heb daar dus nu echt eventjes geen tijd voor' schreeuwde Melian weer. Melian wist wel dat een simpele toverspreuk was om de afwas zichzelf te laten afwassen, maar ze had simpelweg gewoon even geen tijd om haar toverstok te pakken en die spreuk uit te spreken.

12Bleed Forever(Nieuw!) Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) ma jul 15, 2013 3:38 pm

Dylan04

Dylan04
toddler
toddler

off: Long time ago zeg xD
on:
Severus Snape
Severus was opgestaan en had zijn ochtenritueel gedaan, waaronder het douchen er een onderdeel van was. Hij stapte uit de douche, eenmaal hij klaar was en droogde zich af. Hij keek naar de spiegel die half beslagen was en zag zijn gezicht dat er steeds weer ouder uit zag. Maar hij was blij, dat hij überhaupt weer zijn gezicht kon zien en zijn dochter en zijn vrouw. Het had niet veel gescheeld, of hij zou voorgoed dood zijn. Severus kleedde zich aan en liep naar beneden toe, waar hij uit het raam staarde''Christina?'' Vroeg hij, zonder weg te kijken van het raam. ''Chris, lieverd?"' Riep hij en draaide zich nu om.

13Bleed Forever(Nieuw!) Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) ma jul 15, 2013 6:14 pm

hermelien2607

hermelien2607
Admin

Luthien luisterde naar wat Sirius zei, ze gaf hem nog snel een knuffel voor hij weg ging ze knikte nog naar hem en wou hem eigenlijk nog zeggen dat ze Sirius sowieso niet hals over de kop zou verlaten maar hij was al weg, ze wachten even tot ze uitgehuild was en tot je niets meer aan haar zag, ze zuchten diep sloeg haar mantel weer om, ze zou later veder met sirius praten als ze een briefje zou neerleggen zou Remus het misschien in handen krijgen dus dat was niet de slimste optie die ze had vond ze. Ze voelde zich nog steeds rot om alles, waarom kon het niet gewoon simpel zijn? Waarom moest alles zo ingewikkeld zijn, ze stapte de haard in om naar huis te gaan, en voor ze haar ogen weer open deed was ze thuis, ze stapte haar kamer in en ging rustig in bed liggen ze was moe, alles was al ingepakt, ze wilde alleen maar slapen, ze hoorde haar vader beneden om haar moeder roepen. Blijkbaar waren haar ouders weer thuis. Luthien was niet van plan Sirius lang niet te zien of te spreken, ze moesten dit gesprek afmaken maar dat zouden ze later wel doen. Ze zuchten nog eens diep, en viel toen inslaap.

https://therpgworld.forumactie.com

14Bleed Forever(Nieuw!) Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) ma jul 15, 2013 6:23 pm

hermelien2607

hermelien2607
Admin

Christina was erg blij dat ze haar echtgenoot terug had de dood had kunnen halen. Ze kwam erachter dat ze zwanger was vlak nadat Severus was overleden, als ze hem niet hadden kunnen terug halen had ze alleen haar dochter moeten opvoeden en had Severus haar nooit leren kennen. Christina was ook niet instaat geweest na zijn dood om alleen voor hun dochter te zorgen ze was kapot van verdriet geweest, maar gelukig was haar man weer levend en wel heel goed ging het niet met hem, maar hij was levend, ze keek op toen ze haar naam hoorden roepen. Ze liep naar benden toe. "Ja wat is er?"vroeg ze toen ze de woonkamer achter hem inkwam ze zag hem uit het raam kijken en trok haar wenkbrouwen op in een bezorgde frons. "Gaat alles wel goed Severus?"vroeg ze bezorgt.

https://therpgworld.forumactie.com

15Bleed Forever(Nieuw!) Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) ma jul 15, 2013 6:27 pm

heaven

heaven
Admin

Kyle

Hij had alles de avond van tevoren al ingepakt omdat hij wist dat zijn moeder zou gaan lopen stressen. Hij snapte sowieso al niet waarom zijn moeder aan t stressen was. Waarschijnlijk dat daarom zijn vader snel naar Sirius was vertrokken zodat hij niet Melian's gestress aan hoefde te zien of te horen. Kyle rolde zijn bed uit toen hij Dane's stem hoorde die hem riep. Wat moest die nou weer? Waarom konden ze hem nu niet gewoon met rust laten deze ochtend? Hij zuchtte diep en kleedde zich op z'n dooie gemakje aan, hij versnelde niet toen zijn moeder hem ook nog eens riep of hij de afwas wilde doen. Hell no ma... dacht hij bij zichzelf. Je hebt een toverstok, gebruik het dan. Hij kwam langzaam de trap afgelopen en was lichtelijk geïrriteerd naar zijn vader toe dat hij ertussenuit was geknepen, had hij hem niet gewoon mee kunnen nemen? Kyle stak zijn hoofd voorzichtig om het hoekje van de kamer om vervolgens te zien hoe Melian een stapel kleding in de armen van Dane duwde. Hij grijnsde en kwam toen maar de hoek omgelopen "Goedemorgen prinses." zei hij tegen Dane die met de stapel kleding in zijn handen nu op de bank zat. Kyle keek om naar zijn moeder "Mam, waarom laat je de afwas zichzelf niet doen? je hebt een toverstok. Dane mag toveren hij is 17. Waarom moet ik het doen? Ik mag nog niet toveren buiten school. Laat Dane het lekker doen." zei hij met een frons. Hij snapte al sowieso niet wat de ophef elk jaar weer was. "Trouwens, ik zie het probleem niet. Het is elk jaar hetzelfde, als je iets vergeet haal je het toch gewoon op? Jij en pap zijn docenten jullie kunnen school gewoon verlaten wanneer jullie willen en even langs huis gaan toch? Hoe vaak ik dit al niet heb gezegd" zei hij hoofdschuddend. "Geen wonder dat Pap naar Sirius is gevlucht" mompelde hij tegen Dane.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

16Bleed Forever(Nieuw!) Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) ma jul 15, 2013 6:39 pm

heaven

heaven
Admin

Zoey Grey

Zoey tikte ongeduldig met haar voet op de grond en keek naar het slapende geval dat zich haar vriend noemde. Zijn hoofd onder het kussen en nog kon Zo een licht gesnurk onderscheiden. "Rev..." zei ze terwijl ze hem in zijn zij begon te prikken "Kom op wakker worden we moeten over een uurtje op het perron zijn of wil je de trein missen?" vroeg ze. Zijzelf was helemaal klaar, haar ouders zaten beneden samen met die van Revius rustig te praten en ontbijten, Zoey zelf was naar boven gegaan om de schone slaapster te gaan wekken. "Zeg doornroosje kom op!" Zoey zuchtte even diep pakte haar toverstok en begon te bedenken welke spreuk ze zou gebruiken om Revius wakker te schudden. Maar aan de andere kant als ze hem zo hardhandig wakker maakte was hij chago en daar had ze ook niet bijzonder veel zin in. Ze ging op het randje van het bed zitten en trok het kussen van zijn hoofd af en vervolgens de dekens die ze op de grond neergooide.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

17Bleed Forever(Nieuw!) Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) ma jul 15, 2013 6:47 pm

Dylan04

Dylan04
toddler
toddler

Severus Snape
Severus kreeg eindelijk gehoor toen zijn vrouw naar hem toe kwam. Ze vroeg of alles wel goed ging.Nou ja, hij had van die gedachten. Dromen wilde hij ze niet noemen, omdat het waargebeurd was. Hij was in de hemel, voor weken. Weken die een eeuwigheid leken te duren. Hij had daar Perkamentus gezien en Harry. Maar ook de andere overledenen, waaronder Lily. Zijn vroegere geliefde. Tot hij opeens weer begon te ademen en weer leefde. Maar toch, het bleef in zijn geheugen gegrift, nu al zo een achttien jaar. Het jaar dat Voldemort vermoord werd. Hij sprak er niet over wat hij boven had gezien. Hij keek weer naar Christina. ''Alles gaat goed ja. Denk je dat het Luthien lukt, zo alleen thuis te zijn nu Charlie er niet is?'' Vroeg hij. Zijn gedachten op zijn dochter te zetten lukte goed, dan dacht hij niet aan zichzelf en aan zijn problemen.

18Bleed Forever(Nieuw!) Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) ma jul 15, 2013 6:53 pm

Dylan04

Dylan04
toddler
toddler

Revius Alast
Waarom kwam die reus met een stok en prikte hem in zijn zij? Waarom riep hij zijn naam? Nou ja, zijn bijnaam. Het was een meisjesreus zo te horen. Ze maakte zich druk om de trein. Toen hij de naam Doornroosje hoorde en toen een rilling voelde, was de reus weg. Hij schrok op en keek naar het meisje dat zijn vriendin was. ''Dus jij was die reus..'' Voordat ze zich beledigd voelde, stond hij op. ''Had een droom, niks bijzonders. '' Hij begon zijn kleren aan te trekken en keek haar daarna aan. ''Het laatste jaar. '' Zei hij met een zucht. ''Zal het wel missen daar.'' Hij gaf haar een kus op haar lippen. ''Dit wordt een onvergetelijk jaar. '' Hij grijnsde even.

19Bleed Forever(Nieuw!) Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) ma jul 15, 2013 7:08 pm

MissSnape

MissSnape
Admin

Melian Snape

Melian keek geïrriteerd naar Kyle. 'Zoveel is het toch niet gevraagd? Het zijn een paar borden en bekers, maar goed, laat je moeder het maar weer doen! Alsof ik niets anders te doen heb!' Melian gromde geergerd. Kon Remus niet gewoon naar huis komen? Ze kon op dit moment zeker wel een extra paar handen gebruiken. Melian liep naar de keukentafel toe en pakte haar toverstok. Ze sprak een toverspreuk uit en plots begon alle afwas te bewegen. Zeepbellen vlogen door de lucht en de afwasborstel ging poetste snel. Blijkbaar had Melian de spreuk iets te 'agressief' uitgesproken. Melian ritste wat tassen dicht. 'Jij denkt zeker dat we niets te doen hebben op Zweinstein. Ik heb dan echt wel andere dingen aan mijn hoofd dan eventjes terug gaan naar huis.' zei Melian. Ze zou later zeker spijt krijgen dat ze zo vreselijk kattig en bot tegen haar zoons tekeer ging. Ze zuchtte en liep terug naar de keukentafel om vervolgens weer haar toverstok neer te leggen. 'Heeft papa misschien tegen jullie gezegd hoe laat hij terug zou komen?' vroeg Melian toen iets rustiger. Ze zag dat bijna alles nu ingepakt was en liet haar ogen nog even over haar lijstje gaan. Daar stonden alle dingen op die ze niet moest vergeten. Sommige dingen had ze al doorgestreept, maar er stonden ook nog een paar spullen op die ze nog niet gepakt had. Dat zou zo wel komen. Melian wachtte eerst eventjes het antwoord van haar zoons af.

20Bleed Forever(Nieuw!) Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) ma jul 15, 2013 7:17 pm

MissSnape

MissSnape
Admin

Dane Lupos

Dane had zijn moeder enkele minuten raar aangestaard toen ze zomaar allerlei spullen op zijn schoot legde. Dane was bang dat ze elk moment zou kunnen ontploffen, dus begon hij maar netjes dingen op te vouwen en jassen weer netjes aan de kapstok te hangen. Dane keek eventjes met een boze blik naar Kyle toen hij 'prinses' zei. 'Dat ben ik niet.' gromde hij. Dane keek met een op getrokken wenkbrauw naar Kyle. 'Gaat niet goed met mam hoor.' fluisterde hij super zachtjes. Als ze dat zou horen zou ze zeker ontploffen, daar was geen twijfel over mogelijk. 'We hadden trouwens mee moeten gaan naar Sirius man, als papa niet snel terug komt zullen we Zweinstein niet eens zien.' fluisterde Dane erachteraan. Dane was klaar met de kleding opvouwen en zag toen dat er iets niet helemaal geweldig ging in de keuken. Zo te zien was er veel te veel schoonmaakmiddel gebruikt, want de keuken zag helemaal wit van alle zeepbellen. Dane pakte zijn toverstok uit zijn zak. 'Ik weet niet wanneer pap terug komt, jij Kyle?' zei Dane om de vraag van zijn moeder te beantwoorden. Dane sprak een spreukje uit en de zeepbellen verdwenen. Nu was er alleen nog waren er alleen nog maar wat zeepbelletjes in de gootsteen, maar het zag er nu in ieder geval uit zoals het eruit hoorde te zien als je die spreuk uitsprak die zijn moeder een paar minuten geleden had uitgesproken.

21Bleed Forever(Nieuw!) Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) ma jul 15, 2013 7:43 pm

heaven

heaven
Admin

Kyle

Kyle perste zijn lippen op elkaar om niet te lachen om zijn moeder reactie tegen hem. Alsof hij nooit wat deed in huis pff. Trouwens al deed hij niets dan moest ze nog niet zeuren, ze konden toveren for crying out loud. Hij mocht nog niet buiten school toveren dus hij snapte Wederom nog steeds de hele issue niet en die zou hij ook nooit begrijpen ook. "Volgende keer als Pa ons achterlaat met mama in zo'n stress situatie verhuis ik naar Frankrijk naar Bill, Fleur en Amber." mompelde hij al even zacht als Dane zonder dat zijn moeder het hoorde die weer helemaal bezig was de keuken te verzieken. Gelukkig had Dane de keuken alweer gered met een spreuk "Nope ik heb geen idee hoe laat pap terug komt. Hij zal zo wel komen hij was al vrij vroeg naar Sirius toe." zei hij schouderophalend. "Ik denk dat ze alleen aan t bespreken waren hoe ze het gingen doen tijdens de volle maan. Of papa die ochtend dan naar Sirius toe komt of dat Sirius naar Zweinstein komt dus het kan nooit lang duren." zei hij droogjes. Hij was nog niet klaar met praten of Remus kwam binnen gelopen. Hij keek van zijn zoons naar Melian die eindelijk een klein beetje was gekalmeerd was. Dane met zijn toverstok in zijn hand bij de keuken en Kyle met een licht geïrriteerde blik, Remus was blij dat hij dus niet thuis was geweest deze ochtend. "Oke..." zei Remus langzaam. Kyle's blik ging van chago naar opgelucht "Eindelijk. Pap doe er wat aan!" "Waaraan?" Remus trok zijn wenkbrauwen op "Aan mama! Ze is gestresst als wat en het stresst ons ook. Ze liet Dane kleding vouwen. Zo lijkt het alleen maar meer alsof het een prinses is." Kyle keek ineens met een duivelse grijns naar Dane "Wat zal Anna wel niet van je denken prinsesje?" hij moest waarschijnlijk wel uitkijken dat er niet ineens iets naar zijn hoofd vloog maar hij was toch snel genoeg om dat te ontwijken als Jager heb je die reflexen gewoon. Remus keek naar Melian en liep naar haar toe "Mel, haal diep adem en denk na, heb je alle belangrijke dingen en wat moet je nog hebben? We hebben nog 3 kwartier voor we op het perron moeten zijn dus je hebt nog een half uur om alles bij elkaar te zoeken." zei hij rustig tegen haar. Kyle sloop snel richting de trap, vluchtte naar boven, controlleerde of hij zelf echt alles had en kwam toen met zijn koffer en uil naar beneden gelopen "Ik heb in elk geval alles" zei hij snel tegen zijn moeder voor ze hem weer lastig ging vallen.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

22Bleed Forever(Nieuw!) Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) ma jul 15, 2013 7:50 pm

heaven

heaven
Admin

Zoey Grey

Zoey sprong op toen Revius ook overeind kwam en haar een reus noemde. Ze trok een wenkbrauw op en voor ze haar mond open kon doen om hem even te vertellen wat ze daarvan vond legde hij al uit dat hij een droom had gehad. "Vast een leuke droom doornroosje." zei ze met een flauwe grijns nadat hij haar een kus had gegeven. Ze bekeek hem even terwijl hij zich aan t aankleden was en wachtte geduldig tot hij klaar was "Ik moest van je moeder vragen of je alles had ingepakt enzo voor je weer wat bent vergeten en ze weer van alles moeten opsturen" zei ze droogjes. "& Ja het laatste jaar.." het voelde raar. Ze zouden deze keer voor het laatst naar Zweinstein gaan.. "Tuurlijk word het een onvergeetelijk jaar. Dit jaar komen de docenten er niet zo makkelijk vanaf als de voorgaande jaren hoor, en we moeten dit jaar de Zwerkbal beker onder de neus van de Griffoendors vandaan halen die hebben alweer veel te vaak gewonnen sinds Dane en Kyle Lupos beiden in het team zitten." Zoey schudde haar hoofd "Laten we naar beneden gaan voor je ouders weer gekke dingen gaan denken ze keken me al zo vaag aan...met zo'n blik van 'geen gekke dingen doen nu hij in zijn boxer op bed ligt he' " zei ze met een duivelse grijns. "Alsof ik dat zou doen" zei ze onschuldig als een engeltje. Pff zij en een engeltje? Die twee woorden hoorde niet in een zin thuis dat klopte niet. Ze was meer een duivel.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

23Bleed Forever(Nieuw!) Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) ma jul 15, 2013 8:12 pm

MissSnape

MissSnape
Admin

Dane Lupos

Dane keek naar Kyle. 'Dan ga ik zeker met je mee.' zei hij toen zachtjes. Dane had eventjes verbaasd gekeken toen zijn vader zomaar binnen was gewandeld en de situatie zo weer onder controle kreeg. Dane vond dat altijd wel knap van zijn vader. Hij liet nooit iets merken als er stress was of iets ergs. Niet dat Dane dacht dat zijn vader nu stress had, maar alsnog. Dane had een kussen van een stoel gepakt en naar Kyle's hoofd gegooid. Dane keek eventjes kwaad. 'Hou op! Ik ben geen prinses en zeg niets over Anna!' Dane keek eventjes voorzichtig naar zijn vader. Hij was bang voor zijn reactie aangezien Anna een Kragge was en Dane wist maar al te goed dat zijn vader die naam/familie verafschuwde. Dane zag Kyle weg vluchtten. Vlak daarna liep hij erachteraan en pakte zijn koffer ook.

Melian Snape

Melian was blij dat Remus eindelijk weer terug was. 'Fijn dat je terug bent, ik kan wel wat hulp gebruiken. Alhoewel, ik ben nu eigenlijk al bijna klaar.' zei Melian met een diepe zucht. Ze pakte nog wat verschillende spulletjes uit allerlei kastjes en deed dat nog bij was tassen, die al bijna uit elkaar sprongen. 'Dane, ga ook even je koffer halen.' zei Melian toen ze Kyle met zijn koffer terug zag komen. 'Lieverd, kan jij me helpen met de tassen in de gang zetten?' vroeg Melian aan Remus. De tassen waren echt super zwaar en Melian was niet zo sterk als dat Remus was.

24Bleed Forever(Nieuw!) Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) ma jul 15, 2013 8:22 pm

Dylan04

Dylan04
toddler
toddler


Revius Alast
''Nou, dit is beter Princess Charming. '' Zei hij met een grijns toen hij een kus op haar hoofd plantte. Hij was een stuk groter dan haar, maar wat wilde je met zijn bijna 2 meter? Hij hoorde wat zijn moeder had gezegd. Hij zuchtte even, zijn moeder was te beschermend. Maar goed, hij was ook door haar opgevoed, sinds zijn vader zodra hij te horen kreeg dat zijn moeder zwanger was de benen had genomen. Hij had geen idee wie zijn vader was en hij wilde dat ook niet weten. Die klootzak was voor hem gestorven. ''Alles is ingepakt. Jup. '' Zei hij met een grijns. Hij hoorde wat ze zei over de twee van Lupos. ''Ow wacht maar. Ik ben wachter en ik zorg er wel voor dat ze geen punten scoren. Alleen moet onze zoeker dan wel zijn best doen. Of we moeten een nieuwe vinden. '' Zei hij luchtig. De zoeker die ze hadden, was binnen de kortste keren in de ziekenboeg beland, en de reservezoeker was ook niet echt geweldig. ''Ach, mijn moeder heeft me wel vaker hier met een meisje ..'' Hij besefte toen pas wat hij zei en zweeg. ''Uhm ja, laten we naar beneden gaan. '' Zei hij met een grijns. Ze moest zijn reputatie wel weten, dat hij vaker meiden had. Niet op hetzelfde moment, nee hij was geen player. ''En die gekke dingen, die kunnen we wel doen op Zweinstein ofzo. Room of Requirement?'' Zei hij met een plagende glimlach.

25Bleed Forever(Nieuw!) Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) ma jul 15, 2013 8:31 pm

heaven

heaven
Admin

Kyle

Kyle grijnsde toen er een kussen naar zijn hoofd werd gegooid en bukte waardoor het kussen over zijn hoofd vloog en op de stoel belandde "Missed me." zei hij lachend "En dat noemt zichzelf een drijver." Kyle schudde teleurgesteld zijn hoofd. Het was altijd zo heerlijk om zijn broer uit te dagen hij reageerde er ook altijd zo heerlijk fel en agressief op. Kyle had ook naar zijn vader gekeken toen Dane de naam van Anna had genoemd maar Remus hield een stalen gezicht en deed net of hij het niet had gehoord. Kyle was daar wel blij mee. Goddank dat hij niet verliefd was geworden op de dochter van een beruchte dooddoener. Maar aan de andere kant, de meid waar hij op viel leek hem niet te zien staan... Kyle schudde dat uit zijn hoofd, hij was 15 dus hij had nog genoeg tijd om haar voor zich te winnen. "Hee Dane, vergeet je schoonmaakkist voor je bezem niet ! die was je vorige keer ook vergeten sukkel!" brulde Kyle naar boven toen Dane ook zijn koffer was gaan pakken. Kyle liep naar zijn ouders toe en schoof zijn koffer naar de gang en liet zijn uil los buiten zodat zij zelf naar Zweinstein kon vliegen. "Had Sirius nog wat interessants pap?" vroeg Kyle aan zijn vader.

Remus

Yup hij was precies optijd terug gekomen wanneer alles al geregeld was en hij vrijwel niets hoefde te doen. Hij moest vaker dit soort dingen plannen. "Schat, je hebt een toverstok." zei hij droogjes toen ze vroeg of hij de koffers in de gang wilde zetten. Hij pakte zijn eigen stok en met een simpele zwaai ervan vlogen de koffers vanzelf de gang in en gingen netjes in een rijtje staan. Buiten zouden ze verschijnselen naar Kings Cross station op het perron zelf. Ze hoefde niet eens door de muur. Gezien Kyle zijn verschijnsel brevet nog niet had, moest Dane de twee hutkoffers meenemen en zou Kyle met hem meegaan. Remus deed zijn stok weer in zijn riem en keek toen Melian aan "Je hebt alles Mel. En anders ga ik het thuis wel halen als we iets zijn vergeten. Ontspan. Je stresst je straks al erg genoeg met al die nieuwe eerstejaars en die brutale 5e jaars waaronder je zoon-" hij wierp Kyle even een blik en Kyle keek onschuldig. Hij was altijd braaf...ofzo. Ongeveer...soort van. Niet dus. Kyle grijnsde en Remus gaf hem snel een knipoog. Kyle leek belachelijk veel op hem, dacht hij trots. "En dan heb je nog die onuitstaanbare 7e jaars die denken dat ze alles al weten waaronder je oudste zoon." ging Remus verder. "Dus al met al al stress genoeg dus ontspan nu oke?" hij keek Melian grijnzend aan.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 5]

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum