RPGworld
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een plek om te RPGen


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Bleed Forever(Nieuw!)

4 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 5]

26Bleed Forever(Nieuw!) - Pagina 2 Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) ma jul 15, 2013 8:36 pm

heaven

heaven
Admin

Zoey Grey

Zoey lachte, die lach verdween echter snel toen Revius het had over 'andere meiden' en ze vernauwde haar ogen tot spleetjes en keek hem even nijdig aan. Zolang ze het niet over zijn vorige scharrels hadden vond ze alles prima maar ze wilde niet weten wat hij met zijn 'vriendinnen' had uitgespookt op hetzelfde bed waarop zij vaker hadden liggen kloten samen. "Don't even start Revius." zei ze nog even voor ze zichzelf weer bij elkaar pakte, ze had hem nu en ze was niet van plan een andere meid ertussen te laten komen. Ze kon zich nog de jaloerse gezichten van de andere meiden herinneren toen uitkwam dat zij en revius een relatie hadden, die gezichten waren onbetaalbaar mooi geweest maar nu nog probeerde veel meiden hem bij haar weg te halen. Maar op haar beurt had ze ook veel jongens achter zich aan maar die deden haar niet veel, het interesseerde haar gewoonweg niet. Wat moest ze met die andere gozers als ze Revius had? Dat zou ze niet zo snel tegen hem zeggen ze was niet zo goed in het uiten van haar gevoelens. En als de andere erachter zouden komen dat ze zo zoetsappig en klef deed met Rev dan zou ze uitgelachen worden. Nee dankje ze sloeg dat liever over ze had een reputatie die ze hoog moest houden. Ze grijnsde toen Revius het over de kamer van hoge nood had "Hmm ik weet wel meer andere plekjes hoor. De kamer van hoge nood word op een gegeven moment zo mainstream." zei ze dramatisch. "Er zijn genoeg andere plekken. Vlak bij het meer, andere geheime gangen, verlaten lokalen. Noem maar op" zei ze lachend. Ze draaide zich om en liep richting de deur waarna ze hem nog een uitdagende blik toewierp en toen de deur open deed.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

27Bleed Forever(Nieuw!) - Pagina 2 Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) ma jul 15, 2013 8:46 pm

hermelien2607

hermelien2607
Admin

off: thee is gay gay gay gay gay, thee is gay gay gay.

Christina glimlachte naar haar man altijd maar zorgen maken over hun dochter, ze vond het echt lief van hem. "Als ze het thuis zat is, is er altijd een bed voor haar vrij in de toren van Griffoendorn, ze zit gewoon nog op Zweinstein hoor, dus als ze niet alleen wilt zijn hoeft ze dat niet te zijn."Glimlachte ze naar Severus ze ging voor hem staan en legde haar hoofd op zijn schouder, ze sloot haar ogen en genoot van zijn warmte, ze was blij weer bij hem te zijn, toen ze haar ogen weer opende tilde ze haar hoofd op om hem aan te kijken. "Sev....? Ben je wel blij dat ik je weer tot leven heb gewekt?"vroeg ze toen aan hem, ze beet op haar lip ze had dit nooit durven vragen bang voor het antwoord maar nu moest ze het gewoon weten, haar man was nooit meer dezelfde geweest en dat vond ze erg moeilijk, ze keek haar man aan en wachten op het antwoord, ze wist niet eens dat hij ooit wat voor Lily had gevoelt zij en Severus waren al sinds hun 6e jaar op Zweinstein samen geweest.

https://therpgworld.forumactie.com

28Bleed Forever(Nieuw!) - Pagina 2 Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) ma jul 15, 2013 8:57 pm

Dylan04

Dylan04
toddler
toddler

Severus
Toen Christina vertelde dat ze nog op Zweinstein zat, besefte hij dat het vandaag de dag was dat ze weer naar Zweinstein gingen en hij wederom zijn taak als docent Verweer tegen de Zwarte Kunsten op zich zou nemen. ''Je hebt gelijk. Ze is bij ons dan.'' Zei hij zacht met een glimlach. Dan zou hij op haar kunnen letten. Hij ging met zijn hand door haar haar toen ze haar hoofd op zijn schouder legde. Hij liet haar los toen ze hem een vraag stelde. ''Natuurlijk ben ik blij dat ik weer leef. Het is het mooiste wat iemand mij ooit kan geven. Een spreuk waar ik geen eens het bestaan van af had geweten. Ja, van de Steen der Wederkeer weet ik af, maar dat is niet hetzelfde. Dan ben je er alleen als geest, maar ik ben er echt. Alsof ik een tweede kans heb gekregen.'' Of die spreuk überhaupt legaal was, was nog maar de vraag. ''En daarbij, het mooiste in mijn leven is het zien opgroeien van mijn dochter. Als je mij niet tot leven had gewekt, had ik haar niet kunnen zien opgroeien. Natuurlijk zou zij wel in goede handen zijn, maar nee. Ik had het niet anders gewild.'' Zei hij zacht en gaf haar een kus op haar lippen. ''Alleen..'' Zei hij en liet haar los. ''Er zijn dingen boven die.. dingen waarover ik niet wil praten. Hopelijk kun je dat begrijpen. ''

29Bleed Forever(Nieuw!) - Pagina 2 Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) ma jul 15, 2013 9:04 pm

Dylan04

Dylan04
toddler
toddler

Revius Alast
Revius was Zoeys blik niet ontgaan en hij keek een beetje verontschuldigend. ''I won't.'' Zei hij. ''I promise.'' Hij grijnsde even. Natuurlijk had Zoey ook jongens achter zich aan, maar ze zouden het dit jaar moeten proberen en ze maakten een gratis reis naar de ziekenboeg. Niet dat hij een jaloers type was, maar hij hield er niet van als andere jongens aan zijn meisje zaten of dachten een kans te maken. ''Je hebt gelijk. Er zijn nog tal van andere plekken waar we nog niet zijn geweest.'' Zei hij luchtig. ''Plekken die we dit jaar wel moeten bezoeken, anders is het ook zo jammer.'' Zei hij met een glimlach en liep toen de gang op. Hij wist geen eens of ze nog samen zouden blijven later, meestal was het met de meeste meisjes al na een week, hoogstens een maand uit, maar hij had met Zoey langer volgehouden. Het voelde ook goed, tenminste van zijn kant. Hij mocht haar graag en hij zou wel durven zeggen dat hij verliefd op haar was. Nou ja, niet waar anderen bij waren natuurlijk. ''Al een idee wat je hierna wilt doen? Na Zweinstein?'' Vroeg hij.

30Bleed Forever(Nieuw!) - Pagina 2 Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) ma jul 15, 2013 9:15 pm

heaven

heaven
Admin

Zoey Grey

Zoey schudde even glimlachend haar hoofd "Die moeten we inderdaad even bezoeken ja. Ik kom denk ik niet heel snel meer terug op Zweinstein om t later dan alsnog te doen" zei ze lachend. Ze liep naast hem richting de trap en keek toen naar hem op, ze moest wel ver omhoog kijken gezien hij tegen de 2 meter was en zij net 1,70. "wat ik na school ga doen? Ik weet het nog niet zeker. We moesten in het 5e jaar wel ongeveer een keuze gaan maken maar alles is zo...mainstream. Iedereen word later schouwer of heler of komt sowieso op het ministerie terecht. Ik wil iets anders doen. T zou top zijn als ik gewoon professioneel zwerkbal ga doen, ik ben een top jager, ze zouden gek zijn als de topteams me er niet bij willen hebben." zei ze lachend. Ze liep de trap af naar beneden "En jij dan? heb jij er al over nagedacht wat je wil gaan doen na dit jaar?" vroeg ze met een frons. Ze had nog niet echt nagedacht over wat er zou gebeuren als ze van school af zouden gaan, of zij en Revius hun eigen weg zouden gaan als ze aan het einde van het jaar nog wat hadden, of dat ze samen zouden blijven. Ze hoopte dat ze samen zouden blijven...

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

31Bleed Forever(Nieuw!) - Pagina 2 Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) ma jul 15, 2013 9:18 pm

hermelien2607

hermelien2607
Admin

Off: Thee is gay: https://www.youtube.com/watch?v=pmrNzNnkaag
off2: het sap van satan is koffie blijkbaar xD


Christina slaakte een zucht na 18 jaar wilde haar man nog steeds niet met haar praten over wat er gebeurt was, maar ze vond het toch echt wel eens tijd worden dat ze het te horen kreeg. Ze keek haar man aan. "Severus, het is nu 18 jaar geleden vind je het geen tijd dat je het je vrouw eens verteld?"Vroeg ze hem lief en ze drukte zachtjes een kus op zijn mond, ze was blij dat hij er wel zo over dacht. "Was wel een hele shock eerst, jij dood en ik kwam er een dag erna achter dat ik in verwachting van je was."zei ze tegen hem, ze hadden nooit gepland om kinderen te nemen maar toen ze eenmaal zwanger was liet ze het niet weghalen zeker niet omdat het het laatste was wat Sevuers achter liet, dacht ze want ze wist natuurlijk niet tot ze hem weer tot leven kon krijgen. "Ik heb nooit aan je getwijfeld, ik heb altijd geweten dat je aan de goede kant stond en niet die van Voldemort zelfs het jaar dat je Perkamentus doodde en mij verliet ik wist gewoon dat er iets achter zat, ik voelde me toen je dood was zo schuldig over dat ik een keer ben langs gekomen bij je nadat je Perkamentus had gedood en ik je voor alles en nog wat heb uitgescholden en dat ik je haatte, het spijt me echt zo erg, maar toch wist ik diep in mijn hart dat het anders was dan het leek."begon ze, ze hadden hier nooit over gepraat.

https://therpgworld.forumactie.com

32Bleed Forever(Nieuw!) - Pagina 2 Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) ma jul 15, 2013 10:12 pm

hermelien2607

hermelien2607
Admin

Luthien zuchtten en werd weer wakker ze hoopte eigenlijk dat Sirius nog wakker was ze wou hem zien. Ze stond op en kleedde zich aan het was al laat, ze nam aan dat Remus wel al weg was bij Sirius ze moest hem gewoon zien, ze had haar slaapkamer deur zo als altijd opslot dat deed ze echt altijd zodat haar ouders het niet verdacht vonden, ze liep naar de haard in haar slaapkamer en ging via de haard weer terug naar het grimbouwplein, ze liep naar de slaapkamer van sirius in de hoop hem daar aan te treffen, ze wilde hem gewoon nu zien. Ze kwam de slaapkamer in en zag dat Sirius in bed lag te slapen, Luthien glimlachten ze vond het fijn om te zien dat Sirius er Zo vredig bij lag, ze wilde hem eigenlijk niet wakker maken. Luthien had onder haar mantel gewoon nog haar nachtjaponnetje aan omdat ze net natuurlijk uit bed kwam voorzichtig nam ze haar mantel af en ging ze naast Sirius liggen heel voorzichtig ze wilde eigenlijk nu met hem knuffelen en alles en veder met hem praten over vanmiddag ze voelde zich er super schuldig over, maar hem wakker maken vond ze ook zo zielig, ze zou wel rustig wachten tot hij wakker werd. Ze lag rustig tegen hem aan met haar hoofd op zijn borstkast en sloot haar ogen, rustig was ze aan het wachtten tot hij wakker zou worden,

https://therpgworld.forumactie.com

33Bleed Forever(Nieuw!) - Pagina 2 Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) di jul 16, 2013 12:39 am

MissSnape

MissSnape
Admin

heaven schreef:Kyle

Kyle grijnsde toen er een kussen naar zijn hoofd werd gegooid en bukte waardoor het kussen over zijn hoofd vloog en op de stoel belandde "Missed me." zei hij lachend "En dat noemt zichzelf een drijver." Kyle schudde teleurgesteld zijn hoofd. Het was altijd zo heerlijk om zijn broer uit te dagen hij reageerde er ook altijd zo heerlijk fel en agressief op. Kyle had ook naar zijn vader gekeken toen Dane de naam van Anna had genoemd maar Remus hield een stalen gezicht en deed net of hij het niet had gehoord. Kyle was daar wel blij mee. Goddank dat hij niet verliefd was geworden op de dochter van een beruchte dooddoener. Maar aan de andere kant, de meid waar hij op viel leek hem niet te zien staan... Kyle schudde dat uit zijn hoofd, hij was 15 dus hij had nog genoeg tijd om haar voor zich te winnen. "Hee Dane, vergeet je schoonmaakkist voor je bezem niet ! die was je vorige keer ook vergeten sukkel!" brulde Kyle naar boven toen Dane ook zijn koffer was gaan pakken. Kyle liep naar zijn ouders toe en schoof zijn koffer naar de gang en liet zijn uil los buiten zodat zij zelf naar Zweinstein kon vliegen. "Had Sirius nog wat interessants pap?" vroeg Kyle aan zijn vader.

Remus

Yup hij was precies optijd terug gekomen wanneer alles al geregeld was en hij vrijwel niets hoefde te doen. Hij moest vaker dit soort dingen plannen. "Schat, je hebt een toverstok." zei hij droogjes toen ze vroeg of hij de koffers in de gang wilde zetten. Hij pakte zijn eigen stok en met een simpele zwaai ervan vlogen de koffers vanzelf de gang in en gingen netjes in een rijtje staan. Buiten zouden ze verschijnselen naar Kings Cross station op het perron zelf. Ze hoefde niet eens door de muur. Gezien Kyle zijn verschijnsel brevet nog niet had, moest Dane de twee hutkoffers meenemen en zou Kyle met hem meegaan. Remus deed zijn stok weer in zijn riem en keek toen Melian aan "Je hebt alles Mel. En anders ga ik het thuis wel halen als we iets zijn vergeten. Ontspan. Je stresst je straks al erg genoeg met al die nieuwe eerstejaars en die brutale 5e jaars waaronder je zoon-" hij wierp Kyle even een blik en Kyle keek onschuldig. Hij was altijd braaf...ofzo. Ongeveer...soort van. Niet dus. Kyle grijnsde en Remus gaf hem snel een knipoog. Kyle leek belachelijk veel op hem, dacht hij trots. "En dan heb je nog die onuitstaanbare 7e jaars die denken dat ze alles al weten waaronder je oudste zoon." ging Remus verder. "Dus al met al al stress genoeg dus ontspan nu oke?" hij keek Melian grijnzend aan.

Dane Lupos

'Een kussen gooit gewoon niet lekker ja!' schreeuwde Dane naar Kyle. Dane had zijn koffer beneden gezet, maar verdween direct weer naar boven toen Kyle had gezegd dat hij zijn schoonmaakkoffer voor zijn bezem niet moest vergeten, wat dus al gebeurd was. Ook Dane was erg blij dat zijn vader niets over Anna of Amycus zei. Het verbaasde hem sowieso al erg dat zijn vader er nog helemaal niet zoveel opmerking over maakte. Af en toe een grom, maar dat deed hij wel vaker. Dane was dat gewend van hem en wist dat een grom zowel positief als negatief kon zijn. Dane had zijn schoonmaakkoffer nu in zijn hand en keek nog een keer zijn kamer rond. Toen deed hij de deur dicht. Zijn kamer zou hij niet missen, want de slaapzalen op Zweinstein waren een stuk gezelliger en leuker om je nachten door te brengen dan saai alleen thuis in een bed. Dane zou wel de hechtheid met zijn broer en ouders missen. Hij liet dat nooit merken, maar Dane wist maar al te goed dat als ze eenmaal op Zweinstein zouden aankomen, iedereen het druk zou krijgen met zijn eigen dingen. Zijn ouders zou hij dan nog maar zelden spreken en eigenlijk alleen tijdens de lessen en het avondeten zien. Dane verdrong die gedachte en keek naar Kyle. 'Ben ik nog iets vergeten?' vroeg hij aan hem. Kyle was altijd veel scherper met dat soort dingen dan hij. Dane keek ondertussen de gang eventjes rond. Er stonden aardig wat hutkoffers en tassen. Het zou straks nog een lastige klus worden voor Dane en zijn moeder om al die spullen in één keer te kunnen verdwijnselen naar het perron. 'Gaat het wel lukken om dit alles in één keer naar het perron te verdwijnselen?' vroeg Dane toen aan niemand speciaal.

Melian Snape
Melian zuchtte eventjes. 'Ja dat is ook zo, sorry. Ik weet niet wat ik heb. Zal wel door de stress komen.' zei Melian tegen Remus toen hij de koffers naar de gang toverde. Ze verkreukelde het briefje waar op stond welke dingen ze niet moest vergeten. Remus had gelijk. Het was maar een kleine moeite om even terug te gaan naar huis om iets op te halen. Ze leunde eventjes tegen de keukentafel aan en bekeek haar man. Melian voelde zich altijd erg gelukkig als Remus bij haar was, maar ze wist dat ze zich vroeger nóg gelukkiger voelde. Melian wist niet waardoor het kwam dat ze zich de laatste tijd wat minder voelde. Misschien kwam het doordat ze Remus wat minder vaak zag en Melian vond ook dat de vlam in hun relatie misschien lichtelijk aan het doven was. Dat was iets wat ze natuurlijk helemaal niet zou willen. Melian hield ontzettend veel van Remus en ze zou dat altijd blijven doen, maar er was gewoon iets waardoor alles minder goed voelde en ze wist maar niet door wat het kwam. Helemaal in gedachte staarde Melian naar de vloer en hoorde niet eens wat Dane vroeg. Ze keek zelfs niet op, maar bleef gefixeerd naar de vloer kijken. Het bezorgde Melian slapeloze nachten.

34Bleed Forever(Nieuw!) - Pagina 2 Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) di jul 16, 2013 12:21 pm

heaven

heaven
Admin

Sirius

Sirius was direct nadat Remus was vertrokken zijn bed weer ingedoken. Hij verveelde zich toch alleen maar en hij wist dat Harry aan het werk was, net als bijna iedereen die hij kende. Sirius dacht even aan het 'gesprek' dat hij had gehad met Luthien die ochtend, hij had het eigenlijk wel aan kunnen zien komen het was ook niet makkelijk. Voor haar niet en voor hem niet, wetende dat ze als Charlie thuis was bij hem was... Sirius schudde die gedachten voor nu even uit zijn hoofd en viel zo in slaap toen zijn hoofd het kussen raakte. Het leek alsof hij nog maar net zijn ogen had gesloten toen hij een hoop beweging opmerkte in zijn bed. Hij fronste licht in zijn slaap maar toen het weer stil was - wacht...eerst beweging en dan stilte. Oh god als Knijster maar niet bij hem in bed was gekropen... Sirius opende langzaam een oog om te controleren of het niet zijn enge huiself was die naast hem was gekropen en slaakte een opgeluchte zucht toen hij zag dat het Luthien was en niet Knijster. "Hey. Wat doe je hier? Moet je zo niet naar de trein?" vroeg hij langzaam en hij kwam een stukje overeind zodat hij haar wat beter aan kon kijken.

Kyle
Kyle lachte zich een breuk toen Dane weer naar boven liep om zijn schoonmaakset voor z'n bezem te pakken die hij dus inderdaad was vergeten. Hij vroeg zich af en toe echt af wie van hun nou eigenlijk echt ouder was gezien Kyle meestal Dane tot rust moest brengen en hem eraan moest herinneren wat hij nog allemaal moest doen. Misschien kwam dat gewoon omdat hij meer op zijn vader leek dan Dane, Dane leek meer op Mel die ook zo'n stresskip was als Dane. Toen zijn 'oudere' broer vroeg hoe ze alle koffers mee gingen nemen trok Kyle zijn wenkbrauw op "Simpel. jij neemt mijn hutkoffer en die van jezelf, mama neemt die van pap en haarzelf, pap en ik verschijnselen samen ik heb de uilen al los gelaten dus dat scheelt al. De kooien zitten ook in de koffers." Kyle grijnsde droogjes. "Nadenken grote broer." Remus keek de twee jongens aan en schudde zijn hoofd. Amber had die twee allang een klap op hun achterhoofd gegeven met de mededeling dat ze niet zo stom moesten doen. Ze waren deze schoolvakantie op bezoek geweest in Frankrijk bij Amber ze had het behoorlijk naar haar zin. Kyle zag zijn vader kijken en trok een vragende wenkbrauw op. Remus schudde enkel zijn hoofd en richtte zich weer op Melian.

Remus
Remus merkte dat Melian's stress level zakte maar haar chago/sombere bui kwam omhoog. Hij fronste even licht en vroeg zich af wat er nu aan de hand was met haar. Het was de laatste tijd wle vaker dat ze wegzakte in haar eigen wereldje en dat ze dan een beetje van de kaart en afwezig was, hij wist niet hoe of waardoor het kwam en het bezorgde hem een ongemakkelijk gevoel gezien ze er ook niet over wilde praten. "Mel?" vroeg hij zacht zodat hun zoons het niet zouden horen "Alles oke?" Remus keek haar vragend aan maar ze was zo geconcentreerd op de vloer dat ze het waarschijnlijk niet eens zag, of hoorde wat hij vroeg. "We moeten zo gaan..." zei hij tegen de jongens "Gaan jullie alvast naar buiten en wacht daar even op ons oke?" Kyle knikte ten teken dat hij snapte dat zijn ouders even een moment samen moesten hebben en pakte Dane bij zijn stropdas en sleepte hem mee naar de gang waar Kyle zijn spullen alvast buiten zette en vervolgens weer naar binnen kwam om de andere spullen ook te pakken. Zodra de jongens buiten gehoorafstand waren legde Remus zijn hand onder Melian der kin en tilde haar hoofd een stukje op zodat ze hem wel aan moest kijken "Wat is er aan de hand met je de laatste tijd?" vroeg hij met een bezorgde frons.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

35Bleed Forever(Nieuw!) - Pagina 2 Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) di jul 16, 2013 12:57 pm

MissSnape

MissSnape
Admin

Dane Lupos

Dane keek eventjes tevreden toen hij al zijn spullen had. Nu was hij ook nog lichtelijk gestrest, maar als ze eenmaal op het perron zouden staan, zou al zijn stress als sneeuw voor de zon verdwijnen. Dane keek even met een opgetrokken wenkbrauw naar Kyle en zijn vader toen zijn vader vroeg of hij alvast met Kyle buiten wou wachten. 'Mm.. Okee.' zei Dane schouder ophalend. Hij pakte alvast wat hutkoffers en liep ermee naar buiten. Eenmaal buiten ging Dane op het muurtje zitten en keek naar Kyle. 'Is er wat aan de hand?' vroeg hij droog aan hem. Dane had nooit echt dingen door, zowel negatieve als positieve dingen. Hij wist dat zijn broer Kyle daar veel scherper op was. Dane dacht er niet lang bij na, want zijn gedachtes dwaalde al snel af naar Zweinstein. Dit zou zijn laatste jaar worden en dat beloofde veel goeds, tenminste, als hij zijn slijmballen en puisten goed zou maken. Dane hield niet echt van leren, maar wist dat hij wel moest met twee leraren als ouders. Hij vroeg zich ook af wat voor dingen er dit jaar weer allemaal zouden gebeuren, aangezien er altijd wel wat vreemds gebeurden. Dane hoopte ook dat hij dit jaar eindelijk een keer met Anna Kragge kon praten. Al sinds het derde jaar had Dane al een oogje op haar. Bijna niemand wist ervan, alleen Kyle want Dane kon het moeilijk voor hem verbergen. Verder durfde Dane er niemand over te vertellen, omdat Anna in Zwadderich zat en hij natuurlijk in Griffoendor. Ook was bang voor de reactie van zijn vader. Dane wist gewoon dat hij zou gaan flippen als hij te horen zou krijgen dat hij iets voor een Kragge voelde.

36Bleed Forever(Nieuw!) - Pagina 2 Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) di jul 16, 2013 1:07 pm

hermelien2607

hermelien2607
Admin

Luthien zuchten eventjes toen ze hoorde wat hij zei, ze keek hem even aan en drukte eerst zachtjes een kus op zijn lippen. "Ja eigenlijk wel." Zei ze over de trein. "Maar ik heb nog wel even de tijd," voegde ze eraan toe. "Ik kon gewoon niet zo weg gaan ik moest gewoon je nog even zien en met je praten." Zei luthien tegen Sirius en ze hoopte eigenlijk dat hij haar zou knuffelen want daar had ze wel behoefte aan. "Ik wil ook dat je weet dat ik niet van plan je te verlaten ben." Zuchten ze ze wist niet of ze nog van gedachten zou veranderen maar voorlopig bleef ze bij hem. "Al begrijp ik het maar al te goed als jij er een einde aan zou willen maken," zei ze tegen hem. "Aan onze relatie dan hè, niet aan je leven."voegde ze er gauw aan toe toen ze beseften hoe het klonk wat ze zei tegen hem. "Ik snap het namelijk maar al te goed, het is zo ingewikkeld allemaal en als we besluiten echt veder te gaan met elkaar moet het alsnog geheim blijven voor mijn ouders en eigenlijk wel voor iedereen aangezien jij mijn oom bent en 55 jaar bent en ik jou nichtje en pas 17 ben..." Zei ze toen tegen hem. Ze hoopten niet dag hij er een einde aan wou maken. Want ze wou Sirius echt niet kwijt. Bang keek z hem aan.

https://therpgworld.forumactie.com

37Bleed Forever(Nieuw!) - Pagina 2 Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) di jul 16, 2013 1:07 pm

MissSnape

MissSnape
Admin

Melian Snape

Melian was pas uit haar gedachtes ontwaakt toen Remus haar kin had vast gepakt. Ze keek recht in zijn heldere grijze ogen. Melian hoorde de vraag van Remus, maar ze wist niet zo goed wat ze hierop moest antwoorden. Ergens had ze wel de behoefte om haar hart te luchten en gewoon alles wat haar dwars zat eruit te gooien, maar ze was bang voor de reactie van Remus. Straks zou dat de druppel zijn die de emmer zou doen overlopen en dan zou Melian Remus kwijt zijn. Ook had ze geen zin in een ruzie. Melian wilde niet dat ze met ruzie naar Zweinstein zouden vertrekken. Ze keek eventjes weg van hem. Melian werd elke keer weer verliefd op de stralende ogen van Remus, keer op keer. Iets wat ze moeilijk kon weerstaan en haar hart elke keer weer deed smelten. Melian dacht nog een keer goed na, maar besloot toen dat ze het maar gewoon moest vertellen. Melian kon moeilijk doen alsof er niets aan de hand was en bovendien hield ze dat toch niet lang vol en vond ze nog steeds dat eerlijkheid in een relatie het belangrijkste was. 'Het is gewoon... ja hoe zeg je dat?' begon Melian. Ze wist niet hoe ze haar gevoel precies moest uitdrukken. 'Ik heb gewoon het idee dat je andere veel belangrijker vindt dan mij en de jongens.' zei ze zachtjes. Melian beet op haar lip, want ze voelde de tranen al in haar ogen dringen. Ze werd gewoon snel emotioneel, zeker als ze over rottige dingen moest praten als dit. De hoeveelheid emotie die Severus miste, had zij erbij gekregen. 'Je bent zo vaak weg en je raakt me nooit meer aan, je zegt bijna nooit iets liefs meer en we doen bijna nooit meer iets samen als gezin. Is er misschien wat aan de hand dat je mij niet wilt vertellen?' ging Melian verder. 'Je weet toch dat je me alles kunt zeggen, ook al is het vet raar en weet ik nog meer.'

38Bleed Forever(Nieuw!) - Pagina 2 Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) di jul 16, 2013 1:41 pm

Dylan04

Dylan04
toddler
toddler

Severus Snape
Severus wist dat Christina ermee zat dat hij niets vertelde. ‘’Ik weet dat het een hele generatie geleden is, maar ik heb de dood in de ogen gezien, hem zelfs ontmoet. Wat daar boven is, is onmenselijk.’’  Hij bracht zijn rechterhand naar haar gezicht en keek haar in haar ogen. ‘’Voldemort is dood. Voorgoed.  Maar ik heb Potter boven gezien, met Perkamentus. Nog meer overledenen. Potter is nooit dood geweest. Alleen een deel van hem. Een horcrux. Zijn litteken. Ik heb mensen gezien daarboven die of gelukkig waren dat ze dood waren, of het nog steeds niet konden geloven.  Mensen die gestoord werden, zelfs in de hemel. Wezens die er vreselijk uitzagen, alsof ze uit de hel kwamen.’’  Hoeveel Christina wist over Potter en wat hij allemaal had gezegd, wist hij niet. Hij liet haar gezicht los. ‘’Het was allemaal een dekmantel, maar ik mocht niks vertellen. Ik was bang om je in gevaar te brengen. Voldemort was de vreselijkste tovenaar in de wereld. Als hij daarachter zou komen, dan had hij wellicht meer offers gebracht. Zoals jou, of Melian.’’ Hij zuchtte lichtjes.’’ Ik hou van je Christina en dat zal nooit veranderen.’’ Zei hij zacht. Over Lily die hij daarboven had gezien, sprak hij niet. Dat was niet belangrijk. Christina zou hem kunnen wantrouwen, of hij Lily ooit leuk had gevonden. Ja, hij had Lily leuk gevonden, zelfs nog een tijdje toen hij Christina had ontmoet. Maar dat ging voorbij, zodra hij met Christina een setje vormde. Maar iets in hem had een hele tijd tot Lily behoort. Of het nu een jeugdherinnering was, omdat hij haar van kleins af aan kende of dat het meer was. Nu wist hij zeker dat het het eerste was, ook al was Lily zijn eerste liefde.

39Bleed Forever(Nieuw!) - Pagina 2 Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) di jul 16, 2013 1:50 pm

Dylan04

Dylan04
toddler
toddler

Revius Alast
Revius begon te lachen toen hij de opmerking van haarhoorde. ‘’Ik ga denk ik iets mainstreams doen.’’ Zei hij luchtig. ‘’Schouwer.’’ Ja, het klonk raar; een Zwadderaar die schouwer wilde worden. Maar het was niet meer zoals vroeger. Maar die droom was meer omdat zijn moeder ook schouwer was en ze altijd al toen hij klein was vertelde over haar werk. Ook was ze een lid van de vroegere Orde van de Feniks, al had ze daar niet veel over verteld. Het enige wat hij wist, was dat het een organisatie was die tegen Voldemort streed. Hijzelf was net geboren toen Voldemort gestorven was. Of een paar maanden later. Dus hij had hem nooit gezien, wel verhalen natuurlijk erover gehoord. En de overblijfselen die hij achter had gelaten. Gebroken families, mensen die nu nog rouwden over wat er toen gebeurd was. Al met al wist Revius te zeggen dat die man verschrikkelijk was, wat nogal zwak uitgedrukt was. ‘’Jij zult vast geweldig uitblinken bij een professioneel zwerkbalteam.’’ Zei hij met een glimlach en was beneden aangekomen. Hij hief even een hand op toen hij zijn moeder zag die hen begroette. ‘’

40Bleed Forever(Nieuw!) - Pagina 2 Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) di jul 16, 2013 2:09 pm

heaven

heaven
Admin

Zoey Grey

Zoey lachte "Ik vraag me echter af of dat je als schouwer nog heel veel te doen heb nu alle dooddoeners en Voldemort voorgoed zijn verdwenen. Of in elk geval zich schuil houden. Wat waarschijnlijk ook wel slim is gezien Potter nog steeds op zoek schijnt te zijn naar de overgebleven dooddoeners." zei ze schouderophalend. Ze glimlachte even vriendelijk naar de moeder van Rev en keek toen naar haar eigen ouders die in een opperbest humeur waren. Waarom wist ze niet en ze keek haar ouders ook even wantrouwend aan. Als haar ouders zo happy en vrolijk waren was er iets aan de hand. "Maar goed boeiend. Ik weet dat ik een super geweldige zwerkbalspeler zal worden, wat zeg ik? zal worden ik ben het al!" ze grijnsde naar Revius. Zijzelf was 5 maanden na de dood van Voldemort geboren, ze had verhalen gehoord net als iedereen, ze had de boeken gelezen over Harry Potter die hem had uitgeschakeld, over zijn vrienden Ron Wemel en Hermelien Griffel, en natuurlijk over haar eigen docenten, Marcel Lubbermans, Remus Lupos, Melian Sneep, Christina Sneep en Severus Sneep. Bijna al haar docenten waren beroemd in de toverwereld voor alles wat ze hadden gedaan in de tijd van Voldemort en daarna. Zoey had het nooit echt getrokken maar ze kon er moeilijk aan ontsnappen als je tijdens geschiedenis van de toverkunst ook dat verhaal te horen krijgt. Op Zweinstein werd er zelfs nog over gesproken en alles was in rep en roer als Potter ineens op de school tevoorschijn kwam als hij een keer een les overnam van Professor Lupos of iets. "Ik ben wel blij dat ik niet in hun tijd op school zat, het is nu al erg tussen griffoendor en zwaderich laatstaan in die tijd." ze keek geërgerd. Ze snapte sowieso die rivaliteit tussen de twee afdelingen niet, Zij was daar niet zo moeilijk in als mensen aardig tegen haar deden deed zij aardig tegen hen. "Gaan we zo?" vroeg ze aan haar vader "Ja we gaan over een paar minuten richting de trein." Zoey knikte "Werd tijd." mompelde ze zo zacht dat Alleen Revius het kon horen.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

41Bleed Forever(Nieuw!) - Pagina 2 Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) di jul 16, 2013 2:15 pm

heaven

heaven
Admin

Kyle

Kyle had alle spullen buiten gezet zodat als hun ouders klaar waren met praten dat ze direct weg konden gaan. Hij hoopte maar niet dat het te lang zou duren want de tijd zou echt niet stoppen voor hun. Toen Dane vroeg of er wat aan de hand was rolde Kyle met zijn ogen en ging naast zijn broer op het muurtje zitten "Mama had weer een van haar depressie buien geloof ik. Pap begint het denk ik een beetje zat te worden dat mam elke keer zo'n bui heeft en dan niet verteld wat er aan de hand is of waarom ze zo doet en alles. En dan vervolgens doet alsof er niets aan de hand is." zei hij schouderophalend met een lichte frons in ziijn voorhoofd. "Ik begrijp het ook niet maar ik bemoei me er niet mee dat is iets tussen Mam en Pap. Misschien komt het wel doordat Amber al zo lang weg is en mam opgescheept zit met 3 mannen." zei hij ineens grijnzend. "Ik hoop wel dat we zo gaan ik mis Zweinstein en dit jaar moet gewoon geweldig worden." Kyle tikte met z'n vingers op het muurtje. Hij was even in zijn hoofd aan het bedenken wat hij allemaal in zijn koffer had gepropt, sowieso zijn gitaar had hij meegesleept - ja hij speelt gwn gitaar puh!- en al zijn gewaden, zijn bezem, ketel, ingrediënten, kooi van z'n uil, boeken, toverstok zat in zijn gewaad... ja hij had alles. Hij had het al 4x nagekeken of iets maar hij was graag zeker van dat hij alles had en anders kreeg hij zijn moeder weer over hem heen die liep te klagen dat hij iets was vergeten en dat zij weer terug moest naar huis om het te halen...

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

42Bleed Forever(Nieuw!) - Pagina 2 Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) di jul 16, 2013 2:23 pm

heaven

heaven
Admin

Remus
Remus keek haar verbijsterd aan en liet haar gezicht los. Hij fronste, waar kwam dat ineens vandaan? Hij wist niet eens hoe hij erop moest reageren en hij ging zijn acties over de afgelopen paar weken eens na, hij was inderdaad niet bijzonder veel thuis geweest maar dat kwam meer omdat Harry en Ron hem en Sirius veel nodig hadden gehad en omdat hij zelf het erg druk had gehad met alles regelen op Zweinstein, Anderling was oud en kon niet alles alleen doen er moesten honderden brieven uit naar de leerlingen, nieuwe boekenlijsten, hij had vergaderingen gehad, bij sommige was Melian aanwezig geweest bij andere niet omdat hij plaatsvervangend schoolhoofd was en het er steeds meer uit begon te zien dat Anderling binnenkort met pensioen zou gaan en hij dan alles op zich zou krijgen. "Mel, het is gewoon waanzinnig druk geweest deze afgelopen paar weken, maanden zelfs. Je moet niet denken dat mijn gevoelens voor jou minder zijn geworden, of dat ik me niet meer bezig wil houden met de jongens. Je weet hoeveel de kinderen voor me betekenen en jij, ik hou van je." zei hij haar recht aankijkend. Waar ineens haar onzekerheid vandaan kwam begreep hij echt niet. Maar hij wist dat het wel zijn eigen schuld was dat ze niet veel samen hadden gedaan, dat hij haar bijna niet meer aanraakte of lieve dingen zei kwam omdat hij met zijn hoofd ergens anders zat. Harry en Ron waren erachter gekomen dat Rabastan van Detta en Amycus Kragge in Londen waren en zich ergens schuil hielden. Ze waren bijna de hele vakantie al bezig geweest met het zoeken naar die twee dooddoeners. Dolochov was vast ook nog wel ergens maar daarvan ontbrak elk spoor. Remus wilde niet tegen Melian zeggen dat Amycus ergens in Londen was, niet omdat hij haar niet vertrouwde maar als het om Amycus lag was er altijd iets met Mel aan de hand wat hem niet echt een goed gevoel gaf en wat Van Detta betrof, iedereen die de naam van Detta hoorde kroop weer angstig weg. Zelfs na 18 jaar. "Er is niets aan de hand Mel het is gewoon bijzonder druk geweest. Ik hou van je en ik hou van de jongens en Amber." zei hij serieus.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

43Bleed Forever(Nieuw!) - Pagina 2 Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) di jul 16, 2013 2:26 pm

MissSnape

MissSnape
Admin

Dane Lupos

Dane vond het allemaal maar vaag klinken. Hij wist niet zo goed wat hij er allemaal van moest denken. Als het maar goed zou komen, dat was het belangrijkste voor hem. 'We moeten ook nog ff audities regelen voor het zwerkbalteam, want dit jaar moeten we sowieso de cup winnen. Anders ga ik met een schaamgevoel van school af.' zei Dane opeens om het onderwerp te veranderen. Hij hield er sowieso al niet van om over problemen of dat soort dingen en Dane vond Zwerkbal ook een stuk interessanter om over te praten. Bovendien was hij dit jaar aanvoerder, aangezien de vorige van school was gegaan en er verder niet echt mensen in het zevende jaar interesse in hadden. Dane vond het wel een stoere taak en het zou hem ook sowieso voordeel opleveren. Zoals meer aandacht van de meiden, niet alleen bij Griffoendor maar ook bij de afdelingen zoals Huffelpuf en Ravenklauw. Dane glimlachte bij die gedachte. Hij wist zeker dat die taak hem geweldig zou bevallen. Dane keek even op zijn horloge. Ze mochten wel opschieten, anders zouden ze nog te laat komen en dat zou zeker niet helpen tegen de stress van zijn moeder. Dane had ook wel weer zin om zijn nichtje Luthien te zien. Hij had haar deze vakantie niet echt veel gesproken. 'Heb jij Luthien eigenlijk nog veel gesproken?' vroeg Dane en hij dacht erover na. Vorige vakantie waren ze met z'n vieren echt onafscheidelijk geweest. Dit jaar was dat zeker wel anders gesteld. Amber was naar Frankrijk vertrokken, Dane miste haar echt heel erg en Luthien leek wel andere dingen aan haar hoofd te hebben. Dane vroeg zich af wat voor dingen dat zouden kunnen zijn. Luthien vertelde hem en Kyle eigenlijk altijd alles en andersom.

44Bleed Forever(Nieuw!) - Pagina 2 Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) di jul 16, 2013 2:28 pm

heaven

heaven
Admin

Sirius

Sirius keek haar lang zwijgend aan met een stalen gezicht en was aan het bedenken wat hij nu moest gaan zeggen. Hij was niet van plan haar te verlaten, absoluut niet maar het was voor hem ook niet echt prettig om dan het ene moment te horen dat ze er niet zeker van was en dan t andere moment dat ze hem niet ging verlaten het was nogal verwarrend en hij wist niet wat hij ervan moest denken. Sirius ging rechtop zitten toen ze over leeftijd begon en rolde met zijn ogen "Luth die discussie hebben we al een miljoen keer gehad hoe vaak ga je dat nog omhoog brengen?" vroeg hij met een opgetrokken wenkbrauw. "En ik ga je niet verlaten maar je moet begrijpen dat het voor mij ook niet echt een geweldig gevoel is als je het ene moment zegt dat je er niet zeker van bent en het andere moment dat je niet bij me weg wilt en alles. Ik weet niet wat ik ermee aanmoet. En als Charlie terug komt zal het alleen maar erger worden, je twijfels. Ik wil het niet beïndigen het idee alleen al geeft me t idee dat ik mezelf van kant wil maken, maar dit kan zo ook niet verder. Zoals ik vanmorgen al zei, je moet je gedachten en gevoelens op een rijtje gaan krijgen want zo is het voor mij niet prettig, voor jezelf niet en op een gegeven moment gaan andere mensen oppikken dat er iets mis is , waaronder Charlie en je ouders." zei hij simpel.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

45Bleed Forever(Nieuw!) - Pagina 2 Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) di jul 16, 2013 2:34 pm

heaven

heaven
Admin

Kyle

Kyle had ook niet veel zin meer om het over de problemen van zijn ouders te hebben buiten dat ging het hem niet heel veel aan als alles inderdaad maar goed zou komen en ze geen ruzie zouden krijgen of iets. Hij haatte het als zijn ouders ruzie hadden, wat ze goddank bijna nooit hadden. Dane begon over zwerkbal en Kyle grijnsde "Jij als aanvoerder dat gaat wat worden. Ik hoop maar dat je het niet verpest. Denk je dat je het wel aankan in je eentje?" vroeg hij droog "Moet ik ook nog auditie doen om terug te komen als jager dit jaar of geloof je wel dat ik goed genoeg ben voor het team onder jou leiding?" vroeg hij met opgetrokken wenkbrauw. Dane moest eens durven zeggen dat hij ook nog eens een try-out moest doen dan zou Dane naar zweinstein gaan zonder haar, wat hij eraf zou branden. Dane had hem nodig in het team anders zouden ze zeker de cup niet vast kunnen houden wat ze al 4 jaar deden. Met zwaar ongenoegen van de zwadderaars. Kyle keek zijn broer weer aan toen die over Luthien begon "Nee ik heb haar bijna niet gesproken, tis jou beste vriendin niet de mijne jij hoort meer met haar te praten dan ik hoor. Ik heb zelf oom Severus en Tante Chris ook bijna niet gezien of gesproken deze vakantie. Iedereen heeft het behoorlijk druk gehad geloof ik." zei hij schouderophalend.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

46Bleed Forever(Nieuw!) - Pagina 2 Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) di jul 16, 2013 2:44 pm

MissSnape

MissSnape
Admin

Melian Snape

Melian veegde even in haar ogen en leunde wat meer tegen de keukentafel aan. 'Het spijt me, oké..' zei ze zachtjes. Melian wist inderdaad dat Remus het druk had met van alles en nog wat. Soms vergat ze hoeveel last er eigenlijk wel niet op zijn schouders rustte. Melian legde eventjes haar hand in Remus' nek en streelde met haar duim zijn wang. Ze wist gewoon niet precies wat ze had. Al die gevoelens die in haar lichaam raasde. Melian miste Amber ook gewoon ontzettend en maakte ze zich druk om de jongens die van alles en nog wat uitspookte. En dan ook nog Remus waar ze dus maar deels van wist waarmee hij bezig was. Melian trok haar hand weer weg en glimlachte een soort van. 'Laten we maar gaan en het er niet meer over hebben.' zei ze toen. Melian liep om Remus heen richting de deur. Er stond nu weer een heel nieuw schooljaar te wachten. Aan de ene kant was Melian weer blij dat ze met z'n allen terug keerde naar Zweinstein. Ze zou haar broer, schoonzus en nichtje nu veel vaker zien dan normaal. Ook bij hun had ze een beetje het gevoel dat ze uit elkaar waren gegroeid. Dat raakte Melian zeker want ze was altijd zo enorm gesteld op haar familie en bracht het liefst heel veel dagen met hun door, maar aan de andere kant vroeg Melian zich ook af wat dit jaar allemaal weer zou brengen. Ze witst dat die dingen zowel negatief en positief konden zijn. Ze keek eventjes over haar schouder naar Remus. 'Kom je?' vroeg Melian zachtjes aan hem.

47Bleed Forever(Nieuw!) - Pagina 2 Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) di jul 16, 2013 2:57 pm

heaven

heaven
Admin

Remus
Remus snapte er werkelijk waar geen ene klere meer van en hij was even in de war door de plotsellinge omslag die Melian maakte van Depressief naar redelijk normaal en semi-vrolijk. Ze was weggelopen richting de deur maar hij was niet van plan haar zomaar te laten gaan en hij liep achter haar aan, pakte haar hand om haar tegen te houden en trok haar tegen zich aan. "Ik heb geen idee waar jou buiten ineens vandaan komen af en toe, of hoe je erbij komt dat ik andere dingen belangrijker vind dan jou of onze kinderen, maar je moet wel weten dat ik van jou en de kinderen hou meer dan van wat dan ook in deze wereld." zei hij rustig. Hij gleed met z'n hand in haar haar en drukte een lieve kus op haar lippen. Daarna pakte hij met de hand die niet in haar haar zat de hand waar haar trouwring zat en draaide die een beetje rond waarna hij haar weer recht aankeek "Ik heb geen seconden spijt gehad dat ik met jou getrouwd ben Mel, we hebben 3 fantastische kinderen, we hebben een goed leven, en dat na alles wat we hebben meegemaakt. Geen gekke dingen denken oke?" zei hij zachtjes. Hij wist nog steeds niet hoe Melian aan die gedachtes kwam en het maakte ook niet heel veel uit als ze er maar niet meer van had xD

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

48Bleed Forever(Nieuw!) - Pagina 2 Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) di jul 16, 2013 3:00 pm

MissSnape

MissSnape
Admin

Dane Lupos

Dane dacht eventjes na en keek met een grijns op z'n gezicht naar Kyle. 'Ja, jij moet ook auditie doen. Wie weet zijn er wel andere Griffoendors die beter zijn dan jouw.' zei Dane op z'n serieust mogelijk. Natuurlijk moest Kyle geen auditite doen, maar dit was voor Dane de ultieme kans om hem eens terug te pakken. Dane vond het vaag dat Kyle zei dat Luthien niet zijn beste vriendin was. Misschien was dat ook wel, maar meestal was Kyle degene die meer wist dan hijzelf. 'Ik vind het eigenlijk best vaag dat we hun zo weinig hebben gezien. Vorig jaar deden we vet veel dingen met z'n allen. Dat was echt leuk en gezellig. Weet je nog?' zei Dane. Hij wist dat dit ooit zou gebeuren. Iedereen zou op een gegeven moment zijn eigen weg moeten volgen, maar familie zouden ze altijd blijven daar was geen twijfel over mogelijk. Dane vond het alleen jammer. Hij had net zoals zijn moeder dat sterke familie gevoel en hield ervan om bij zijn familie te zijn. Dane keek naar Kyle. 'Hé bro, hoe zit het eigenlijk met de chickies in jou jaar? Is daar nog wat te scoren voor je?' vroeg Dane random. Hij was best geïnteresseerd in de meisjes in het jaar van Kyle. Niet dat Dane dacht dat er misschien leukere meisjes dan Anna waren, maar toch. Stel dat Anna hem zou vervloeken ofzo, dan had hij altijd nog een back up.

49Bleed Forever(Nieuw!) - Pagina 2 Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) di jul 16, 2013 3:09 pm

heaven

heaven
Admin

Kyle

Kyle trok even verbrouwereerd zijn wenkbrauwen op toen Dane zei dat hij ook nog een try-out moest doen "Ja in je dromen gast. Kijk uit met wat je zegt anders vlieg je straks met je bezem in je reet over het veld." zei hij dreigend. Hij was de beste van zijn afdeling als jager zijnde niemand die hem zou vervangen hoor. "Ja ik weet nog hoe het vorig jaar was Dane ik was erbij zo lang is het niet geleden en ik heb niet het geheugen van een goudvis zoals jij." zei hij droogjes tegen Dane toen die begon over de vorige zomer waar ze heel veel lol hadden gehad heel veel hadden gedaan en bijna niet uit elkaar te krijgen waren. Kyle verslikte zich in het water waar hij net een slok van had genomen (ja hij heeft een flesje water vast) toen Dane het ineens over de meiden van zijn jaar had. "Hoezo vraag je dat nou weer?" vroeg hij en hij kreeg een rode kop. Niemand wist dat hij Selene leuk vond. Zelfs Dane niet en dat was maar goed ook anders kon Dane hem terug pakken met zijn gevoelens voor Selene terwijl Kyle het juist zo leuk vond om het over Anna te hebben "Jij vind Anna toch leuk waarom wil je weten wat voor meiden er in mijn jaar zitten? Die zijn een beetje te jong voor je he gast." zei hij droogjes.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

50Bleed Forever(Nieuw!) - Pagina 2 Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) di jul 16, 2013 3:13 pm

MissSnape

MissSnape
Admin

Melian Snape

Melian was eventjes verbaasd toen Remus haar zomaar vastpakte. Ze hield van de spontane lieve dingentjes die Remus deed en dit was er één van. Teder zoende ze hem terug en legde de hand die Remus niet vast had op zijn schouder. 'Ik heb ook geen spijt en dat zal ik nooit krijgen.' zei Melian over dat ze met Remus getrouwd was. 'En ik hou ook van jou, heel veel.' Melian knuffelde Remus even stevig. Ze had dit echt ontzettend gemist. Melian straalde weer helemaal. 'Het spijt me echt. Ik weet gewoon niet wat ik heb. Er gaat echt van alles door me heen en ik word daar vreselijk moe van.' gaf ze toe terwijl ze nog steeds Remus knuffelde. Melian vond het super lief wat Remus net had gezegd en toch was ze blij dat ze had gezegd wat haar dwars zat. Het was ook gewoon beter om het te zeggen, want het luchtte op en Remus kon haar dan weer een soort van terug naar de realiteit brengen. Ze wist zelf namelijk ook dat ze soms dingen erger maakte of dacht dan ze eigenlijk waren en dat deed Melian niet expres. Zo was zij gewoon en ze wist dat Remus er al een tijd geleden had mee leren leven. Hij kende haar dan natuurlijk ook als geen ander en zij hem. 'We moeten nu echt gaan.' zei Melian na een tijdje.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 5]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum