Jasper streek teder haar tranen die weer opkwamen weg en beet even op zijn onderlip "Jeetje Alice, waarom zeg jij in godsnaam sorry?" vroeg hij met een lichte frons in zijn voorhoofd. Hij hield haar een klein beetje op afstand zodat hij haar hele houding kon zien en vond dat hij het wel behoorlijk had verkloot vandaag. Hij hield echter nog wel beide handen vast en was ook absoluut niet van plan die los te laten, haar pijn was weg maar haar verdriet dubbel zo aanwezig en dat makte dat hij zich nog depressiever ging voelen dan dattie al deed. Hij wist verder ook helemaal niets meer te zeggen hij wilde eerst wel eens weten waarom zij sorry zei voor hij ging proberen haar te kalmeren wat op dit moment een onmogelijke taak leek.
Edward glimlachte liefjes toen Bella wakker werd "ja we zijn er bijna. we gaan zo landen" zei hij zacht. Hij kuste der liefdevol op der voorhoofd en grinnikte toen "Je slaapt zittend nog grappiger dan liggend" zei hij toen plagend.
Alec trok een wenkbrauw op "pardon?"vroeg hij beleefd toen Jane zei dat hij bang was "best ik kom wel mee"zei hij toen toegefelijk. Met Jane alleen of met1 persoon erbij het maakte geen reet uit.
Emmett lachte "ach zo kan je het ook zien." zei hij lachend "en oh ja..ik was gevangen heah.."zei hij ineens bedachtzaam..hij zweeg even en kreeg toen een ondeugende grijns.
Edward glimlachte liefjes toen Bella wakker werd "ja we zijn er bijna. we gaan zo landen" zei hij zacht. Hij kuste der liefdevol op der voorhoofd en grinnikte toen "Je slaapt zittend nog grappiger dan liggend" zei hij toen plagend.
Alec trok een wenkbrauw op "pardon?"vroeg hij beleefd toen Jane zei dat hij bang was "best ik kom wel mee"zei hij toen toegefelijk. Met Jane alleen of met1 persoon erbij het maakte geen reet uit.
Emmett lachte "ach zo kan je het ook zien." zei hij lachend "en oh ja..ik was gevangen heah.."zei hij ineens bedachtzaam..hij zweeg even en kreeg toen een ondeugende grijns.