RPGworld
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een plek om te RPGen


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Bleed forever

3 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 12 van 17]

276Bleed forever - Pagina 12 Empty Re: Bleed forever vr jan 01, 2010 9:31 pm

heaven

heaven
Admin

Sirius grijnsde "Oh ja, ...wist ik wel" hij kuste der zachtjes weer op der lippen en ging langzaam bij haar naar binnen, eigenlijk wilde hij direct hard maar hij zou eens lief doen vandaag. Ze moesten er trouwens van genieten aangezien hij haar een week niet meer zou zien voor ze de school weer in het weekend kon ontglippen. Hij begon rustig maar diep te bewegen.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

277Bleed forever - Pagina 12 Empty Re: Bleed forever zo jan 03, 2010 3:15 pm

hermelien2607

hermelien2607
Admin

Luthien kreunde hart toen hij dit deed ze was blij dat ze alleen emt hem wa.s"je hebt echt een mega grot.e"merkte ze stoned op over ze lul."heb je e groei middel voer gegooit?"

https://therpgworld.forumactie.com

278Bleed forever - Pagina 12 Empty Re: Bleed forever za feb 06, 2010 10:46 pm

MissSnape

MissSnape
Admin

Off: ik doe maar wat hoor:p

on:
Melian zat aan haar bureau en keek wat ingeleverd werk van de leerlingen na. Ze vond het oer saai en ze hoopte dat Remis zo kwam om gezellig te kletsen ofzo. Of misschien wel een van haar kinderen. Soms vond Mel het stom dat ze alle 3 al een vriend of vriendin hadden. Nu waren ze namelijk steeds minder Bij haar.

Dane keek naar Anna. "wat zullen wij eens gaan doen?" vroeg hij en hij keel verveeld naar het plaffon. Hij sloeg een arm om Anna heen en keek haar vervolgens aan.

279Bleed forever - Pagina 12 Empty Re: Bleed forever za nov 20, 2010 10:34 pm

heaven

heaven
Admin

Lautje, als je een pagina terug zou lezen zou jeweten waar we waren gebleven maar goed iik zal het je wel vertellen nu ik dus toch neits beters te doen heb dan na een jaar weer terug komem op deze site en keidroog alles na te hebben gelezen xD
Dane en Anna hebben Remus Melian Kyle en Selene vertelt dat Anna zwanger is, Remus is daar niee blij mee ens en hij liep weg om met Melian te praten, Anna en Dane hebben met Selene en Kyle staan praten die aangaven achter hun te stan en hun te willen helpen als dat nodig was. Ondertusssn moet Anna het haar vader ook nog eens zien te vertellen xD

Sirius stopte even en schoot toen keihard in de lach "Nee, als ik dat zou doen zou het niet passen" zei hij schaapachtig. Hij ging weer verder met waar hij mee was gestopt en kuste haar weer op der mond terwijl zijn hande nvan haar polsen weggleden en naar haar borsten gingen.

Melian was opgestaan om weer naar binnen te gaan en dane en Anna te vertellen dat ze naar Amycus toemoesten, Remus hield haar echter nog even tegen en pakte haar hand. "Ik weet dat ik neit had mogen reageren zoals ik deed maar ik had gehoopt dat het ander s zou gaan met hen dan dat het met ons is gegaan." zei hij licht fronsend. Hij was al weer wat afgekoeld maar was er nog steeds niet blij mee, maar zeg nou zelf, welke ouder zou er wel blij mee zijn als je zoon op zijn 17e als hij nog op school zat vader zou worden?

Kyle keek naar Selene en knikte "Ja, wij gaan wat eten, we zien jullie wel, en maak je neit te veel zorgen over pap okee Hij draait wel bij, het zou me niet verbazen als hij zo binnen komt en zegt dat hij jullie wil helpen. Hij is gewoon een beetje overdonderd"Zei hij tegen zijn broer en Anna.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

280Bleed forever - Pagina 12 Empty Re: Bleed forever za nov 20, 2010 11:03 pm

MissSnape

MissSnape
Admin

Melian keek Remus aan met een blik van: ben je vergeten hoe-het-bij-ons-ook-alweer-zat? Ze sloeg haar armen over elkaar. Er ging van alles door het hoofd van Melian. Hoe zouden Dane en Anna hun school normaal kunnen afmaken? Was dat uberhaupt wel mogelijk? Melian keek nu afwezig naar de grond. Vond ze het wel leuk om oma te worden op haar 35e? Melian plofte neer op een stoel en leunde met haar hoofd op haar handen, die ze op het bureau voor haar had geplaatst. 'Ik weet het allemaal niet.. Je weet dat wij ook jong waren, maar goed. Ik snap je punt en ik heb geen zin om hier veder over te discuseren. al denk ik dat we niet kwaad moeten gaan reageren. Ik wil Dane en Anna namelijk niet kwijt door dit alles en ook geen ruzie ofzo. Ik wil ze nog steeds helpen, al denk jij daar misschien anders over.' zei Melian en ze keek Remus nu weer aan met een iet wat scherpe blik. Ze had het zelf nogal moeilijk gehad tijdens haar zwangerschap vanwege haar naaste omgeving, behalve dat Sev en Reem er altijd voor haar waren was er veder niemand.. Naja misschien Sirius, James & Lily nog maar daarbij hield het ook echt wel op. 'En wat nog een groter probleem is: we zullen het er met Amycus over moeten hebben.' Melian zag daar nog het meeste van alles tegen op.

281Bleed forever - Pagina 12 Empty Re: Bleed forever za nov 20, 2010 11:09 pm

heaven

heaven
Admin

Remus knikte kort en wist dat Melian boos op hem was, terrecht ook wel. Hij gleed met z'n hand door haar haar "Je weet best dat ik ze ook niet kwijt wil.En we gaan ze ook helpen. Het moet niet met hun gaan zoals het bij ons is gegaan en nee ik ben dat niet vergeten" hij had het aan haar blik gezien wat ze bedoelde en hij zou nooit vergeten hoe zwaar het was geweest, behalve mensen met vooroordelen had hij ook nog eens moeten kampen met een probleem genaamd Severus die hem wel wat aan kon doen, gelukkig kon Christina hem toendertjd ook ervan weerhouden Remus te vermoorden wat hij maar al te graag wilde. Remus keek naar de grond terwijl hij nog steeds afwezig door Melian der haar gleed met zijn hand en dacht na. Dane zou het wel heel erg vinden dat hij zijn opleiding niet helemaal meer kan afmaken en Anna zag er natuurlijk als een berg tegenop om het Amycus te vertellen. niet dat hij dat niet deed. een tripje naar een dooddoener was wel het laatste waar hij zin in had en vooral omdat het nogal een moeilijke situatie was als Amycus Melian en Remus in een ruimte waren...vorige keer had Remus Amycus wat aan willen doen, maar toen Stond Melian ertussen. Hij zat in zijn eigen gedachtengang en staarde afwezig naar de grond.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

282Bleed forever - Pagina 12 Empty Re: Bleed forever za nov 20, 2010 11:13 pm

MissSnape

MissSnape
Admin

Melian keek eventjes naar Remus en haalde diep adem. Zo'n situatie was voor haar én voor Remus niet lekker. 'Jij gaat maar alleen naar Amycus.' zei ze toen. Zoiets leek Melian toch het beste, aangezien het anders toch niet goed zou gaan. Maar misschien zou Remus of Amycus wel iemand vermoorden daardoor. 'En Severus zal zeker met een verhaal komen dat ik een slechte moeder ben en dat ik beter op had moeten letten of iets.' zuchte ze. Melian draaide wat zenuwachtig aan een armbandje om haar pols. 'Ik weet echt niet wat we moeten doen.' Ze had zin om zichzelf een paar dagen op te sluiten totdat Melian een goed plan bedacht zou hebben.

283Bleed forever - Pagina 12 Empty Re: Bleed forever za nov 20, 2010 11:17 pm

heaven

heaven
Admin

Remus werd uit zijn overpeinzingen gescheurd door Melian "Ja en dan mij met de kinderen naar Amycus toe laten gaan lijkt me geen goed idee Melian.Hoe graag ik ook zou willen dat je hier zou blijven, met jou erbij doet Amycus in elk geval niets" hij zei dit zo verbitterd dat hij er zelf van schrok maar dat liet hij niet merken. Hij haatte amycus meer dan dat hij ook maar enig andere dooddoener haatte meer dan dat hij Voldemort verrachte en haatte en hij had hele goede redenen ervoor. "En Je bent helemaal geen slechte moeder, en degene tegen wie Severus dan gaat zeiken is tegen my." no way in hell dat Severus tegen Melian zou zeggen dat ze een slechte moeder was, Severus deed vrijwel nooit wat om Melian van streek te maken, om Remus gevoelens daarintegen ...daar deed hij niet zo moeilijk over het intresseerde hem niet echt hoe Remus zich voelde. Reem zuchte diep en schudde wederom zijn hoofd "Ik weet het ook niet Mel"

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

284Bleed forever - Pagina 12 Empty Re: Bleed forever za nov 20, 2010 11:22 pm

MissSnape

MissSnape
Admin

Melian stond plots op en begon irritant te ijsberen door het kantoor. 'Nou ik heb helemaal geen zin in Amycus! Dat snap je toch ook wel?' riep ze geirriteerd. Melian had gewoon gehoopt dat ze Amycus nooit meer onder ogen zou hoeven te komen. Ergens was ze ook wel teleurgesteld in Dane. Ze had van hem wel verwacht dat hij een stuk slimmer was dan haar. Melian keek naar buiten en zag de zon, die al vrij laag hing. 'Ik ga wel mee.' besloot ze uiteindelijk. Melian besefde dat het inderdaad ook niet zo slim was als ze niet mee zou gaan. Alweer zuchte ze. Het was echt even door de zure appel heen bijten. 'Misschien moeten we wachten met het Severus vertellen.. Straks flipt hij en maakt hij Dane en Anna kwaad ofzo.' zei Melian. Ze vond haar theorie niet echt logisch klinken maar toch.

285Bleed forever - Pagina 12 Empty Re: Bleed forever za nov 20, 2010 11:27 pm

heaven

heaven
Admin

Remus vond het vreselijk Melian zo gestrest te zien, en al helemaal om die debiel van een Amycus. Melian begon spontaan te ijsberen na iets tegen hem gesnauwd te hebben. Hij pakte haar bij haar armen zodat ze stil zou staan en keek der recht aan "Lieverd, Rustig oke, Ik snap je heel goed echt." zei hij zacht zodat ze andere in de kamer hiernaast het niet zouden horen wat ze allemaal zeiden "Maar je zei net zelf we moeten er voor Dane en Anna zijn en dat betekend helaas dus ook Amycus met hun inlichten.We kunnen het moeilijk aan hun alleen overlaten." hij legde z'n hand liefdevol op haar wang en legde zijn voorhoofd tegen die van haar "en het is inderdaad maar beter dat we wachten met het Severus vertellen...Dane en Anna zijn nu al doodsbang dat ik flip..als Severus flipt is het 10 keer zo erg, hij's een stuk enger dan ik." het was niet als grapje bedoeld , hij kon op dit moment niets grappigs bedenken om te zeggen, niet eens iets droogs.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

286Bleed forever - Pagina 12 Empty Re: Bleed forever za nov 20, 2010 11:30 pm

MissSnape

MissSnape
Admin

Melian keek Remus nu recht aan in zijn mooie heldere grijze ogen. 'Je hebt gelijk en ik denk inderdaad dat we het verlopig zo maar moeten doen.' zei Melian. Ze wou dan nu zo snel mogelijk het Amycus vertellen, zodat ze dat maar alvast gehad zouden hebben en dat Melian daar een zorg minder om zou hebben. Zachtjes drukte ze een kus op Remus lippen en keek hem daarna weer recht in zijn ogen aan. Haar hart maakte sprongentjes. 'Reem... Praat alsjeblieft niet zo over Sev.' zei Melian rustig. Ze wist dat haar man en haar broer elkaar wel af konden maken, maar als zoiets gebeurden was Melian daar liever niet bij..

287Bleed forever - Pagina 12 Empty Re: Bleed forever za nov 20, 2010 11:33 pm

heaven

heaven
Admin

Remus kuste haar even zachtjes terug en bleef zo staan zoals hij al stond "Sorry." mompelde hij toen ze hem vroeg of hij niet zo over 'Secretus' wilde praten zoals Sirius hem nog steeds noemde als er niemand in de buurt was die Sneep aardig vond. "En Amycus kan toch nog wel heel even wachten? ik sta wel prima zo" mompelde hij zacht. Hij glimlachte flauw.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

288Bleed forever - Pagina 12 Empty Re: Bleed forever za nov 20, 2010 11:35 pm

MissSnape

MissSnape
Admin

'Alles kan wachten.' zei Melian en glimlachte eventjes kort. Ze streek eventjes zacht door zijn haren heen, die altijd wat wolf-achtig aanvoelden vond Melian. 'Ik hoop maar dat alles gewoon beter loopt dan bij ons.' zei ze. Melian was misschien wel het meeste bang dat Dane en Anna zich alleen gingen voelen terwijl zij en Remus er gewoon voor hun waren.

289Bleed forever - Pagina 12 Empty Re: Bleed forever za nov 20, 2010 11:38 pm

heaven

heaven
Admin

Remus was het met haar eens en grijnsde ook even "Ze doen het vast een stuk beter dan wij toen...Dane en Anna hebben veel meer steun, Kyle en Selene, Amber,Luthien waarschijnlijk ook. Wij en ik weet zeker dat Severus en christina ook we bijdraaien omdat hen hetzelfde is overkomen..." hij kuste haar nog eens teder en iets langer.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

290Bleed forever - Pagina 12 Empty Re: Bleed forever za nov 20, 2010 11:40 pm

MissSnape

MissSnape
Admin

Melian werd wel meer gerust gesteld toen Remus dat zei. 'En ergens verwacht ik ook een beetje steun van Amycus.' gaf ze toen eerlijk toe. Al hoopte ze dat hij niet meteen dacht dat ze 'gezellig' met de hele familie uit eten zouden gaan of iets. Melian mocht Amycus, maar hij maakte haar in de war en dat moest ze niet hebben. Zeker omdat ze meer van Remus hield dan van Amycus.

291Bleed forever - Pagina 12 Empty Re: Bleed forever zo nov 21, 2010 11:32 am

heaven

heaven
Admin

Remus zei maar niets over dat het hem niet echt heel erg veel boeide of Amycus Dane en Anna hielp het zou inderdaad wel fijn zijn voor Anna en Dane als zelfs een dooddoener het toestond dat zijn dochter met iemand van de orde ging maar goed. Zelf wilde hij liever Amycus helemaal niet meer zien maar goed...hij wist dat Melian nog steeds gevoelens voor hem had en dat zat hem toch wel een beetje dwars.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

292Bleed forever - Pagina 12 Empty Re: Bleed forever zo nov 21, 2010 2:16 pm

MissSnape

MissSnape
Admin

Melian wist dat Remus het wist wat ze nog voelde voor Amycus (vage zin xD). 'Het spijt me echt heel erg.' zei ze toen. Ergens teleur gesteld in haarzelf dat ze Amycus niet gewoon uit haar hoofd kon zetten. Al was ze meestal erg afgeleid van hem en had ze ook al een tijd niet meer aan hem gedacht, maar door dit gedoe allemaal kwam het weer in haar hoofd op spelen.

293Bleed forever - Pagina 12 Empty Re: Bleed forever zo nov 21, 2010 2:20 pm

heaven

heaven
Admin

Remus liet haar even los en keek der recht aan, hij wist dat het haar speet en hij glimlachte flauw "Weet ik." zei hij. Hij hoorde Kyle Dane Selene en Anna in de andere kamer ook praten en hoopte dat Kyle de stemming wat op zou vrolijken, dat deed hij meestal wel. Remus sloeg z'n armen om Melian heen en knuffelde haar lief.

Kyle keek zijn broer aan en grijnsde "Maaaar!! hebben jullie er samen eigenlijk al over gepraat?" hij keek van Dane naar Anna "Ik bedoel het is toch heel wat heah en je meot daar goed over praten" god wat klonk hij toch weer volwassen, hij vroeg zich af of hij niet gewoon stiekem de oudste was en dat ze per ongeluk een fout hebben gemaakt met hun leeftijd ofs?

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

294Bleed forever - Pagina 12 Empty Re: Bleed forever zo nov 21, 2010 3:07 pm

MissSnape

MissSnape
Admin

Melian was blij dat Remus niet zo opvliegend was. Anders was het misschien heel dramatisch afgelopen tussen haar en Remus. Door de stilte die hier eventjes in deze kamer was, kon Melian half horen wat er in de andere kamer werd gezegd. Misschien moesten ze maar eens weg van Zweinstein, tenminste Melian. Ze had misschien gewoon wat behoefte aan frisse lucht en kon dan weer helder nadenken.

Dane plofte neer op een stoel. 'Tuurlijk hebben we het er over gehad.. Ik ben niet helemaal achterlijk.' zei Dane tegen zijn broertje. Ergens had hij een misselijk gevoel. Hij was bang dat dit zo mis zou gaan lopen en dat er misschien een grote ruzie ontstond met wie dan ook.

295Bleed forever - Pagina 12 Empty Re: Bleed forever zo nov 21, 2010 3:26 pm

heaven

heaven
Admin

Kyle schoot in de lach "toch niet achterlijk?? ik dacht altijd dat je niet helemaal spoorde maar okee als jij het zegt" Kyle begon te ijsberen "Maar goed iik denk dat jullie zo maar eens naar Amycus moeten gaan hoe sneller jullie het hem vertellen hoe eerder jullie er vanaf zijn toch?"

off
iik ben remus inspi looos geak xD ik kan nie op jou post van mel reageren hoor xD

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

296Bleed forever - Pagina 12 Empty Re: Bleed forever zo nov 21, 2010 5:38 pm

MissSnape

MissSnape
Admin

Dane knikte bedenkenlijk. Hij had geen zin in Amycus. Als het Anna's vader niet was geweest, dan had hij hem al lang vervloekt. Dane kon hem echt niet uitstaan. Hij deed het dus voor Anna. 'Maar moet ik dan vragen of pa en ma ook meegaan?' vroeg Dane aan zijn broertje. Hij was blij dat Kyle hier was, want Dane had echt veel steun aan hem.

297Bleed forever - Pagina 12 Empty Re: Bleed forever zo nov 21, 2010 11:13 pm

heaven

heaven
Admin

Remus stond nog steeds met zijn armen om Melian heen geslagen en drukte haar nog steeds liefdevol en troostend tegen zich aan. Wat een klote zooi was het allemaal zeg. Hij zuchte even diep legde toen zijn hand onder Melian's kin en tlde haar hoofd op zodat ze hem wel aan moest kijken "Ik hou van je" mompelde hij zacht. en hij hield ook echt van haar, meer dan van wie dan ook en meer dan hij ooit van iemand anders zou houden.

Kyle haalde zijn schouders op "ik denk dat je beter kan wachten tot pap en mam zelf terug komen. pa zag er niet vrolijk uit net man" zei hij serieus "But don't sweat bro, he'll get over it" hij grijnsde en keek toen naar Selene "wij gaan wat eten keey we zien jullie straks wel." zei hij vor hij Selene mee trok de kamer uit richtng de grote zaal.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

298Bleed forever - Pagina 12 Empty Re: Bleed forever zo nov 21, 2010 11:19 pm

hermelien2607

hermelien2607
Admin

Christina liep door haar kamer heen en glimlachte ze was met Severus samen ze hield ect super vele van haar man."wat heb je allemaal gedaan vandaag?"Vroeg ze hem rustig.




Luthien was bij sirius ze was vbolop bezig met het

selemne glimlachte."Waar wil je gaan eten?"vroeg ze rustig aan hem



Anna keek moeilijk naar Dane ze hoopte maar dat hij het haar niet kwalijk nam wat wer was gebeurt.

https://therpgworld.forumactie.com

299Bleed forever - Pagina 12 Empty Re: Bleed forever zo nov 21, 2010 11:30 pm

heaven

heaven
Admin

Kyle grijnsde breed "nou, eigenlijk horen we naarde grote zaal te gaan heah.." zei hij met een ontschuldige blik. Hij was in een super humeur "Maar. ik heb zin om gewoon samen ergens te gaan zitten waar we niet worden aagegaapt door allemaal jaloerse jongens die je maar al te graag van my af zoudenwillen pakken, kweetnie of ik me mond kan houden dus laten we eens voor de verandering naar zweinsveld gaan!" zei hij terwijl hij haar tegen zich aan drukte.

laten we eens ff skippen met Sirius enLuthien iik moet zoo loos man ><
Sirius staarde naar het plafond van de keuken waar ze zojuist nog keidroog sex hadden gehad, en nog stoned ook. hij was zelfs nog een beetje stoned en staarde echt naar het plafond alsof het iets zeer intressants was dat hij nog nooit eerder had gezein!

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

300Bleed forever - Pagina 12 Empty Re: Bleed forever zo nov 21, 2010 11:36 pm

hermelien2607

hermelien2607
Admin

Selene schoot in de lach en drukte een kus op zijn wang."aldsof hun het uberhaud zou lukken mij van je af te pakken Kyle, dast is gewoon iets wat niet mogenlijk is."Zei ze grijnzend ze pakte zijn hand vast en drukte een lieve kus op zijn wang. en ze liep samen met hem naar de grote zal."Waar wil je zitten?"Vroeg ze toen aan hem.


skippie!



Ltuhien had zich weer aangekleeed en keek tevreden naar sirius."je bent nopg altijd even goed,"Zei ze glimlachend tegen hem en ze brostelkde haar haren zodat niemand het verdacht zou vinden zitten ze keek hem lief aan.

https://therpgworld.forumactie.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 12 van 17]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum