Legolas werd prompt op een hooibaal geflikkerd en stond eigenwijs weer op en liep richting de gouden hal, hij had eigenlijk helemaal geen zin om tussen de mensen rond te lopen maar beter dan de hele tijd troostende woorden te horen die toch niet helpen. Hij leip de hal binnen en plofte ergens neer.
Aragorn keek Ydrilyn aan, ze zag er in elk geval nu beter uit, hopen dat het zo bleef al betwijfelde Aragorn dat ten zeerste "het is hier altijd wel gezellig als er geen oorlog is." legde Aragorn uit, de feesten hier in de gouden hall zijn altijd groot en gezellig dus tjsa." ging hij weer verder. Hij vroeg zich af of alles oke zou zijn met Frodo en Sam,
Aantal berichten : 2046 Punten : 57738 Registratiedatum : 15-09-09
GFarmair begleide haar rusitg naar buitne eng liamclhte."Voorkeuromegren sheen te gaan?"
idrial rende legola sachterna ze wa szo abgn dat er wat errgs met hem gbeuerde ze zuchten diep en besloot wat t edirnekn voor hem te pakken."Hier drink."
Legolas duwde het glas weg "ik hoef niet" bromde hij. Hij leunde achterover tegen de stoel aan en keek naar mensjes die vrolijk aan het dansen en drinken waren. ineens borg hij zijn hoofd in zijn handen en zuchte diep.
IDrial gign rusit naast hem zitten, en zuchten diep, ze glimalchte naa rmensne en deed alsof er neits ana de hand wa.s"wil je anders met me dansen?V"roeg z ein een poging tot opbeuren
Legolas draaide zijn hoofd naar haar toe en keek eventjes droog, alsof hij op dit moment in de stemming was om te dansen, dacht hij nijdig. Hij pakte het glas en begon het een beetje rond te draaien in zijn handen ter verveling.
Idrial zuchten ze wist echt neit wat ze meost doen of zeggen, als hij nu gewoon huilde wst ze het wle maar op deze manier niet, ze legde een hand op zijn knie, en keek naar hem."moet ik eits voor je halen?"
off mooi niet dat ik lego ga laten janken...iik vind eig dat ik hem nu al te gevoelig laat overkomen,
Legolas schudde droog zijn hoofd en stond abrupt op pakte haar bij der pols en sleurde haar mee ergens waar ze weer alleen waren en waar niemand hen kon vinden. Hij ging tegen de muur aan staan (ze zijn nog wel binnen xD) en zuchte wederom diep en keek haar aan "sorry hoor" mompelde hij verontschuldigend voor zijn gedrag.
off xD
"Liefste je hoeft je nergens voor te veronschuldigen."Zei ze tegen hem, ze keek hem aan en knuffelde hem toen stevig. "Doe maar lekker hoe je wilt doen, alles wat jou helpt op dit moment is goed behvale een ander meisje nemen."zei ze half grappent, maar hij zou ook wel snappen dat er grenzen waren
Legolas trok een wenkbrauw op toen ze dat zei en rolde toen met z'n ogen "waarom zou ik een ander willen?"vroeg hij weer op zijn redelijk normale toon behalve het hese van zijn stem nu dan. "ik heb jou nu toch?"
legolas sloeg een arm om haar heen en drukte haar zachtjes tegen zich aan, hij legde zijn hoofd ook tegen de muur en staarde een beetje doeloos naar het plafond. Hij moest het van zich af zetten, maar als dat nou eens zo makkelijk ging zou het allang zijn gebeurd, hellaas ging het niet zo easy asl dat het klonk allemaal.
"misschien helpt het je te verwerken als we morge avond een eerbetoon aan je rbeortje met een klein groepje houden."besloot ze toen tegen hem te zeggen
Legolas haalde zijn schouders op "weetikhet" mompelde hij nog steeds naar het zeer intressante plafond kijkend. hij vond het plafond na 10 minuten niet boeiend meer en keek naar Idrial.."Laten we iets doen wat voor afleiding kan zorgen...niet dansen dus ><" voegde hij eran toe.
off ja xD ben inspi loos moet toch wat te doen hbben...*doet wenkbrauwwiebel*
Legolas kon een flauwe grijns tevoorschijn toveren, hij zette zich af tegen de muur en legde zijn handen op haar heupen "oh ja? wat dan" vroeg hij schijnheilig alsof hij het niet wist.
"Iets dat yvaak hiermee begint.Zëi ze meteen grijznend enz ebegon hem in de hals te kussen en afetoe een likje tussendoor, rusitg deed ze ijn bovenste knooopjes los.
Legolas grijnsde nu wel echter en sleurde haar mee naar een plekje waarvan hij ckr wist dat er niemand kwam. Hij legde zijn hand onder haar kin en tilde haar hoofd een beetje op zodat ze makkelijker konden zoenen(A) mwhah Hij liet zijn handen eventjes over der lichaam glijden en liet ze rusten op der borsten ^^
off ze hebben zin xD ...en nog ben ik inspiloos. -.-
"ik heb ditg emsit."flusiterde ze, ze had het echt gemsit maar z ehad dna ooka lels ana legolas gmeist, ze keek hem aan en glimlachte, ze zoende zachtjes met hem mee, en kruende tone hij bij haar borsten aankwam, ze deed zijn shrit evde rlos
Legolas grinnkte eventjes "ik ook" fluisterde hij ook voor hij haar weer zoende maar nu in haar hals(A) hij ontdeed haar ook langzaam van haar kleding en voelde de opwinding stijgen.
I?drial keek hem aan en deed zijn broek open, ze zag dat dat al erg gewenst was toen ze zag hoe groot zijn maatje begont e wordsen ze grijsnte trots en gleed toen zahcjte smet een vigner over de steed seder uistekende bobbel in ze boxer
off kapot droog we hebben echt niets beters te doen hoor.
Legolas moest moeite doen niet te lachen om haar gezicht en deed haar slip langzaam en plagend naar beneden voor hij ook met zijn hand naar haar gevoelige plekje gleed en haar daar een beetje begon te plagen voor hijaan het echte werk begon.