Sneep had net een zevende jaars van Huffelpuf geheeld toen Chris weer bij hem kwam staan. Hij stond recht en sloeg een arm om haar middel. "Ik heb het ook van de allerbeste heler geleerd..." zei hij liefjes als compliment tegen zijn vrouw en kuste haar even op de mond.
Sneep gaf haar een knuffel en keek toen naar zijn dochter en nichtje. "Nemen we Luthien en Amber mee of laten we ze hier bij de andere?" vroeg hij. Hij hoopte ondertussen maar dat er niets of weinig uit hun kamer kapot was of meegenomen door de dooddoeners.
Aantal berichten : 2046 Punten : 57728 Registratiedatum : 15-09-09
"late we ze maa rheir,d a dnek ebter voor ze en ik denkd at melian haa rook elvier evne heir bij zich houd.ëmrkte chrisitna alchend op voer amber z eksute sevuers
Sneep knikte en kuste haar toen terug. "Dat is misschien wel het beste wat we kunnen doen." zei hij en keek toen naar Anderling die niet zo ver van hun stond. Hij zei haar dat hij met Chris hun kamer ging controleren. Hij deed dat zodat geweten zou zijn waar hun twee naartoe waren. Daarna keek hij weer naar zijn vrouw. "Laten we dan maar gaan..." zei hij rustig en nam haar bij de hand vast.
Tops was ondertussen naar Luthien en Amber toe gelopen. "Zijn jullie twee in orde?" vroeg ze vriendelijk. Ze wist niet wat ze anders tegen de 15jarige meiden kon zeggen. Ze wilde Amber zelf ook eens leren kennen, wie weet viel die dochter zoveel beter mee dan haar moeder.
Melian keek naar Remus en ze was eventjes stil. "Ik weet zeker dat je kwaad was geworden." zei ze eerlijk. Melian keek naar de grond en ze vroeg zich af wat Remus er van zou zeggen.