RPGworld
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een plek om te RPGen


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

I've got a theory It could be bunnies!

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 5]

76I've got a theory It could be bunnies! - Pagina 4 Empty Re: I've got a theory It could be bunnies! wo mei 13, 2015 12:23 am

heaven

heaven
Admin

- Severus -

Goed begin van het jaar. Chris had het nu al voor elkaar om 3 zwadderaars .. oke 2 zwadderaars boos te maken. Hij ging daar later nog last van hebben maar hij was niet bepaald onder de indruk van Lucius of Ravenwoud en de rest van de bende van Ellende maakte nou ook niet dat hij bibberde van angst. Ze hadden al in het eerste jaar doorgehad dat Severus makkelijk leerde, snel dingen onder de knie had en een affiniteit had voor Duistere magie en Legilimensie en Occlumensie. Iets wat hij al vanaf het derde jaar aan het leren was. Zijn vrienden waren meestal zijn proefkonijnen. Hij wist dan ook meer dan genoeg van zijn mede zwadjes om hen te chanteren. Niet dat ze erg onder de indruk waren omdat ze nog steeds dachten dat hij dat niet zou durven maar daar zouden ze zich nog lelijk in vergissen vooral als ze zich zouden uiten tegenover Christina, Melian of Lily. Severus had nu beiden wenkbrauwen opgetrokken toen Chris een vloek naar Lucius vuurde wiens neus opzwol tot de grote van een meloen en hij glimlachte wrang "Ik heb je nog gewaarschuwd." meldde hij kalmpjes. Lucius rende met een noodgang weg al luid vloekend en dingen verwensend. Ravenwoud leek ineens een stuk minder zeker van zijn zaak en Severus had in de tussentijd zijn toverstok uit zijn gewaad gehaald en draaide die rond in zijn handen. "Ik stel voor dat je gaat kijken of Lucius het red. Dalijk verwond hij nog andere mensen." Ravenwoud keek hem vuil aan "Wacht maar Sneep, hier kom je niet zo makkelijk vanaf." dreigde Ravenwoud en Severus snoof weer "Ik ben doodsbang."

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

hermelien2607

hermelien2607
Admin

Zo mooi! Die spreuk pakte nog beter uit dan ik had kunnen hopen! Dacht Christina bij zichzelf. Ze zag dat Severus inmiddels ook zijn stok had gepakt en glimlachte eventjes evil naar Ravenwouwd. Als hij niet snel zou doen wat Severus van hem vroeg zou het nog erg sneu voor hem aflopen. Ze wist donders goed dat Severus in combinatie met zijn stok ook levensgevaarlijk kon zijn hij was niet voor niets een van de slimste leerlingen van de school. Ze lachte om de opmerking van Severus toen hij zei dat hij doodsbang was. Toen ravenwoud hem ook gepeerd was keek ze severus weer aan en kreeg plotseling de slappe lach alsof ze zojuist gestoord was geworden. Maar in feite besefte ze gewoon nu pas wat er was gebeurt. Ze had lucius malfidus behoorlijk vervloekt. Diep van binnen wist ze dat ze dit nog duur konde komen te staan maar daar wilde ze nu nog even niet aan denken. "Mooi! Die stelletje hopen drakenstrond zijn weg!"zei ze vrolijk tegen Severus en ze keek hem lachend aan ze stond nu met haar lichaam naar hem toe gedraaid en niet langer met haar rug naar hem toe. Ze was blij dat ze eindelijk echt even alleen waren zonder die mensen erbij of lily of melian het kwam bijna nooit voor dat ze alleen waren. De trein kwam onverwachts met zo een vaart tot stilstand dat Christina haar evenwicht verloor. Ze zwaaide nog even met haar armen om haar evenwicht te hervinden maar dat lukte niet waardoor ze vol tegen severus aanviel. Ze ging ervan uit dat dit betekende dat ze op zweinstein waren aangekomen haar gezicht werd zo rood als een biet.



Laatst aangepast door hermelien2607 op di mei 19, 2015 11:14 pm; in totaal 1 keer bewerkt

https://therpgworld.forumactie.com

heaven

heaven
Admin

Severus -

Severus glimlachte nog steeds wrang, wetende wat hem vanavond in de leerlingenkamer te wachten stond. Maar hij was niet bang ofzo hij kon zich prima redden tegen zijn mede zwadderaars vooral omdat vele van hen te dom waren om het achtereind van een bezem te herkennen dus hij maakte zich niet erg veel zorgen hij zou alleen goed moeten bedenken wat zijn antwoord zou zijn op waarom hij niet met Lucius en Ravenwoud mee was gegaan naar hun coupé. Schijnbaar hadden ze iets belangrijks te bespreken anders hadden ze hem niet met pijn en moeite komen zoeken. Maar daar zou hij later wel achterkomen. Hij kon moeilijk Christina in haar eentje in de coupé laten zitten terwijl Lily en Melian beiden door de trein aant struinen waren. Na de opmerking over dat zijn andere vrienden een hoopje drakenstront waren rolde Severus even met zijn ogen maar voor hij een opmerking kon maken stopte de trein zo abrupt dat hij zelf moeite had met zijn evenwicht bewaren maar dat lukte nog net ook toen Christina ineens tegen hem aanviel. Hij wist haar op te vangen voor ze echt op de grond terecht zou komen. Hij liet haar snel weer los toen de trein echt stil stond en hij doorhad dat Chris wel erg dicht op hem stond. "Ik neem aan dat we er zijn." meldde hij droogjes. Ineens gleed de coupé deur weer open en stond Lily met opgetrokken wenkbrauwen in de deuropening "Knus." zei ze met een droge grijns "Ik was net onderweg hierheen en kwam een zekere Lucius Malfidus tegen met een neus die zo groot was als zijn ego...daar hebben jullie vast niets mee te maken toch?" vroeg Lily poeslief. Ze had al gedacht dat het waarschijnlijk Chris was geweest en anders James en Sirius maar James en Sirius waren nergens in de buurt geweest en verder was niemand zo dom..of dapper om het tegen Malfidus op te nemen op haar en Chris na. Lily grijnsde nog even breed, pakte haar tas die ze in de coupé had laten staan waar een paar boeken inzaten en pakte ook meteen Melian haar tas "Ik zie jullie zo bij de koetsen ik ga Mel zoeken!" riep Lily nog voor ze ervantussen ging. Severus kon zichzelf nu wel voor z'n kop slaan, hij en chris stonden nog steeds onwijs dicht op elkaar... "uh..zul- zullen we gaan?" vroeg hij nogal onbeholpen.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

hermelien2607

hermelien2607
Admin

Christina voelde hoe Severus haar weer overeind duwde en zuchtte opgelucht. Blij dat ze niet plat op der smoel was gegaan op de grond. Dat zou geen fraai gezicht zijn geweest en dan kon ze het wel op haar buik schrijven dat Severus haar ooit leuk zou gaan vinden. Al was ze bang dat ze dat sowieso wel op der buik kon gaan schrijven, want het leek er sowieso niet op of hij haar wel leuk vond en hij hing toch veel vaker rondom Lily dan bij haar. Ze was soms ook bang dat als ze ooit ruzie met Lily zou krijgen - wat nooit zou gebeuren tenzij de wereld zou vergaan natuurlijk- dat hij haar als een baksteen zou laten vallen en die vielen best wel nogal hard. "Dankje."zei ze tegen hem, omdat hij haar had opgevangen. ze keek geschrokken om toen Lily binnen kwam, ze had het gevoel of ze ergens op betrapt was, alleen waarop ze dan precies betrapt zou zijn zou ze ook niet weten, er was niets gebeurt en er ging ook niets gebeuren. Hij had haar gewoon weer eens gered van haar onhandige zelf. Iets wat hij wel vaker moest doen, met name bij toverdranken. Ze was een regel recht toverdrank drama en als hij er niets was geweest had ze zichzelf al lang onherstelbaar verminkt of vermoord. Ze wou iets tegen Lily zeggen- die overgings wel heel erg breed aan het grijnzen was en Christina vroeg zich af wat er te grijnzen viel en waarom ze dat deed- maar Lily was er alweer vandoor. "Die heeft haast." merkte ze droogjes op. "Op de vlucht voor Potter zeker." Ze kreeg een ongemakkelijk gevoel toen Severus zo onbeholpen deed en keek hem even aan voordat ze haar tas oppakte. "Is goed."zei ze toen op de vraag of ze zouden gaan en ze liep richting de deur. "Gaat het wel?"vroeg ze toen maar. "je komt zo gespannen over."voegde ze er wat onzeker aantoe. Zij kon natuurlijk in tegenstelling tot Severus geen gedachten lezen. Wat maar goed ook was. Oh ik hoop maar dat hij nu niet helemaal denkt dat ik een hopeloze imbeciel ben met de handigheid van een Boomtrul. Ze trok even een pijnlijk gezicht toen haar tas tegen een blauwe plek op haar rug kwam, maar ze probeerde haar gezicht zo goed mogelijk in de plooi te houden om Severus er niets van te laten merken. Ze keek hem even aan en toen weer naar de grond, wachtend tot hij kwam en haar vraag zou beantwoordden. Ze vond het jammer dat Severus straks weer bij ze zwadderaar vriendjes was.

https://therpgworld.forumactie.com

heaven

heaven
Admin

Severus -

Severus probeerde zijn gezicht zo goed mogelijk in de plooi te houden, iets waar hij nu al buitengewoon goed in was. Dat krijg je als je met een stel imbecielen omgaat zoals zijn mede zwadderaars. Zwaderich stond bekend om zijn ambitie en loyaliteit en sluwheid niet om z'n hersenloosheid... iets waar zijn klasgenoten behoorlijk veel last van schenen te hebben. Hij knikte toen Christina vroeg of het wel goed met hem ging. Toen ze opmerkte dat hij wat gespannen overkwam ontspande hij juist wat "Je begrijpt dat Malfidus gaat jammeren tegen de afdelingshoofden en dat je op het matje geroepen word door Anderling." meldde hij droogjes haar opmerking negerend. Hij was niet zozeer gespannen... ja oke wel, Lily was binnen komen vallen en Merlijn weet wat ze wel niet gedacht moest hebben toen ze hem en Chris zo dicht tegen elkaar had zien staan. Haar grijns was wel eng geweest en ze was ook behoorlijk snel weer ineens verdwenen iets wat Lily normaal nooit deed zelfs niet voor Melian. Melian zou haar spullen sowieso wel krijgen tijdens het feestmaal daar hoefde Lily haar nu niet persee voor te vinden en de kans dat Mel bij Lupos, Potter en Zwarts was, was vrij groot. Severus liep door naar de koetsen met Christina en pakte snel een lege waarna hij in het hoekje ging zitten. Er was nog plaats voor Lily en Melian mochten die weer ineens op komen duiken maar voor nu was hij nog alleen met Christina en op de een of andere manier vond hij dat zowel ongemakkelijk als juist relaxed. Hij wist nog steeds niet precies wat hij voor zowel Lily als Christina voelde maar wat hij wel wist was dat hij het heel snel moest gaan uitvinden hoe het zat met zijn gevoelens anders zouden er problemen gaan komen en het laatste wat hij wilde was problemen krijgen met de twee meiden. Problemen met zijn klasgenoten en mede zwaderaars kon hij wel aan daar was hij niet bepaald van onder de indruk, Ruzie met Lily en christina.... als dat zou gebeuren mocht hij zichzelf wel heel goed gaan verbergen en gaan inbarricaderen ergens in een ondoordringbaar ford of iets want er zou geen kracht op aarde zijn die hem veilig kon houden. Severus keek naar buiten en zag in de verte de lichten van het kasteel branden en hij ontspande nu helemaal. Ze gingen terug naar school en hij hoefde 10 maanden lang niet aan zijn vader te denken. Zijn moeder zou hij regelmatig schrijven maar hij had nu niets met zijn vader te maken, zijn vader kon hem en Melian nu niet deren en daar was hij opgelucht over. Hopelijk kon zijn moeder zichzelf wel redden. Severus zette die gedachten even uit zijn hoofd en keek naar Christina "Malfidus zag er wel een stuk beter uit na je vervloeking." meldde hij droogjes om de spanning die er was ontstaan te doorbreken.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

81I've got a theory It could be bunnies! - Pagina 4 Empty Re: I've got a theory It could be bunnies! wo mei 20, 2015 10:17 pm

hermelien2607

hermelien2607
Admin

Christina keek Severus aan, ergens had ze het gevoel dat hij loog dat alles oke was, maar ze kon het niet bewijzen dus besloot er niets meer over te zeggen. Het kwam door de manier hoe hij het zei ze had hem vaak gewoon door. Net als Sirius die kon ook als een van de beste liegen, en de meeste konden er nooit wijs uit worden of hij nou loog of niet, toch kon ze het altijd vertellen. Ze voelde haar broer veel te goed aan daarvoor. Ze liep zwijgend met Severus mee en voelde zich erg ongemakkelijk ze had het gevoel dat ze iets verkeerds had gedaan en of hij boos op haar was. Toen hij begon over Lucius werd haar grijns puur evil, de meeste mensen zouden het op een loopje zetten en denken dat ze gestoord was geworden. "laat hem lekker, dit was met een avondje strafwerk schrijven meer dan waard."Zei ze vrolijk. "En dat is niet het enige wat hij dit jaar over zich heen krijgt mocht hij weer wat doen."zei ze vrolijk. Ze had de zomer vakantie niets te doen gehad dus was maar eens wat leuke vervloekingen gaan uitzoeken, en ze had Malfidus als haar nieuwste proefkonijn benoemd. Ze stond nog net niet te trappelen, en alle andere Zwadderaars die dom genoeg waren om haar lastig te vallen zouden dezelfde behandeling over zich heen krijgen. Ze ging maar tegen over Severus zitten ze had het idee dat hij haar niet naast haar wilde hebben en ergens voelde ze zich ook gekwetst om hoe de situatie nu ging. "oh ik ben het met je eens het was echt een complete verbetering! Ik weet nog wel meer trucjes om zijn uiterlijk te verbeteren hoor."ze bestudeerde haar nagels en keek duister naar Severus. "Trouwens, mijn vader was doorgeslagen van de zomer hij wilde met uitloven aan Lucius!"zei ze toen, ze kreeg weer de rillingen, de horror! Als ze daarmee had moeten trouwen had ze zichzelf van kant gemaakt. "Dat werd natuurlijk dikke ruzie, maar gelukkig voor niets. De volgende dag is zijn verloving met Narcissa bekend gemaakt, dus daar kwam ik even mooi onderuit."zei ze toen vrolijk, ze had letterlijk een vreugde dansje gedaan toen dat nieuws binnen kwam. "Waar blijven Mels en Lily in merlijnsnaam?"vroeg ze toen, niet echt aan severus maar half aan de lucht. "Oh en ik moet trouwens met kerst naar huis."Zei ze bitter, ze voelde de paniek nu alweer om haar hart slaan met de gedachten alleen al. "Dan is het debutanten bal in London in het paleis van de koning en koningin."Zei ze bitter. "Omdat mijn familie van "adel" zijn moeten we erheen."ze voegde het woord Adel sarcastisch toe. "En me vader is bang dat ik anders geen goede man trouw, het interesseert hem geen ene Billywig met wie ik trouw omwille van mijn geluk maar puur en alleen zodat hij en de familie een betere positie krijgen" zei ze toen bitter. "Hij hoopt vast dat een of andere hoge pief met me wilt trouwen, maar ik ben bang dat ik hem teleur moet stellen."zei Christina onschuldig, ze zou er persoonlijk geen stokje voor steken maar een complete boom dat niemand meer met haar wilde trouwen die haar vader voor haar uitkoos. Ze keek naar severus om zijn reactie te pijlen.

https://therpgworld.forumactie.com

82I've got a theory It could be bunnies! - Pagina 4 Empty Re: I've got a theory It could be bunnies! wo mei 20, 2015 10:33 pm

heaven

heaven
Admin

Severus -

Severus keek haar bedachtzaam aan toen ze verder ging over Lucius zijn uiterlijk verbeteren "Persoonlijk ben ik van mening dat we iets aan zijn ego moeten doen. Zoals Lily al zei, je had zijn neus omgetoverd tot de grote van zijn ego wat dus betekend dat het nog erger is geworden na dat hij was weggerend." hij kon het al helemaal voor zich zien hoe Malfidus met een knalrode neus zo groot als een van Hagrids mega pompoenen rondliep, zijn evenwicht verloor, op z'n pompoen/neus viel, het uit elkaar klapte en alles onder het pus en vieze spul zat. Hij huiverde even maar kon niet zeggen dat het hem niet onwijs veel genoegen zou geven om dat te zien. Chris vertelde dat ze tijdens de kerst weer naar huis moest, en Severus wist hoe vreselijk ze het vond om naar huis te gaan, misschien niet specifiek waarom ze het zo haatte maar wel dat ze het vreselijk vond. Zelfs Sirius vond het vreselijk en dat kon nooit goed zijn maar Severus had niet bepaald veel medelijden met Christina haar broer. Hij luisterde naar haar hele riedel over uithuwelijken en haar gebruik van het woord 'billywig' in een zin en nadat ze was uitgeraasd bleef hij even stil en keek haar emotieloos aan voor dat hij spontaan in lachen uitbarstte. "Billywig?" vroeg hij naar adem happend. "Heeft iemand je al eens verteld dat je hilarisch ben als je aant vitten bent?" hijgde hij even later toen hij wat was bijgekomen. Hij had zijn armen om zijn buik geslagen en was zo ongeveer dubbel geklapt van de pret. Maar nu hij weer wat was bijgekomen kon hij weer serieus zijn "Je kan er zeker niet op de een of andere manier onderuit komen? dat hele debutanten bal?" vroeg hij droogjes "En over dat uithuwelijken. Ik zie het je vader graag proberen eigenlijk. Ik denk eerder dat de mannen die hij voor je uitkiest binnen 5 minuten keihard de andere kant op rennen als jij ze niet kan uitstaan." meldde hij droogjes. Hij zag het al helemaal voor zich hoe Christina maar 1 zin hoefde te zeggen waardoor de man die haar vader had uitgekozen gillend en kermend en huilend weg rende terug naar z'n mammie. "Hm stel je eens voor wat er kan gebeuren als je vader je probeerd uit te huwelijken aan Korzel of Kwast." hij zou goud geld betalen om DAT te zien. "Beiden zijn ze van een goede familie, puurbloed en al die dingen maar ze zijn zo dom als het achtereind van een flubberwurm en Merlijn weet waar het achtereind van een flubberwurm zit."

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

83I've got a theory It could be bunnies! - Pagina 4 Empty Re: I've got a theory It could be bunnies! wo mei 20, 2015 11:10 pm

hermelien2607

hermelien2607
Admin

Christina werd lichtjes rood toen hij haar complimenteerde over het vitten op andere mensen. "Sorry, kan er niets aan doen."zei ze gespeeld alsof ze het echt betreurde, wat Christina duidelijk niet deed.Christina vond het heerlijk om hem zo te zien lachen. Christina luisterde naar Severus en voelde weer een vlaag van teleurstelling ze had gehoopt dat hij het niet leuk zou vinden dat ze zou moeten trouwen met een of andere dude. Ergens lachten ze nu wel om het bal, maar het was absoluut niet om te lachen. "Erhm behalve mijn polsen doorsnijden is er helaas geen optie om er onderuit te komen." verzuchtten ze toen, opeens vond ze dat niet een heel erg slecht idee meer als het voorkwam dat ze 14 dagen naar huis moest, onbewust bestudeerde ze haar polsen zonder dat ze het echt door had. "5 hele minuten?"vroeg ze toen. "maar dat is zo lang! ik doe er liever 30 seconde a 1 minuut over om ze weg te jagen."zei ze toen. Toen hij over korzel en kwast begon keek ze dodelijk. "Je beseft dat ik wel weet hoe je het beste gif kan mengen?"zei ze toen heel luchtig. "ik weet niet hoe gehecht je bent aan die twee, maar ik denk dat ze in dat geval zich vereerd mogen voelen omdat ze mijn proefkonijnen mogen worden om het beste gif van de wereld uit te vinden." ze deed nu wel of ze een grapje maakte, maar mocht ze echt met één van die twee moeten trouwen was het niet langer een grapje. "Ik kan natuurlijk ook gewoon een date mee nemen om me vader mateloos te irriteren, en dan bij voorkeur iemand die geen puur bloed is."griniktte ze. "Natuurlijk weerhoud dat hem er niet van om voor mij een man te zoeken want hij zal me toch verbieden met die gene te trouwen, niet dat ik daarin zou luisteren als ik iemand leuk vind daar niet van, en alsnog de hele avond proberen mij aan iemand te koppelen. Maar het zou hem wel de hele avond dood irriteren puur om het feit dat er iemand met mij daar is en het voor hem de kansen verkleint iemand te vinden." Christina wist dat haar vader in staat zou zijn haar leterlijk te vermoorden hierom, maar dat kon haar geen ene Doolzomp boeie, liever dood dan met een of andere rare duisteren tovenaar waar ze niet van hield moeten trouwen die haar alleen maar zou gebruiken en zou willen trouwen om uit welke familie ze kwam en hoe ze eruit zag.

https://therpgworld.forumactie.com

84I've got a theory It could be bunnies! - Pagina 4 Empty Re: I've got a theory It could be bunnies! wo mei 20, 2015 11:42 pm

heaven

heaven
Admin

Severus -

Severus had een wenkbrauw opgetrokken toen ze de opmerking maakte over het doorsnijden van haar polsen en merkte dat ze onbewust haar polsen begon te bestuderen waarna zijn andere wenkbrauw ook omhoog gleed "Ik denk dat er betere manieren zijn om eronderuit te komen. Professor Perkamentus een woordje laten doen bijvoorbeeld. Of slijmen bij Slakhoorn dat je absoluut bij zijn Slugparty moet zijn anders zak je voor toverdranken. Niet dat daar nog veel voor nodig is bij jou gezien je beroerde cijfers-" het was waar... Christina was echt beroerd slecht in toverdranken, anders dan hij en Lily die beiden een soort gave schenen te hebben voor het toverdrankbrouwen. Chris was dan in alle andere vakken wel een stuk beter dan de rest van de klas (op hem na ... en helaas Potter en Zwarts. en Lily uiteraard). "Zullen je ouders echt tegen Perkamentus ingaan?" vroeg hij ineens bedachtzaam. Zouden de Zwartsen serieus zo dom zijn om de machtigste tovenaar van deze eeuw tegen te spreken? nou ja...waarschijnlijk wel. De ego van Orion en Walburga Zwarts was nog groter dan die van Malfidus en dat zei wat. Severus grinnikte even toen ze over een date begon "Dat zou een mogelijkheid kunnen zijn dan. Maar wie neem je mee? een van die idioten van Griffoendor ?" hij had Chris nog nooit over een jongen uit Griffoendor of uberhaupt over jongens horen praten, ook niet met Lily, Ja over Potter Zwarts en Lupos maar dat was meestal niet bepaald positief of vriendelijk (richting potter dan). "Moet je broer ook verplicht mee naar dat bal ?" zou nogal dubbel zijn als Chris wel meegesleept werd maar Sirius de ellende bespaard zou blijven. Eraan liggende hoe erg hun familie Sirius haatte natuurlijk. "Ik heb Regulus er in elk geval niet over gehoord trouwens... hij had een paar keer met Regulus over en weer brieven geschreven in verband met hun uh 'plannen' maar Regulus hield hem ook stiekem op te de hoogte van wat de plannen van zijn ouders waren en er was geen woord gezegd over een of ander bal.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

85I've got a theory It could be bunnies! - Pagina 4 Empty Re: I've got a theory It could be bunnies! wo mei 20, 2015 11:51 pm

hermelien2607

hermelien2607
Admin

Christina grijnsde vals. "Ja, Sirius gaat mee met het verdrinkende schip."zei ze vrolijk, net iets te vrolijk, zij moest lijden, nou Sirius had ook behoorlijk wat te lijden. "Hij is maar een paar maanden ouder, dus hij word ook geïntroduceerd aan de Britse adel, hij is eigenlijk mijn half broer he."herinnerde ze er Severus eraan. De rede dat Walburga haar zo erg haten was omdat ze het product was van een affaire van Orion, helaas werd Christina haar moeder vermoord toen ze zes was en was ze daardoor gedwongen bij haar vader te gaan wonen. "Regulus mag pas volgend jaar hij is nu nog te jong, en het sneue is hij is de gene die wel wilt gaan. Integenstelling tot Sirius en mij." ze keek Severus nog steeds aan. "Perkamentus is mijn grootvader weet je nog het was zijn hele idee dat ik bij het geval dat mijn vader moet voorstellen ging wonen. Hij vond het belangrijk dat ik mijn vader leer kennen, het enige goede eraan is dat ik hierdoor Sirius ken en heb, maar daar houd het dan ook mee op. Al kan ik het ook goed vinden met Regulus, maar ik ben bang dat jullie gezamelijke vrienden daar een stokje voor gaan steken."zei ze bitter. Ze had haar grootvader gesmeekt of ze bij hem mocht wonen, huilend was ze naar Orion gebracht toen ze zes jaar oud was, toen was ze al bang genoeg voor haar vader. Iets wat terecht geweest was, maar Perkamentus had zo als altijd vreemde rede's en vond het belangrijk dat mensen opgroeide bij hun familie. Christina sprak nooit over haar moeder tegen wie dan ook ze had zelfs nooit verteld of haar moeder nog leefden of niet, eigenlijk kwam dat niet zo zeer omdat ze er niet over wou praten -dat stadium was ze voorbij en zou ze alleen maar doen met iemand die ze vertrouwde- maar niemand vroeg er gewoon naar. "Erhm misschien neem ik Jason wel mee."zei ze toen, iemand die gay was zou haar vader wel erg irriteren en Christina zou de grooste lol hebben. Opeens kreeg Christina een ingeving.
"JAAA! ik weet al iemand om mee te nemen, waardoor hij gek wordt!" ze keek evil glimlachend naar Sneep als subtiele hint dat ze op hem doelde, en ze wist zeker dat haar vader zich dood zou irriteren aan een halfbloed waarvan zijn familie ook nog eens straat arm waren, het intresseerde Christina niets dat Severus arm was maar haar vader wel.

https://therpgworld.forumactie.com

86I've got a theory It could be bunnies! - Pagina 4 Empty Re: I've got a theory It could be bunnies! do mei 21, 2015 12:37 am

heaven

heaven
Admin

Severus -

Severus luisterde rustig naar alles wat Chris vertelde en knikte droog "Ik weet dat allemaal nog hoor." meldde hij toen ze hem vertelde dat Sirius haar halfbroer is en dat Perkamentus haar grootvader is. Je zou maar de kleindochter van Albus Perkamentus zijn. Hallo hoe bedoel je connecties in de toverwereld? Maar, toen Christina hem met een enge brede duivelse glimlach ineens begon aan te kijken kroop hij wat dieper het hoekje in, hij sperde zijn ogen open toen het tot hem doordrong wat Christina bedoelde en schudde heftig zijn hoofd "nee, echt niet. No way in Hell Chris." zei hij direct fel. "Bekijk het maar ik doe heel veel voor je maar dat gaat te ver-" hij werd onderbroken door Lily en Melian die beiden de koets in sprongen en schaterde van het lachen. Lily grijnsde weer breed "Ik vind het anders een meesterlijk idee. Als je Orion op een manier kan dwarszitten is dat het beste idee ever." zei ze vrolijk. Ze porde Severus in zijn zij die direct wegdook en naast Chris ging zitten. "Echt niet." hij weigerde pertinent om mee te gaan, hij wist dat hij dat 1. waarschijnlijk niet zou overleven. 2. Sirius zou erbij zijn dus daar had hij al sowieso geen zin in en 3. Hell to the No dat hij als arme halve straatrat naar een debutanten bal ging bij royalty nee danku hij stierf nog liever een uiterst pijnlijke dood. Niet dat hij dat hardop zei tegen Chris maar ze kon het vast wel raden. Hij keek van Chris naar Lily door naar Melian die hem alle drie aan zaten te staren en Lily had nog steeds die enge grijns op haar gezicht "Ach kom op Sev, het word vast hartstikke gezellig." zei Lily op een zachte plagende toon. "Gezellig wat drinken met Orion Zwarts, beetje dansen, beetje je in de menigte mengen" Lily zat hem te stangen, ze wist dat hij het niet had op grote menigte en al helemaal niet op feesten of whatnot dus keek hij haar ook dodelijk aan.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

87I've got a theory It could be bunnies! - Pagina 4 Empty Re: I've got a theory It could be bunnies! do mei 21, 2015 12:54 am

hermelien2607

hermelien2607
Admin

Melian ging naast Lily zitten en kon niet eens praten van het lachen, ze gooide de koets deur dicht waardoor de koets begon met rijden en er absoluut geen mogelijkheid was voor Severus om nog te ontsnappen. "Sevje kom op! Je laat een goede vriendin toch niet stikken!"zei ze plagend ze had moeite zich verstaanbaar te maken van het lachen, dit was een geweldig idee en ze wist zeker dat haar broer Orion prima aan zou kunnen, de tranen rolde over haar wangen van het lachen. De lach werkte aanstekelijk want Christina begon ook keihard te lachen en ging expres om Severus te pesten zo dichtbij hem zitten dat ze bijna op zijn schoot zat, en het mooiste van al was omdat Lily en Melian tegen over hem zaten kon hij nergens heen, de koets was te smal om te gaan staan met andere mensen tegenover hem. "Ahw Sev."zei ze poeslief ze knipperde overdreven flirterig met haar wimpers en keek hem daarna weer evil aan. "Ik eet je heus niet op die avond en zo erg is het toch niet om met mij op date te moeten!"nu ging ze super zielig kijken. "Ben ik soms niet leuk en goed genoeg voor je ben ik dan zo eng en afstotelijk." ze grinnikte ze was hem nu echt aan het pesten. "Ga nou mee please, je maakt me avond veel leuker en overleefbaarder dan."zei ze smekend nu kreeg ze puppy oogjes, de oogjes die Sirius ook nooit kon weerstaan en ze hoopte dat hij dat ook niet kon, plagend flirterig legde ze haar hand op de zijne het was duidelijk dat ze hem nu zat te plagen met half op zijn schoot zitten en zijn hand te pakken en had zeer veel moeite niet keihard te lachen het deed gewoon pijn om niet te gaan zitten lachen. "Dan kunnen we samen alle mogelijke huwelijks kandidaten afschrikken! of je kan het mij zien doen" zei ze toen nog steeds met puppy oogjes.

https://therpgworld.forumactie.com

heaven

heaven
Admin

Severus -

'kijk haar niet aan, kijk haar niet aan, kijk haar niet a- verdomme je keek, kijk weg schiet op' dacht Severus koortsachtig bij zichzelf. Hij moest een manier vinden om hieronder uit te komen. Het was drie vrouwen tegen hem, je vraagt je af, hoe win je dat in godsnaam? Het antwoord : Niet.
Het is opgeven en je verlies toegeven of net zo lang doorgaan tot je smeekt of ze op willen houden en doordraaid. Severus probeerde overal heen te kijken behalve naar Christina wat nog een hele opgave was gezien ze nu half op z'n schoot zat en haar hand op de zijne had gelegd. Buiten dat was naar Melian of Lily kijken ook niet erg veel beter gezien die twee beiden met een achterlijk vrolijke grijns naar hem zaten te kijken. Dit ging niet werken. Hij probeerde zichzelf er zo goed en kwaad als het ging van te weerhouden om naar Chris te kijken maar het moment dat ze met de puppy oogjes kwam wist hij dat het een verloren zaak was en dat hij gedoemd was om mee te gaan naar dat stomme debutanten bal van Chris om haar vader dwars te zitten en een hele avond zich te irriteren aan het niveau 'kasplantje' wat er zou rondlopen. Severus gromde geïrriteerd, zakte onderuit en gromde een soort instemming het leek op 'prima k ga mee' in elk geval en het maakte hem niet uit of ze het verstonden of niet hij zou het niet herhalen. "Maar ik weiger in de buurt van je moeder te komen." gromde hij daarna. Hij was verslagen... hij was dan ook echt een sucker voor de puppy oogjes, Lily gebruikte die ook altijd bij hem als ze iets van hem nodig had, en Melian ook alleen bij Melian kon hij het een stuk langer volhouden omdat Mel altijd in lachen uitbarste als het te lang duurde. "& als je broer gaat lopen klieren ben ik weg." vervolgde hij weer. Hij had het natuurlijk over Sirius, hij haatte Sirius en Sirius haatte hem dus erg gezellig zou dat vast niet worden en hij had ook weinig zin om in de buurt van Sirius te komen. Net zo min als dat Sirius zin had om bij hem in de buurt te komen dus dat scheelde zouden ze elkaar vermijden als de pest.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

hermelien2607

hermelien2607
Admin

Christina begon bijna medelijden met Severus te krijgen omdat ze donders goed wist dat hij het haar op deze manier niet kon weigeren. Ook vond ze het wel erg zielig voor hem dat drie meiden tegen hem samen spanden. Ze kreeg alleen niet genoeg medelijden om het ook daadwerkelijk te stoppen. Ze keek super blij toen Severus eindelijk morrend instemde, vrolijk drukte ze een kus op zijn wang als bedankje. Iets wat ze wel vaker bij hem had gedaan als ze hem enorm dankbaar was en iets wat ze ook bij Melian en Lily deed, dus iets wat op het oog niet een heel bijzondere daad was, toch maakte haar maag een salto en voelde ze haar lippen tintelen. "Dankje dankje dankje Severus."ze hield zich in om hem niet nog een kus te geven. "Oh ik bedreig hem wel genoeg zodat hij je die avond met rust laat, en trouwens hij vind het veel te geweldig om te zien hoe erg me vader zich eraan ergerd dat jij erbij bent waardoor het erg lastig voor hem wordt een huwelijks kandidaat te vinden voor mij." grinkte ze vrolijk. "Dus ik denk dat Sirius niet eens zin heeft om je weg te pesten en dan zelfs soort van blij is dat je er bent." ze was weer een stukje weggeschoven van Severus, ze zat nog steeds tegen hem aan maar dat kon ook niets anders in die krappe koetsen, ook had ze met tegen zin zijn hand los gelaten. "En gelukkig is Walburga niet mijn moeder...."verbeterde ze hem toen. Ze had een moeder en die was helaas overleden maar geen enkel ander persoon verdiende de titel van moeder volgens Christina ze zei het niet boos maar het was duidelijk een gevoelig punt voor haar."Dan kunnen we haar mooi samen ontwijken, ze is dood eng."
Christina was echt super vrolijk en ze was echt dolblij dat severus dit voor haar wilde doen, ze keek even naar Lily en Melian en toen weer naar Severus. "He Chris ik wil wel foto's he, mijn broer in een galagewaad wil ik voor geen goud missen!"zei Melian vrolijk. "Duh wat denk jij dan, we komen trouwens in de profeet te staan aangezien ik een Zwarts ben."zei ze, ze was er nog altijd niet blij mee dat ze een Zwarts was helaas kon ze er niet omheen dat ze dat was en moest ze er maar mee dealen dat ze een gerespecteerde naam had in de tovenaarswereld, en de kleindochter van Perkamentus zijn hielp daar niet bepaald aan mee.

https://therpgworld.forumactie.com

heaven

heaven
Admin

Severus -

Dit werd met de seconden erger. Foto's ? Dat had ze er niet aan het begin bij gezegd, al helemaal niet over de ochtendprofeet. Maar hij zweeg, hij zou wel een manier vinden om daaronderuit te komen. Waarschijnlijk zocht Sirius zelf ook een manier om daar onder uit te komen... verdomde ochtendprofeet waarom moest die overal zijn neus insteken. Severus keek nog steeds humeurig uit het raampje van de koets al was hij minder chagrijning dan eerst door Chris haar enthousiasme maar hij was er nog steeds niet blij mee. De koetsen begonnen te rijden en het kasteel kwam langzaam maar zeker dichterbij en hoe dichter ze bij het kasteel kwamen hoe vrolijker hij werd. Het 5e jaar zou heel veel studeren worden maar hij maakte zich niet bepaald zorgen om de Slijmbal examens om eerlijk te zijn. Hij was slim genoeg om ze makkelijk te halen. Nee het 5e jaar betekende dat hij en zijn vrienden uit zwaderich zich eindelijk eens wat meer gingen bemoeien met de zaken buiten school. Met de Zwarte kunsten. Met de dooddoeners. Een deel van zijn vrienden hadden al contact met een paar dooddoeners waaronder een van de eerste dooddoeners Dolochov. Severus schudde die gedachtes even uit zijn hoofd, hij kon moeilijk aan de meiden vertellen wat hij allemaal wilde doen en wat hij en zijn vrienden van plan waren. De meiden waren het er namelijk niet bepaald mee eens en hoe kon het ook anders als echte Griffoendors? Severus zuchtte even diep en richtte zich op Melian, Lily en Christina "Jullie begrijpen dat een foto er precies niet in zit toch? Ik ga dan wel mee maar er zijn grenzen." meldde hij kalmpjes.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

hermelien2607

hermelien2607
Admin

Christina lachten even toen Severus zei dat de foto's er niet inzatten. "Het spijt me Sev, daar heb ik geen zeggenschap over. Dat vreselijke Pulpers mens is er."zuchtte ze toen, ze legde liefjes haar hoofd op Severus schouder deels om hem te plagen deels omdat ze eigenlijk dood moe was, zo zat ze wel vaker bij haar vrienden als ze moe werd. ze was dolblij eindelijk weer op Zweinstein te zijn en voorlopig niet naar huis te moeten. "Toverdranken wordt echt een ramp dit jaar! Als ik geen slijmbal haal blijf ik zitten."zei Christina toen het was geen geheim dat ze een toverdrank ramp was, ze hoopte maar dat Severus niet zo gemeen was om haar te laten zitten en te helpen met toverdranken, al zag ze hem ervoor aan uit wraak voor dit haar precies niet te helpen dus. "We zijn er bijna hoop ik, anders val ik nog inslaap op je schouder Sev, sorry."zei ze verontschuldigend, ze had de hele zomer vakantie slecht geslapen thuis had ze altijd ontzettend veel nachtmerries en met name over de dood van haar moeder.

https://therpgworld.forumactie.com

heaven

heaven
Admin

Severus -

Severus trok een wenkbrauw op "Pulpers is er?" vroeg hij lichtelijk verbaasd "Hm..interessant." dit zou misschien toch nog leuk kunnen worden. Pulpers stond bekend om haar vreselijke verhalen, daarom was ze zo jong al aangenomen bij het ministerie, ze was pas een paar jaar geleden van Zweinstein afgestudeerd en had het meteen als journalist voor de ochtendprofeet geschopt puur omdat ze allemaal onzin verhalen schreef en goede tovenaars hun naam door het slijk haalde. Dat was haar MO, en zo was ze ook bekend geworden. Maar zo'n debutantenbal zou de perfecte gelegenheid zijn om haar eens goed te pesten. (Sirius heeft datzelfde idee trouwens hahaha) Severus keek even omlaag toen Chris haar hoofd op zijn schouder liet rusten en grinnikte "Als je maar niet gaat kwijlen vind ik het niet erg maar we zijn er geloof ik wel bijna dus probeer wakker te blijven." hij zou er goud geld voor betalen om te zien hoe Christina zou liggen slapen met kwijl en al erbij. "Over toverdranken hoef je je niet veel zorgen te maken denk ik. Slakhoorn is een sucker voor slijmballen. & daarbij denk je dat ik je zou laten zitten?" vroeg hij gemaakt gekwetst. Lily snoof luid "Al laat Sev je zitten heb je mij nog ik ben ook goed in toverdranken mochten jullie dat vergeten zijn nu jullie in jullie eigen kleine roze bubbel zitten." meldde ze droogjes met een sneaky grijns die Severus de rillingen gaf. "Dat is waar." zei hij maar snel om Lily ook tevreden te houden. Lil was inderdaad erg goed in toverdranken maar niet zo goed als hij. Al scheen Slakhoorn dat nog wel eens te vergeten maar dat maakte niet uit hij hoefde niet bij de Slug club of erkenning of whatnot. Hij vond het prima zoals het was. Hij hield sowieso al niet van leraren die alleen maar voor hun persoonlijke gewin leerlingen als lievelingetjes aanwees zoals Malfidus alleen maar omdat zijn vader een of andere hoge pief op het ministerie was. De koetsen stopte zo abrupt dat hij zich weer schrap moest zetten om te zorgen dat hij niet tegen zijn zusje aan zou vallen. "Ik denk dat we er zijn." meldde hij nogal onbeholpen.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

hermelien2607

hermelien2607
Admin

"kwijlen? Ik! Nooit! Ik slaap harstike mooi!"zei Christina nep beledigt. "Pfff ik hoef niet eens te slijmen, mijn naam is voor hem al genoeg rede om me toe te laten in ze clubje, en dat Perkamentus zijn baas is en ik zijn kleindochter ook."zei ze toen snuivend ze vond Slakhoorn wel aardig maar ook maar eng, hij was iets te vriendelijk na Christina haar mening. "Welke roze bubbel Lily?"vroeg ze toen plagerig, omdat je meestal alleen in een roze bubbel zat als je net een stel was en helaas waren ze geen stel. "Wil je bij ons het belletje in? Ben je jaloers?"plaagde ze haar beste vriendin, niet wetende dat Severus inderdaad maar wat graag beiden meiden zou willen hebben. Ze viel met haar hoofd van Severus af toen de koets hard remde maar ze bleef wel overeind zitten. Ze stond op en klom na Melian de koets uit, om een snuivende Anderling bij de ingang te zien wachten, Anderling keek rond over de leerlingen heen en hield halt toen ze Christina zag. "Sneep! Zwarts! Hierkomen!"riep Anderling boven de leerlingen uit, verbaast keken de leerlingen die er toevallig ook liepen naar Christina en Severus, ze hadden eerder Sirius verwacht die Sneep weer eens in de haren was gevlogen en waren verbaast dat het nu eens om een andere Zwarts ging dan gebruikelijk. "Uh-oh"zei Christina nep bang ze keek even grijnzend naar Severus en haar vriendinnen. "Wat hebben jullie gedaan dat jullie nu al op het matje geroepen worden?"Vroeg Melian verbaast die gelijk aan iets fouts dacht, als in hebben ze seks in de coupes gehad ofsow fout wat Melian zich niet kon voorstellen, maar goed. Ze keek naar haar broer met een fronsende blik van wat hebben jullie uitgespookt, vertel vertel vertel. Ze was zo druk bezig geweest met Remus dat haar veder niets was opgevallen en dat ze ook maar half naar de gesprekken had geluisterd, ze luisterde pas weer toen het over het debutanten bal ging en dat Severus mee zou gaan met Christina.

https://therpgworld.forumactie.com

94I've got a theory It could be bunnies! - Pagina 4 Empty Re: I've got a theory It could be bunnies! di mei 26, 2015 10:00 pm

heaven

heaven
Admin

Severus -

Severus keek zuur toen Anderling hem ook riep en zuchtte toen. Melian begon hem en Christina te stalken over wat er was gebeurd en Lily was degene die zich een breuk lachte "Malfidus heeft dus inderdaad lopen jammeren." zei ze tussen haar gelach door. Lily vertelde droog aan Melian, terwijl ze nog steeds dubbel lag te gaan van het lachen, dat Christina en Severus mot hadden gehad met Malfidus en dat Malfidus daardoor nu een wat grotere neus had dan normaal. Severus keek naar Christina "Lekker dit. Zo missen we de sorteer ceremonie nog." niet dat hem die sorteer ceremonie ook maar iets kon verotten maar hij zat liever in de grote zaal te luisteren naar het gebazel van de sorteerhoed dan in Anderling haar kantoor te luisteren naar een preek over dat het niet normaal was dat ze een mede leerlingen zo hadden vervloekt. En technisch gezien was hij niet eens degene geweest die Malfidus een neuscorrectie had gegeven maar Christina. Severus zei snel gedag tegen Lily en Melian gezien hij die pas morgen weer zou zien omdat ze na het feestmaal altijd direct doorgingen naar de leerlingenkamers en liep toen met een humeurig gezicht richting Anderling. Hij zag toevallig het blonde hoofd van Malfidus bij Anderling staan die hen besmuikt en eng tevreden aankeek met weer een normale neus al was hij wel wat rood. Dat zou nog wel een paar uur aanhouden. Hij leek wel een clown. Toen Severus bij Anderling was keek hij naar Lucius en grijnsde even "Jammer Lucius, het was naar mijn mening een hele verbetering. Chris had je een plezier gedaan." Lucius keek hem vuil aan, zijn grijns was als sneeuw voor de zon verdwenen en Severus was weer tevreden. Hij keek op naar Professor Anderling wachtende op de preek.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

95I've got a theory It could be bunnies! - Pagina 4 Empty Re: I've got a theory It could be bunnies! di mei 26, 2015 10:14 pm

hermelien2607

hermelien2607
Admin

Christina hobbelde vrolijk met Severus mee, niets wat Anderling zou zeggen zou het plezier wat zij eraan had beleeft bederven. "Alsof jou dat ook maar iets boeid."zei ze vrolijk tegen Severus over de sorteerceremonie. "die hoed bazzeld toch alleen maar over dat we moeten uitkijken voor jeweetwel." Christina moest sowieso altijd al uitkijken voor dooddoeners, iets wat ze Severus nooit had vertelt. Eigenlijk wist niemand dit, alleen Anderling en Perkamentus. Sinds jeweetwel erin was geslaagd haar moeder te vermoorden en niet haar was ze altijd al een doelwit geweest."Mee naar mijn kantoor."was het enige wat professor Anderling zijn aan de dunne streep van haar lippen kon Christina maar al te goed zien hoe boos Anderling wel niets was. Gedwee volgde Christina en Severus Anderling, ze nam plaats aan haar bureau en gebaarde naar de twee studenten ook te gaan zitten. "Zo Christina ik dacht eerst dat meneer Malfidus het over uw broer had aangezien we van hem zoiets wel hadden verwacht maar echter moest ik toegeven dat ik dat een erg vreemde combinatie vond met meneer Sneep." Anderling had Sirius en Severus vaak genoeg uit elkaar getrokken om te weten dat die elkaar niet lagen. "Wat dacht u? Ik verbreek het record van mijn broer maar eventjes en zorg dat ik al strafwerk krijg voor ik uberhaupt op school arriveer?" sprak Anderling streng. "Maar professor het is Malfidus, hij liep ons uit te dagen en bedreigde ons!"ging Christina er tegen in. "en dan demonstreer je maar even een zwelspreuk? Jullie hebben samen komende zaterdag middag strafwerk."zei Anderling streng. "Ja u ook meneer Sneep."

https://therpgworld.forumactie.com

96I've got a theory It could be bunnies! - Pagina 4 Empty Re: I've got a theory It could be bunnies! di mei 26, 2015 10:27 pm

heaven

heaven
Admin

Severus -

Severus volgde Anderling ook braaf maar wierp Malfidus nog wel even een blik van 'ik-krijg-je-nog-wel-dus-pas-maar-op.' hij moest vannacht met 1 oog open slapen die jongen. Severus ging braaf naast Chris zitten tegenover Anderling en luisterde naar de preek van Anderling. Hij moest even moeite doen niet te grijnzen door Chris haar tegenspraak wetende dat het toch niet zou helpen gezien Anderling duidelijk erg boos was, haar lippen waren niets meer dan een dunne streep en dat voorspelde niet veel goeds vooral niet omdat ze daarnaast ook nog eens haar neusgaten had opengesperd wat inhield dat zelfs Anderling zich nu inhield. Hij had verwacht dat Anderling nog mild zou zijn omdat het Malfidus was en hij begon en al die dingen en natuurlijk omdat het een zwadderaar was maar gezien het het begin van het jaar was en Malfidus nog niets had gedaan in de school waardoor anderling kon zeggen dat hij het verdiende, kon Severus er ook niet tegenin gaan. Maar zaterdag middag strafwerk? Severus pijnigde zijn hersens even om te checken of hij iets had die zaterdag middag maar hij kon zo 1,2,3 niet vertellen wat het ook alweer was. Niet dat het uitmaakte, als Anderling hem nablijven gaf kon je maar beter komen opdagen anders was je nog lang niet jarig en Severus hield Anderling liever te vriend. "Het spijt ons professor en we zullen er zaterdag middag zijn." zei Severus braafjes. Hij wilde nu terug naar de grote zaal. De sorteerceremonie was nu vast al bezig en hij had honger als een hippogrief.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

97I've got a theory It could be bunnies! - Pagina 4 Empty Re: I've got a theory It could be bunnies! di mei 26, 2015 10:40 pm

hermelien2607

hermelien2607
Admin

"Goed. Dan mogen jullie gaan en hopelijk gedragen jullie je nu zo als een Zweinstein student zich behoort te gedragen."Zei Professor Anderling. "ik zie jullie zo bij het diner." en weg was professor Anderling. "En bedankt Malfidus daar gaat onze zaterdag."zuchtte Christina geriteerd en ze stond op. "Het is wel uniek dat we nu echt de enige twee studenten zijn op de gang."zei ze duivels, de verleiding was erg groot om nu niet een of andere stunt uit te halen. Als zij en Serverus een stel waren geweest had ze nog wel 100 dingen kunnen bedenken om stiekem te doen met ze tweeen maar helaas waren ze dat niet.Ze lachtte toen ze Severus zijn maag hoorde. "ik geloof dat je honger hebt."glimlachte ze liefjes. "Wel balen dat je zometeen niet bij ons kan zitten."zei ze toen tegen hem. Christina keek hem even aan en wachten tot hij met haar mee zou komen. Ze keek even naar buiten door het raam ze zou vannacht weer stiekem naar buiten glippen, ze hield ervan om in de nacht gewoon bij het meer te zitten het hielp haar bij het schrijven van liedjes en ze hield van buiten zijn de natuur de frisse lucht dat alles had ze de vakantie vreselijk erg gemist.

https://therpgworld.forumactie.com

98I've got a theory It could be bunnies! - Pagina 4 Empty Re: I've got a theory It could be bunnies! do mei 28, 2015 11:03 am

heaven

heaven
Admin

Severus -

Severus gromde zacht toen z'n maag duidelijk liet blijken wat hij van deze hele situatie vond, het feit dat er nog geen eten in zat bedoelde hij dan, en knikte toen Christina opmerkte dat hij vast honger had. "Voedsel is geen slecht idee op het moment nee." meldde hij droogjes waarna hij Chris volgde het kantoor van Anderling uit die als een wervelwind was verdwenen om zelf ook weer naar de Grote zaal te gaan. Anderling kon natuurlijk niet teveel missen als Hoofd van Griffoendor en plaatsvervangend schoolhoofd. "Ik vind dat Malfidus eens moet leren wat minder snel naar de leraren te rennen als hij iets zelf niet kan oplossen." mompelde Severus ineens. Hij moest en zou Lucius terug pakken voor het verpesten van zijn eerste zaterdag op zweinstein en Malfidus zou het te weten komen ook. "Misschien moeten we Lucius gewoon opsluiten in een leeg lokaal en Foppe erbij doen. Foppe heeft een geweldige dag en Lucius zal nooit meer dezelfde persoon zijn." Foppe had al menig andere studenten door laten draaien als ze samen met hem in een lokaal opgesloten zaten. "Of we hangen hem ergens aan de astronomietoren om af te koelen. Misschien dat zijn ego dan wat minder groot word." Hij zag het al voor zich hoe Lucius aan zijn gewaad aan een haakje aan de astronomie toren hing jammerend dat zijn vader hiervan zou horen "Hij heeft wel een mooi uitzicht in elk geval."

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

99I've got a theory It could be bunnies! - Pagina 4 Empty Re: I've got a theory It could be bunnies! do mei 28, 2015 11:15 am

heaven

heaven
Admin

Lily -

Lily had droogjes toe staan kijken hoe Chris en Sev werden meegenomen door professor Anderling naar haar kantoor en had bijna medelijden met ze. Maar aan de andere kant ze hadden beter moeten weten dan Malfidus vervloeken. Iedereen wist dat Malfidus eerder naar de professors zou rennen dan zijn eigen problemen op zou lossen want waarom zou je je handen vuil maken als je het ook andere mensen kon laten doen? Lily schudde even walgend haar hoofd toen ze het besmuikte gezicht van Lucius zag "Je bent walgelijk." zei ze toen hij langs haar liep terug naar zijn eigen vrienden. Lucius grijnsde "En dat zegt een klein modderbloedje! wie is hier dan walgelijk." Lily werd rood van woede en wilde het liefste die stomme grijns van Malfidus zijn smoel slaan maar ze hield zich in. Chris en Severus die bij Anderling op het matje waren geroepen was al meer dan genoeg maar een deze dagen zou Lucius krijgen wat hij verdiende en ze wist dat Chris en Sev het met haar eens waren dat ze hem eens een lesje moesten gaan leren. Lily richtte zich tot Melian "laten we maar naar binnen gaan voor we de rest van die hersenloze idioten ook nog tegenkomen." zei ze voor ze haar tas beter over haar schouder hees. "Sev zien we toch niet meer voor morgen en Chris komt vanzelf wel naar ons toe." na dat gezegd te hebben liep ze net als de rest van de leerlingen (op de eerstejaars na) naar binnen toe. Eenmaal binnen was het duidelijk dat Foppe ook nog steeds aanwezig was gezien hij lege (en volle) inktpotjes aan het rondstrooien was en Vilder hem achterna zat met een bezem alsof hij Foppe uit de lucht wilde slaan. Iets wat nogal knap was gezien Foppe een klopgeest was en hij hoog in de lucht rond zoefde. Vilder zelf zat ondertussen helemaal onder de inkt en liep rood aan van woede en begon verwensingen naar Foppe te brullen die je in een normaal beschaafd gesprek niet zou gebruiken. Lily dook de grote zaal in en was opgelucht dat zij niet was geraakt door rondvliegende inkt.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

100I've got a theory It could be bunnies! - Pagina 4 Empty Re: I've got a theory It could be bunnies! do mei 28, 2015 11:19 am

heaven

heaven
Admin

Remus -

Remus was nadat hij was vrijgelaten uit de coupé van de klassenoudste terug gegaan naar zijn vrienden die spoorloos waren verdwenen. Iets wat Remus niet erg verbaasde. Wat hem wel verbaasde was dat Peter ook nog steeds nergens te bekennen was maar goed ook dat boeide hem vrij weinig. Ondertussen waren ze al bij de school aangekomen, hij had James en Sirius gevonden en moeten wegtrekken bij het snoepkarretje gezien die twee zich nog vol zouden eten voor het feestmaal was begonnen en dat was niet de bedoeling natuurlijk. Pas toen ze binnen waren en de inktpotjes van Foppe hadden ontweken voelde Remus zich weer echt thuis. Hij wist dat hij elke maand nog steeds 2 tot 3 dagen weg zou zijn maar hij was ervan overtuigd dat zijn vrienden er dit jaar ook in zouden slagen om faunaten te worden. Remus merkte Lily en Melian op, maar hij zag Christina niet wat raar was gezien die drie bijna onafscheidelijk waren. Hij dacht er verder niet teveel bij na en plofte maar gewoon neer ergens aan tafel. Sirius ging naast hem zitten en knipoogde naar een 4e jaars meisje dat schuin tegenover hem zat die direct begon te blozen en giechelen met haar vriendinnen.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 5]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum