RPGworld
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een plek om te RPGen


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

I've got a theory It could be bunnies!

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 5]

26I've got a theory It could be bunnies! - Pagina 2 Empty Re: I've got a theory It could be bunnies! ma mei 04, 2015 12:18 am

heaven

heaven
Admin

Lily -

"Als hij hetro is vergaat de wereld." meldde Lily droogjes op. Als Jason niet gay was dan zou Lily gewoon niet meer weten wat ze nog op deze aarde deed. "Misschien geen vrolijk zelfmoord liedje met gif maar je kan er vast wel wat mee. Jij in elk geval, ik hou het wel op het gif maken met Toverdranken schrijf jij er maar muziek over dan komt het helemaal goed." Lily wilde net opstaan om haar hoofd buiten de coupé deur te steken toen ze Severus en Melian aan zag komen "Ah, kijk eens wie er heeft besloten op te komen dagen!" meldde ze vrolijk. Het was duidelijk dat Severus niet in een opperbest humeur was en dat Melian al even vrolijk was maar daar zou vast wel verandering in komen. Ze hoorde nog net wat Severus tegen Melian zei "De rest van mijn vrienden kan de boom in. Ik bepaal nog altijd zelf met wie ik omga net als jij dat doet." Lily had geen idee waar ze het over hadden en het kon haar niet erg veel schelen "Heey !" riep ze toen het naar haar zin te lang duurde voor Severus haar had opgemerkt. Severus keek haar echter recht aan en glimlachte "Goedemorgen Lily." Lily omhelsde Sev even snel en stapte toen opzij zodat Severus naar binnen kon om Christina te begroetten. Lily keek Melian aan en glimlachte vriendelijk "Hey Mel. Goed je te zien."

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

27I've got a theory It could be bunnies! - Pagina 2 Empty Re: I've got a theory It could be bunnies! ma mei 04, 2015 12:25 am

hermelien2607

hermelien2607
Admin

Christina pinkte een traantje weg van de pret, nu alweer het gezeur met haar ouders vergeten en ging veder met schrijven, op een ander blaadje schreef ze het woord posion en ze zou er inderdaad nog wel iets mee verzinnen, pas toen ze stemmen hoorde merkte ze dat Severus en Melian er waren, ze sprong vrolijk overeind waarbij ze haar kladblokje op de grond liet vallen en vloog Melian vrolijk om de nek, ze was jonger dan Christina maar toch waren ze vrienden. Vervolgens richten ze zich tot Severus en glimlachte warm naar hem, een glimlach die ze alleen naar hem toe had, en ze omhelsden hem ook even, ze voelde het kriebelige gevoel wat ze altijd had als ze Severus aanraakte, of ook maar zijn stem hoorden door zich heen gaan. Severus had dan ook een erg sexy stem vond ze. Ze had alleen niet helemaal door dat hij weer eens een keer een van ze fabelleuze pest humeurs had. "Veel te lang niet gezien."zei ze toen erg vrolijk. ze keek hem blij aan ze was ook echt heel blij om al haar vrienden weer om zich heen te hebben, ze had ze de vakantie erg gemist en de eerste week elke nacht gehuild omdat ze weer thuis was, iets wat ze erg moeilijk vond maar haar ouders waren ook niet bepaald om blij van te worden.

https://therpgworld.forumactie.com

28I've got a theory It could be bunnies! - Pagina 2 Empty Re: I've got a theory It could be bunnies! ma mei 04, 2015 12:34 am

hermelien2607

hermelien2607
Admin

James keek Sirius veel betekend aan en zei het iets zachter in de hoop dat Remus zo diep in zijn boek zat zodat hij het niet zou horen, hij wist maar al te goed dat Remus het plan zou afkeuren. "Ben je nog steeds van plan Anderling ervan te overtuigen dat je smoor verliefd op haar bent?"Vroeg hij toen vrolijk. "Waar Wormstaat is weet ik niet, die zal ons ieder moment wel vinden."Zei James toen, die altijd ergens sympathie had voor Peter en hem ondanks dat het een meeloper was als goede vriend zag. "Me ouders hebben gezegd dat als ze nog één brief van Anderling krijgen over wat ik nu weer heb uitgevreten ze me uit huis schoppen, dus ik denk dat ik aan het einde van het schooljaar opzoek kan naar een nieuw woonadres."Lachten hij toen om het loze dreigement van ze ouders, die nooit voet bij stuk zouden houden en James die nooit op zou houden met kattenkwaad uithalen. "Ben benieuwd of Vilder al met pensioen is."zei hij toen, de congierge werd geregeld zwaar gestoord van hun en had het er altijd over hoe jammer het was dat de lijfstraffen waren afgeschaft en zeker als het op hun twee aankwam.

https://therpgworld.forumactie.com

29I've got a theory It could be bunnies! - Pagina 2 Empty Re: I've got a theory It could be bunnies! ma mei 04, 2015 12:34 am

heaven

heaven
Admin

Severus -

Severus werd zo ongeveer gewurgd door zowel Lily als Christina en zijn schiethumeur was alweer minder erg "Inderdaad al te lang niet gezien." zei hij met een flauwe glimlach die je zelden bij hem zag tenzij het dan bij Lily,Chris of Melian was. "Ik ben blij dat we weer terug kunnen naar school." en dat was meer dan waar hij had het niet veel langer meer volgehouden thuis met de persoon die zichzelf zijn vader noemde. Severus had hem een lange tijd geleden al gedoopt tot 'spermadonor' of 'Dreuzelvent' . Het zat hem ook nog steeds niet helemaal lekker dat hij zo koel had gedaan tegen zijn moeder en dat Melian schijnbaar door had dat hij gevoelens...of iets...had voor zowel Lily als Christina en als Melian het wist...wie dan nog meer. Hij hoopte maar dat Melian de enige was die dat was opgevallen hij had geen zin in dat Potter en Zwarts ineens weer voor zijn neus stonden en hem zijn leven nog zuurder maakte dan dat het al was met die twee debielen. Iedereen wilde Potter en Zwarts of Zijn, of Daten en Severus wilde ze eigenlijk alleen maar op een gruwelijke manier om het leven brengen maar goed... hij wist dat Lily zijn moordneigingen richting James deelde en ze hadden dan ook regelmatig gesprekken over verschillende manieren om iemand om het leven te brengen zonder dat het terug getraceerd kan worden naar hen maar hij wist dat Lily het toch niet zou doen. Hij dwaalde af met zijn gedachten, uit zijn ooghoek zag hij iets op de grond liggen. Nadat hij Chris vrolijk had begroet bukte hij en raapte het op, het was een notitieblokje en hij herkende het handschrift van Chris direct "Ik geloof dat dit van jou is." zei hij en hij reikte haar het boekje weer aan "Wat schrijf je ?" hij had een paar regels kunnen lezen.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

30I've got a theory It could be bunnies! - Pagina 2 Empty Re: I've got a theory It could be bunnies! ma mei 04, 2015 12:43 am

heaven

heaven
Admin

Sirius -

Sirius grijnsde breed, controleerde of Remus inderdaad aan het lezen was door voorzichtig met zijn voet tegen Remus zijn been aan te duwen en het enige wat hij kreeg was 'hm' dus Remus was inderdaad zo dusdanig in zijn boek verdiept dat hij toch niet oplette "Dat ben ik inderdaad van plan. Ik hoop alleen dat Anderling me niet al te snel doorheeft dat zou de pret een beetje bedrukken. Ik wil de kop van de ouwe Anderling wel eens zien als ze denkt dat ik helemaal smoor op haar ben." oh hij zag het al voor zich. En ook direct hoe hard hij zou moeten rennen als uitkwam dat hij alleen maar deed alsof en Anderling al die tijd in de zeik had zitten nemen. "Mocht Anderling er vroegtijdig achter komen dat ik niet verliefd op haar ben vergeet dan niet om op mijn graf steen te zetten "Hier rust Sirius, heer en meester van het versieren." Sirius zakte wat verder onderuit en trok even een gezicht toen James zei dat Peter hen vanzelf wel zou vinden. De trein seinde dat hij ging vertrekken door dat vreselijke fluitje en niet veel later begon hij te rijden en waren ze eindelijk onderweg naar Zweinstein. "Nou ik zou zeggen je bent welkom bij mij maar dat ben je niet. Ik denk dat mijn ouders nog liever flubberwormen eten dan jou laten intrekken bij ons." zei hij met een opgetrokken wenkbrauw "Misschien kunnen we allebei wel bij Remus intrekken dan?" Remus snoof luid achter zijn boek "In je dromen Zwarts." werd er gemompeld en Sirius stootte weer een blaffende lach uit "Ah het leeft dus toch nog!" Sirius grinnikte even en schoot toen weer helemaal in de lach door James zijn vraag over Vilder "Die gaat nooit met pensioen. Die wacht op de dag dat hij weer studenten mag martelen en in de kerkers mag hangen aan hun duimen en ze lijfstraffen mag geven. Die is waarschijnlijk net zo lang op Zweinstein als professor Kist." en dat was verdomde lang. Alleen kon Kist nog soort van lesgeven, Vilder zou dan totaal geen toegevoegde waarde hebben aan het kasteel.. niet dat hij dat nu wel had maar goed.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

31I've got a theory It could be bunnies! - Pagina 2 Empty Re: I've got a theory It could be bunnies! ma mei 04, 2015 12:53 am

hermelien2607

hermelien2607
Admin

James lag compleet in een deuk toen hij Sirius zijn plan opnieuw hoorden en zijn grafgeschrift aan het voorlezen was, hij moest even een traantje wegpinken, en hapte naar adem, hij voelde hoe de trein in beweging kwam, hij had het wel naar ze zin bij ze ouders alleen die hadden het minder naar hun zin met zijn gedrag. "We moeten trouwens snel maar even Secreetje opzoeken, even kijken of ik de vervloekingen niet verleerd ben,"zei James handen wringend. "Maar wel als Lily niet in de buurt is."voegde hij er snel aan toe. "Zeg Remus, waar is je groupie eigenlijk?"James duide op Melian, Melian ging wel met hun om en James vond er wel oke, maar toch ook een groupie. "Sirius jij hebt zeker weer alle meisjes in de buurt afgewerkt in de vakantie?"vroeg James toen, die maar al te goed wist dat James veel bekijks had. "Hee."fluisterde James opeens heel zacht tegen Sirius. "Zouden maanling en jou zus geen leuk koppel vormen?"lachte hij toen, hij vond dat Remus wel wat hulp nodig had bij de vrouwtjes en had al allemaal plannetjes in zijn hoofd. "Of denk je dat ze een te grote bitch is?"Vroeg hij toen, wetende dat Christina een ongeloofelijke kat kon zijn, die je niet zonder handschoenen moest aanpakken.

https://therpgworld.forumactie.com

32I've got a theory It could be bunnies! - Pagina 2 Empty Re: I've got a theory It could be bunnies! ma mei 04, 2015 12:59 am

hermelien2607

hermelien2607
Admin

Melian keek veelbetekend naar Severus en Christina en keek Severus aan met een blik van -je ontekend het niet eens dat ze je ze leuk vind- en voegde er nog een -ik hoop voor je hoofd dat je ze niet beide leuk vind want dat overleef je niet- blik aan toe. Ze gaf Christina een knuffel en daarna begroette ze Lily ook super vrolijk om vervolgens op een bank neer te ploffen tegenover Christina. "Ja, ook goed om jou weer te zien!"zei ze toen vrolijk. "Oh en vraag alsjeblieft niets over onze vakantie."zei ze snel voordat Lily erover begon, ze had een hekel aan thuis. "Ik wil me zo wel zo snel mogelijk omkleden trouwens."Zei ze toen, ze liep in een veel te grote oude jurk van haar moeder, ze hadden bijna geen geld dus had ze altijd oude afdankertjes van haar moeder aan, ze zou zich het liefste thuis al omkleden maar omdat ze langs dreuzels moesten kon ze niet al in haar tovenaars gewaad lopen. Als Remus haar zo zou zien zou ze nooit meer bijkomen van de schaamte, ze vond het al erg als Lily en Christina hun zo zagen, maar helaas kon ze er niets aan doen, soms was ze jaloers op Christina. Christina haar familie was stinkend rijk, en ondanks dat Christina haar vader en moeder Christina haatte, had ze toch super mooie kleding want haar ouders waren niet slecht voor de dag komen, jaloers keek ze naar het mooie smaragd groene corset wat Christina aan had, waaronder een soort zijde blouse met lange mouwen zat, met zilvere knopen en een lange groene rok, ze was in victoriaanse stijl, al leken het net de kleuren van Zwadderich terwijl Christina in Griffoendor zat. Ook keek ze een beetje jaloers naar Lily, lily zag er dan wel simpel uit, maar ze zag er ook erg leuk uit! Veel en veel leuker dan Melian zelf eruit zag.

https://therpgworld.forumactie.com

heaven

heaven
Admin

Sirius -

Sirius grijnsde ineens ook duivels toen het over Secretus ging en hij keek al net zo samenzweerderig als dat James in zijn handen aan het wringen was "Ik weet dat ik de vervloekingen nog niet ben verleerd maar ik zou graag een paar nieuwe uitproberen en op wie beter dan onze eigen onvrijwillige vrijwilliger." zei hij duivels. Hij had tijdens de zomervakantie vrij veel tijd gehad nieuwe leuke spreuken op te zoeken. Sirius keek echter sceptisch toen James zei dat Lily er dan niet bij moest zijn en hij rolde met zijn ogen "Lily en Chris zijn zo ongeveer altijd bij Secretus als we moeten wachten tot Lily er niet bij is kunnen we net zo goed het pesten van Sneep afzweren." de enige keren dat ze Sneep alleen troffen was als ze andere lessen hadden gehad en dan waren Lily en Christina alweer vrij snel bij hem in de buurt. Ze hadden dus op andere manier Sneep moeten pesten, na het eten als hij terug liep naar de leerlingenkamer van Zwaderich, in de bieb als Lily en Christina andere dingen aan het doen waren, madame Romella had hen regelmatig de bieb uitgejaagd tot grote ergernis van Remus, die toen hij zijn naam hoorde uit James zijn mond had opgekeken van zijn boek "Groupie?" vroeg Remus lichtelijk geërgerd dat hij was gestoord tijdens het lezen "Ja Melian." zei Sirius droogjes "Normaal is ze vrij snel bij ons in de coupé... of nou ja, bij jou. Is het je nooit opgevallen dat ze altijd naast jou terecht komt, of het nou tijdens het heen en weer reizen van en naar Zweinstein is, of tijdens het avond eten. Ze zit vrijwel altijd bij je in de buurt." zei Sirius plagerig. Remus echter had een neutrale blik op zijn gezicht geplakt en keek ongeïntresseerd naar zijn twee debielen vrienden voor hij zich weer zonder een woord te zeggen terug storte in zijn boek. Sirius keek een beetje beledigd maar aan de andere kant Remus pesten was allang niet meer mogelijk omdat hij hen gewoon droog negeerde of een opmerking terug kaatste daar was Remus goed in geworden sinds hij met hen was omgegaan.
James ging toen over op of Chris misschien geen leuke vriendin zou zijn voor Remus en Sirius snoof even "Chris mag dan een bitchy kitty cat zijn maar Remus heeft zijn eigen klauwen. Misschien niet altijd zichtbaar maar duidelijk aanwezig. Maar ik weet niet...misschien moet je het aan Remus voorleggen." hij keek wel uit.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

heaven

heaven
Admin

Lily -

Lily merkte de blikken tussen Severus en Melian niet eens terwijl ze enthousiast ging zitten en Chris naar Sev en weer naar Mel keek. Nu iedereen op zijn reet was gaan zitten zag Lily dat Severus zo mogelijk nog bleker was dan normaal en ze wilde bijna vragen of het wel goed ging toen Melian vroeg of ze niets wilde vragen over de vakantie en dus hield ze haar mond. "Ik wil me ook wel omkleden." Lily had een simpele spijkerbroek aan met een zwart topje en laarzen en haar rode haar hing in golven om haar smalle gezicht heen, hoewel ze haar dreuzelkleding geen probleem vond ze wist dat Melian zich alles behalve goed voelde in haar eigen kleding en dus wilde ze zo snel mogelijk haar vrienden van die rot gevoelens afhelpen en hen opvrolijken. Dus veerde Lily ook weer vrolijk overeind om haar gewaad op te zoeken. "Oh trouwens... ik ben klassenoudste!" ze liet de badge zien waarop een grote gouden K stond over het embleem van Griffoendor heen "Remus Lupos heeft de andere." zei ze vrolijk "Dit betekend dat ik Potter strafwerk kan geven." allemaal mogelijkheden die open lagen voor haar. "Ik moet dus zometeen sowieso even naar de Coupé voor de klassenoudste enzo om uitleg te krijgen over alles."

off: Ik was ff vergeten dat Lily en Remus Klassenoudste waren in hun 5e jaar x'D

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

hermelien2607

hermelien2607
Admin

James grinikte even om Remus zijn reactie, maar wist dat hij gelijk had. Melian zou wel graag een beschuitje met Remus eten, maar dan zou hij Secretus Sneep als zwager krijgen en dat konden James en Sirius natuurlijk niet laten gebeuren. "Dan moeten we het maar subtiel doen, Secretus pesten afzweren? Nooit! Je kan nog beter vragen of ik me handen afhak, hij vraagt er gewoon om."voegde James er nog even aan toe. James vond het jammer dat hij geen hoogte kon krijgen van Remus of hij Melian zag zitten of niet. "Nee, het moet wel subtiel mijn beste Sirius."Zei James toen lachend. "Remus geeft het toch nooit toe, en ja je hebt gelijk klauwen heeft hij zeker."grinikte hij duidend op Remus zijn harige probleempje. "Het moet ons dit jaar trouwens nu echt eens lukken! Het word hoogtijd!"zei James toen veelbetekend, Sirius zou wel snappen dat het ging om het leren een faunaat te zijn, athans James hoopte maar dat hij de hint zou snappen hier in de trein kon hij niet specifieker zijn. "Als het nog lang duurt voordat Wormstaat er is moeten we hem maar zoeken, ik denk dat ie verdwaald is."zei james toen.

https://therpgworld.forumactie.com

heaven

heaven
Admin

Severus -

Severus was opgelucht en blijer dan hij liet merken dat hij weer met zijn vrienden was en onderweg was naar Zweinstein waar hij en zijn zusje veilig waren voor de spermadonor. Alleen hun moeder had het minder makkelijk maar Severus vroeg zich nog steeds af waarom Ellen niet gewoon haar toverstok gebruikte tegen haar man en waarom ze uberhaupt met hem getrouwd was in de eerste plaats maar dat ging hij niet vragen en hij was tevreden met dat hij amper iets wist over zijn vader behalve dat het een man was die eigenlijk niet hoorde te leven. Hij keek Christina vrolijk een en plofte toen naast Lily neer "Het is inderdaad goed om jullie beiden weer te zien" hij had subtiel de blik van Melian weten te negeren en net gedaan alsof hij het niet had gezien al wist Mel ook wel dat hij de blikken had opgevangen. Hij wist alleen niet wat hij moest, Melian had gelijk, hij had gevoelens voor beiden hij wist alleen niet hoe hij dit moest gaan oplossen en of hij het uberhaupt wel wilde oplossen. Het ging prima nu hun vriendschap was goed en ze hadden lol en als hij zijn mond open zou trekken zou dat allemaal ineens weg zijn... buiten dat was hij er zo goed als 100% zeker van dat zowel Lily als Christina niets voor hem voelde wat hij de meiden ook niet kwalijk kon nemen. Hij glimlachte flauwtjes naar Christina zonder het echt door te hebben tot Lily ineens meldde dat ze klassenoudste was en dat Lupos de andere badge had. "Gefeliciteerd Lily." zei hij gemeend tegen haar. Lily was de juiste persoon om de badge te geven, hij was het niet bepaald eens met Perkamentus zijn keuze om Lupos de andere te geven maar hij had het vermoeden dat Perkamentus hoopte dat Lupos zijn vrienden een beetje in toom kon houden. Iets wat, wist Severus nu al, toch niet ging gebeuren. "Laten we ons inderdaad maar gaan omkleden dan." hij wilde ook zo snel mogelijk uit de afgedankte kleding van het waardeloze wezen dat zich zijn vader noemde. Of nou ja, Tobias sneep erkende niet bepaald dat hij uberhaupt kinderen had behalve als hij iets of iemand nodig had om als boksbal te gebruiken. Niet dat uberhaupt iemand dat wist , behalve natuurlijk Melian gezien die zelf ook regelmatig slachtoffer was van hun vaders wreedheid.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

hermelien2607

hermelien2607
Admin

Christina glimlachten nog steeds naar Severus en vond het jammer dat hij niet bij haar kwam zitten, ze luisterde naar wat er werd gezegd en pakte toen dankbaar haar schrijfblokje weer van Severus aan, "Gefeliciteerd Lils! Super! Maarjah we hadden natuurlijk niet anders verwacht!"zei ze blij. toen ze het hadden over omkleden schrok ze en werd ze bleek. Ze wist dat ze al te laat was met de schrik te verbergen en besloot toen maar gewoon in haar koffer te rommelen en er veder niets op te zeggen, ze was doodsbang dat haar vrienden de blauwe plekken op haar lichaam opmerkte. Ze pakte snel haar gewaad uit de koffer en vloekte luidkeels toen ze met trillende handen haar halve koffer inhoud over de grond liet vallen, ze pakte wat ze nodig had en gooide haastig alles terug in de hoop dat haar vrienden niet te veel merkte zonder ze aan te kijken sprak ze. "Ik ben even naar de wc."ze klemde haar kleding in haar handen en liep de coupe uit, ze zou zich op de veel te kleine wc moeten omkleden waar amper ruimte was, maar ze wilde niet dat haar vrienden haar lichaam zouden zien, ze deed zorgvuldig de deur opslot, klapte de wc dicht en keek gefrusteerd naar de kleine ruimte, ondertussen probeerde ze zichzelf te bevrijden uit haar corset, wat een onmogelijke opdracht was om alleen te doen. Waarom heb ik niets makkelijkers aangetrokken vervloekte ze zichzelf, ze had werkelijk geen idee hoe ze het corset uit moest krijgen en al snel was ze verwikkeld in een ingewikkelde knoop met zichzelf, ze was blij dat haar vrienden haar niet zo konden zien, maar ze had geen idee hoe ze zich uit deze knoop van haar corset moest krijgen, ze zuchtte en ging er maar even bij zitten, nadenkend over hoe ze dat satans werktuig uit ging krijgen.

https://therpgworld.forumactie.com

heaven

heaven
Admin

Sirius -

Sirius huiverde even toen James zei dat als Remus met Melian wat zou krijgen hij Secretus erbij zou krijgen als zwager "Arme Remus...dat kunnen we inderdaad niet laten gebeuren. Dus we moeten of zorgen dat Melian en Remus niet meer zoveel bij elkaar in de buurt zijn of Secretus omleggen... ik stem voor optie 2 gezien Melian geen verkeerde meid is." mompelde hij zacht. Hij wist niet in hoeverre Remus zijn scherpere gehoor door zijn harige probleempje was geworden dat wilde Remus ook nooit echt vertellen en Sirius had het idee dat dat was zodat hij dit soort gefluisterde gesprekken makkelijk kon afluisteren zonder dat iemand doorhad dat ze werden afgeluisterd...en dus vernauwde Sirius zijn ogen naar Remus maar die had zich weer verstopt achter zijn boek. Sirius richtte zich toen maar weer op James en was enigzins blij met de verandering van onderwerp "Dit jaar moet het inderdaad gewoon lukken. We kunnen Remus moeilijk nog langer in zijn eentje elke keer weg laten gaan toch." mompelde hij. Het Faunaat worden was lastiger dan ze in eerste instantie hadden gedacht, ze hadden niet verwacht dat het makkelijk zou zijn maar makkelijker dan dit in elk geval, ze waren er al vanaf hun derde jaar mee bezig en ze hadden het nog steeds niet onder de knie en Anderling ernaar vragen dan kon je meteen net zo goed opbiechten dat je probeerde een faunaat te worden Anderling zou het direct doorhebben en dat moesten ze niet hebben. Het was de bedoeling dat niemand te weten zou komen dat ze faunaten waren of wilde worden gezien ze het nog niet waren... "Wormstaart is waarschijnlijk gewoon het etenskarretje tegen gekomen en is zich nu ergens vol aan het proppen met snoep en alles. Die komt vanzelf wel aanrollen."

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

heaven

heaven
Admin

Lily -

Lily schrok zich zo ongeveer een halve rolberoerte toen Chris de inhoud van haar koffer door de coupé heen gooide en ze fronste toen Chris dan ook in paniek en belachelijk snel ineens meldde dat ze naar de wc ging met haar kleding in haar armen geklemd. Ze keek haar vriendin fronsend na en keek toen naar Severus die al net zo verbaasd leek te zijn als Lily zelf. "Wat -" Severus haalde zijn schouders op "Geen idee.. misschien moet je even kijken of het wel goed met haar gaat?" mompelde hij met een bezorgde blik op de deur waar Chris net door was gevlucht. Lily beet even op haar wang en knikte toen waarna ze zich snel omkleedde en toen richting de wc liep en zachtjes op de deur klopte "Chris? ... alles goed met je?" vroeg ze voorzichtig. Ze wist niet wat er aan de hand was maar de paniekerige uitdrukking op haar beste vriendin haar gezicht was haar niet ontgaan en nu ze erover nadacht Christina had zich nooit omgekleed in het bijzijn van de andere meiden of haar. "Chris je kan je toch niet omkleden in dat hokje je kan je reet niet keren daar..." ging ze zacht verder. Waarom de wc's niet magisch vergroot waren was Lily een raadsel het hokje was zo ongeveer 3x kleiner dan een bezemkast en het was onmogelijk om daar op je gemak te zitten.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

hermelien2607

hermelien2607
Admin

Melian lachte toen Lily het had over de jongens van strafwerk te voorzien en grinikte erom. Toen Lily zei dat zij en Remus klassenoudste waren keek ze blij. "Geweldig Lily!"Zei ze toen blij. "Gefeliciteerd! En Remus zal het ook goed doen, jullie twee zijn een goede keuze!"zei ze toen blij. Ze schrok zich rot van Christina en keek verbaast hoe Lily er toen achteraan ging. "Weet jij daar meer van?"vroeg Melian toen aan haar broer, maar aangezien hij ook verbaast keek ging ze er niet vanuit. "Ze lijkt jou altijd nog wel het meeste toe te vertrouwen." lichtte Melian toe waarom ze het aan Severus vroeg. Melian kleede zich ondertussen om, thuis deelde Melian en Severus een kamer dus ze was het gewoon wel gewend. "Ik weet dat vreemd kan doen, maar dit slaat wel alles."Voegde ze eraan toe, ze was Christina haar vreemde gedrag wel gewend. "Ik had trouwens verwacht dat jij wel klassenoudste zou worden gezien je zo ongeveer het slimste bent van heel zwadderich."zei Melian toen tegen haar broer.

https://therpgworld.forumactie.com

hermelien2607

hermelien2607
Admin

Christina vloekte nog eens luidkeels en slikte even haar tranen van frustratie weg, ze was zwaar gefrusteerd van het satans werktuig en wat ze ook deed ze kreeg het niet uit. Toen bedacht ze hee ik kan me stok gebruiken, maar die was ze helaas in de coupe vergeten dus dat ging ook al niet op. ze stoten haar hoofd tegen het plankje waarop allemaal verschillende zeepjes stonden toen ze Lily haar stem hoorden en vloekte nog eens. "Ja, ja het gaat geen zorgen."Zei ze toen, het was er gelukt haar rok uit te krijgen maar het corset nog steeds niet, ze hield haar adem in en dacht na, maar ze kon maar niet bedenken hoe ze zich uit kon kleden zonder hulp en wist dat als ze hier niet eeuwig wou zitten en niet in haar slipje naar buiten wilde gaan ze toch de hulp van Lily moest vragen. "Nee, wacht het lukt toch niet, kan je me corset losmaken?"vroeg ze toen. "maar je mag het tegen niemand zeggen!" zei ze toen, het klonk net of ze het over het corset had maar als Lily binnen zou komen zou ze snel genoeg door hebben waar Christina het echt over had en dat het niets te maken had gehad met dat Christina zich niet zelfstandig kon uitkleden, ergens werden haar wangen ook rood van schaamte ze zat in de knoop met het lint van haar corset in haar slip, dat zou er sowieso al erg raar uitzien, en daarvoor zou ze zich de rest van het jaar alleen al dood schamen.

https://therpgworld.forumactie.com

hermelien2607

hermelien2607
Admin

James keek bedachtzaam naar Sirius. "Hmm klinkt als een goed idee sluipvoet, ik heb alleen geen zin in Azkaban, misschien kunnen we hem voor nu gewoon van school laten sturen dan zijn we ook van hem verlost."James meende het Sirius en zat al te broeden op een plannetje om Secretus van school gestuurd te krijgen en keek veel betekend naar Sirius. "Als we hem nou zo gek krijgen dat hij probeert wat bij je zus te doen."zei James veel betekend. "Die stapt rechtstreeks naar Perkamentus en als het erg genoeg is wat hij doet moet Perkamentus hem wel schorsen!"zei James toen zachtjes tegen Sirius hij wilde Severus daadwerkelijk van school laten sturen, zodat het gehele veld voor hem was geruimd en hij niets meer kon proberen bij Lily en het zou de ultieme stunt zijn om bij secretus uit te voeren, dan waren ze van hem af en ze zouden snel genoeg wel een nieuw proefkonijn vinden voor hun vervloekingen. "Over Wormstaat moet ik je gelijk geven, die zal wel verdwaald zijn bij het snoep karretje ja, andere vrienden dan ons heeft hij namelijk niet,." zei james bedachtzaam het klopte wel wat hij zei. "Dit jaar moet het zeker lukken, we zijn er nu al zo lang mee bezig, het kan gewoon niets anders dan dat. Anders is het voor ons gewoon onmogelijk!" hij zuchte. "Ik ben bang dat we inderdaad aan niemand anders hulp kunnen vragen,"

https://therpgworld.forumactie.com

43I've got a theory It could be bunnies! - Pagina 2 Empty Re: I've got a theory It could be bunnies! ma mei 04, 2015 11:08 am

heaven

heaven
Admin

Lily -

Lily deed voorzichtig de deur open en moest even haar lach inslikken. Het zag er namelijk belachelijk uit. Ze keek even snel de gang door om te zien of er niemand aankwam en begon toen te kijken hoe ze Chris in Merlijns naam uit dat ding moest krijgen. Er viel haar nog meer op en ze haalde even scherp adem toen ze de blauwe plekken zag maar zei er niets over en begon Christina te bevrijden uit haar Corset. Ze was blij dat er niemand anders in de buurt was dit zou er vast belachelijk uit zien voor iemand die bijvoorbeeld net aan zou komen lopen of iets twee vrouwen die staan te vechten om een corset uit te krijgen bij de ene. Het idee was lachwekkend maar Lily vond hier in de verste verte niets lachwekkends meer aan nu ze begreep waarom Chris zich nooit bij andere mensen in de buurt omkleedde. Toen ze na een hoop gevecht en gevloek eindelijk dat Corset los had en het uit was schudde Lily droog haar hoofd "Ik weet dat die dingen leuk zijn en weet ik het wat allemaal maar volgende keer dat je zo'n kreng aandoet doe dat dan niet als we in de trein onderweg naar school zitten en je in een wc hokje moet omkleden. Dit is een regelrechte ramp." Ze gleed even met haar hand door der haar en keek toen nog eens door de gang "Lukt het vanaf hier verder?" ze besloot dat het waarschijnlijk geen goed idee was om Chris te vragen naar de blauwe plekken en alles. Ze wist ook dat Sirius en Regulus hier niet schuldig aan waren waardoor er maar 2 personen overbleven. Haar ouders, met name haar vader. Lily wist niet veel van de familie Zwarts maar wat ze wist was niet bepaald om blij van te worden en Lily kreeg dan ook de rillingen als ze aan de Ouders van Chris en Sirius dacht. "Sev zal zich afvragen waar we blijven en ik moet zo naar de klassenoudste coupé. Dus ik stel voor dat je opschiet voor Sev ons komt zoeken."

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

44I've got a theory It could be bunnies! - Pagina 2 Empty Re: I've got a theory It could be bunnies! ma mei 04, 2015 11:14 am

heaven

heaven
Admin

Severus -

Sev keek verbaasd van Christina die wegvluchtte naar Lily die erachteraan ging en ving toen de vragende blik van Melian. Alsof hij wist waar de meiden last van hadden op het moment "Ik weet net zo weinig als jij op het moment Mel." meldde hij kalmpjes. Hij was in no time omgekleed en keek Melian strak aan toen ze weer over Chris begon "Ik zou zeggen als je je afvraagt wat er aan de hand is vraag het haar zelf. Al stel ik voor dat je uitkijkt met wat je precies vraagt. Zolang Chris niet zelf uitleg geeft over haar rare gedrag af en toe ga ik er ook niet naar vragen er is namelijk een reden dat ze het niet zelf zegt." zei hij schouderophalend. "En ik wil ook geen klassenoudste zijn. Ik heb wel wat beters te doen dan de gemiddelde idioot op school strafwerk te geven." en dat was half waar. Hij had eigenlijk niet veel anders te doen dan gewoon lessen volgen huiswerk maken studeren voor zijn S.L.I.J.M.B.A.L examens en met Lily en Christina rondhangen ...en zijn vrienden van Zwaderich waar zowel Chris als Lily het niet mee eens waren dat hij daarmee omging. "We gaan het druk genoeg hebben dit jaar allemaal met de examens."

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

45I've got a theory It could be bunnies! - Pagina 2 Empty Re: I've got a theory It could be bunnies! ma mei 04, 2015 11:20 am

hermelien2607

hermelien2607
Admin

Christina ademde ontspannen uit toen Lily haar bevrijdden uit het werktuig van satan, het stond Christina erg mooi, maar het was een werktuig van satan. Ze was ook opgelucht dat Lily haar mond hield over de blauwe plekken en was al lang blij dat Severus niet was komen kijken wat er aan de hand was, toen het ding los was trok ze snel haar blouse uit en snel haar Zweinstein gewaad erover aan ze was precies klaar toen Lily zei dat ze moest opschieten omdat Severus anders zou komen kijk. "Al klaar, al klaar, dankje!" ze ademde even in en uit en veegde de zweet druppels van haar voorhoofd. "Nou gelukkig maar dat hij niet kwam stel je voor dat hij me zo had gezien." Christina keek een beetje ongemakkelijk maar zou zelf ook niets zeggen over de plekken op haar lichaam. Ergens was ze bang dat Lily het toch met Severus zou gaan bespreken die twee leken altijd alles met elkaar te bespreken en daar was bijna geen ontkomen aan. Christina dacht weer aan twee avonden geleden toen haar vader weer volledig was door geflipt omdat ze zogenaamd weer eens iets niet goed genoeg had gedaan in haar vaders ogen. Daarna had haar vader gezegd dat ze snel genoeg zou uitgehuwlijkt worden aan een of andere gestoorde neef van der zodat hij van de verlost was. Christina had hierop een bijdehande opmerking geven en toen was haar vader nog veder door geflipt. Als Sirius niet tussen beide was gekomen had hij haar vermoord. Ze was haar broer dankbaar, hij hielp haar altijd en beschermde haar ook altijd.

https://therpgworld.forumactie.com

46I've got a theory It could be bunnies! - Pagina 2 Empty Re: I've got a theory It could be bunnies! ma mei 04, 2015 11:23 am

heaven

heaven
Admin

Sirius -

Sirius grijnsde even duivels "Wie zegt dat ze kunnen traceren wie hem heeft vermoord?" vroeg hij droogjes. Maar hij moest James gelijk geven als ze erachter zouden komen wie Secretus zou hebben koud gemaakt zou die de rest van z'n leven in de gevangenis slijten en om nou te zeggen dat Sirius daar zo veel zin in had .. niet echt. Azkaban was zo ongeveer zonder twijfel de smerigste walgelijkste en vreselijkste plaats op de wereld en hij had geen zin om daar te gaan zitten. Hij zou dat zijn ergste vijand nog niet - ... nee eigenlijk wel het zou om te brullen zijn geweest als ze het voor elkaar konden krijgen Sneep in Azkaban te laten belanden. Dan zou zijn leven compleet zijn. "Ik denk echter dat Chris niet snel naar iemand toe zal gaan die zal hem zelf wel alle hoeken van de school laten zien net als Lily. Nee we moeten dit anders aanpakken... Remus kom jij eens met een idee." zei hij tegen Remus die zijn boek had neergelegd en zich zonder dat het Sirius was opgevallen, al had omgekleed. "Ik zou het niet weten. Misschien is het slim als jullie hem wat meer met rust laten dan hebben jullie ook niet zoveel nablijfwerk. Ik ga naar de coupé van de Klassenoudste ik zie jullie straks wel." en weg was Remus. "Klassenoudste...??" Sirius keek even verbaasd en stootte toen weer een blaffende lach uit "Onze maanling is klassenoudste oh bij Merlijns roze tanga slip." Sirius hikte even van de pret "Perkamentus hoopt zeker dat Reem ons in bedwang kan houden ofzo." Sirius schudde nog even grijnzend zijn hoofd en rolde toen met zijn ogen "Het zou me niet eens verbazen als Wormstaart de trein nog heeft gemist ook." James en hij hadden Wormstaart in de groep opgenomen omdat ze medelijden met de jongen hadden gehad die altijd koos vriendloos rond had gelopen maar Sirius vroeg zich nu af of ze wel de juiste keuze hadden gemaakt daarin. "Trouwens ik heb de spreuk nog eens goed doorgekeken maar de spreuk opzich is niet zo lastig. Er is echter meer voor nodig om te veranderen dan enkel een simpel spreukje want als dat het geval was geweest hadden we in ons derde jaar al met Remus mee kunnen gaan." hij had nu een diepe frons in zijn voorhoofd "Hopelijk krijgen we dit jaar ergens les in Faunaten van Anderling...dat zou al een hoop helpen."

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

47I've got a theory It could be bunnies! - Pagina 2 Empty Re: I've got a theory It could be bunnies! ma mei 04, 2015 11:25 am

hermelien2607

hermelien2607
Admin

"Ja, jij gaat het druk krijgen met examen ik niet!"Lachte Melian en ze keek hem plagerig aan. Ze zat een jaar onder Severus en had dus volgend jaar pas slijmbal examens. "Ben benieuwd wat voor verweer docent we nu weer krijgen."zei ze toen maar en ze keek haar broer aan. Ze glimlachten even naar hem. "Ik ga denk is maar aan Christina vragen wat er aan de hand was."zei Melian toen, Melian had soms de subtiliteit van een grasmaaier en het ergste was nog. Ze had het niet eens zelf door! Melian ging weer zitten en streek haar gewaad recht. "Vind je het niet jammer dat wij alle 3 in griffoendor zitten en jij in Zwadderich?"vroeg Melian hem toen, het was wel zo beetje de enige zwadderaar die met 3 griffoendorners omging en ze vroeg zich af of Severus daar geen gezeik mee kreeg. Ze keek uit het raam, ze zag dat het begon te onweren. Iets wat wel toepasselijk was als je bedacht wat er allemaal aan de hand was, een of andere gozer die maar bleef rondbazuinen hoe belangrijk het was dat de tovenaars wereld bestuurd werd door volbloeden.

https://therpgworld.forumactie.com

48I've got a theory It could be bunnies! - Pagina 2 Empty Re: I've got a theory It could be bunnies! ma mei 04, 2015 11:29 am

heaven

heaven
Admin

Lily -

Lily grinnikte even droogjes "Misschien zou Sev ter plekke zijn flauw gevallen je weet maar nooit." zei ze schouderophalend. Dat Sev miss zou zijn flauw gevallen daar bedoelde ze dan niet mee vanwege de schok om de blauwe plekken meer omdat er dan een halfnaakte vrouw voor z'n neus had gestaan en ze nam aan dat Christina dat ook begreep "Ik zou er goud geld voor betalen in ieder geval." ging ze schouderophalend verder. "Goed als je klaar bent kunnen we terug naar de coupé om Severus gerust te stellen dat je niet onderweg spontaan bent gestorven en dan ga ik door naar de coupé van de klassenoudste voor ze zonder mij beginnen." Ze liep wat achteruit zodat Chris haar spullen kon oprapen en uit het mini wc hokje kon komen. "Ik zal niets tegen Sev zeggen." en dat was dan wel over de blauwe plekken. Zolang Chris zelf niet iets wilde zeggen of niet wilde dat iemand het wist zou zij ook haar mond houden zelfs tegen Severus. Al wist Lily zelf ook donders goed dat Severus het zelf ook totaal niet makkelijk had thuis en hij ook regelmatig een klap kreeg van zijn vader. Ze hoopte dat Melian dat bespaard was gebleven maar ergens twijfelde ze daaraan. Lily wachtte geduldig tot Chris klaar was voor ze samen met haar terug zou lopen.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

49I've got a theory It could be bunnies! - Pagina 2 Empty Re: I've got a theory It could be bunnies! ma mei 04, 2015 11:33 am

heaven

heaven
Admin

Sev -

Severus trok droogjes een wenkbrauw op "Ik heb er geen problemen mee en ik heb nog weinig commentaar gehoord van mijn eigen afdelingsgenoten. Al zouden ze er problemen mee hebben wat willen ze doen? Ze weten best dat als ze gaan zeuren ze niet lang meer in staat zijn te praten. maar ik geloof niet dat er iemand problemen mee heeft, sowieso niet met Christina omdat ze een Zwarts is ook al zit ze in Griffoendor. Veel Zwadderaars hopen nog steeds dat de Sorteerhoed bij haar gewoon een fout heeft gemaakt. Met Lily hebben ze wat meer problemen." zei hij schouderophalend. Het boeide hem zo goed als niets dat zijn afdelingsgenoten het niet eens waren met zijn keuze aan vrienden maar ze moesten niet zeuren. Hij had zo zijn eigen kring in Zwaderich ook niet dat Melian dat hoefde te weten maar zolang hij met die groep om bleef gaan en de dingen deed die hij moest doen zouden ze hem zo veel mogelijk met rust laten en hem gewoon zijn gang laten gaan met Lily en Christina. Het maakte ze toch weinig uit wat hij deed naast hun eigen afspraken.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

50I've got a theory It could be bunnies! - Pagina 2 Empty Re: I've got a theory It could be bunnies! ma mei 04, 2015 11:39 am

hermelien2607

hermelien2607
Admin

"Bedankt."Zei Christina stilletjes. "Het is absoluut geen Sirius."Zei ze toen snel, ze zou het vreselijk vinden als iemand sirius ervan zou verdenken, daarom dat ze maar even goed duidelijk maakte dat haar broer niets deed en nooit zou doen. Christina moest alweer lachen toen Lily dat zei. "Heeft ie ook nog is wat te zien."plaagde ze, aangezien Ze heel goed wisten dat Severus totaal geen vrouwelijke aandacht kreeg, behalve dan van Gertruide Ravenkauw, een vreselijk lelijk meisje uit Zwadderich die altijd probeerde of Severus met haar uit wou gaan, het meisje was tonnetje rond en had vreselijk last van acne, over zowat haar helle lichaam. Christina had het vorig jaar hilarisch gevonden toen Severus, Lily en zij bij het meer zaten en Gertuide op Severus af stapte. "Ja is goed,"zei ze over terug lopen naar de coupe, "Echt super dat je klassenoudste bent! Je hebt het echt verdient."zei ze nog tegen haar beste vriendin. en samen met Lily liep ze terug naar de coupe, waar ze weer in haar hoekje ging zitten ze hoopte maar dat niemand wat zei.

https://therpgworld.forumactie.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 5]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum