RPGworld
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een plek om te RPGen


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Bleed Forever(Nieuw!)

4 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 5]

76Bleed Forever(Nieuw!) - Pagina 4 Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) do jul 18, 2013 12:41 am

hermelien2607

hermelien2607
Admin

Luthien moest erom lachen dat hij dat deed tót hij haar haar in de war maakte. "Oh nu ben je dood."Zei ze op een dreigende Sneep manier, die alleen de Sneeps konden doen, ze besprong hem en begon hem te kietelen en zijn haar ook in de war te maken en alles. Ze begon met hem te stoeien en dat ging niet al te zachtjes, waardoor ze nu ook wel heel erg zin in iets anders kreeg. Ze keek hem met een bepaalde blik aan die al genoeg zei, waardoor het best wel overduidelijk was wat ze van hem wilde. Ze kusten hem na een tijdje stoeien op de mond en wilde zijn pyama shirt wat ie dan ook aan heeft uitrekken ze keek naar hem of hij het toe liet. Ze glimlachte liefjes naar hem.

https://therpgworld.forumactie.com

77Bleed Forever(Nieuw!) - Pagina 4 Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) do jul 18, 2013 12:51 am

hermelien2607

hermelien2607
Admin

Christina glimlachte en keek hem even aan ze glimlachte wrang ze knuffelde hem stevig en drukte nog een kus op zijn mond. "Dat is je geraden, nu heb je niet alleen mij die je dan achterlaat maar ook een dochter die erg gek op je is en haar vader niet kwijt wil."Zei ze toen tegen hem ze kuste hem nogmaals op de mond. "Hoe wou je naar het station gaan?"vroeg ze aan hem en ze keek hem aan ze wachten af wat het antwoord zou zijn, ze pakte zijn hand vast, ze vond het altijd al jammer dat Severus de eerste drie maanden van haar zwangerschap had gemist. het moest wel erg gek voor hem zijn geweest dat toen hij wakker werd hij in 1x een christina met een zwangere buik voor zijn neus had zien staan daardoor had ze het hem niet echt normaal kunnen vertellen.

https://therpgworld.forumactie.com

78Bleed Forever(Nieuw!) - Pagina 4 Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) do jul 18, 2013 1:02 am

Dylan04

Dylan04
toddler
toddler

Revius grijnsde even kort. "Yeah, you are probably right." Zei hij luchtig. Zijn ego werd gestreeld door Zoey die het over zijn vliegkunsten had. "Ik hou van zwerkbal, maar zie mij daar niet echt mijn hele leven mee bezig zijn." Hij glimlachte breed toen Zoey met zijn idee instemde. "I have condoms. We need those. Don't want to be daddy soon"

79Bleed Forever(Nieuw!) - Pagina 4 Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) do jul 18, 2013 1:06 am

heaven

heaven
Admin

Sirius

Sirius kreeg ineens een kietelaanval over zich heen door Luth nadat hij der haar in de war had geschopt "Ach zo ziet het er toch veel beter uit zo door de war." zei hij zich half dood lachend van de pret door haar reactie. Hij wist haar onder zich te krijgen en pinde haar vast zodat ze geen kant meer op kon, haar benen tussen die van hem zodat ze die ook niet ineens heel gemeen op kon trekken. Hij ving haar blik op maar wist niet zeker of hij erop in moest gaan maar aan de andere kant waarom ook niet? ze waren toch al dom bezig dus t kon nog wel wat erger en t was niet de eerste keer dat ze t zouden doen...integendeel. Sirius zoende haar terug toen zij hem kuste en deed zijn shirt uit toen Luth die omhoog trok als teken dat ze wilde dat hij die uit zou doen. Oke wat zij wilde ... maar zij moest ook wat uit doen. Sirius had weer die duivelse grijns die hij altijd had als hij wat van plan was op z'n gezicht geplakt staan, maar dat was zijn standaard blik als hij iets van plan was waardoor hij in een scheur zou liggen van het lachen en degene bij wie hij het uithaalde meestal het minder grappig vond. Hij gleed met z'n hand onder haar shirtje, naar haar rug en tilde haar een klein stukje op zodat hij haar bh van achter kon losmaken, vervolgens haalde hij de bandjes van haar schouders, en armen, trok toen der bh onder haar shirt vandaan ergens in zijn kamer, reikte onder zijn bed naar een doosjes, haalde daar wat uit, zonder dat Luthien zag wat het was, stond toen abrupt op, liep achterlangs zodat hij nu achter Luthien stond (ik vind dat het bed niet bij het hoofdstuk tegen een muur ofzo aanstaat (a), pakte toen heel droog haar handen en maakte die aan het bed vast met een set handboeien. Nope dit hadden ze dan weer niet gedaan, hij had eigenlijk die handboeien nog niet eens gebruikt al had hij ze al erg lang in zijn bezit. Hij wist niet eens meer van wie hij die had gekregen... Toen Luth goed en wel vast zat liep hij weer terug zodat ze hem kon zien en ging hij in dezelfde houding als eerder staan, met z;n armen over elkaar en een bedachtzame berekenende blik op zijn gezicht maar zei verder niets.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

80Bleed Forever(Nieuw!) - Pagina 4 Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) do jul 18, 2013 1:16 am

heaven

heaven
Admin

Zoey Grey

Zoey grijnsde "Good. I don't want to be a mom anytime soon." zei ze en ze huiverde even bij het idee alleen al "Although I think you would be an awesome dad.." zei ze toen ineens plagend. "Kid would be handsome and smart. En goed in zwerkbal." zei ze ineens droog erachteraan. Zwerkbal was natuurlijk het belangrijkste, naast Knap dan. Ze lachte even zacht "Kunnen wij niet gewoon alvast naar het station gaan ofzo? Als we op onze ouders moeten wachten staan we hier volgend jaar nog en volgend jaar wil ik liever niet meer op school zitten." zei ze toen. Hoe eerder ze in de trein zaten hoe beter. Ze keek om naar haar ouders die nog steeds op hun dooie gemakje zaten te ouwehoeren en thee en koffie zaten te drinken,..met een koekje erbij. My god. Dacht Zoey verveeld "Mam, Pap. Is het goed als wij alvast gaan?" vroeg Zo ineens aan haar ouders toen het duidelijk werd dat die niet heel snel op zouden staan.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

81Bleed Forever(Nieuw!) - Pagina 4 Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) do jul 18, 2013 1:27 am

hermelien2607

hermelien2607
Admin

Luthien probeerde zich los te wurmen toen ze onder hem lag...helaas was dat zonder sucses en kon ze zich maar niet loskrijgen, ze wachten gespannen af wat Sirius allemaal aan het doen was en voelde hoe hij haar bh losmaakte nu hield ze zich rustig en wachten ze alles af. Toen hij handboeien tevoorschijn haalde keek ze hem een beetje verbaast aan, al vroeg ze zich af waarom dit haar in godsnaam nog verbaasden over Sirius. Ze wachten af en hoopte maar dat hij haar niet zo zou laten liggen dat zou wel naarr zijn. Luthien merkte dat ze ook echt niet meer los kon komen toen ze hem zo zag dtaan was ze toch wel bang dat hij wat van plan was. " en nu?:"vroeg ze hem toen maar.

https://therpgworld.forumactie.com

82Bleed Forever(Nieuw!) - Pagina 4 Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) do jul 18, 2013 1:33 am

heaven

heaven
Admin

Sirius

Sirius zweeg nog voor enkele minuten, hij vond het wel kinky zo Luthien die daar zo vastgebonden lag, niet in staat wat te doen maar aan de andere kant, zo kon ze ook niets bij hem doen en hij mocht het dan wel leuk vinden alle macht te hebben over haar, soms was het ook wel leuk als zij eens de baas was en vandaag was gewoon zo'n dag dat hij geen zin had om de baas te spelen. Hij grijnsde "Niets ik wilde gewoon weten hoe het eruit zou zien als je vast zat. T bevalt me wel alleen niet voor vandaag." zei hij simpel schouderophalend waarna hij haar losmaakte, weer naast haar neerplofte en haar op hem trok zodat hij nu onder lag en zij op hem zat/lag whatever, Sirius keek haar grijnzend aan "Jij bent vandaag de baas maar waag het om mij vast te maken, er zijn grenzen." zei hij toen bloedserieus..soort van. Sirius en serieus zijn waren twee woorden die niet in een zin pastte. Dat was Remus zijn afdeling al had Remus toch nog meer dan genoeg humor dat was deze ochtend wel weer duidelijk geweest. Maar goed waarom dacht hij aan zijn beste vriend terwijl Luthien hier bovenop hem zat? Hij schudde die gedachten van zich af en concentreerde zich volledig op de meid die op hem zat op een plek waar zijn broek toch behoorlijk in de weg begon te zitten.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

83Bleed Forever(Nieuw!) - Pagina 4 Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) do jul 18, 2013 1:41 am

heaven

heaven
Admin

Remus

Remus luisterde aandachtig naar wat Harry zei over Amycus en Rabastan en zuchtte even gespannen. Hij wist dat de twee dooddoeners hadden geprobeerd Zweinstein in te komen, hij was een van de mensen die ze weg hadden weten te drijven met de beschermende spreuken rond de school. "Ze kunnen nooit zo goed verstopt zitten dat jullie ze niet kunnen vinden Harry. Anna gaat gewoon al jaren naar school en die woont bij haar vader als het goed, maar het lijkt me niet dat zij de verblijfplaats van haar vader zo makkelijk opgeeft." zei hij toen meer tegen zichzelf dan tegen Harry. "Ik denk echter niet dat Anna als spionne voor haar vader werkt. Ze is een rustig verlegen meisje dat totaal niet in zwaderich thuis lijkt te horen. Ze kan het niet goed vinden met de rest van haar afdelingsgenoten op 2 na maar die zijn ook geen raszwadderaars die een hekel hebben aan alle andere behalve hun eigen soort." zei hij schouderopahelend. "Ik denk dus niet dat Anna zozeer een probleem zal vormen, of Amycus zelfs. Ik zou me drukker maken om Rabastan nu, hij wilt wraak voor de dood van zijn broer en schoonzus. Al snap ik niet hoe je ooit van iemand als Bellatrix heb kunnen houden maar dat zal wel weer aan mij liggen." Remus schudde zijn hoofd even vol ongeloof en richtte zich toen weer op Harry "Ga je mee naar Zweinstein dit jaar?" vroeg hij toen kijkend naar de hutkoffer waar de peetzoon van zijn beste vriend voor stond en eerder op had gezeten. Als Harry op Zweinstein zou zijn, betekende dat minder kans dat de dooddoeners nog eens zouden proberen binnen te dringen, maar meer kans dat meer mensen gingen vermoeden dat er iets aan de hand was, en het laatste wat ze wilde was paniek in de school bij de leerlingen dat zou nooit goed aflopen dus hij hoopte maar dat Harry wist wat hij deed.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

84Bleed Forever(Nieuw!) - Pagina 4 Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) do jul 18, 2013 1:47 am

heaven

heaven
Admin

Kyle

Kyle maakte een sprongetje van schrik toen zijn moeder ineens uit het niets naast hem stond. Hij had het natuurlijk kunnen verwachten maar toch kwam het op de een of andere manier wel onverwacht -ja volg je het nog? ik namelijk niet meer- Hij trok een wenkbrauw op toen Dane niet veel later ook bij hen stond een beetje bleekjes van het wegzappen en weer opduiken kilometers verderop. Kyle grijnsde even en rolde met z'n ogen toen zijn moeder weer over hun vader begon "Pap staat inderdaad daar met Harry te praten. Weet niet waar ze het over hebben en t boeit me ook niet ik ben op zoek naar mijn vrienden die blijkbaar allemaal hebben besloten of niet te komen, of te laat te komen. NIet dat ik van plan was bij hun te gaan zitten want ik moet natuurlijk Dane in de gaten houden anders breekt hij weer een been of raakt hij weer wat kwijt. Of hij raakt verdwaald in de trein dat kan natuurlijk ook altijd nog gebeuren." zei hij droogjes. Dane en Kyle zaten altijd samen in de trein, eigenlijk waren ze bijna altijd wel samen... op school, thuis, ze hadden dezelfde vrienden. Pff soms leek het alsof ze een tweeling waren en dat Kyle dan de knappere, charmantere slimmere broer was... oh wacht, dat was hij sowieso al ook al was hij 2 jaar jonger dan Dane.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

85Bleed Forever(Nieuw!) - Pagina 4 Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) do jul 18, 2013 10:28 am

MissSnape

MissSnape
Admin

Harry Potter

Harry luisterde aandachtig naar wat Remus allemaal vertelde over Anna Kragge en de dooddoeners. Harry vond eigenlijk wel dat Remus gelijk had. 'Ja misschien is dat ook wel zo inderdaad, maar alsnog moeten we alle opties open laten. Je weet het maar nooit met die Zwadderaars.' zei Harry toen. Hij dacht aan Bellatrix en trok eventjes een vies gezicht. 'Nee dat ligt niet aan jou. Ik snap ook niet dat iemand van haar heeft kunnen houden.' zei hij. 'Ik ga inderdaad mee naar Zweinstein. Gewoon als extra beveiliging en om te helpen met allerlei dingen. Ik hoorde dat je het nu steeds drukker krijgt, aangezien Anderling nu echt bijna met pensioen gaat. Ik zal trouwens Rabastan extra in de gaten hebben, bedankt voor de tip.' Harry keek opzij en zag Dane, Kyle en Melian staan. 'Jouw kinderen worden ook groot hè!' zei Harry met een glimlachje. Hij vond het nog altijd jammer dat hij geen kinderen had of überhaupt getrouwd was. Meestal had hij het erg druk, maar als Harry dan eens alleen was, dan voelde hij zich meteen ook erg eenzaam en ongelukkig. Dat gevoel kwam meestal ook weer terug als hij iemand zag die wél getrouwd was en kinderen had.

86Bleed Forever(Nieuw!) - Pagina 4 Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) do jul 18, 2013 10:42 am

MissSnape

MissSnape
Admin

Dane Lupos

Dane was inderdaad een beetje bleek en nog een beetje duizelig. Hij had er een beetje de pest in dat er niet met zijn broertje aan de hand was, die ook net had verschijnseld. Dane vond het eigenlijk nooit leuk als Kyle beter in iets was dan hijzelf. Dat gebeurde eigenlijk best vaak. Kyle was beter in Zwerkbal, bijna in ieder vak op Zweinstein, etc. Dane keek eventjes sip toen hij eraan dacht, maar verdrong alles toen snel. Hij had geen zin en tijd om te denken aan sippe dingen. Dane keek op naar Kyle. 'Zullen we anders alvast een plek zoeken?' vroeg hij aan hem. Daarna fronste hij erg met zijn wenkbrauwen. 'Ik heb nog nooit een been gebroken! En ik ben ook niet van plan om de weg kwijt te raken, daar ben ik veel te slim voor!' zei hij met een glimlach vol zelfvetrouwen. Dane stond op, want hij was namelijk even gaan zitten op zijn hutkoffer, en pakte zijn hutkoffer vast aan het hengsel. Dane keek eventjes over het perron in de hoop Anna al ergens te zien, maar helaas, ze was nergens te bekennen. Dane keek eventjes doods naar de grond. Hij hoopte maar dat ze nog wel op tijd zou komen en dat er niets ergs bij haar thuis was gebeurd deze zomer. Dane zou daar ergens niet raar van staan te kijken als dat inderdaad zo was, want hoe kon dat ook anders met een oude dooddoener als vader?

87Bleed Forever(Nieuw!) - Pagina 4 Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) do jul 18, 2013 10:49 am

MissSnape

MissSnape
Admin

Melian Snape

Melian had haar blik telkens gevestigd gehouden op Remus en Harry. Ze had alleen eventjes weg gekeken toen Harry hun kant op had gekeken. Melian vond dat hun gezichten er serieus uit zagen. Blijkbaar hadden ze het dus over belangrijke dingen. 'Ik zie jullie straks wel.' zei ze tegen de jongens en ze liep naar Harry en Remus toe. Melian glimlachte even kort en hoopte dat de twee mannen door zouden gaan met hun conversatie, zodat ze te weten zou komen waarover hun gesprek precies zou gaan. Melian hield in haar ene hand de hutkoffer nog vast aan zijn hengsel, zodat het niet kon omvallen. Dat zou namelijk makkelijk kunnen gebeuren met al die zware spullen die erin zaten. Melian bekeek Harry eventjes. Ze kende hem al een tijdje natuurlijk en ze vond dat hij er anders uitzag dan normaal. Zijn huid vond ze er grauw uitzien en zijn haar dunnetjes en slap. Melian begon zich meteen zorgen om hem te maken. Er zou toch niets ernstigs aan de hand zijn?

88Bleed Forever(Nieuw!) - Pagina 4 Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) do jul 18, 2013 12:39 pm

hermelien2607

hermelien2607
Admin

Luthien glimlachte duivels en keek hem aan. Toen gingen ze skip. Ze zuchten en was bezig met zich weer san te kleden het was echt super. Ze keek hem vrolijk Aaan. "Helaas moet ik alweer gaan hoe erg k het ook niet wil, anders mis ik zometeen mijn trein nog, vind je het nooit vervelend dat iedereen naar Zweinstein gaat en jij niet? Heb jij nooit op Zweinstein willen werken?" Vroeg hem toen lief. "Als congiere ofsow..." Voegde ze er plagend aan toe, "Vilder mag wel is met pensioen vind ik," grinnikte ze. Ze keek hem aan en was inmiddelsnweer volledig aangekleed,

https://therpgworld.forumactie.com

89Bleed Forever(Nieuw!) - Pagina 4 Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) do jul 18, 2013 1:10 pm

Dylan04

Dylan04
toddler
toddler

Severus Snape
''Daarom.'' Zei hij met een glimlach. Hij hoorde de vraag hoe ze naar het station zouden gaan. ''We kunnen een steegje verderop naartoe verschijnselen. En dan naar King's Cross lopen.'' Zei hij luchtig. ''Of had je een beter idee?'' Vroeg hij vriendelijk. Het was het makkelijkste vond hij en ze zouden er binnen de kortste keren zijn. ''Hoe gaat Luthien naar het station?'' Vroeg hij. Hij zag zijn dochter nog best vaak, maar niet al te vaak meer sinds ze samenwoonde met Charlie.

90Bleed Forever(Nieuw!) - Pagina 4 Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) do jul 18, 2013 1:14 pm

Dylan04

Dylan04
toddler
toddler

Revius Alast
Revius grijnsde even kort. ''Safety about everything.'' Zei hij alsof het een slogan was. Hij een geweldige vader?''Why do you think that?'' Vroeg hij. Hij had geen broertjes of zusjes, dus een grote goede broer was hij niet. ''Yeah. She or he would be very popular. '' Hij dacht eraan. ''We would create an awesome child. '' Hij begon te lachen. ''Ik let wel op haar, we zijn heus op tijd op het station en we zien jullie daar wel. Mam?'' Vroeg hij en keek zijn moeder aan. Ze knikte toen maar even, dat het goed was. ''One out of three. '' Zei hij zacht richting Zoey. Hij keek naar de ouders van Zoey.

91Bleed Forever(Nieuw!) - Pagina 4 Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) vr jul 19, 2013 12:15 am

heaven

heaven
Admin

Zoey Grey

Zoey lachte even "Ofcourse he or she would be popular and awesome. The most popular, beautiful, smart and talented kid at hogwarts" zei ze uit de hoogte. Wat niet geheel gelogen was, Revius was knap, zij was ook niet lelijk, ze waren beiden absoluut niet dom, en ze waren beiden goed in dueleren en zwerkbal dus hun kind zou geen problemen hebben op school...als het goed was. "Oh he will take very good care of me" zei ze Revius een veelbetekenende blik toewerpend die alleen voor hem bestemd was "Mom?" vroeg ze kijkend naar haar moeder die even twijfelde en toen maar toegaf. Haar vader was er minder blij mee maar daar luisterde ze toch niet echt naar gezien die niet veel te vertellen had thuis, dus ook niet bij haar. Buiten dat was het haar stiefvader niet eens haar echte vader dus hij had al helemaal geen ruk te vertellen. "Well that's settled then. We zien jullie daar wel." zei Zoey vrolijk terwijl ze haar koffer vastpakte en toen naar Revius keek "Let's go before they change their minds" zei ze snel. Haar moeder kennende kon die nog wel eens van gedachten veranderen en ze wilde weg zijn voor dat zou gebeuren.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

92Bleed Forever(Nieuw!) - Pagina 4 Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) vr jul 19, 2013 12:23 am

heaven

heaven
Admin

Remus

Remus zweeg even terwijl hij nadacht en fronste licht "Wel, misschien was het gewoon een geregeld huwelijk. Je weet hoe erg er toen op de bloedlijnen werd gelet. Alleen als je van zuiver bloed was, in zwadderich had gezeten en trouw was aan voldemort was je volgens hen goed genoeg. T kon heel goed zijn dat Bellatrix geen andere keuze had dan met Rabastan te trouwen maar goed genoeg over haar ze is dood daar heeft Molly voor gezorgd." zei Remus met een lichte glimlach. Terug denkend aan de oorlog was nog steeds niet makkelijk gezien de hoeveelheid aan vrienden ze hadden verloren, en hij Tops natuurlijk. Of de mensen die voor altijd met de littekens zouden lopen waaronder George met maar 1 oor, waar hij zich nog steeds verantwoordelijk voor voelde ook al hadden Molly, Arthur en George zelf hem gezegd dat dat niet nodig was en Severus had verteld dat hij eigenlijk mikte op de dooddoener voor Remus en George maar net miste omdat George een vervloeking naar hem had gegooid. "Ik hou wel een extra oogje in het zeil op Anna voor het geval dat. Je kan maar niet voorzichtig genoeg zijn. Je moet wel opletten dat je niet teveel aandacht naar jezelf trekt. Als de leerlingen de beroemde Harry Potter op Zweinstein rond zien lopen kan het nog wel eens zijn dat er paniek uitbreekt. Of je moet een smoes hebben om op de school te zijn?" vroeg hij droogjes. "Rabastan is verder prioriteit. Amycus zal niet zo heel snel meer wat doen denk ik nu zijn dochter weer terug op school is en hij neem ik aan niet het risico wil lopen dat haar wat overkomt of iets. Ik mag hopen dat hij genoeg van zijn dochter houd om dat risico niet te nemen." ineens stond Melian bij hen en hij zweeg en keek Harry waarschuwend aan om vooral niets over de dooddoeners en al helemaal niet over Amycus te praten waar Mel bij was, en Remus verzon razendsnel een ander gespreksonderwerp "Harry, ik snap dat het verlies van Ginny nog steeds zwaar weeg maar het word echt tijd voor je om zelf ook eens op zoek te gaan naar een leuke vrouw. Je kan niet voor altijd alleen blijven." zei hij droogjes wetende dat Harry daar wel mee zat en dat hij daarom ook zoveel werkte zodat hij er niet zo mee bezig was of aan dacht, Hij kende Harry goed genoeg om dat te weten en buiten dat had Sirius een grote mond en alles wat Harry tegen Sirius vertelde kwam meestal ook terug bij hem, niet dat Harry het niet zelf tegen hem zou vertellen maar hij wist het vaak al van te voren. Remus keek Melian met een glimlach aan "Is Dane heelhuids aangekomen?" vroeg hij aan haar.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

93Bleed Forever(Nieuw!) - Pagina 4 Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) vr jul 19, 2013 12:27 am

heaven

heaven
Admin

Kyle

Kyle keek zijn broer droog aan "nee je hebt nog nooit wat gebroken of bent nog nooit verdwaald geraakt omdat ik er meestal bij ben. God weet wat er gebeurd als ik er niet bij ben" zei hij half lachend en half serieus. Dane kon zich heus wel redden zonder hem hij was slim genoeg maar Kyle vond het gewoon grappig om zijn broer op de kast te jagen en te pesten gezien Dane er zo leuk op reageerde. "Ik vind het prima als we al een plek gaan zoeken maar moeten we niet wachten op Luthien? ze zou als het goed is meereizen met de trein vandaag ook al woont ze op loopafstand van school vandaan." Kyle keek om zich heen en zijn oog viel op Anna "Dane, daar heb je Anna." nadat hij Anna had gezien ging hij zelf op zoek naar Selene in de menigte Het was alsof iedereen had besloten tegelijk op het perron aan te komen gezien het nu wemelde van de leerlingen en ouders en overal stonden hutkoffers en uilenkooien dus je moest nog uitkijken dat je je nek niet zou breken als je naar de trein wilde lopen. Niet dat iemand ook gewoon even dacht van goh zullen we eens NIET midden in het pad gaan staan...waarom zou je? Waren vast zwadderaars ofzo.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

94Bleed Forever(Nieuw!) - Pagina 4 Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) vr jul 19, 2013 12:32 am

heaven

heaven
Admin

Sirius

Sirius lag op zijn rug met zijn handen achter zijn hoofd gevouwen toe te kijken hoe Luthien zich weer aan begon te kleden en zichzelf bij elkaar raapte. Hij had een flauwe glimlach op zijn gezicht die echter als sneeuw voor de zon verdween toen Luthien begon over dat hij wel als congierge op Zweinstein kon gaan werken ter vervanging voor Vilder en hij huiverde even "Alsjeblieft zeg waar zie je me voor aan. Ik ben niet van het opruimen daar heb ik een huiself voor en buiten dat nee ik heb er nooit aan gedacht op Zweinstein te werken. Ik hoef niet te werken Luth. Mijn ouders hadden regulus geld nagelaten maar doordat die werd vermoord is het naar mij gegaan dus ik heb genoeg geld om mijn hele leven van door te kunnen komen." zei hij schouderophalend. "Het enige voordeel aan mijn familie. Maar daar houd het dan ook verder wel mee op." zei hij droogjes. Hij ging overeind zitten en begon ook zijn kleding te zoeken dat her en der door de kamer verspreid lag. Hij veerde overeind en raapte zijn kleding bij elkaar die hij vervolgens aandeed "Jij moet opschieten anders mis je inderdaad de trein en ik denk dat Dane en Kyle op je wachten. Remus zei dat jullie deze vakantie niet heel veel met elkaar zijn geweest. En ik heb je ook niet heel veel gezien en Charlie was al in het begin van de vakantie weg. Wat heb je in godsnaam gedaan deze afgelopen 6 weken?" vroeg hij droogjes. HIj hield zijn hoofd wat schuin en keek haar vragend aan.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

95Bleed Forever(Nieuw!) - Pagina 4 Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) vr jul 19, 2013 2:34 am

Dylan04

Dylan04
toddler
toddler

Revius Alast
''Or he and she. '' Zei hij met een grijns. Hij zou wel een dochter en een zoon willen als hij eerlijk was. ''They would be amazing and the most popular students in the history of Hogwarts, well after us ofcourse. And he who is called Harry Potter and his friends.'' Zei hij. Je hoefde maar een tovenaarsboek te openen of er stond de naam Harry Potter minstens een keer in. Hij had niks tegen dat hem, integendeel; hij had Voldemort vermoord. Hij grijnsde even toen ze zei dat hij wel goed voor haar zou zorgen. ''I will not lose her out of my sight. '' Zei hij zonder zijn blik van Zoey af te halen. Toen de moeder van Zoey toegaf, glimlachte hij. ''Yeah yeah. '' Zei hij en pakte zijn koffer waarna hij de deur opende en naar buiten ging.

96Bleed Forever(Nieuw!) - Pagina 4 Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) vr jul 19, 2013 2:42 am

heaven

heaven
Admin

Zoey Grey

Zoey keek hem met een opgetrokken wenkbrauw aan toen hij begon over dat het een meid EN een jongen zou kunnen worden. 2 ? ze moest er voorlopig nog even niet aan denken. Eerst zelf school eens afmaken en alles. Ze liep achter Revius aan naar buiten en sloot de deur achter haar. Zodra de deur dichtviel en ze dus buiten gehoorafstand waren van hun ouders konden ze weer normaal hardop praten "well since he or she..or they are a mix of us they will be even more awesome then we are now. We will be proud and amazing parents.." zei ze en ze zuchte even gemaakt vertederd "but no I don't want to be a mom just yet if you don't mind. I'd like to finish school the way I started it. Pretty and with a flat belly. Not when I have the size of a damn elephant and when I can't see my feet anymore so no I'll pass. Let's wait a few more years." ze keek hem grijnzend aan "Laten we maar snel gaan voor onze ouders ook ineens buiten staan en we wel met hen moeten. Ik wil ook een goede coupé hebben die we voor onszelf kunnen claimen voor alles vol zit en we gedwongen zijn bij andere te gaan zitten. Ik denk niet dat onze klasgenoten het zo leuk vinden als wij een beetje klef gaan zitten doen waar ze bij zitten. Niet dat het me wat uitmaakt gezien ik het toch wel doe ook al zitten ze erbij maar ik denk aan het welzijn van mijn vrienden die dat beeld van ons dan nooit meer uit hun netvlies zullen krijgen en buiten dat hou ik niet zo van delen en ik weet toevallig dat een paar van mijn vriendinnen stiekem hopen dat wij niet lang meer bij elkaar zijn zodat hun een kans maken." ze snoof even geïrriteerd.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

97Bleed Forever(Nieuw!) - Pagina 4 Empty Anna kragge vr jul 19, 2013 12:14 pm

hermelien2607

hermelien2607
Admin

Anna liep door het huis van haar en haar vader heen, ze had haar koffer met pijn en moeite van de trap weten te krijgen, zij mocht thuis nog niet toveren omdat ze daar nog te jong voor was wat heel vervelend was, ze had haar vader niet kunnen vinden die het wel met een spreuk had kunnen doen ze zuchten diep en pakte haar katten pijn en paniek (a) in in een katte reis mandje. Zonder haar katte ging ze nergens heen. Ze dacht weer even aan Dane de vlinders in haar maag vlogen omhoog. Ze hoopte maar dat hij ook wat voor haar voelden al zou haar vader haar daarom best wel vermoorden. Ze zuchten nog eens diep. En besloot maar gewoon te roepen. Kijken of dat zou werken. "Papa! Waar ben je! We moeten gaan! Ik mis de trein naar Zweinstein nog!" Riep ze keihard door het huis. Ze wachten op antwoord en ging maar op haar koffer in de hal zitten met haar katten reis mandje op haar schoot. Ze deed haar hand in het mandje om ze te aaien en haar katten gaven liefdevol kopjes, soms leken haar katten wel de enige die om haar gaven ze voelde een brok in haar keel en slokte de tranen die ze voelde opkomend weg en zetten een nep glimlach op. Ze was erg goed in gevoelens verbergen en een masker op te zetten.

https://therpgworld.forumactie.com

98Bleed Forever(Nieuw!) - Pagina 4 Empty Selene nightingale vr jul 19, 2013 12:31 pm

hermelien2607

hermelien2607
Admin

Selene werd smorgens wakker. Snel kleedde ze zich aan. Ze deed voorzichtig haar zwarte uil Calliope in een kooitje en sloot die goed af, haar koffer stond al benden klaar voor vertrek. Haar moeder Diana stond echter ook al klaar. Haar vader keek niet erg vrolijk, haar moeder was een heks maar haar vader een dreuzel en die vond het maar niks dat zijn dochter ook een heks was en liever zou hij haar verbieden om naar die school te gaan. Ze zuchten diep wanneer zou hij het nou eindelijk eens accepteren. "Kom je lieverd?" Vroeg haar moeder. "Ja mama"zei Selene ze liep naar haar vader toe die haar met veel tegen zin een knuffel gaf en een kus op de wang ze zuchten ze vond het niet leuk dat haar vader er zo over dacht en daardoor hadden ze nou ook niet bepaald een echt goede band. "Dag papa." Zei ze nog en ze hoorde haar vader ook een soort doei grommen. Ze pakte de hand van haar moeder vast haar uil en haar koffer en samen verschijnselen ze naar een dichtstbijzijnde punt van het station. Eenmaal aangekomen op het station toen ze door de muur heen waren zag Selene weer allemaal vriendinnen van haar en ze begroete haar vrolijk, ze zag ook de familie lupus staan en glimlachen vrolijk, ze voelde zich zelf Hellemaal warm van binnen worden toen ze Kyle zag staan. "Dag professor Lupos, professor (melian dus)Sneep-Lupos, haai Dane, en haai Kyle." Zei ze toen verlegen maar vrolijk ze keek blij.

https://therpgworld.forumactie.com

99Bleed Forever(Nieuw!) - Pagina 4 Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) vr jul 19, 2013 1:35 pm

MissSnape

MissSnape
Admin

Melian Snape

Melian keek eventjes verbaasd toen na een stilte tussen Harry en Remus het gesprek opeens verder ging over iets wat ze niet had verwacht. Melian besloot er maar even niet diep op in te gaan. Ze zou straks wel aan Remus vragen waar ze het nou precies over hadden, want Mel was niet achterlijk. Ze vroeg zich af waar Severus en Christina nou bleven. Normaal gesproken waren ze altijd best op tijd. Zeker als ze weer naar Zweinstein zouden vertrekken. Melian miste haar broer eigenlijk best wel erg, daarom was ze ook weer blij dat hij mee kwam naar Zweinstein. Vroeger waren ze eigenlijk altijd erg close geweest, zeker toen Melian bij Severus een tijdje wonen omdat ze het thuis niet meer uithield. Dat was zeker een van de leukste periode in haar leven geweest. Rond die tijd had ze ook Christina leren kennen, want toen Melian voor het eerst naar Zweinstein en kwam ze bij Christina in de afdeling. Melian glimlachte bij die gedachte. Christina en zij hadden echt heel veel mee gemaakt in hun tijd op Zweinstein. Melian had daar ook Remus, Sirius, James en Amycus leren kennen en daar was ze heel blij om, anders was Melian waarschijnlijk nooit met Remus getrouwd. Melian schrok wakker toen iemand haar en Remus opeens aansprak. Melian glimlachte eventjes beleefd naar het meisje en zag dat ze naar Dane en Kyle liep. Melian herinnerde zich opeens weer dat zij altijd vaak bij Kyle was. Melian vroeg zich af wat Kyle van haar vond. Melian schrok uit haar gedachte toen Remus opeens tegen haar begon te praten. 'Uhh, ja hij zag wat bleek, maar dat hoort erbij. Dat had ik geloof ik ook de eerste paar keren.' vertelde Melian. 'Hij is geloof ik nu opzoek naar Luthien. Ik vraag me af waar ze trouwens blijven. Severus, Christina en Luthien zouden toch niet de trein gaan missen he?' vroeg Melian een beetje gespannen aan Remus.



Laatst aangepast door MissSnape op vr jul 19, 2013 1:52 pm; in totaal 1 keer bewerkt

100Bleed Forever(Nieuw!) - Pagina 4 Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) vr jul 19, 2013 1:51 pm

MissSnape

MissSnape
Admin

Harry Potter

Harry lachte 'Het kan niet anders dan dat het een geregeld huwelijk was! Wie wilt er nou met haar trouwen!' . Harry knikte eventjes vriendelijk toen Remus zei dat hij wel een extra oogje in het zeil zou houden wat betreft Anna Kragge. Daarna dacht Harry eventjes na. Hij had er nog niet echt over nagedacht hoe hij dat ging doen op Zweinstein. Natuurlijk zou iedereen het raar vinden als hij opeens weer door Zweinstein zou lopen. 'Ik zeg wel gewoon dat ik een inval docent ben.' verzon Harry ter plekken. Hij wist zelf ook niet zo goed wat hij anders moest zeggen en waarschijnlijk was dit het enige wat een beetje realistisch over zou komen. Hij kon toch moeilijk tegen iedereen verkondigen dat hij eventjes de beveiliging daar kwam regelen. 'Ik ga er alles aan doen om erachter te komen wat Rabastan in zijn schild voert en hem meteen uit te schakelen.' zei Harry zelfverzekerd. Hij had immers Voldemort vermoord, een oude dooddoener kon dan toch niet zo'n extreme moeite voor hem worden? Amycus zou dat helemaal niet worden. Hij had voor Harry nog nooit echt tot last geweest en anders zou Harry hem zo uitschakelen met een simpele zwaai van zijn toverstok. Harry hield ook meteen zijn mond toen Melian bij hun kwam staan. Harry wist niet zo goed wat hij moest zeggen tegen haar, behalve 'Hoi'. Ergens schaamde hij zich ook wel een beetje tegenover haar. Zij was het zusje van Severus en zij moest vast weten hoe hij zich voelde tegenover zijn moeder. Al wist Harry dat Melian niet zo was als haar broer, toch voelde Harry zich een beetje ongemakkelijk in deze situatie. Ook omdat Remus hem allerlei blikken toe worp, waaruit bleek dat Harry beter zijn mond kon houden, omdat hij anders flink de lul zou zijn. Harry wist helemaal niet zo goed wat hij moest zeggen toen Remus opeens over Ginny begon. Dat viel hem inderdaad nog steeds zwaar, maar hij had er nu eigenlijk niet zo'n zin om erover te praten. 'Ja ik weet het. Thanks Remus. Ik ga alvast naar de trein, ik zie jullie zo wel.' zei Harry met een klein glimlachje. De enige manier om zichzelf uit deze awkward situatie te redden was om er maar gewoon vandoor te gaan. Harry zou het er later nog wel met Remus over hebben wat betreft de dooddoeners. Harry glimlachte eventjes nog naar Melian en stond toen op. Hij pakte zijn hutkoffer en liep richting de trein. Het was inmiddels een stuk drukker geworden en Harry zag al allerlei mensen naar hem staren. Vreselijk vond hij het. Eigenlijk vond Harry het maar helemaal niets om zo beroemd te zijn. Snel dook hij de eerste beste coupé binnen en trok zijn hutkoffer mee naar binnen. De hele wagon was nog leeg, dus had Harry het goed voor het kiezen. Hij ging een coupé binnen en sloot meteen de schuifdeur achter zich dicht, zodat er geen geluid van buitenaf binnen kwam. Hij had eventjes wat tijd voor zichzelf nodig. Zeker nu Remus weer over Ginny was begonnen. Ze spookte alweer door zijn hoofd en Harry kon een traan die nu over zijn wang rolde niet tegenhouden.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 5]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum