RPGworld
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een plek om te RPGen


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Bleed Forever(Nieuw!)

4 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 5]

101Bleed Forever(Nieuw!) - Pagina 5 Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) vr jul 19, 2013 1:51 pm

MissSnape

MissSnape
Admin

Dane Lupos

Dane keek even bedenkelijk. Wachten op Luthien? Ze zou hun toch wel vinden in de trein. Bovendien stonden ze nu al zeker een half uur op haar te wachten. 'Ik wil best op haar wachten, maar ik ga wel zo de trein in, anders hebben we geen plek meer!' zei Dane. Hij bekeek het meisje eventjes dat kwam aanlopen. Hij had haar wel vaker gezien, het was namelijk Selena. 'Hoi, heb jij Luthien toevallig gezien?' vroeg Dane meteen aan Selena. Hij was vreselijk ongeduldig en hield niet van wachten. Dane tikte verveeld met zijn vingers op zijn koffer en zag dat er veel mensen hun blik hadden gericht op Harry Potter. Dane vroeg zich af wat hij hier deed. Hij was toch schouwer? Moest hij dan niet op het ministerie zijn? Dane keek naar Kyle. 'Hé, wat doet Harry Potter hier eigenlijk?' vroeg hij aan hem. Dane vond het eigenlijk alweer een verdacht iets. Er zou toch niets aan de hand zijn op Zweinstein? Maar Dane wist wel dat het niet anders kon dan dat er iets aan de hand was op Zweinstein. Ieder schooljaar was er eigenlijk wel wat en het zou hem echt niet verbazen als er dit jaar weer iets ergs te wachten stond. Tenzij Harry Potter gewoon zijn job als schouwer op had gezegd en nu leraar wou worden ofzo, maar dat leek Dane een beetje onwaarschijnlijk. Wie verkoos er nou het leraarschap boven schouwer zijn? Dane zou het wel weten. Hij wou later ook graag schouwer worden. Al was het nu wel veel moeilijker om duistere tovernaars op te sporen dan vroeger en waren er waarschijnlijk ook een stuk minder als vroeger toen Lord Voldemort nog leefde. Toch leek Dane schouwer zijn het leukste beroep dat er bestond.

102Bleed Forever(Nieuw!) - Pagina 5 Empty Christina Zwarts-Sneep zo jul 21, 2013 11:50 pm

hermelien2607

hermelien2607
Admin

Christina luisterde naar wat haar man zei. Ze knikte. "Dat is een prima idee."Glimlachte ze naar hem, "Luthien is een grote en slimme meid, buiten dat heeft ze in de zomervakantie haar verschijnsel buffet gehaald dus waarschijnlijk gebruikt ze die manier gewoon, we zien haar vanzelf wel op het station."Glimlachte Christina geruststellend naar haar man, "Stuur je de koffers wel alvast met magie naar Zweinstein? Dan hoeven we ze niet naar de trein te slepen."Vroeg ze aan haar man. "Luthien haar koffer staat er ook bij aangezien ze hier logeert."glimlachte ze naar hem. "Melian en Remus zullen wel al op ons aan het wachten zijn, door ons gesprek zijn we vrij laten."zei ze toen tegen hem.

https://therpgworld.forumactie.com

103Bleed Forever(Nieuw!) - Pagina 5 Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) zo jul 21, 2013 11:56 pm

Dylan04

Dylan04
toddler
toddler

Severus Snape
Severus knikte even kort en glimlachte toen even toen ze het over de koffers had. ''Geregeld en al. Was het eerste ding wat ik deed toen ze ingepakt waren. Ik zeul die koffers echt niet mee in de trein zoals anderen doen. '' Toen ze over zijn zus en haar man begon knikte hij even. ''Wie zei dat we rustig aan konden doen en nog tijd hadden?'' Vroeg hij luchtig maar pakte toen haar hand vast. ''We zijn er binnen no time. '' Zei hij en verdwijnselde. Niet veel later stond hij in een steegje dicht bij King's Cross. ''Hier zijn we dan. ''

104Bleed Forever(Nieuw!) - Pagina 5 Empty Luthien Sneep-Wemel ma jul 22, 2013 12:00 am

hermelien2607

hermelien2607
Admin

Luthien moest lachen om de reactie van Sirius op wat ze had gezegd. Ze kuste hem speels op de lippen toen hij alles opsomde van wie haar niet had gezien deze vakantie en waar ze dan was geweest zuchten ze even. "Ik merk dat ik me ouders best wel erg mis, en dat ik er absoluut niet tegen kan alleen te zijn, niet zo veel in ieder geval als Charlie me alleen laat."Begon ze te vertellen. "Dus ik ben de helle vakantie bij me ouders gaan slapen en heb gewoon veel met me vader gedaan."glimlachte ze naar hem. "en met me moeder natuurlijk, en Dane en Kyle zie ik toch het helle jaar weer, dus zo erg vind ik dat niet hoor Sirius."glimlachte ze, toen ze weer helemaal was aangekleed begon ze haar make up goed te doen en haar haren, pas geneukt haar stond haar best goed, maar het was iets te overduidelijk wat ze had gedaan. Ze keek op haar horloge en zag dat ze weg moest. Ze voelde een brok in haar maag en vond het maar niks. "ik zou graag over jou vakantie willen horen Sirius, maar ik moet helaas gaan anders mis ik echt me trein, spreken we snel weer af? Wil je echt niet te lang niet zien hoor, en ik wil nog weten wat jij allemaal hebt gedaan."zei ze glimlachend en met een plagerig pruillipje. "misschien heb je wel elke nacht een andere vrouw mee naar huis genomen."zei ze heel geschokeerd maar wel op zo een manier dat Sirius zag dat ze er zelf niets van geloofde. "Ga je mij ook missen?"Vroeg ze aan hem en ze keek hem heel erg lief aan met puppy oogjes waar haar vader ook nooit nee tegen kon zeggen, al gebruikte ze dan die puppy oogjes voor wat anders bijvoorbeeld als ze geld nodig had voor een nieuwe jurk ofsow.

https://therpgworld.forumactie.com

105Bleed Forever(Nieuw!) - Pagina 5 Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) ma jul 22, 2013 12:03 am

Dylan04

Dylan04
toddler
toddler


Revius Alast
''Yes we will.''Zei hij over het feit dat ze trotse en geweldige ouders zouden worden. Sowieso trots zou hij zijn, ongeacht of zijn zoon en/of dochter populair werd, of een zwerkbalster of zelfs een nerd. Hij zou van ze houden, ongeacht hoe ze waren. Hij begon te lachen. ''I wasn't thinking at kids right now. Hell no. I just want to earn good, that we can give our children all the stuff I never got. And ofcourse much love. '' Voegde hij er met een glimlach aan toe. ''Ach, ze moeten niet zeuren. Dat ze zelf een stelletje vormen met elkaar als ze zich er zo aan storen. '' Zei hij luchtig. Hij grijnsde even toen ze zijn ego weer streelde, dat meiden hem leuk vonden. Het was geen geheim, hij was populair, vooral bij de meiden. ''Well. I don't mind to be sha..'' Begon hij met een plagende grijns. ''Just kidding. I will never leave you for some barbie doll or anyone else. ''

106Bleed Forever(Nieuw!) - Pagina 5 Empty Christina Zwarts-Sneep ma jul 22, 2013 12:04 am

hermelien2607

hermelien2607
Admin

Christina glimlachte naar haar man en toen ze eenmaal naar de steeg in de buurt van het king corss station waren verschijnseld haakte ze haar arm door de zijne en samen liepen ze naar het station toe. Pas toen Christina bij de muur kwam waar ze doorheen moesten liet ze haar man even los, en toen ze beide door de muur heen waren omde beurt natuurlijk haakte ze haar arm weer door de zijne heen, ze keek rond op het station en probeerde in de drukte haar familie en dochter te vinden. "Luthien zie ik nog niet, maar Melian wel!"zei Christina en ze trok haar man mee aan zijn arm of hij het nou wilde of niet richting haar schoonfamilie wat zijn zusje en zwager was. "Haai!"riep ze vrolijk en ze gaf iedereen een knuffel en als laatste kwam ze bij Melian. "Hoe is het dan met jullie?:vroeg ze in het algemeen.

https://therpgworld.forumactie.com

107Bleed Forever(Nieuw!) - Pagina 5 Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) ma jul 22, 2013 12:49 am

Dylan04

Dylan04
toddler
toddler

Severus Snape
Severus liep door de muur en zijn arm werd ineen gehaakt met zijn vrouw. Hij werd meegetrokken en toen hij eenmaal tot stilstand kwam, streek hij zijn zwarte kleding weer recht. Hij keek naar leerlingen die hem aankeken, en die hij met een bekende blik terugkeek, waardoor ze snel wegkeken. Mooi, hij had nog steeds het respect van zijn leerlingen. Iets wat moest blijven. Hij keek naar zijn zus en knikte even met een kleine glimlach. ''Melian. '' Hij zou zijn zus hier niet voor tig leerlingen omhelzen, dat was niet hij. Zijn blik gleed naar Remus. ''Remus. '' Hij knikte lichtjes, zonder glimlach. Hij had Remus iets meer kunnen accepteren sinds zijn zusje met hem samen was. Maar echt vrienden zouden ze nooit worden.

108Bleed Forever(Nieuw!) - Pagina 5 Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) vr aug 09, 2013 4:42 pm

heaven

heaven
Admin

hermelien2607 schreef:Anna liep door het huis van haar en haar vader heen, ze had haar koffer met pijn en moeite van de trap weten te krijgen, zij mocht thuis nog niet toveren omdat ze daar nog te jong voor was wat heel vervelend was, ze had haar vader niet kunnen vinden die het wel met een spreuk had kunnen doen ze zuchten diep en pakte haar katten pijn en paniek (a) in in een katte reis mandje. Zonder haar katte ging ze nergens heen. Ze dacht weer even aan Dane de vlinders in haar maag vlogen omhoog. Ze hoopte maar dat hij ook wat voor haar voelden al zou haar vader haar daarom best wel vermoorden. Ze zuchten nog eens diep. En besloot maar gewoon te roepen. Kijken of dat zou werken. "Papa! Waar ben je! We moeten gaan! Ik mis de trein naar Zweinstein nog!" Riep ze keihard door het huis. Ze wachten op antwoord en ging maar op haar koffer in de hal zitten met haar katten reis mandje op haar schoot. Ze deed haar hand in het mandje om ze te aaien en haar katten gaven liefdevol kopjes, soms leken haar katten wel de enige die om haar gaven ze voelde een brok in haar keel en slokte de tranen die ze voelde opkomend weg en zetten een nep glimlach op. Ze was erg goed in gevoelens verbergen en een masker op te zetten.
Amycus
Amycus zuchtte even diep toen hij zijn dochter hoorde roepen met de mededeling dat ze op moesten schieten anders zou Anna de trein missen. Hij kwam overeind van de stoel waar hij in had zitten 'nadenken' hij liep naar beneden en zag Anna in de gang op haar hutkoffer zitten met haar katten. "heb je alles?" vroeg hij zodat ze zeker was dat ze alles bij zich had. Soms leek het alsof Anna haar hoofd ergens anders was dan waar het hoorde te zijn. "Ik kan niet mee. Er komen zometeen wat mensen langs en het is belangrijk dat ik erbij ben." zei hij. Hij zou een meeting hebben met de overige dooddoeners die uit Azkaban hadden weten te blijven en buiten dat was het voor hem gevaarlijk om zijn hoofd op het perron te laten zien. Als Lupos, Potter en de andere oude orde leden hem zouden zien zou hij net zo goed meteen een grafsteen kunnen gaan uitzoeken. Die zouden hem niet in leven laten ook al had hij een dochter. Ze was toch al meer afhankelijk van zichzelf dan van hem. "Ik wil het risico niet lopen dat ik word herkend door de oude orde leden en al helemaal niet door de familie Lupos." zei hij daarna. Hij sloeg zijn armen over elkaar en keek Anna verontschuldigend aan "Het spijt me Anna." zei hij vervolgens.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

109Bleed Forever(Nieuw!) - Pagina 5 Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) vr aug 09, 2013 4:50 pm

heaven

heaven
Admin

MissSnape schreef:Melian Snape

Melian keek eventjes verbaasd toen na een stilte tussen Harry en Remus het gesprek opeens verder ging over iets wat ze niet had verwacht. Melian besloot er maar even niet diep op in te gaan. Ze zou straks wel aan Remus vragen waar ze het nou precies over hadden, want Mel was niet achterlijk. Ze vroeg zich af waar Severus en Christina nou bleven. Normaal gesproken waren ze altijd best op tijd. Zeker als ze weer naar Zweinstein zouden vertrekken. Melian miste haar broer eigenlijk best wel erg, daarom was ze ook weer blij dat hij mee kwam naar Zweinstein. Vroeger waren ze eigenlijk altijd erg close geweest, zeker toen Melian bij Severus een tijdje wonen omdat ze het thuis niet meer uithield. Dat was zeker een van de leukste periode in haar leven geweest. Rond die tijd had ze ook Christina leren kennen, want toen Melian voor het eerst naar Zweinstein en kwam ze bij Christina in de afdeling. Melian glimlachte bij die gedachte. Christina en zij hadden echt heel veel mee gemaakt in hun tijd op Zweinstein. Melian had daar ook Remus, Sirius, James en Amycus leren kennen en daar was ze heel blij om, anders was Melian waarschijnlijk nooit met Remus getrouwd. Melian schrok wakker toen iemand haar en Remus opeens aansprak. Melian glimlachte eventjes beleefd naar het meisje en zag dat ze naar Dane en Kyle liep. Melian herinnerde zich opeens weer dat zij altijd vaak bij Kyle was. Melian vroeg zich af wat Kyle van haar vond. Melian schrok uit haar gedachte toen Remus opeens tegen haar begon te praten. 'Uhh, ja hij zag wat bleek, maar dat hoort erbij. Dat had ik geloof ik ook de eerste paar keren.' vertelde Melian. 'Hij is geloof ik nu opzoek naar Luthien. Ik vraag me af waar ze trouwens blijven. Severus, Christina en Luthien zouden toch niet de trein gaan missen he?' vroeg Melian een beetje gespannen aan Remus.
Remus

Remus knikte even toen Melian sprak maar was er niet bij met zijn hoofd. Hij dacht aan hoe slecht Harry eruit zag en dat die jongen zelfs na 18 jaar nog steeds niet over de dood van Ginny heen was. Het werd eigenlijk wel tijd voor Harry om verder te gaan hij verzoop zichzelf in het werk, hij zou zichzelf nog dood werken (HA werkt zichzelf nog dood! Om je dood te lachen) Remus keek Melian aan "Ik denk dat Severus, Chris en Luthien zometeen wel komen de trein vertrekt over een kwartiertje en al zouden ze hem missen kunnen ze altijd nog verschijnselen naar zweinstein. Het is niet zo'n probleem als ze hem missen." zei hij schouderophalend. Net toen hij dat had gezegd kwamen Christina en Severus aangelopen "Als je het over de duivel heb." zei hij en hij begroette Severus en Chris met een knikje en een glimlach. "Waar is Luthien?" vroeg hij aan zijn zwager en schoonzusje. Het was nog steeds raar om Severus, de man die hij altijd had gehaat, zijn zwager te noemen. Maar ja dat was het nadeel als je getrouwd was met de zus van je aartsvijand. "Zullen wij alvast de trein ingaan? Kyle en Dane zullen zo ook wel een coupe gaan zoeken." zei hij tegen zijn familie.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

110Bleed Forever(Nieuw!) - Pagina 5 Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) vr aug 09, 2013 4:55 pm

heaven

heaven
Admin

Kyle

Kyle negeerde Dane volledig toen hij Selene zag die naar hen toe kwam gelopen en hen begroette "Heey Selene" zei hij met een glimlach. "Hoe was je vakantie?" vroeg hij aan de meid waar hij smoorverliefd op was. Hij was van plan het haar snel te vertellen en hoopte maar dat zij hetzelfde voor hem voelde anders zou hij zich wel rot voelen, voor een lange tijd. Hij had namelijk geen oog voor andere meiden en het boeide hem ook totaal niet wat die andere meiden deden of hoe ze eruit zagen of wat dan ook zolang Selene hem ook maar leuk vond. Maar hij maakte zich wel zorgen. Dalijk eindigde hij net als Dane en daar had hij nou helemaal geen zin in. Dane was een player die verliefd was op een zwadderaar die de dochter was van een bekende en gevaarlijke dooddoener die meer dan genoeg moorden op zijn naam hadden staan, een dooddoener die zijn vader volledig haatte en hem het liefste af wilde maken. Kyle gleed even met zijn hand door zijn haar dat weer een stuk langer was geworden door de vakantie, hij moest het waarschijnlijk binnenkort weer laten knippen... Kyle keek naar de klok, de trein zou over 15 minuten vertrekken en er was nog geen spoor van Luthien niet dat het een probleem was als zij de trein zou missen ze kon ook zo verschijnselen.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

111Bleed Forever(Nieuw!) - Pagina 5 Empty Re: Bleed Forever(Nieuw!) wo aug 14, 2013 4:40 pm

heaven

heaven
Admin

Dylan04 schreef:
Revius Alast
''Yes we will.''Zei hij over het feit dat ze trotse en geweldige ouders zouden worden. Sowieso trots zou hij zijn, ongeacht of zijn zoon en/of dochter populair werd, of een zwerkbalster of zelfs een nerd. Hij zou van ze houden, ongeacht hoe ze waren. Hij begon te lachen. ''I wasn't thinking at kids right now. Hell no. I just want to earn good, that we can give our children all the stuff I never got. And ofcourse much love. '' Voegde hij er met een glimlach aan toe. ''Ach, ze moeten niet zeuren. Dat ze zelf een stelletje vormen met elkaar als ze zich er zo aan storen. '' Zei hij luchtig. Hij grijnsde even toen ze zijn ego weer streelde, dat meiden hem leuk vonden. Het was geen geheim, hij was populair, vooral bij de meiden. ''Well. I don't mind to be sha..'' Begon hij met een plagende grijns. ''Just kidding. I will never leave you for some barbie doll or anyone else. ''
Zoey

Zoey keek hem even lang en berekenend aan toen hij zei dat hij haar nooit zou verlaten voor een barbie of iemand anders. Hij had nog nooit zoiets gezegd. Zij en Revius hadden eigenlijk nog nooit echt laten blijken hoeveel ze voor elkaar betekende. Zoey glimlachte toen maar even lief "That's good to know. But know this honey, If I ever find out you're cheating on me or that if we break up, you're gonna date a barbie or one of my friends I will make sure you're life will be a living hell." ze keek hem poeslief aan. Ze wilde er niet eens aan denken dat het uit zou gaan tussen haar en Rev. Het ging super tussen hen ze hadden zelden ruzie en ze genoten beiden van de jaloerse blikken die op hen werden geworpen als ze weer samen door de gangen liepen. Alle meiden wilde Revius als haar vriendje en alle mannen wilde Zoey als zijn vriendin. Maar Zoey was van plan dat niet te laten gebeuren. "I'd never leave you for anyone else to. I like being with you way to much." zei ze toen maar om haar dreigement wat te verzachten. Niet dat Revius er erg van onder de indruk zou zijn maar you never knew so...

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 5]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum