RPGworld
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een plek om te RPGen


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Breaking Dawn

3 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 8]

1Breaking Dawn Empty Breaking Dawn wo feb 17, 2010 12:53 pm

heaven

heaven
Admin

Wil je niet weten wat er in breaking dawn gebeurd lees dan niet verder, wil je het wel lezen, nou ga je gang, weet je al wat er gebeurd? lees het dan voor de zekerheid nog ff door ^^

Edward en Bella trouwen in een prachtige ceremonie georganiseerd door Alice. Jacob Black verstoort echter de receptie, als hij ontdekt heeft dat Edward de liefde met Bella zal bedrijven voordat zij een vampier wordt. Hij is bang dat Edward haar zal doden.
Edward en Bella brengen hun huwelijksreis door op Isle Esme, een klein eiland dat aan Esme cadeau is gedaan door Carlisle. Daar slapen ze met elkaar, maar Edwards passie zorgt voor een ruzie tussen het pasgetrouwde stel: hij is doodsbang dat hij zijn kersverse echtgenote pijn heeft gedaan, maar Bella zegt dat er niets aan de hand is en wil opnieuw met hem naar bed. Hij zweert de liefde niet meer met haar te bedrijven zolang ze nog menselijk is, maar gaat uiteindelijk overstag. Kort daarna wordt Bella erg ziek en realiseert ze zich dat ze zwanger is.
Edward is geschokt en brengt Bella naar Carlisle, die bevestigt dat ze inderdaad Edwards kind verwacht. Edward, die verhalen heeft gehoord van vrouwen die zijn gestorven omdat ze het kind van een vampier in zich droegen, probeert haar over te halen tot een abortus, omdat hij het niet kan verdragen haar te verliezen. Bella weigert echter en wil het kind houden. Tijdens de zwangerschap kan Edward de gedachten van het kind horen, en hij is verrast als hij ontdekt dat het kind al van Bella en hem houdt.
Edward brengt hun dochter succesvol ter wereld, en Bella noemt haar Renesmee. Kort hierna sterft ze. Jacob probeert haar te reanimeren terwijl Edward een injectie met zijn gif in haar hart duwt. Jacob geeft de hoop op en vertrekt, maar het lukt Edward echter om haar hart weer aan de praat te krijgen. Bella's transformatie begint.
Tijdens Bella's pijnlijke tranformatie, wordt Jacob Black woedend, omdat hij denkt dat Bella dood is. Hij geeft Renesmee hiervan de schuld en wil haar doden, maar ontdekt in plaats daarvan dat het meisje zijn zielsverwante is.
Nadat Bella bij is gekomen neemt Edward haar mee op jacht. Hij is diep onder de indruk als Bella de geur van mensenbloed weet te weerstaan. Edward en Jacob lijken inmiddels bevriend te zijn geraakt, ondanks Edwards irritatie vanwege het feit dat Jacob Renesmees zielsverwant is.
Korte tijd later denkt Irina, een vampier uit de Denali-clan, dat Renesmee een onsterfelijk kind is, een creatie die verboden is in de vampierwereld. Irina gaat naar de Volturi, die er vervolgens op uit gaan om de Cullens te vernietigen. In de maand die het duurt voordat de Volturi aankomen, zoeken de Cullens overal hulp en assistentie: bij de weerwolven van La Push, de Denali-clan en andere vampieren.
Als de Volturi zijn gearriveerd, dreigt het op een gevecht uit te lopen. Uiteindelijk raken de Volturi echter overtuigd dat Renesmee geen bedreiging is, en ze gaan weer weg. Edward, Bella en Renesmee zijn eindelijk vrij.

----
Wij beginnen met deze rpg op het punt dat Bella en Edward op huwlijksreis gaan naar isle-esmé
have fun!

Rollen :
Edward - Heaven
Bella - (iik weet dat je Bella haat mrjha dit keer wilde ik Eddie) Hermelien2607
Alice - Kaelie
Jasper - Heaven
Rosalie - Hermelien2607
Emmett - Heaven
Esme - Hermelien2607
Carlisle - Heaven
Jacob - Kaelie
Seth - Heaven
Sam - Hermelien2607
Leah -
Brady -
Collin -
Paul -
Jared -
Embry -
Quil -
Aro - Heaven
Caius-
Jane - Hermelien2607
Marcus -
Dementri -
Alec - Heaven
Heidi -
Felix - Heaven
Irina -
Tanya -
Charlie -
renee -
Reneesmee/Nessie - Hermelien2607

Engel jaa ik heb bijna alle namen die in breaking dawn voorkomen derbij gezet en ze gaan allemaal worden bezet (niet allemaal door my dat word een beetje veel) maar het zou leuk zijn als er ook meer mensen wat meer rollen nemen xD mahha ben melig let niet op my.

maar goed enjoy! haha xD



Laatst aangepast door heaven op do feb 18, 2010 3:49 pm; in totaal 4 keer bewerkt

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

2Breaking Dawn Empty Re: Breaking Dawn wo feb 17, 2010 3:37 pm

hermelien2607

hermelien2607
Admin

mag ik rosalie en esmé en pleur me maar op een rol die jij wilt dat ik neem als dat het geval is xD

owh en mag ik het reneesme geval ook?

https://therpgworld.forumactie.com

3Breaking Dawn Empty Re: Breaking Dawn wo feb 17, 2010 8:35 pm

heaven

heaven
Admin

je staat erbij zoals je wel ziet Wink

iik begin vast Wink

Edward keek helemaal blij toen ze in het vliegtuig naar isle-esmé zaten, het eiland dat Carlisle Esme cadeau had gegeven. Hij en Bella zouden daarheen gaan voor hun huwlijksreis en Edward was helemaal blij, hij hoopte echter dat Bella net zo gelukkig was als hij was.

Emmett liep vrolijk fluitend door het huis van hem en Rosalie waar ze waren op het moment hij liep naar Rosalie die haar haar stond te doen en ging achter haar staan "heey schatje" zei hij vrolijk alsof hij haar al een tijdje niet had gezien, de werkelijke reden dat hij zo vrolijk was was dat ze eindelijk na lange tijd weer helemaal alleen waren zonder ouders of broers en zussen die je in de gaten hielden of in je hoofd konden kijken wat je had gedaan. Edward was met Bella op huwlijksreis en dus ver weg.

Aro zweefde door de grote zaal en keek uitermaate happy, hij zocht naar Jane, hij hoopte dat ze nieuws had over de Cullens en of ze al wist of Bella nog een mens was of dat ze al vampier was. En Alec moest hij ook even hebben die moest zien uit te zoeken wanneer heidi terug kwam van haar zoektocht naar lekkere hapjes.

Seth rende door het bos op zoek naar verdwaalde katten die hij kon pesten hij vond het altijd dolkomisch als hij een kat tegen het lijf liep die dan keihard mauwde en op de vlucht ging, Seth was pas 15 en nog niet zo lang weerwolf maar hij had het gevoel dat hij het allemaal al veel beter onder controle had, veel beter dan Paul in elk geval, die werd nog steeds woest om het kleinste dingejte. Maar beter dan Jacob en Sam zou hij nooit worden en dat maakte dat hij zich wel een beetje zwak voelde, alhowel hij wel het zwaarste gevecht had gehad met Edward toen Victoria langs kwam met riley. De andere hadden het minste lol gehad. Hij was nu opweg terug naar huis en verveelde zich te pletter, Jake was de laatste tijd niet te genieten , kapot chagrijnig en Leah hielp ook niet bepaald mee aan het humeur van hen allen, die hoopte nog steeds dat Jake op haar zou inprinten, gestoord wijf.

Jasper lag languit op de bank na te denken over de afgelopen paar weken, het was makkelijker geweest om bij Bella in de buurt te zijn maar toch niet zo makkelijk als dat de andere het schenen te vinden, toch was ht een enorme geruststelling om te weten dat hij zich nu wel beter kon beheersen dan aan het begin toen bella in beeld kwam. Hij vroeg zich af waar Alice was.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

4Breaking Dawn Empty Re: Breaking Dawn wo feb 17, 2010 10:18 pm

hermelien2607

hermelien2607
Admin

Jane liep rustig en kwam aro tegen"Aro."Zei ze rusitg en ze boog even respectvol haar hoofd naar hem, ze keerk hem rustig aan."ik verveel me rot.Zëi ze toen, zuchtent, ze vond Aro altijd het fijnste om mee om te gaan van de helle volturi. Ën morgen heb ik als het goed is meer neiwus van de cullens, maar de ronde gaat, dat edward en bella zijn getrouwd."zeiz e toen meteen

off owh god....nu krijg ik fouten beelde over jane en aro xD
en eventjes dit: JEEJ IK HEB JANE!!!!! Jane is cool cool cool!!!
gaaf gaaf gaaf!


Bella keek naar Edward."Waar gaan we hene?"Vroeg ze rusitg, en ze glimlachte eventjes,z e wist dat Edward het als verassing wilde houdne maar toch wou ze het graag wetne. ze was blij dat ze geterouwd wasmet de man waar ze altijd vna droomde.


Rosalie schrok lichtjes, maar glimlachte direcht toen ze voelde wie eht wa,s ze kuste hem zachtjes op zijn wang. "hee."glimlachte ze vrolijk, ze draaiden zich nu naar hem toe."woow je bent zelfs voor jou doen wel heel erg vrolijk."merkte ze lachned op.

https://therpgworld.forumactie.com

5Breaking Dawn Empty Re: Breaking Dawn do feb 18, 2010 8:40 am

heaven

heaven
Admin

Edward glimlachte en schudde zijn hoofd "dat is nog een verrasing je ziet het wel als we er zijn..of naja eigenlijk niet.." hij grinnikte zachtjes en sloeg een arm om haar schouders "Het is er in elk geval mooi, maar das dan ook het enige wat ik zeg over waar we heen gaan"

Aro hoorde Jane "Jane!" zei hij blij "Hoe is het met je?! en zijn Bella en Edward getrouwd?" hij bleef even sil en toen glimlachte hij vrolijk "schitterend" hij draaide zich om naar Caius en Marcus "horen jullie dat heren, Onze Bella en Edward zijn getrouwd" Marcus rolde met zijn ogen en Caius keek chagrijnig. "lieverd weet jij waar Alec is?"vroeg hij toen maar weer aan Jane.

Alec liep ergens buiten rond te struinen, in Volterra was het nacht dus kon hij onopvallend rond lopen en zich een beetje vervelen.

Emmett grinnikte "Ja hello we zijn voor het eerst sinds tijden weer alleen, na al die dingen die er zijn gebeurd met Bella enso hebben wij de kans niet gehad om alleen samen te zijn en nu dat weer wel kan omdat bella en edward zijn opgehoepeld, Esme en Carlisle ook willen bijkomen en Jasper en Alice ook weer wat meer samen willen zijn !" Hij kuste der zachtjes in der hals en keek der way to happy aan

off
Zijn de andere rollen die ik je heb toegewezen ook goed:P Sam bijvoorbeeld. Kaelie is Jake dus Sam en Jake hebben uiteraard veel met elkaar te maken net als met Seth. en Blij dat je het leuk vind dat ik je met Jane heb opgezadeld:P haha iik vind het leuk zoals ze doet xD en Aro is geniaal tegen haar. iik vond omdat ik bij new moon Bella heb dat jij die nu mocht ik gaa niet overal Bella zijn en Edward ligt my toch meer dan die onhandige doos. Engel

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

6Breaking Dawn Empty Re: Breaking Dawn do feb 18, 2010 1:49 pm

hermelien2607

hermelien2607
Admin

Bella zuchten even aan de ene kant vond ze dit wel weer wat leusk hebben maar ana de andere kant voelde ze zich ook weer bang, dat hij dit deed,z e ksute hem eventjes zachtjes en voelde zich erg moe.
"ik ben moe."Zei ze, ze warne nog maar een uur gelden getrouwd


off weet niet of je dit wis tmaar alice had kleding klaar gelegt voor Bella zodat ze meteen na het bruids feest op huwelijsk reis konde, dat heb ik dan weer wel gelezen xD
en ik vind die rollen best, sam is toch die leider een beetje an die wolven die met dat ene mens getrouwd is, en die bella vind in new moon?

Jane glimlachtew naar Aro, ze was blij hemt e zien, ze vond de rest van de groep niet echt sloim, hij had tenmsitne nog ehrsens en wa sniet zo arogant als de rest. "jaa e zijn getrouwd."Zei ze rusitg ze rodle evne met haar ogen toen hij zijn gberuikelijke bliheids aanval had. "Aex is in Voletrra,"zei ze rustig tegen hem."Hij verveelt zich weer eens."Ze rolde met haar ogen typich Alec.

off je weet dat isle-esme een cadeu van carlisle aan Esmé was he?Razz
weet niet in hoeverre kje alles weet van breaking dawn xD

Rosalie keek hem eventjes ana en glimlachte ook, ze ksute hemz achtjes op de mond en was ecvht blij met hem."ik ben ook blij dat we weer samen zijn, en zonder vevrelende mensen."Zei ze rustig, ze mocht bella al wat meer dan eerst en kon al beter mnet haar overweg, maar ze had het wel echt heel erg gemist o m alleen met emmett te kunnen zijn.

https://therpgworld.forumactie.com

7Breaking Dawn Empty Re: Breaking Dawn do feb 18, 2010 3:26 pm

heaven

heaven
Admin

Edward glimlachte lief "ga maar slapen, we zijn er pas over 4 uur ongeveer" zei hij rustig. Hij streelde met z'n hand over haar rug en drukte der zachtjes en liefkozend tegen zich aan.

Aro keek eventjes sceptisch maar vond al gauw zijn blijheid terug "Ach ik geef hem wel wat te doen! ik moet toch weten wanneer heidi terug komt. Zoals je wel heb gemerkt worden Caius en Marcus een beetje nukkig" hij knikte naar zijn metgezellen "maar goed, ze zijn getrouwd hm...ik vraag me af of Bella dan nog lang mens zal blijven. Ze zijn in elk geval van plan lang bij elkaar te blijven dat is duidelijik, het zou zonde zijn als Edward Bella een mens laat blijven...de dingen die ze zou kunnen!" Hij droomde even weg en zuchte toen gelukzalig als hij dacht aan wat voor mogelijkheden zij hadden als ze Zowel Bella als Edward en Alice in hun groep hadden.

Alec liep langzaam weer naar binnen, zo saai buiten..dacht hij verveeld. Geen kip op straat, niet eens buiten volterra dus hij kon ook niet vroegtijdig eten en dat irriteerde hem zwaar, hij wilde kijken waar heidi was maar daarvoor zou hij eerst naar Aro moeten om de laatste herrinering van Heidi te horen te krijgen.

Emmett grinnikte "weetje...het is heerlijk om alleen met jou te zijn maar dat wist je al tuurlijk" hij pakte haar hand en sleurde der mee naar de woonkamer waar hij op de bank plofte en Rosalie op zijn schoot trok "ja ik weet het ik ben bijzonder vrolijk maar geef toe het is echt fijn om weer thuis te zijn gewoon samen"

off
iik weet niet veel van Breaking dawn maar als je me dat dan op msn wel kan zeggen
ik wil ook weten of Seth een grote rol heeft in het verhaal:P ik had van kae gehooord van wel maar die wilde niet zeggen hoe groot en wat seth allemaal deed ensow en jaa Sam is de 'leider' van de wolven en Jake de onderbevelhebber.^^ en ja Sam is verloofd met Emily het wolfmeisje:P
En ja iik wist al dat Isle Esme een cadeau van Carlisle aan esme was. dat had ik in mijn eerste post als gezegt en het staat ook in de verhaallijn:P

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

8Breaking Dawn Empty Re: Breaking Dawn do feb 18, 2010 3:39 pm

hermelien2607

hermelien2607
Admin

Bella keek hem aan en zcuhte nog eventjes ze legde zichdicht tegen hem aan. Tegen zijn schoduers morgen zou ze wel ebginen over dat hij haa rvampeir emost maken nu zou ze hem alten genieten en zichzelf, ze ksute hem zachtjes op de mond.


off je weet ook dat bella in d enhuwelijks nacht ontmaagd word(A)
*vraagt zich nu af of eddie nog maagd is*
en dat er dan niks meer heel is van het bed en de kussen
en de 2e keer bijt ie een kussen stuk xD


Jane rolde met haar ogen."Het lijkt wel of je graag mee wilt doen in hun huwelijk."Zei jane toen eenbeetje bitchy."Waarom vraag je niet of je ook met ze kan trouwen?"zei ze toen ietwat plagent om hem duidelijk te maken dat het een grapje was. Ze kon andere vrouwe in de buurt van Aro nooit usitaan ze keek hem rustig aan. "Caius en Marcus zijn áltijd nukkig."zei ze toen rustig

Rosalie alchte toen Emmett haar op schoot trok, zachtjes ksute ze hem, ze ging met haar geizhct naa rhem toe op zijn schoot zitten. "Ik heb dti alels gmeist.'zie ze toen naar waarheid tgeen hem



Sam liep rustig door(heo heet het ookweer waar ze wonen?)

https://therpgworld.forumactie.com

9Breaking Dawn Empty Re: Breaking Dawn do feb 18, 2010 3:45 pm

heaven

heaven
Admin

off
la push:P

Aro grinnikte "dat zou enig zijn maar nee dankje" zei hij over het trouwen. Hij keek weer naar zijn chagrijnige broers "ja helaas wel aan het begin niet hoor. Maar toen Alec erbij kwam werd het anders niet dat Alec daar de schuld van is, maar hij was nog jong ensow" hij wuifde met zijn hand zodat voor Jane duidelijk was dat dit onderwerp was afgesloten omdat het niet belangrijk was "over Alec gesproken waar is hij noU!" precies op dat moment kwam Alec binen klossen "Hier" zei hij nors. "Meester ik wilde u wat vragen"begon Alec direct Aro hief zijn hand op om hem tot stilte te manen "jaja je mag heidi opsporen je bent niet de enige die nukkig word van de dorst ja" zei hij droogjes. Alec leek meteen op te vrolijk en keek naar Jane "hallo Jane. Moet jij niet De cullens in de gaten houden?"

Edward kuste even zachtjes terug en vroeg zich afwat er op dat moment door haar hoofd ging, ze keek nogal bedenkelijk en twijfelend maar ja. Hij zuchte diep en keek toen uit het raampje naar buiten ,ze vlogen nu over de zee.

Emmett grinnikte "ik ook" zei hij vrolijk en kuste der lang en teder terug. van Emmett die eruit zag als een beer zou je niet verwachten dat hij zo zachtjes en teder kon doen als je hem zag maar zijn familie wist wel beter vooral met mensen waar hij om gaf was hij net zo voorzichtig mee als Edward met Bella was n dat was eigenlijk net iets te extreem af en toe.

Seth veranderde terug naar zijn menselijke gedaante en deed zijn broek die hij ergens had achtergelaten weer aan. Hij zag Sam lopen en ging erheen "hee Sam!" zei hij vrolijk. In tegenstelling tot Seth waren Jake Sam en de andere niet zo vrolijk en opgewekt, enkel Jared Collin en Brady waren blij.

off
Bella word toch pas vamp als ze is bevallen dood is zeg maar? Jake geeft de hoop op gaat weg en Edward bijt haar.?

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

10Breaking Dawn Empty Re: Breaking Dawn do feb 18, 2010 4:02 pm

hermelien2607

hermelien2607
Admin

Jane keek hem zuchtent aan."Heey Alec." zei ze tegen hem met ene glimlahc, ze vond hem en aro altijd de beste om mee om t egana met de rest had ze meestla wel moeite, ze zuchten evnetjes "zo wat zullen we eens gaan doen.Zëi ze rusitg ze negreerde alec;'s vraag over de cullens.

bella sliep rustig


Rosalie keek hem aan en ksute hemz acht en teder terug/"Hoe kom je toch zo teder en zo leif?V"Roeg ze glimlachend. aan hem,, ze keek hem aan, en ze streelde door zijn haar. Ze trok hem dicht tegen zich aan en begon zijn hals te kussen.

https://therpgworld.forumactie.com

11Breaking Dawn Empty Re: Breaking Dawn do feb 18, 2010 6:11 pm

heaven

heaven
Admin

Aro keek beiden eventjes glimlachend aan en haalde toen zjin schouders op "Alec gaat op zoek naar Heidi om te kijken hoe ver ze is met het verzamelen van ons eten, en jij gaat inderdaad even kijken of je mer info over de Cullens kan krijgen, als Bella nog mens is is dat zeer intressant nieuws voor Caius en iik wil ook graag weten wanneer ze dan wel van plan zijn haar tot vampier te maken" zei hij langzaam "het zou namelijk erg zonde zijn..." hij zat weer even in zijn eign wereldje.

Edward hielt Bella in de gaten terwijl ze sliep, dit keer praatte ze niet in haar slaap dus voor hem ook niets leuks om te horen ofzo. Hij zuchte en keek naar buiten, nog 2 uur voor ze zouden landen op het eiland van Esme, hij vroeg zich af hoe Bella zou reageren als ze erachter kwam dat Isle-esme van esme is dat ze gekregen heeft van Carlisle.

Emmett grinnikte "Tsja soms heb ik zo mijn lieve momenten, ik hoor je anders niet klagen dus vind je het erg als ik nog ffies lief en teder doe of moet iik weer de beer gaan uithangen? beer is vandaag een beetje moe" zei hij grappend.

Seth ging voor Sam staan en zwaaide met zijn hand voor de ogen van Sam "Joehoe iemand thuis?" vroeg hij, Het zag ernaar uit dat Sam nogal in gedachten was verzonken..saai zeg iedereen was zo in zichzelf gekeerd.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

12Breaking Dawn Empty Re: Breaking Dawn vr feb 19, 2010 7:06 pm

hermelien2607

hermelien2607
Admin

"Bella is nog mens Aro, ze zijn op huwelijksreis nu, dus ik zou niet weten waar ik ze meot vidne.Zëi ze lichtjes geriteerd ze had geen zin om te controleren bij de cullens als er nisk te controleren viel. Ze keek hem eventjes aan.

sam keek evrbaast. öwh hooi Seth, hoe was de bruiloft?"Vroeg hij toen rusitg, zelf was hij neit gkeomen, rtusitg keek hij seth aan


Rosalie schoot in de lach. "blijf maar lekkr lief, ik heb nu liever het knuffel beertje dan de bzoe beer."Zie ze grappent terug.

https://therpgworld.forumactie.com

13Breaking Dawn Empty Re: Breaking Dawn vr feb 19, 2010 7:11 pm

heaven

heaven
Admin

Emmett keek nep verontwaardigd "Aah ik ben nooit een boze beer!" zei hij zielig. "Het is of blije, of knuffel beer, welke heb je liever? beiden kan ook trouwens hoor xD" hij grinnikte vrolijk.

Aro zuchtte "zonde zonde" mompelde hij hoofdschuddend. "Hopelijk voor hen word Bella snel vampier anders zal ik helaas Caius blij moeten maken. En op dit moment is dat niet zo geweldig. Ik haat het als het geen happy ending is!" zuchte hij.

Alec rolde met z'n ogen en ging ervandoor, Hij zou Heidi wel gaan zoeken, 10 miljoen keer beter dan hier blijven met de super blije aro wiens overdreven entiousiasme hij net iets te lang had meegemaakt. minder lang dat Caius en Marcus maar desondanks toch te lang.

Seth glimlachte "Oh wel leuk eigenlijk, alleen een beetje jameer dat Jake het feestje kwam verstoren. Bella was nie blij. En edward al helemaal niet" hij noemde de cullens tegenwoordig bijna allemaal bij hun voornaam. zowiezo Edward en Carlisle. Edward omdat hij vond dat hij wel aardig was en hen had geholpen met victoria en Riley en Carlisle omdat hij en Edward ook Jake hadden opgelapt toen hij gewond was geraakt "Waarom ben je nie gekomen?"vroeg Seth aan Sam.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

14Breaking Dawn Empty Re: Breaking Dawn za feb 20, 2010 3:04 pm

Kaelie

Kaelie
toddler
toddler

Alice was op haar kamer, en lag op haar bed. Het was nogal stil en dus stond ze op, liep ze naar haar sterio, en zette ze die aardig hard aan -als je je bedacht dat ze hem zelfs op het zachtst kon horen, en ze hem nu tot een kwart van het volume had gedraaid. Ze danste even wild rond door haar kamer en viel toen weer terug neer op haar bed.

http://www.bolwol.webs.com

15Breaking Dawn Empty Re: Breaking Dawn za feb 20, 2010 3:09 pm

heaven

heaven
Admin

Jasper hoorde ineens de muziek keihard aangaan en grijnsde, Hij ging recht zitten en zuchte even, toen stond hij op en schoot naar boven "Alice" zei hij kalm. Hij wist dat ze hem toch wel zou horen. Hij liep naar haar toe en plofte naast haar neer op bed

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

16Breaking Dawn Empty Re: Breaking Dawn za feb 20, 2010 3:13 pm

Kaelie

Kaelie
toddler
toddler

Alice keek om toen ze Jasper's stem hoorde, en glimlachte. Ze was aardig in een speelse bui vandaag, dus waarschijnlijk zou Jasper haar reputatie als ' gek monster' omhoog laten schietten tot 'hyper gek monster' of iets in die trant. Toen hij op haar bed neer plofte kroop ze zo snel tegen hem aan dat ze binnen een halve seconde hem helemaal had omarmd. Ze had haar 'onderste' been (ze lag op haar zij) onder Jasper's rug gepropt, en haar 'bovenste' been over hem heen waardoor ze hem tussen haar benen had geklemd. Met haar armen dan ook nog eens om hem heen, gaf ze al snel de indruk dat ze hem als levendsechte knuffelbeer gebruikte.

http://www.bolwol.webs.com

17Breaking Dawn Empty Re: Breaking Dawn za feb 20, 2010 3:17 pm

heaven

heaven
Admin

Jasper lachte toen ze zo gestoord deed en keek der even aan, voor hij haar officieel benoemde tot uber gek monster ofzo wilde hij eerst weten of ze zin had om te stoeien maar zoals het er nu uit zag zou het stoeien wel goed gaan. Hij draaide zich uit haar greep en ging op haar liggen zodat hij haar klem had en zodat ze ook geen kant meer op kon.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

18Breaking Dawn Empty Re: Breaking Dawn za feb 20, 2010 3:23 pm

Kaelie

Kaelie
toddler
toddler

Alice mocht dan wel een vampier zijn, toch was ze een vrouw en waren mannelijke vampiers sterker dan de vrouwelijke. Jasper kon zich dan ook makkelijk uit haar greep halen terwijl ze nog wel lief haar hoofd tegen hem aan had gelegd en haar ogen genietend had gesloten -zelfs op het punt had gestaan een geluidje van voldoening te uiten. Toen Jasper bij haar weg rolde keek ze hem even treurig aan, maar ze grinnikte toen hij boven op haar ging liggen en haar tegen het bed aan duwde zodat ze geen kant op kon. Alice verloste haar armen uit Jasper's greep en sloeg ze haar armen om zijn nek heen, waarna ze een draaibeweging maakte alsof ze haar lichaam wilde omdraaien. Omdat ze Jasper vast had, draaide ze niet alleen haar lichaam om, maar ook hemzelf en lag zij nu bovenop, weer met haar benen en armen om hem heen geklemd. Ze legde haar hoofd weer tegen hem aan, en gaf hem kusjes op alle plaatsen die ze tegen kwam zonder kleding.

http://www.bolwol.webs.com

19Breaking Dawn Empty Re: Breaking Dawn za feb 20, 2010 3:30 pm

heaven

heaven
Admin

Jasper keek in eerste instantie verbaasd toen ze haar armen probeerde te bevreiden en hen omrolde maar grijnsde toen hij weer onderop lag en Alice hem kusjes begon te geven overal waar geen kledingstuk zat. Hij legde zijn handen om haar gezicht zodat ze die stil hield en drukte zijn lippen zachtjes op die van haar terwijl hij weer een manier zocht om om te draaien, de oplossing had hij al snel, hij haalde zijn handen van de weerszijde van haar gezicht en legde die op haar heupen, hij maakte een beweging en ze draaide weer om en hij lag weer bovenop zonder dat hun lippen van elkaar waren geweken.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

20Breaking Dawn Empty Re: Breaking Dawn za feb 20, 2010 3:39 pm

Kaelie

Kaelie
toddler
toddler

Alice trok uitdagend haar wenkbrauw op toen Jasper haar hoofd stil hield. Toen hij haar begon te kussen glimlachte ze licht en kuste ze hem terug. Ze had het eerst niet eens door dat zij weer onderop lag, tot ze de dekens voelde en ze een kussen tegen haar hoofd aan voelde, in plaats van niets. Nu maakte het haar even niets uit dat ze onderop lag. Zo lang Jasper maar bleef zoenen, en dat deed hij. Ze had haar ogen van genot gesloten, en haar armen om zijn nek heen geslagen in plaats van om zijn 'schouders'. Ze trok Jasper tegen zich aan, waardoor het nog maar de vraag was wie er gevangen was: zij die onderop lag? Of hij die gedwongen tegen haar aan werd gehouden? Alice zette al haar gewicht op één deel van haar lichaam waardoor ze half omrolde. Alice kwam op haar zij terecht, en dus Jasper ook. Nu was niemand meer onder of boven, maar was Alice toch aan ht winnen omdat ze Jasper zo tegen zich aan gedrukt hield.

http://www.bolwol.webs.com

21Breaking Dawn Empty Re: Breaking Dawn za feb 20, 2010 3:47 pm

heaven

heaven
Admin

Jasper grinnikte zachtjes weer toen ze hem tegen zich aan drukte, nu was hij alsnog gevangen. Hij pakte der armen die om zijn nek lagen en haalde ze rustig weg. Hij zoende echter nog wel door, ze lagen nu beiden op hun zij en nu hij los was was geen van beiden een gevangene van de ander. Nu ging hij weer op z'n rug liggen en trok haar op zich, hij lag nu onder maar dat maakte hem niet veel meer uit zo lag hij nog veel lekkerder ook ^^

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

22Breaking Dawn Empty Re: Breaking Dawn za feb 20, 2010 3:53 pm

Kaelie

Kaelie
toddler
toddler

Alice trok even een gezicht -dat al snel weer een glimlach werd- toen Jasper haar armen om zijn nek vandaan haalde. Het lag gewoon lekkerder met haar armen daar... Eigenwijs sloeg ze haar armen weer om hem heen en streelde ze zacht door zijn haar terwijl ze hem verder kuste.

http://www.bolwol.webs.com

23Breaking Dawn Empty Re: Breaking Dawn za feb 20, 2010 4:03 pm

heaven

heaven
Admin

Jasper Beet ineens zachtjes in der lip en zoende toen weer vrolijk verder, altijd leuk om Alice een beetje te pesten, desondanks lag hij nu weer gevangen in haar armen maar hij had niets te klagen. Hij legde zijn handen toen maar toegeefelijk om haar middel en drukte der liefjes tegen zich aan terwijl hij tussen het zoenenn door af en toe haar beet of likte(A)

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

24Breaking Dawn Empty Re: Breaking Dawn za feb 20, 2010 4:10 pm

Kaelie

Kaelie
toddler
toddler

Alice bleef gewoon lekker door zoenen, zelfs toen Jasper haar begon te bijten en likken. De zachte bijtjes gingen niet eens door haar huid heen, en dus zou het ook geen litteken over houden. Ze wist dat Jasper haar dat nooit aan zou doen, dus liet ze hem lekker zijn gang gaan. Ze mocht dan wel in een kinderlijke bui zijn, en vaak heel on-serieus over van alles en nogwat reageren... toch ging het er aardig serieus aan toe. Toen Jasper haar dan ook nog begon te likken moest ze gedwongen de kus onderbreken om grinnikend haar hoofd weg te draaien, alsof ze zich voor het likken probeerde te weren.

http://www.bolwol.webs.com

25Breaking Dawn Empty Re: Breaking Dawn za feb 20, 2010 4:14 pm

heaven

heaven
Admin

Jasper grinnikte zachtjes toen ze haar hoofd afwende toen hij begon te likken. Hij gaf der kusjes in der hals en keek der toen weer tevreden aan "Wat ben je weer vrolijk vandaag" zei hij al even vrolijk. Zij was echter altijd vrolijk maar vandaag was ze zowel vrolijk als kinderlijk bezig. Hij draaide zich een kwartslag om zodat zij van hem af viel op der zij op het bed en hij lag nu ook weer op zijn zij naast haar.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 8]

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum