RPGworld
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een plek om te RPGen


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Even voorstellen

+21
Anadria
Kahla
Meara
judith
SarahH.
Chelsie Malfoy
Jelena
Saske
sirhena vlaslink
danielradcliffe=lkkr ding
Dylan04
Serena Malfidus
heaven
Jojo
Revolution
MissSnape
Roxy*
x.Bente
ijspegeltje
Miss.Adore
hermelien2607
25 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

26Even voorstellen - Pagina 2 Empty Re: Even voorstellen ma nov 16, 2009 10:58 pm

Anadria

Anadria
Dummy
Dummy

Hallo ^^

Ik ben Anadria, ook wel Sacha in het echte leven.
Ik woon in België.
Ik ben net 19 jaar geworden.
Mijn hobby's zijn drummen, lezen, schrijven en muziek luisteren.
Ik ben verzot op fantasy en vooral van vampiers. Ik heb echt een vampire-obsessie ^^
Ik studeer Toegepaste Taalkunde Engels-Russisch in Antwerpen.
Ik ben een Wiccan.

Enne.. dat was het zo'n beetje ^^

http://vampirica.forumh.net/forum.htm

27Even voorstellen - Pagina 2 Empty Re: Even voorstellen ma nov 23, 2009 9:45 pm

Chelsie Malfoy

Chelsie Malfoy
Dummy
Dummy

Hoi. Ik ben Chelsie Malfoy.
Ik ben oud en heb twee huizen. Een in Purmerend en een in Zaandam.
Ik werk als leidinggevend hovenier bij een dienst sociale werkvoorziening en leidt daar mensen met een arbeidshandicap op tot ze een baan in de gewone maatschappij kunnen vinden.
Mijn hobby's zijn: Lezen, leren, PS3, Comedy Central kijken, stappen en slapen.
Een overleden hobby van mij is H!Pste. Daar schreef, discuseerde en las ik veel. Ik mis de mesnjes van die site en merk dat ik een vervanging zoek. Dit lukt niet, kan ook niet. Ik Heb erg lang... 5 jaar? op HPsite/H!Pste rondgehangen en moet gewoon afkicken... dat doe ik hier.

28Even voorstellen - Pagina 2 Empty Re: Even voorstellen do dec 03, 2009 8:01 pm

kirstentje

kirstentje
Dummy
Dummy

Ik ga nu naapen van dylan en Do:P

Ik ben dus Kirsten en ik ben 14 jaar, ik ben geboren op: 11-04-95 om 10.10 (heerlijke tijd:P)
Ik heb nog 1 broer van 18 best wel aardig maar je hebt er niet altijd veel aan;)
Mijn hobbys zijn: Zingen,dansen acteren,lezen, lachen,shoppen enzo
Ik zit op het OBC in elst GLD(obc staat voor: overbetuwe college)
Ik ben dol op lachen met mijn vriendinnen en als ik lach ga ik langzaamaan knorren daarom heb ik ook varkenssloffen!
Ik ben dol op musicals en ik ga volgend jaar the sound of music:D '
Tjaa wat heb ik verder te vertellen eigenlijk owja nu weet ik het weer!
Ik kijk graag naar het huis anubis en eigenlijk naar verder niet echt veel!
Ik lees graag harry potter,lord of the rings en hart van inkt, web van inkt en die andere weet ik niet meer:P
Ik zit verder vol met fantasie en ik haal mijn inspiratie uit de gekste dingen:P
Zelf wordt ik oud bejaard genoemd door mijn vriendinnen omdat ik volgens hen 41 ben(dat krijg je als je 14 jaar omdraait)

Nou dit was het zo'n beetje als je nog vragen hebt vraag maar gerust:P Mijn deur staat voor je open!

http://kirst122.hyves.nl/

29Even voorstellen - Pagina 2 Empty Re: Even voorstellen zo dec 06, 2009 7:54 pm

ginny509

ginny509
Dummy
Dummy

Ik ben Machtelt, maar ik heb liever dat je me ginny of ginny509 noemt
Ik ben 15 jaar
Ik heb een tweelingbroer en het irritante is dat hij 1 minuut ouder is -.-.
Mijn hobbies zijn dwarsfluit spelen, computeren (en dan vooral rpg'en) en lezen.
Mijn favo films zijn Harry Potter en Twilight.
Heb ik nog obsessies? Euh, ja Harry Potter
Ja, ik doe ook aan sport. Paardrijden en turnen.
Waar ik me in mijn vrije tijd mee bezig houd? Soms vervangende sites voor hipste vinden. Ik mis het gewoon heel erg. Ik heb zelf ook een site gemaakt voor rollenspellen, maar die is op sterven na dood, er reageert bijna niemand meer (als je het adres wilt, stuur me maar een bericht. Ik zou het leuk vinden als er meer leden bij komen). Wat ik verder doe? Rpg spelen.
Euh, volgens mij was dat het wel. Mocht je een vraag hebben, stuur maar een bericht.

30Even voorstellen - Pagina 2 Empty Re: Even voorstellen za dec 12, 2009 10:42 pm

Kaelie

Kaelie
toddler
toddler

Haaaaaaiii
Leuk dat je ook even wilt weten wie ik ben 0x3
Het is moeilijk, maar ik ga proberen om niet elke zin met 'ik' of 'mijn' of andere dingen in die trant te beginnen...
Het is namelijk nogal zo alsof je jezelf belangrijk vind, en ik ga proberen dat af te leren want ik vind dat ik dat ook gewoon moet kunnen x3
Oké, hier gaan we dan x3

Zoals jullie wel kunnen zien aan mijn accountnaam, heet ik Kaelie.
Sommige mensen weten dat dit niet mijn ware naam is, maar omdat ik niet zo gesteld ben op mijn ware naam, houd ik het maar gewoon op Kaelie.
Schrijven is mijn grootste hobby, en daaronder valt dus ook RPG'en en dergelijken.
Ook houd ik van tekenen en lezen.
Een Tv is voor mij een raar ding, want ik gebruik het niet zo vaak x3 Nou oké, raar is het niet maar ik gebruik het gewoon niet en ik vind het vreemd dat de meeste mensen ervan uit gaan dat iedereen Tv kijkt x3
Emoticons zijn mijn grote vrienden, want als je telt zie je dat ik er echt heel veel gebruik, al houd ik mij momenteel in 0x]
Op Dertien Maart Negentienvierennegentig ben ik geboren (wow wat een mond vol getallen als je 13-03-1994 voluit schrijft x3) in Amsterdam, en dit is dan ook de woonplaats waar ik nog steeds woon.
Draken zijn mijn lievelingsdieren, en ik ben er echt heel erg geobsedeerd...
Dingen eten doe ik niet zo graag.
Het liefst sla ik het ontbijt, lunch én avondeten over, en dit doe ik dan ook zodra het kan.
Het is mij bekend dat dit erg ongezond is, maar ik heb nooit behoefte aan eten dus waarom zou ik dan ook eten?
Het enige wat ik lekker vind en ook vrijwillig eet is:
-Chocola
-Kaas
-Suiker (pure suikerklontjes x3)
Zoals je merkt ben ik nogal vreemd, want wie schrijft er nou zo'n lap tekst over zichzelf?
Het antwoord op de laatste vraag is: ik verveel mij nogal en verkeer momenteel in een ernstige praatbui waar ik normaal gesproken geen last van heb.
Oh ik heb het nog niet over boeken gehad!
Laat ik het daar maar eens over hebben x3
Twilight, The Lord Of The Rings, Het Erfgoed, Harry Potter, Temeraire... je kan het zo gek niet verzinnen of ik heb de boeken op mijn plankje staan.
De meest bekende series heb ik meestal al wel gelezen, of ben ik aan bezig.
Andere boeken (waaronder toch ook wel een paar series die bekend zijn) staan nog op mijn gigantisch lange waslijst over de boeken die ik nog moet lezen.
Manga en Anime zijn twee dingen waar ik mij ook mee bezig houd, en ik ben in het bezit van een verzameling edelstenen die uit 59 verschillende soorten bestaat x3
Ehh... oké... momenteel heb ik er dus echt geen weet van wat ik nog meer moet zeggen...
Als je nog meer over mij wilt weten, vraag het mij dan maar: ik bijt niet (of wel? Suspect )
Hè wat jammer nou dat we het :hehe: poppetje niet hebben x3
Maar dit was het dan weer!

Doeg en tot ziens op het forum!!

P.s: Knap hè? Dat ik gewoon in elke zin erin ben geslaagd niet te beginnen met een persoonlijk voornaamwoord? Dat is toch echt wel een hele opgave want ik heb heel vaak moeten nadenken hoe ik zo'n zin goed kreeg x3

http://www.bolwol.webs.com

31Even voorstellen - Pagina 2 Empty Re: Even voorstellen ma dec 14, 2009 8:50 pm

heaven

heaven
Admin

@kaelie : damn xD het is duidelijk dat je je verveelde xD overduidelijk.
mrjha ik heb nu ook zin om gwn droog een heel verhaal te gaan lullen...mrjha ik bespaar jullie een ellenlange waslijst van obsessies hobby's en alles wat er bij mij hoort xD met name gestoordheid en mogolische trekjes...Harma en Do weten waar ik het over heb en wil je nogmeer bewijs dat ik niet helemaal spoor bel mijn beste vriendin maar xD op dit moment is dat Tamara en eventueel ook nog Chantal en Bianca, mijn ex-beste vriendin is momenteel bezig met haar verontschuldigingen maar goed...laat haar wel ff in der eigen sop gaarkoken ^^ doen ze bij csi ook das grappig.
nouh nu ik toch maar bezig ben ga ik gwn verder met mijn waslijst.

boeken : Twilight,Harry Potter,Lord of the rings,Heksenoorlog en zo kan ik nog wel ff doorgaan als je ziet hoeveel kisten ik met boeken heb weten vol te proppen
op het moment word mijn kamer namelijk verbouwd en ruimte voor boeken had ik niet dus heb ik alles maar in kisten gedonderd waar ze wel oke liggen naar mijn zin.

Films: Twilight,Lord of the rings,Harry potter, Pirates of the Caribbean, the mummie en zo kan ik nog wel eventjes doorgaan, eer ik klaar ben met mijn film verzameling opsommen ben je volgend jaar kerst nog nie klaar met lezen, het gaat er in elk geval om dat alle films met Johnny Depp(L) Orlando Bloom en nog meer hotties ik zeer intressant vind.

laat ik ook maar meteen uit de kast komen over mijn sexuele voorkeur, zowel jongens als meiden trekken mij wel en om vragen te voorkomen "ik ben er pas achter gekomen vind het raar maar ook wel gemakkelijk eigenlijk, weetje hoe handig het is? maargoed, zulke dingen blijven toch nooit geheid dus ik heb het eig maar weer snel tegen veel mensjes gesegt en veel mensen namen het normaal op Thank god.
maarjha ...
gek genoeg ben ik gek gestoord debielachtig mogolisch en slaag ik er toch nog in een normaal levensverhaal te bazelen dat vol met mogolische onzin staat naar mijn idee.
maarjha
ik ben dus 16 geboren op 22-03-1993 in Rotterdam waar ik nu ook nog woon, geka heah kea:P mrjha, Emoticons zijn ook mijn dikke vrienden hou ervan zonder die dingen zou elke post dodelijk saai zijn en ik vind vooral de emoticon XD leuk. geniaal dat poppetje. Verder doe ik het ook wel voor de ninja en :hehe: jammer dat we die hier nie hebben en het duiveltje is altijd leuk.

Ik haat school, kan het niet uitstaan, vind het stompzinnig, tijdverspilling en doodelijk saai vooral de dodelijk saaie opleiding die ik volg kan ik nie uitstaan maarjha je moet wat heah.
Als ik je masg word je trouwens misschien uitgenodigd op mijn verjaardag 20 en 21 maart als je geluk heb hah Engel ik laat bijzonder weinig mensen toe tot het hgeweldige feest van my

naja ik ben gwn vergeten te vermelden hoe ik echt heet...naja Cynthia dus
hoi aangenaam leuk xD

en nu ben ik dus leeg...hopelijk hebben jullie veel plezier gehad met het lezen ^^

challas Wink(L)

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

32Even voorstellen - Pagina 2 Empty Re: Even voorstellen ma dec 14, 2009 9:25 pm

Kaelie

Kaelie
toddler
toddler

Ehh... jij verveelde je niet, wilde je zeggen? x3 hallo die was bijna nog langer dan die van mij x3
Nouja, ik verveelde me misschien íétsjes meer, want ik probeerde er nog een uitdaging van te maken, en dat doe je pas als je heel diep gezonken bent x3
Vooral jouw einde vind ik geweldig x3

[naja ik ben gwn vergeten te vermelden hoe ik echt heet...naja Cynthia dus
hoi aangenaam leuk xD]

Werkelijk géniaal x3

http://www.bolwol.webs.com

33Even voorstellen - Pagina 2 Empty Re: Even voorstellen di dec 15, 2009 11:44 am

heaven

heaven
Admin

Ja xD het schoot me ineens te binnen dat ik was vergeten me echte naam te vermelden, niet dat de meeste dat al niet weten ofzo maar goed
en neeh ik verveelde me niet hoor xD had gwn niets beters te doen en had er zin in dus tsja. Razz

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

34Even voorstellen - Pagina 2 Empty Re: Even voorstellen di dec 15, 2009 5:30 pm

Kaelie

Kaelie
toddler
toddler

hahah x3 Ik had nog wel verder kunnen lullen, dit was globaal wel wat over mij, maar ik dacht dat men niet geïnteresseerd zou zijn in verdere dingen x3 (niet dat men dat nu wel is in wat ik nu heb getypt x3)

http://www.bolwol.webs.com

35Even voorstellen - Pagina 2 Empty Re: Even voorstellen wo dec 16, 2009 5:46 pm

naomishere

naomishere
Dummy
Dummy

Wow, laat ik ook maar wat gaan schrijven.

Ik ben dus Naomi, vanaf vandaag ben ik eindelijk 15, en op h!pste heette ik Elizabeth Paradis. Ik houd van heel veel, dus dat ga ik niet allemaal opnoemen, maar een van m'n grootste passies is toch wel dansen.

xx

36Even voorstellen - Pagina 2 Empty Re: Even voorstellen wo dec 16, 2009 6:32 pm

Kaelie

Kaelie
toddler
toddler

Cool, gefeliciteerd! ^^ dan ben je net één dag ouder dan me beste vriendin x3 die is morge jarig en wordt morgen 15 x3

http://www.bolwol.webs.com

37Even voorstellen - Pagina 2 Empty Re: Even voorstellen wo dec 16, 2009 8:05 pm

naomishere

naomishere
Dummy
Dummy

lol. Ik weet ook dat ik precies een half jaar en drie dagen ouder ben dan een vriendin van mij en twee jaar en drie maanden jonger dan Nick JonasxD

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum