RPGworld
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een plek om te RPGen


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Hard time’s

3 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 21 van 22]

501Hard time’s - Pagina 21 Empty Re: Hard time’s do nov 26, 2009 8:31 pm

MissSnape

MissSnape
Admin

Melian schudde van nee. "Het maakt nu toch niet meer uit. We kunnen er weinig aan veranderen... en nu ben ik ook gelukkig." zei ze.

502Hard time’s - Pagina 21 Empty Re: Hard time’s vr nov 27, 2009 1:14 am

hermelien2607

hermelien2607
Admin

Remus keek emteen volijk dat ze dit zei/. "Gelukig maar, mels als je hieruit bent heb ik een verassing vor je.Zëi hij alchend tegen melian, hij zuchten even en keek naar haar."Waar is Severus?V"Roeg hij toen een beetje moeilik kijkend hij hoopte dat Sirius zo kwam, hij kon wel de steun van een vriend gebruike, remus hield zich sterker dan hij xich voelde.

https://therpgworld.forumactie.com

503Hard time’s - Pagina 21 Empty Re: Hard time’s vr nov 27, 2009 9:40 am

MissSnape

MissSnape
Admin

Melian glimlachte. "Dat is lief van je." zei Melian al wist ze nog niet wat de verrassing was. Melian kon niet door het raampje kijken naar de gang, omdat dat raampje te hoog was, dus zag ze alleen het plaffon van de gang... waar ze niks aan had. "Volgens mij is Severus nog op de gang." zei ze.

Sirius was uit van school toen hij het briefje ontving. Eerst schrok hij toch wel een beetje, maar meteen ging hij naar Perkamentus. Tot zijn verbazing mocht Sirius erheen. Snel liep hij Zweinstein uit. Hij had de mazzel dat hij voor zijn verschijnselbevred was geslaagt. Hij verdwijnselde naar het Hollisto en vroeg aan de balie waar Melian lag. Helaas deed die verpleegster echt vervelend en zei Sirius maar dat hij haar broer was. Toen gaf de verpleeegster wél de kamer waar Melian lag. Sirius liep er razend snel heen. Hij vroeg zich ook af hoe het met zijn beste vriend Remus ging. Waarschijnlijk niet goed, dacht Sirius. Toen hij op de goede verdieping was zocht hij het goede kamer nummer en vond die helemaal aan het einde van de gang. Sirius zag Secretus en negeerde hem volkomen. Sirius stapte de kamer binnen. "Hee." zei Sirius buitenadem.

504Hard time’s - Pagina 21 Empty Re: Hard time’s vr nov 27, 2009 5:28 pm

hermelien2607

hermelien2607
Admin

Remus stond op en keek vrolijk naarSriisu toen die binnen kwam."We zijn blij dat je er bent.,"Zei hij vrolijk tegen hem, hij keek anar melian."severus kotm eraan chris is weg zie ik."

https://therpgworld.forumactie.com

505Hard time’s - Pagina 21 Empty Re: Hard time’s vr nov 27, 2009 8:38 pm

MissSnape

MissSnape
Admin

Melian keek blij toen Sirius binnen stapte. "Hee." zei ze. Melian ging weer rechtop zitten en keek naar Remus en Sirius.

Sirius ging naast Remus op een stoel zitten en keek eventjes naar Melian. "Secretus stond net nog op de gang." deelde Sirius eventjes mee.

506Hard time’s - Pagina 21 Empty Re: Hard time’s za nov 28, 2009 2:41 am

hermelien2607

hermelien2607
Admin

Remus knikte."het blijft melians broer he.Zë remus zachtjes dat enkel sirius het kon horen hij keek naar dane en gliamclhte."moet dane neit wat eten mels?"Voreg hij zachtjes aan ze vrow."komt de rest ook?V"roeg hij rusitg aan irius wen hij keekvan de ene anar d ander

https://therpgworld.forumactie.com

507Hard time’s - Pagina 21 Empty Re: Hard time’s za nov 28, 2009 1:20 pm

sirhena vlaslink

sirhena vlaslink
Topper
Topper

Sneep wilde net de kamer van Melian binnen gaan als hij Sirius opmerkte en geen zin meer kreeg om naar binnen te gaan. Uiteindelijk deed hij het toch, gewoon door het feit dat hij bij zijn zus wilde zijn. Met Luthien in zijn armen stapte hij haar kamer binnen en ging er op een stoel zitten.

Lily kreeg het nieuws van Melian te horen van James en Peter, ze vond het echt erg voor Melian, maar ook voor Chris. Christina was 1 van haar beste vriendinnen. Ze had gevraagd of ze naar hun toe mocht, wat oké was voor Perkamentus en ging op weg. Terwijl ze liep, kwam ze plots haar vriendin tegen. "Chris!" riep ze en liep naar haar toe. "Ik heb het gehoord van Melian, het is echt vreselijk. Hoe gaat het nu met jou?" vroeg ze, terwijl ze haar vriendin omhelsde en een vriendschappelijke kus op de wang gaf.

https://www.facebook.com/jolienvl

508Hard time’s - Pagina 21 Empty Re: Hard time’s za nov 28, 2009 9:30 pm

MissSnape

MissSnape
Admin

Melian was blij toen Severus weer terug kwam. Melian wreef over haar hoofd en voelde haar hoofd bonzen. "Wil één van jullie het doen? Ik heb echt koppijn." zei ze over het Dane eten geven.

Sirius knikte. "Ohja, naja dat veranderd nog niets." zei hij. Sirius zou Severus altijd blijven haten hoe dan ook. Hij keek naar Melian en zag dat het echt niet ging. Sirius pakte Dane van haar schoot af en dumpte hem bij zijn beste vriend Remus opschoot. "Ga jij je zoon maar lekker eten geven." zei hij met een grijns. Sirius wou wel eens weten hoe Remus dat zo deed.

509Hard time’s - Pagina 21 Empty Re: Hard time’s ma nov 30, 2009 1:29 am

hermelien2607

hermelien2607
Admin

Christina keek evrbaast toen ze lily zag, ze was net als melian haar beste vriendin glimlachend knuffelde ze lily. "het gaast ik maak me grote zorgen om der, als ze dood gaat zou ik neit wete wat ik moet, ik ga nu een cadeutje voor haar dane en remus halen, ga je mee?"Vroeg ze."Dan gaan we daarna samen naar mels..."


Sirius keek alsof er afval binnen was gemkomen toen ze sneep zag, vuil haalde hij zijn neus op en keek toen weer naar melian, ergens wilde hij rvagen of hij zijn nichtje ktuhien mcoht vasdt houden maar dat deed hijnjiet hij weigerde wat aan sneep te meote vragen. "Wat heeft de dokter veder gezegd melian?"Vroeg sirius vriendelijk, hij deed of sneep niet bestond al glimaslchte hij even anar ze nichtje.

"ik doe het wel."Zei remus meteen , hij was gek op zijn zoondje en deed zulke dignen maar al t egraag rusitg pakte hij haar over en haalde een flesje uit de tas die hij met magie opwarmde rusitg begon hij dane te voeren.

https://therpgworld.forumactie.com

510Hard time’s - Pagina 21 Empty Re: Hard time’s ma nov 30, 2009 4:24 pm

MissSnape

MissSnape
Admin

Melian haalde haar schouders op. "Alleen dat ik hier moest blijven en veder niks. Tenzij ik het nu alweer vergeten ben." zei ze. Melian vond Remus en Dane er samen heel schattig uitzien. Ze keek naar Severus en Luthien en glimlachte eventjes naar hun.

511Hard time’s - Pagina 21 Empty Re: Hard time’s ma nov 30, 2009 4:35 pm

hermelien2607

hermelien2607
Admin

Sirius knikte naar Melian en gign rustig zitten op een stoel nog steeds nergeerde hij severus volledig. "he nu zijn jij en remus eigenlijk ook een soort familie!"merkte sirius opeens droog op, aangezien melian's christina;'s schoonzusj wasm, vond hij dat hij ook familie was, hij trok ze neus op toen hij te dich bij secretus stond."moet ik iets voor je halen melian?"Vroeg hij, met meotie slikte hij opmerkinge in

https://therpgworld.forumactie.com

512Hard time’s - Pagina 21 Empty Re: Hard time’s ma nov 30, 2009 4:38 pm

MissSnape

MissSnape
Admin

Melian keek naar Sirius. "Nee je hoeft niks te halen hoor." zei ze. "Ja je hebt wel gelijk, nu ik er zo over nadenk." zei Melian met een glimlachje. Ze vond het wel leuk dat ze familie was van Sirius. Melian mocht hem erg graag.

513Hard time’s - Pagina 21 Empty Re: Hard time’s ma nov 30, 2009 4:49 pm

sirhena vlaslink

sirhena vlaslink
Topper
Topper

Lily keek naar Chris, rustig knikte ze. "Ik help je wel met het zoeken naar wat leuks en ik zou het erg fijn vinden om mee te gaan naar Melian." zei ze eerlijk. Ze keek naar haar vriendin en wist dat ze erg gehecht was aan haar familie. Nouja, Severus en Christina waren dan nog niet getrouwd, maar Lily zag hun dat wel nog doen, ze zag al jaren dat die twee, twee handen op 1 buik waren en gewoon voor elkaar bestemd waren.

Sneep glimlachte vriendelijk naar zijn zus terug en liet zijn dochter toen recht zitten op zijn schoot en liet haar leunen tegen zijn buik. Hij vond echt dat zijn dochter op als twee druppels water op Chris leek, alleen dan 16 jaar jonger en met zijn kleur van ogen. Hij keek even om naar Remus en Dane en vond het best wel een beetje leuk om hem zo te zien.

https://www.facebook.com/jolienvl

514Hard time’s - Pagina 21 Empty Re: Hard time’s ma nov 30, 2009 4:51 pm

hermelien2607

hermelien2607
Admin

"Severus is echt een geweldige vent trouwens, als je eens ziet hoe hij met Luthien bezig is en alles."Zei ze tgene lily ze keek ahar grijznend aan."Hoe zit het nu tussen jou en jameS?V"roeg ze vrolijk, ze was al wat ogpevorlijtk dankzij lily maar dat nam de zoergen om melian neit weg

Remus gaf Dane weer aan melian toen hij kalar was met drinken. "alsjeblieft."Zie hij vrolijk tegen ze meisje en hij hoopte maar dat het geen evchten werd tussen seveursen sirius behoedzaam keek hij ze één voor één aan zo zacvhtjes dat alleen melian het hoorde zei die: "hopelijk hodue ze zich eens in!"V


Sirius keek naar Severus en Luthien hij zou straks als christina terug was vragen of die ltuhien mocht vasthouden. "Lily komt trouwens ook zo."zei hij rusitg


luthien brbabelede vorlijk en keek eidereen even grijnzend aan.

https://therpgworld.forumactie.com

515Hard time’s - Pagina 21 Empty Re: Hard time’s ma nov 30, 2009 4:57 pm

MissSnape

MissSnape
Admin

Melian pakte Dane weer aan en zette hem rechtop haar schoot. "Ja ik hoop het." zei Melian. Ze keek eventjes van Sirius naar Severus en toen de naam Lily viel bleef haar blik op die van haar broer hangen. Ze vroeg zich af hoe hij zich zou gedragen met Lily in de buurt. Melian vroeg zich af of hij niet nog stiekem verlangens naar haar had.

516Hard time’s - Pagina 21 Empty Re: Hard time’s ma nov 30, 2009 5:20 pm

sirhena vlaslink

sirhena vlaslink
Topper
Topper

Sneep deed zijn uiterste best om zich in te houden. Hij deed het voor zijn zus, zijn dochter, maar vooral voor zijn verloofde. Hij kon het echt niet hebben dat iedereen hier twijfels aan hem leek te hebben, hij zag het aan hun ogen. Het vrolijk gebrabbel van Luthien zorgde ervoor dat hij even moest grinniken en drukte een kusje op haar hoofd. Hij vond het fijn dat Lily nog eens langs zou komen, Lily was zijn beste vriendin die hij ooit gehad heeft. Sev voelde wel nog wat voor der, maar hij voelde duizend keer meer voor Chris.

Lily keek naar Chris en liep rustig met haar mee. "James en ik zijn al een paar keer samen uit geweest. Hij is best veel aardiger of hij me al heeft laten blijken. Hij is echter wel niet echt blij dat ik Severus bescherm in school, maar hij is mijn beste vriend en mijn vrienden laat ik niet in de steek..." legde ze rustig aan Christina uit. Lily had nooit wat voor Sneep gevoeld en als ze dat deed, zou ze hem nooit van haar vriendin afnemen, dat zat niet in haar aard. "Je verdiend echt een fantastische man als Sev, Christina..."

https://www.facebook.com/jolienvl

517Hard time’s - Pagina 21 Empty Re: Hard time’s ma nov 30, 2009 5:25 pm

hermelien2607

hermelien2607
Admin

Remus keek ook even twijfelend naar Severus, odmat hij door melian wsit dat hij ooit wat voelde voor Lily, hij had ze twijfels over of Severus wel echt van christina hield, hij keek melian weer aan. "als jw nog wat meot hebben zeg je het he?"hij keek der even aan emt een krote glimalch en elgde ene hand op die van haar.


Sirius keek ook naar melian, en nergeede sneep nog steeds, hij maakte stiekem een ktod gebaar toen hij ltuhien een kusje gaf. "zo waarnee is de trouwerij?V"Reog sirius als een grapje aan remus en melian, hij keek ze grappent aan.


Christina keek naar lily, ze zuchten even en was soms bang voor bepaadedingen. "Dat weet ik lily dat ie je beste vriend is.Zëi ze toe usitg tegen haar, en ze keek naar lilu. "Luthien heeft zijn karakter, je hebt er nog neit gezien he?"

https://therpgworld.forumactie.com

518Hard time’s - Pagina 21 Empty Re: Hard time’s ma nov 30, 2009 5:32 pm

sirhena vlaslink

sirhena vlaslink
Topper
Topper

Lily keek naar haar vriendin en glimlachte toen het gesprek over ging op Luthien. "Nee ik heb ze nog niet gezien, maar Severus heeft me al verteld dat ze een engeltje is." zei ze met een glimlach. "Chris, als je nog zou twijfelen... Ik voel niets voor Sev en als dat ooit zou komen, zou ik niet durven hem van jou af te pakken. Jij verdient hem, niet ik..." zei ze gemeend.

Severus moest zich inhouden om niet te gaan zeggen dat hij met Chris zou trouwen van zodra er geld genoeg was. Hij liet zijn blik gaan over de anderen in de kamer, zelfs Sirius gunde hij een blik.

https://www.facebook.com/jolienvl

519Hard time’s - Pagina 21 Empty Re: Hard time’s ma nov 30, 2009 5:38 pm

hermelien2607

hermelien2607
Admin

Christina keek gerust gestlet naar lily."Sorry, ik hou gewoon zo ontzettent van hem, en ik weet nerit hoe ik me kan reddelleen emt ltuhien zodner hem..."Zei ze zachtjes tegen haar, ze glimalchte eventjes en was alweer vrolijekr,z e maakte zich écht zorgen om melian."Hopelijk gaat het wel goed met mels."

https://therpgworld.forumactie.com

520Hard time’s - Pagina 21 Empty Re: Hard time’s ma nov 30, 2009 5:43 pm

sirhena vlaslink

sirhena vlaslink
Topper
Topper

Lily sloeg een vriendschappelijke arm om haar schouders en drukte een kus op haar voorhoofd. "Je bent een goede vriendin van me Chris en mijn vrienden verraad ik niet." zei ze eerlijk om haar nog eens gerust te stellen. "Sneep zal je niet al te gauw verlaten, hij houdt erg veel van je Chris, hij kan echt niet over jou en Luthien zwijgen." zei ze met een vriendelijke glimlach. "en Mel red het wel. Ze is sterk en op Holisto wordt ze goed verzorgd. Ze heeft ook familie die om der geeft en haar zullen helpen hierdoor te raken."

https://www.facebook.com/jolienvl

521Hard time’s - Pagina 21 Empty Re: Hard time’s ma nov 30, 2009 5:44 pm

hermelien2607

hermelien2607
Admin

"Melian is zo aardig altijd! ze heeft me ook altijd zo goed gesteunt! een betere schoonzus kan je je neit wensen echt neit.,Zëi ze gemeend, ze was alitjd vol lof voer melian,"Vertel me eens voer ou en ajmes."

https://therpgworld.forumactie.com

522Hard time’s - Pagina 21 Empty Re: Hard time’s ma nov 30, 2009 5:49 pm

sirhena vlaslink

sirhena vlaslink
Topper
Topper

"James is gelijk wanneer vol lof over zichzelf, het is hatelijk en dat weet hij. Hij probeert zich in te houden als ik bij hem ben en dat vind ik echt erg lief. Hij is ook erg romantisch, wat ik niet van hem verwacht had. Hij heeft me eens meegenomen onder zijn onzichtbaarheidsmantel en we zijn toen naar het meer gegaan. Het was toen laatste kwartier en geen wolkje aan de lucht. We lagen in elkaars armen in het lange gras en we zijn geëindigd met een minutenlange kus." zei ze duidelijk nog na genietend.

https://www.facebook.com/jolienvl

523Hard time’s - Pagina 21 Empty Re: Hard time’s ma nov 30, 2009 6:22 pm

MissSnape

MissSnape
Admin

Melian knikte. "Ik zal zeggen als ik iets nodig heb." zei Melian. Ze keek naar Sirius toen hij over een bruiloft begon, haar blik was nu niet bepaald vrolijk. Ze dacht liever nog niet aan een trouwerij. Ze was pas 16 en vond dat het heus nog wel kon wachten. Ook hadden ze er niet eens geld voor en gunde ze het Severus en Christina eerst, aangezien het eerst hun plannen waren.

524Hard time’s - Pagina 21 Empty Re: Hard time’s di dec 01, 2009 6:33 pm

hermelien2607

hermelien2607
Admin

Remus lachte."hopelijk snel.Äntwoordde hij alchend terug hij hootpe maar dat hij hiermee niets verkeerts had egzged en hij keek melian even aan. Hij keek weer naar dane en flusiterde toen, zullen we siirus peetvader maken van ons zoondje zo zacht dat enkel melian het hiorde

"ik ben blij voor je dat je hem ook leuk vind."Zei ze lachend en ze knuffelde haar vriendin ze was echt blij voor ahar als zij gelukig werd met een jonge.S"traks ook ngo een kindje erbij!"grapte z

https://therpgworld.forumactie.com

525Hard time’s - Pagina 21 Empty Re: Hard time’s di dec 01, 2009 6:56 pm

MissSnape

MissSnape
Admin

Melian keek naar Remus en ze wist heus wel hoe hij eraan dacht, maar zij was gewoon nog niet klaar voor een trouwerij. Ze had net een kind en ze hadden geen eens geld. Toen Remus het aan haar vroeg knikte ze. Het leek haar een goed plan om Sirius peetvader te laten worden.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 21 van 22]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum