RPGworld
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een plek om te RPGen


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

De orde van de feniks VS. Dooddoeners

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1De orde van de feniks VS. Dooddoeners Empty De orde van de feniks VS. Dooddoeners vr jul 12, 2013 1:14 pm

hermelien2607

hermelien2607
Admin

De orde van de feniks VS. Dooddoeners 1#

Nieuwe opdracht onder aan het topic!

Welkombij De orde van de feniks tegen de dooddoeners
Als u dit topic kan zien en lezen betekent dat, dat u 1 van de vele uitverkorene bent om deel te nemen aan deze strijd tussen Dooddoeners en de orde van de feniks.
Een strijd die al jaren bezig is, maar nú kunt u helpen.
Dus schrijf u nu in en doe mee!

Uitleg over hoe het spel werkt(Strijd=wedstrijd)

De deelnemers worden door mij verdeelt over 2 groepen, de groepen zijn:
De orde van de feniks
én
De dooddoeners
Helaas beschikt u niet over het vermorgen een groep te kiesen, enkel en alleen ik besik over dat vermogen. Daarom zijn pb's of msn gesprekken daarover zeer nuteloos.
Ik doe zo goed mogenlijk mijn best iedere partij even veel spelers te geven.


De bedoeling van het spel is dat u en uw groep de meeste punten scoren, op die manier kunt u winnen
Hoe u punten kan krijgen is verschilent, de ene keer krijgt u een opdracht, de andere keer een quiz, dan moet u misschien weer een verhaaltje schrijven, of een raadsel oplossen! Dat kan allenmaal verschillen, zodat de spanning erin blijft, en de goede strijd lust dus ook!
Ook verschilt het per opdracht of u samen met u groepje de antwoorden moet inleveren, of u alleen. Dat zal boven de opdracht vermelt worden.

Als u de opdracht goed uitvoert krijgt u punten, als het een quiz is krijgt u punten per vraag. En anders per creatie.
Of u gezamelijke punten krijgt of u alleen hangt af of het een groeps opdracht of dat u het alleen uitvoert, Uiteindelijk worden alle punten van uw groepje bij elkaar opgetelt tot 1 getal. De groep met de meeste punten wint de ronde!
Er zullen een aantal ronde's komen, de hoeveelheid ronde's hangt af van hoeveel mensen bezig blijven en hoe lang het leuk blijft!

Er is helaas ook een manier hoe u uit de strijd kan raken, dat is als u inactief bent, of expres de stijd gaat lopen verzieken, doet u deze dingen niet is er geen manier van hoe u eruit kan raken.

Hoe u deel kan nemen aan deze strijd?
Heel simpel, als u uitverkore bent om dit topic te zien, mag u zich ook via dit topic aanmelden.

De opdracht gelieve via het topic in te sturen, tenzij ik er bij vermeld in een pb vanwegen: zodat het niet mogenlijk is voor de andere groep om van uw af te kijken.(ligt aan de opdracht)

Zit u ondanks mijn uitleg met nog een aantal vragen?
Stel ze aan mij, via PB of dit topic.
Ik wens u veel sterkte en sucses met deze strijd!


Jury: VOL
1. Ik
2. Vrij

Inschrijvingen


De orde van de feniks:


Dooddoeners

https://therpgworld.forumactie.com

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» Orde van de feniks Vs. de Dooddoeners

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum