RPGworld
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een plek om te RPGen


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Harry Potter boeken.

+3
Serena Malfidus
Revolution
Roxy*
7 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Harry Potter boeken. Empty Harry Potter boeken. wo sep 16, 2009 5:34 pm

Roxy*

Roxy*
toddler
toddler

Nou laat hier uitgebreid je mening horen over alle Harry Potter boeken. Het hoeft niet perse allemaal goed te zijn ofzo, want een paar boeken vind ik gewoon minder dan de andere.

Harry Potter en de Steen der Wijzen:
Nou het is het eerste boek, dus er staat veel informatie in. Het is wel leuk al die informatie, maar soms is het gewoon een beetje te langdradig voor mijn gevoel, ook vind ik sommige hoofdstukken flink afgeraffeld. Voor de rest is het wel een leuk boek, echt een typisch boek voor kinderen van 11 en ik lees hem zelf niet zo heel erg graag meer.

Harry Potter en de Geheime kamer:
Het boek dat ik het minste heb gelezen, ik vind het namelijk helemaal niet zo'n denderend boek en ik vind het maar een opvuller. Ja oke het is zijn tweede jaar enzo, maar de Geheime kamer vind ik nou niet echt interessant vergeleken wat er in de andere boeken allemaal gebeurd enzo.

Harry Potter en de Gevangene van Azkaban:
Mijn favoriete boek, ik heb hem al helemaal kapot gelezen, er vallen bladzijdes uit. Maar ja wat wil je ook anders, mijn favoriete karakter Sirius Zwarts komt er in voor. Anyway het boek is gewoon goed en eindelijk gaat het een keer niet om Voldemort en daar was ik heel erg blij mee.

De mening over de andere vier boeken komen straks wel xD Heb nu geen zin om dat allemaal te typen enzo.

2Harry Potter boeken. Empty Re: Harry Potter boeken. wo sep 16, 2009 7:24 pm

Revolution

Revolution
Dummy
Dummy

Ooit, voor Harry Potter bekend was (geloof ik), ben ik begonnen aan Harry Potter en de Geheime Kamer. Binnen twee weken lag hij vergeten onder mijn bed, omdat ik hem toen alles behalve interessant werd. Later sliep ik een tijd lang bij een vriendin. Of nouja, dochter van vienden van mijn ouders, vriendin van mij is een groot woord. Na een tijdje verveelde ik me daar, en toen ben ik begonnen aan Harry Potter en de Gevangene van Azkaban. En vanaf toen hield ik van Harry Potter, kocht ik (nouja, ik liet mijn ouders kopen) de film en metee maar boek 4. Deel 1 las ik door hem van een ander te lenen en deel 5 was toen nog niet uit. Later kreeg ik 3 en 1 zelf in mijn boekenkast, en nog weer later kwam deel 5 uit. Ik weet nog dat ik toen elke avond doorlas tot 11 en 12 uur omdat ik niet kon of wilde stoppen, terwijl ik eigenlijk uren daarvoor al het ligt uit had moeten doen van mijn ouders xP.

Hoe dan ook; twee heb ik later alsnog gelezen, een paar keer, maar mijn favoriet is het nooit geworden.

Mijn favoriete boeken zijn denk ik drie, vier en vijf. Mijn minst favoriete twee - omdat ik die minder mooi vind - en deel een, omdat die toch wel wat kinderlijker is geschreven xP

3Harry Potter boeken. Empty Re: Harry Potter boeken. do sep 17, 2009 7:17 pm

Roxy*

Roxy*
toddler
toddler

Natuurlijk is deel 1 kinderlijk geschreven, hij is daar nog maar elf en het was ook haar eerste boek, maar door de boeken heen, begint ze steeds beter schrijven. Je ziet haar best wel groeien qua schrijven en dat vind ik nou juist zo mooi aan haar boeken, vooral in deel vijf, want die is gewoon lekker dik. Ookal vind ik het iets minder leuk dat Sirius daar dood gaat.

4Harry Potter boeken. Empty Re: Harry Potter boeken. vr sep 18, 2009 5:57 pm

Serena Malfidus

Serena Malfidus
Dummy
Dummy

Nou de mooieste boek die ik vind om te lezen zijn deel 4 5 6. Deel 1 vind ik niet zo mooi en dat geld ook voor deel 2. Deel 3 vindt ik wel meevallen, maar alsnog mooi om te lezen eigelijk.

5Harry Potter boeken. Empty Re: Harry Potter boeken. vr sep 18, 2009 7:39 pm

Revolution

Revolution
Dummy
Dummy

Ah, ik snap wel dat deel 1 kinderlijker geschreven is, maar alsnog maakt dat het wel tot 1 van mijn minst favorieten 8) En dat ze meeschrijft met de lezer, is voornamelijk handig xP Als ze bleef schrijven al in deel 1, had ik het einde waarschijnlijk niet gelezen. Of misschien ook wel, maar niet met zoveel plezier.

En ja, al mijn favoriete personages gaan gewoon dood! Sirius, Fred, James (jaja xP), Remus, Sneep, Bellatrix. Not fair ><

6Harry Potter boeken. Empty Re: Harry Potter boeken. vr sep 18, 2009 10:16 pm

danielradcliffe=lkkr ding

danielradcliffe=lkkr ding
toddler
toddler

ik hou van de boeken (L)
ik lees het eerste deel nu voor de vijfde keer ofzo.
Het zesde deel is mijn lievelings deel Very Happy en deel 7 ook Very Happy
aah ik hou van de harry potter boeken <3 Engel

http://harmy17.hyves.nl

7Harry Potter boeken. Empty Re: Harry Potter boeken. vr sep 18, 2009 11:06 pm

Revolution

Revolution
Dummy
Dummy

Ghehe... Ik heb het wel ietsje vaker gelezen dan 5 keer xP Ook deel 1 xP

8Harry Potter boeken. Empty Re: Harry Potter boeken. zo sep 20, 2009 2:34 pm

heaven

heaven
Admin

*kucht* laat ik nou maar niet gaan mededelen hoe vaak ik deel 5,6 en 7 heb gelezen Engel dan zie je cijfertjes voor je ogen dansen zie je
nou jha in ieder geval
ik begon braaf bij deel 1 en die vond ik (toen der tijd) helemaal geniaal
nu vind ik der geen reet meer aan omdat het inderdaad kinderlijker is geschreven echt voor kids van 11 enz,
deel 2 werd wat intressanter maar nog niet zo boeiend dat ik hem voor de 2e keer wilde lezen net zo min als deel 1
deel 3 was gewoon geniaal, Remus kwam in beeld en Sirius (love die twee) en ik heb deel 3 meerdere malen gelezne maar ondertussen ligt hij ook vergeten ergens achterin mijn boekenkast, Deel 4 werd al weer een stuk leuker maar ook die ligt ergens weet ik het waar op dit moment xD
Deel 5 ligt ergens onder mijn kussen daar ben ik opnieuw in begonnen xD
Deel 6 ligt erbij (a)
en deel 7 ligt naast mijn bed want die ga k weer lezen als ik deel 6 na deel 5 heb gelezen (a)
ik heb soortement van verslaving aan die boeken xD

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

9Harry Potter boeken. Empty Re: Harry Potter boeken. zo sep 20, 2009 3:04 pm

Roxy*

Roxy*
toddler
toddler

Kuch xD Ligt dat lekker met die boeken onder je kussen?(a) Dat lijkt mij niet namelijk, ik ben nu alle boeken weer aan het lezen en ik ben momenteel in boek twee en aangezien ik niet zo veel tijd heb, doe ik elke avond een hoofdstuk xD

10Harry Potter boeken. Empty Re: Harry Potter boeken. di sep 29, 2009 6:47 pm

veren

veren
Dummy
Dummy

deel 1 is wat matign jah het begin dan, maar derest is geniaal again

11Harry Potter boeken. Empty Re: Harry Potter boeken. ma okt 05, 2009 10:25 am

heaven

heaven
Admin

Ik voel het niet eens dat ze onder me kussen liggen:P ik heb een vrij dik kussen dus ik merk het niet =3 & nu ik ziek ben kan ik ze opnieuw gaan lzen aangezien ik al weer zo ver was dat ik ze weer uit had alledrie xD

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

12Harry Potter boeken. Empty Re: Harry Potter boeken. wo okt 07, 2009 9:18 pm

danielradcliffe=lkkr ding

danielradcliffe=lkkr ding
toddler
toddler

ik heb geen boek onder me kussen xD of ik t voel geen idee xD maar ik heb ze op mijn kastje liggen ^^ ik heb al een tijdje niet meer gelezen

http://harmy17.hyves.nl

13Harry Potter boeken. Empty Re: Harry Potter boeken. ma nov 16, 2009 4:43 pm

kirstentje

kirstentje
Dummy
Dummy

Ik ben dol op de harry potter boeken. Deel 1 vond ik af en toe nogal langdraadig deel 7 en deel 5 vond ik het begin ook langdraadig maar later kwamen die twee lekker op gang.
Mijn lievelings boeken van Harry Potter zijn: 3,5,6! Waarom? omdat ik het mooie boeken vind en ik kan deze drie echt niet wegleggen ik lees elke avond wel een bepaald hoofdstuk van deel 5 of ik pak deel of 6!

http://kirst122.hyves.nl/

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum