Tops schudde haar hoofd. "Ik kan ze wel aan" zei ze, maar loog daar een klein stukje. Ze was 1 keer aangevallen geweest door een groepje zevende jaars van zwaderrich, maar had hem daar nooit wat over vertelt. Ze hoopte maar dat hij het niet zou zien dat ze wat loog.
Sneep keek naar Luthien en glimlachte even. "maak je maar niet teveel zorgen om ons..." zei hij geruststellend tegen haar "Door die ruzies hebben we beiden genoeg ontdekt dat we zo veel van elkaar houden dat we niet zonder elkaar kunnen. Het feit dat we kwaad waren omdat we dachten dat 1 van ons vreemd ging, duid gewoon op het feit dat we erg bang zijn elkaar te verliezen..." Hij glimlachte even en herinnerde zich even dat hij al van zijn 15de met haar samen was en dat iedereen had gedacht dat ze het niet lang vol zouden houden. Chris werd vroeg zwanger en toen hadden de mensen nog meer gedacht dat hij haar zou verlaten. Maar hij had het tegendeel bewezen, hij was toen nog meer met haar bezig geweest, had haar ten huwelijk gevraagd en had haar steeds verdedigd als mensen kwaad over haar spraken. "Je moeder en ik horen gewoon bij elkaar..." besloot hij nog even te zeggen.
Aantal berichten : 2046 Punten : 57748 Registratiedatum : 15-09-09
"Ik hoop dat ik later net zo een huwelijk krigj als jullie."Zei ze naar waahereid enz e elgde ene akar top, ze hield super veel van haar oduers en had ook beter dan gemiddeld een band met haar ouders. "wie wet heb ik jusit zo goede band met jullie omdat jullie maar 15 jaar ouder zijn dan mij."Zei ze lachend tegen hem en ze keek hem even zan ze vond het heelrijk bij aha roduers te zijn
rmeus ekek ahar ana.Wëet je eht heel zekeR?V"roeg rmeus die eht betwijfelde
Sneep keek naar zijn dochter, hij had haar vaak vertelt over hoe hij Chris had leren kennen en wat ze allemaal hadden meegemaakt de periode voor en na Luthien haar geboorte. Vroeger had hij dat zelfs een paar keer vertelt voor het slapengaan van der. Hij glimlachte even, het kon hem niet veel schelen hoe het kwam dat ze een goede band met elkaar hadden, het feit dat die er gewoon was vond hij heerlijk. "Ik ben superblij jou als dochter te hebben..." zei hij gemeend tegen haar.
Tops keek naar Remus en zuchtte even, ze wilde echter niet dat Remus veel zorgen om haar maakte. "Ik red me wel..." besloot ze te zeggen, ook al was ze daar zelf niet echt zeker over.
Luthien stond op en knuffelde haar vader meteen stevig ze dtutke ene ksu op zijn wang."ik ben seprblij jou als vader te hebben,"Zeiz e gemeend tegen haar vader ze streelde evne door zijn haar en keek hem dnakbaar voor alels ana wat hield ze super veel van haar vader ze knuffelde hem stevig en glimlachte even. "ik snap trouens me huiswerk van anderling niet."
Remus keke ahar aan/."als je je evht niet red moet je wel zeggen he."zei hij rusitg.
Sneep sloeg meteen zijn armen om zijn dochter heen en knuffelde haar minstens even stevig terug. Hij vond het soms wel wat eng als hij bedacht hoeveel luth op hem begon te lijken qua karakter, maar ook dat ze steeds meer op Chris begon te lijken. Hij drukte een kus op haar voorhoofd en keek haar aan. "laten we eerst ons spel uitspelen, voor we ons met al je huiswerk gaan bezighouden..." Hij keek haar rustig aan, soms hielp hij haar met het huiswerk dat hijzelf had opgegeven, maar probeerde dat zo min mogelijk te doen.
Tops keek hem recht in de ogen aan en zuchtte. "Ik beloof het, schat..." zei ze rustig. Ze boog zich over de tafel heen en kuste hem teder op de mond.
Luthien knitke dnakbaaren gign weer zitten ze legde weer ene akart op."jou beurt."Zei ze vorlijk en z ekeek ahar ader even grijznend aan ze hield zo super veel van hem. "we meoten eens met jou amber, melian en ma en ik dan een spel sp is gezelig!"riep ze uit, ltuhien was een echt familie mens
Remus keek ahar aan en glimalchte, hij ksute terug en daarna ahar hand.
Sneep legde een kaart op, ondertussen zaten ze al aan driekwartier extra als hij zou verliezen. "Goed idee, maar dan moeten we wel geen poker gaan spelen of je moeder zou zich nogal vreemd gaan gedragen als ze merkt hoe goed je het kan..."
Tops glimlachte verliefd naar hem toen ze zijn zoenen had gevoeld en hield zijn hand wat steviger vast. "Je bent de liefste man die ik ooit in mijn hele leven heb ontmoet..." gaf ze eerlijk aan hem toe.
hermelien2607 schreef:Chrisitna was slechste leugenaar ooit zcuhte toen."Zweer je kalmt e blijven en neit te flippen?V"roeg zr toen rutg aan haar schoonzusje die wist hoe ze kon zijn.
Melian trok weer een wenkbrauw op, omdat ze er echt niks van snapte. "Wat is er dan?" vroeg ze nogmaals. "Ik beloof kalm te blijven." zei Melian, maar soms kon ze er niks aan doen dat ze zo flipte.
"Remus zit shcuin achter je aan een tafeltje."Zei ze toen rusitg
Luthien keek haar vader ana en alchte."je kan aha rmeoiliijkz eggen dat waarneer zij dnekt dat je me heltp me huiswerk w e9 van de 10 keer iten te pokeren."zei ze lachend
Remus keek even erbaast zo leif vond ie zichzelf niet nog steeds zag hij chrisitna of iets niet, hij bestelde rusit ze eten.wät wil jij?"
Melian nam net een slokje drinken, maar ze spuugde het meteen uit. "Wat? waar? Hoelang al?" vroeg Melian met doodsangst. Ze keek voorzichtig langs Christina, terwijl ze haar toverstok pakte om alles weer schoon te maken.
Tops keek naar Remus en dacht na. "Ik heb wel zin in pasta..." zei ze uiteindelijk.
sneep keek naar Luthien en glimlachte "Ja weet ik wel, maar vertrouw me nou maar dat het beter is dat ze dat niet weet." zei hij uitdrukkelijk tegen haar. Hij ging er echt vanuit dat Chris tegen gokspelen was en helemaal niet wilde dat luthien het kon, dankzij hem.
Melian zag Remus inderdaad zitten en ze verschool zich nu wat meer achter Christina. "Zullen we zo maar gaan dan?" vroeg Melian en ze was echt bang dat Remus haar zou zien, of Tops die blijkbaar met Remus was.
Tops lachte even en drukte weer een zoen op zijn lippen. "Je bent het beste dat me ooit is overkomen..." zei ze eerlijk aan hem.
Sneep keek naar zijn dochter en probeerde in te schatten of zijn three of a kind beter zou zijn dan de kaarten die zij had. Hij verhoogde uiteindelijk naar twee uur hulp. "waarom ben ik nou weer stout..." deed hij alsof hij uit de lucht kwam gevallen en lachte toen.
Remuskeek oepens achtrer zich en ehrkende vchrisitna de vrouw ehrkende hij neit odmat ze met de rug naar hem toe xa.t daarna keek hij tops weer aan."Dankje."Zei hij glimalchedn end nakbaar
Ltuhien alchte.ömdat je je dochter elert gokken."Zei ze tegen hem enz e keek hem leif aan met een grote glimlach rond haar lippen.
Chrisitnas keek ahar aan en knitke ze betaalde."kom we gaan nu ze kijken neit snel."
Sneep deed alsof hij nog steeds van niets wist "ik jou leren gokken?" zei ie "ik zou niet durven..." en schoot toen zelf in de lach uit. "nouja, een gokspel is een spel als een ander vind ik..." zei hij rustig.
Tops had Christina pas herkent toen ze het restaurant uit was gelopen, maar hield het op een toeval en vroeg er zich niets over af.
Melian keek Christina geschrokken aan. "Er klopt iets niet... Kijk dan! Er branden heel veel lichten en dat op dit tijdstip!" zei Melian die al begon te panikeren. "We moeten snel terug. Voordat er iets gebeurd met iemand." zei Melian en ze werd helemaal gek van angst die haar nu al bekroop.
Sneep schrok op en luisterde naar de geluiden en slikte. Hij kreeg bericht van Perkamentus. "Ik wil dat je goed let op Amber terwijl ik weg ben en laat voor niemand de deur open..." Hij stuurde meteen een patronus naar Melian en Chris met het nieuws dat zweinstein werd aangevallen door dooddoeners. "de school wordt aangevallen..." zei hij rustig tegen Luthien.
Tops sprong meteen recht en trok remus met zich mee aan de hand en rende terug naar de school "misschien is het goed als jij naar de toren van griffoendor haalt om die veilig te stellen, dan doe ik hetzelfde met de huffelpuffers..." zei ze snel, terwijl ze terug naar de school spurtte.
Chrisitna knikt.e"komw e kunnen eht ebste gaan rnnen.zËi ze tegen hen, en ze keek haaar ana ze voeld ede nagst dat haar dochter ncihtje of man wat was overkomen dus begon ze al te renne. "ga jij andrs naar e toren van grif?"
remus knitke."is goed kijk uti scha.t"Zie hij zachtjes en hij ksute haar even vervolgens rnede hij anar de troen van griffoendor.
Luthien knitke."Doe vorozichtig papa doe voorzichtig."Zei ze zachtjes en leif tgeen hem zachtjes ksute ze hem op de wang en ging ze naast Amber zitten.
Melian knikte. "Ga jij Sev, Luth en Am maar beschermen." zei Melian en ze rende de trappen op naar de toren. Ze trok haar toverstok uit haar mouw en rende als een gek naar de toren toe. Ze kwam onderweg wat dooddoeners tegen en Melian vuurde snel spreuken op hen af, zodat ze ongestoord veder kon naar de Griffdoenor toren. Melian kwam er eindelijk aan en ze zag dat het portret nog open stond. Ze kon er dus zonder enige moeite doorheen en sloot het portret wel achter haar.
"zend meteen een patronus als jij of Amber aangevallen worden..." met die woorden sprong hij recht en rende zijn kantoor uit. Meteen rende Sneep naar de kerkers en maakte elke zwaderraar wakker en eiste dat ze meteen naar de grote zaal gingen, zonder enige tegenspraak. Als hij nu een dooddoener zag, was hij gedwongen om zijn dubbele rol op te nemen en misschien zelf ook mensen aan te vallen. Hij hoopte maar dat niemand van zijn familie dan in de buurt zou zijn.
"Wees voorzichtig!" riep ze hem nog na en liep toen regelrecht naar de afdelingskamer van Huffelpuf. Daar maakte ze alle leerlingen wakker en gaf hun ook het bevel om naar de grote zaal te gaan, waar ze perkamentus zullen vinden die hun verder instructies zou geven.
Remus wkam de torren van griffoendor in en zag daar eits datg hem nog emer verbaasde dan als hij dooddodners zou gaan zien."Melian!"riep hij uti en hij lipe dit keer naar ahar toe, en hij pakte haar pols vast zodat ze dt keer niet kon ontspannen."Melian?"
Christinaz was ook al anar de kerkers gerend ze zag daar haar man."Zijn luth en am vielig?Riep ze naar ehmz e vloog hem even om d ehals dol lij dat hij in orde was ze knuffelde hem stevig. "je bent gelukig in oirde."
Melian schrok zich kapot. "Ja Reem ik ben het." zei ze rustig en ze keek naar achterom, niemand kon binnen komen zonder het wachtwoord. Melian keek Remus niet aan en ze hoopte niet dat hij boos werd op haar.