RPGworld
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een plek om te RPGen


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Wat mist er nog?

+10
Chelsie Malfoy
Saske
sirhena vlaslink
Dylan04
Miss.Adore
Revolution
Roxy*
Mariska
Alonso
hermelien2607
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 3]

26Wat mist er nog? - Pagina 2 Empty Re: Wat mist er nog? vr sep 18, 2009 2:11 pm

Alonso

Alonso
'Jongvolwassen'
'Jongvolwassen'

Leuke kleurtjes Very Happy

27Wat mist er nog? - Pagina 2 Empty Re: Wat mist er nog? vr sep 18, 2009 3:10 pm

Dylan04

Dylan04
toddler
toddler

Ik heb mss een idee, net als op H!pste mss zo iets van bekendste van de maand ofzow? weet niet, we zijn nu toch al met ruim 30 leden, dus het gaat wel lukken of iets van behulpzaamste lid etc? Of heeft mss iemand anders een ander leuk idee?Razz

28Wat mist er nog? - Pagina 2 Empty Re: Wat mist er nog? vr sep 18, 2009 3:49 pm

Alonso

Alonso
'Jongvolwassen'
'Jongvolwassen'

Misschien wel een leuk idee ja. We kunnen ook een lijst maken waarin wordt bijgehouden hoe lang je in totaal online bent geweest.

29Wat mist er nog? - Pagina 2 Empty Re: Wat mist er nog? za sep 19, 2009 3:18 pm

sirhena vlaslink

sirhena vlaslink
Topper
Topper

Ik denk eerlijk gezegd dat het forum niet zo heel veel dingen mist.
Het is anders dan hipste, maar het went wel vlot vind ik.
Het enige is nog wat de lay-out aantrekkelijker maken, maar ik weet best wel dat dat lastig is en dat je daarvoor tijd moet hebben.

https://www.facebook.com/jolienvl

30Wat mist er nog? - Pagina 2 Empty Re: Wat mist er nog? za sep 19, 2009 4:17 pm

Alonso

Alonso
'Jongvolwassen'
'Jongvolwassen'

Ik ben het eens met sirhena vlaslink. De lay-out kan nog wat vlotter maar voor de rest is het al een hele mooie site.

31Wat mist er nog? - Pagina 2 Empty Re: Wat mist er nog? za sep 19, 2009 5:48 pm

Dylan04

Dylan04
toddler
toddler

bedankt voor de complimenten Very Happy, en het idee van Lid van September (Gebaseerd op H!ppie van de maand) is er ook al, men kan dus elkaar gaan nomineren ^^

32Wat mist er nog? - Pagina 2 Empty Re: Wat mist er nog? za sep 19, 2009 6:44 pm

Alonso

Alonso
'Jongvolwassen'
'Jongvolwassen'

Dat vind ik een goed idee. Ook leuk om te zien dat de website zo snel vordert. Very Happy

33Wat mist er nog? - Pagina 2 Empty Re: Wat mist er nog? zo sep 20, 2009 12:50 pm

Saske


Dummy
Dummy

Daarnaast zou ik voor andere kleuren kiezen, of ben ik de enige die hoofdpijn krijgt met zwart op donkerrood/oranje.

34Wat mist er nog? - Pagina 2 Empty Re: Wat mist er nog? zo sep 20, 2009 5:35 pm

sirhena vlaslink

sirhena vlaslink
Topper
Topper

Je bent helemaal niet de enige Saske... dat van de kleuren/lay-out is al vele keren gezegd.

https://www.facebook.com/jolienvl

35Wat mist er nog? - Pagina 2 Empty Re: Wat mist er nog? ma sep 21, 2009 7:42 pm

Alonso

Alonso
'Jongvolwassen'
'Jongvolwassen'

De kleuren moeten ook veranderen want dit is te fel. Ik vond het groen wat in het begin was wel mooi.

36Wat mist er nog? - Pagina 2 Empty Re: Wat mist er nog? wo sep 23, 2009 10:14 am

Miss.Adore

Miss.Adore
Admin

En zeg dat nog eens als jullie elke dag niet thuis zijn, omdat je druk bent met werk en vrienden... maar ach niet iedereen heeft een leven

Ik ben hard op zoek naar de perfecte kleuren. Ene keer is het te druk, andere keer te kinds, dan weer te donker dan weer te licht, dan weer te veel naar dat ene dan weer te veel naar dat andere... Dan is het weer te saai en dan weer te 'speels' Dus als je gewoon gedult hebt...

Ik wil niet veel zeggen maar het duurt nog even voor hipste er echt mee kapt tegen die tijd is het vast wel veranderd naar een definitieve lay-out

En daarnaast ziet het er altijd op elk beeldscherm anders uit. En gezien ik dit op het werk gemaakt heb, en het hier niet storend is, de kleurencombinaties, en het thuis een stuk feller is, is het moeilijk inschatten

http://www.mediavormgever.net/~wijers1062

37Wat mist er nog? - Pagina 2 Empty Re: Wat mist er nog? wo sep 23, 2009 11:12 am

Alonso

Alonso
'Jongvolwassen'
'Jongvolwassen'

Ik zeg alleen maar mijn mening. Als je daar niet tegen kan kan je het ook normaal zeggen. Maar ik snap heel goed dat je niet altijd tijd hebt voor deze site.

38Wat mist er nog? - Pagina 2 Empty Re: Wat mist er nog? za sep 26, 2009 3:05 pm

Chelsie Malfoy

Chelsie Malfoy
Dummy
Dummy

hermelien2607 schreef:Die is er:p
je moet naar bende scrollen, en dan klikken op Wie is er online :p

Euhm.. waarom kan ik het niet vinden?
scratch

39Wat mist er nog? - Pagina 2 Empty Re: Wat mist er nog? za sep 26, 2009 5:12 pm

Alonso

Alonso
'Jongvolwassen'
'Jongvolwassen'

Helemaal naar onderen scrollen en dan staat het ongeveer links.

40Wat mist er nog? - Pagina 2 Empty Re: Wat mist er nog? za sep 26, 2009 9:40 pm

Chelsie Malfoy

Chelsie Malfoy
Dummy
Dummy

Damnation... of het staat er bij mij iet. (lijkt me stug)
Of ik word kippig. (Ben ik al vanaf mijn geboorte, kan dus wel kloppen.)

Kan het echt niet vinden.

Sad

41Wat mist er nog? - Pagina 2 Empty Re: Wat mist er nog? za sep 26, 2009 9:49 pm

Alonso

Alonso
'Jongvolwassen'
'Jongvolwassen'

Onderaan de Home pagina.

42Wat mist er nog? - Pagina 2 Empty Re: Wat mist er nog? za sep 26, 2009 10:02 pm

Chelsie Malfoy

Chelsie Malfoy
Dummy
Dummy

Yeehaa!
Gevonden!

Onderaan de homepage.
Voor dummies zoals ik: De PRGworld overzicht pagina.
rabbit

43Wat mist er nog? - Pagina 2 Empty Re: Wat mist er nog? zo sep 27, 2009 11:32 am

Alonso

Alonso
'Jongvolwassen'
'Jongvolwassen'

Dat werd tijd dat je het vond.

44Wat mist er nog? - Pagina 2 Empty Re: Wat mist er nog? di sep 29, 2009 4:09 pm

veren

veren
Dummy
Dummy

x'D idd dat duurde best wel lang x"D

45Wat mist er nog? - Pagina 2 Empty Re: Wat mist er nog? wo sep 30, 2009 8:52 pm

Alonso

Alonso
'Jongvolwassen'
'Jongvolwassen'

Dat kan je wel zeggen ja maar goed dat kan gebeuren. Smile

46Wat mist er nog? - Pagina 2 Empty Re: Wat mist er nog? do okt 01, 2009 8:17 am

veren

veren
Dummy
Dummy

jups nou op naar het lid van ocktober

47Wat mist er nog? - Pagina 2 Empty Re: Wat mist er nog? do okt 01, 2009 12:57 pm

Alonso

Alonso
'Jongvolwassen'
'Jongvolwassen'

Bedoel je Hippie van Oktober? Zo'n wedstrijd?.

48Wat mist er nog? - Pagina 2 Empty Re: Wat mist er nog? vr okt 02, 2009 12:30 pm

Dylan04

Dylan04
toddler
toddler

Als je dat bedoelt veren er is al een H!ppie van September, wiens nog niet afgelopen is, daarna wordt een nieuw topic geopend van H!ppie van oktober

49Wat mist er nog? - Pagina 2 Empty Re: Wat mist er nog? vr okt 02, 2009 1:31 pm

Alonso

Alonso
'Jongvolwassen'
'Jongvolwassen'

Sorry ik wist nog niet dat Hippie van September nog bezig was.

50Wat mist er nog? - Pagina 2 Empty Re: Wat mist er nog? vr okt 02, 2009 1:54 pm

veren

veren
Dummy
Dummy

m2 sowwy

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 3]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum