RPGworld
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een plek om te RPGen


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

I've got a theory It could be bunnies!

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 5]

51I've got a theory It could be bunnies! - Pagina 3 Empty Re: I've got a theory It could be bunnies! ma mei 04, 2015 12:07 pm

hermelien2607

hermelien2607
Admin

"Sev, jij denkt er toch niet aan om je aan te sluiten bij jeweetwel he?"vroeg Melian toen opeens, ze wist dat haar broer van zwarte magie hield, maar ze kon zich niet voorstellen dat hij een echte fanatieke volgeling zou willen worden, maar soms was ze er wel bang voor alle gasten waarmee hij omging liepen er altijd maar over op te scheppen hoe geweldig het wel niet zou zijn. Melian moest even lachen. "Christina is een kreng, maar absoluut geen zwadderaar, ze verafschuwt duistere magie, komt vast niet door der familie die zo beetje exper erin zijn."voegde ze toen eraan toe. Melian wist dat Christina genoeg duisteren magie had gezien in der leven van haar vader en moeder. "Als Lily zometeen naar de klassenoudste coupe gaat loop ik even mee, wil James enzo even gedag zeggen."zei ze, ze wilde eigenlijk gewoon Remus gedag zeggen, maar ze besloot dat ze beter tegen haar broer kon zeggen dat ze iedereen gedag wou zeggen, ze vond het alleen heel erg hoe de jongens haar broer behandelde.

https://therpgworld.forumactie.com

heaven

heaven
Admin

Lily -

Lily had ook niet gedacht dat Sirius degene was die de blauwe plekken bij Christina had veroorzaakt, Sirius was veel maar hij zou nooit zo laag zinken dat hij zijn eigen zus pijn zou doen. Lily wuifde het dan ook snel weg "Ik weet dat Sirius hier niets mee te maken heeft." zei ze kalm. Lily grinnikte even toen Christina ook doorging op Severus zijn gebrek aan vrouwelijke aandacht buiten dat van haar Christina en Melian om dan. "Ach hij zou waarschijnlijk niet eens weten wat hij ermee aanmoet Chris. Ik kan me niet voorstellen dat zijn ouders hem voorlichting geven om eerlijk te zijn." ze wist wat voor relatie Sev had met zijn ouders, hij haatte zijn vader en zijn moeder had hij veel affectie voor. Hij liet het dan niet altijd zien maar toch... Lily zuchtte even tevreden toen Christina haar feliciteerde met haar klassenoudste status "Dankje, ik hoop dat Potter zich een beetje gedraagd. Niet dat het me niet onwijs veel genoegen zal geven als ik hem strafwerk kan geven of kan laten nablijven." ze zou daar meer dan genoeg plezier in beleven hoor geen problemen mee. Ze kwamen de coupe weer in en Lily keek nog even naar Chris om te checken of alles goed was "Goed ik ga naar de klassenoudste coupé ik zie jullie straks weer!" en ze draaide zich om om vervolgens richting de coupé van de klassenoudste te lopen.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

heaven

heaven
Admin

Sev-

Hij wilde niet op Melian haar vraag ingaan over de heer van het duister of jeweetwel of hij die niet genoemd mag worden, Iedereen noemde hem anders omdat de naam die hij zichzelf had gegeven schijnbaar angst aanjoeg, dan kies je een naam durft niemand hem uit te spreken wat is het hele nut daarvan dan? Gelukkig hoefde Severus daar ook niet verder op in te gaan of op de opmerking over Chris haar familie gezien Chris en Lily beiden weer terug de coupé in kwamen gelopen wat Severus een perfect excuus gaf om de vragen te negeren "Waarom duurde het zo lang?" vroeg hij fronsend aan Lily en Christina, die weer in haar hoekje was gaan zitten. Lily zei echter enkel dat ze naar de klassenoudste coupé ging en hij keek Melian aan "Jij wilde toch mee?" vroeg hij droogjes. Mooi dan was hij even alleen met Christina, dat vond hij natuurlijk vreselijk erg. Al leek het erop dat Chris een beetje afwezig was nu, erger dan normaal. Lily was juist eng luchtig en nuchter dat was ze normaal ook maar het leek nu alsof het expres gedaan werd. Hij zei snel gedag tegen Lily voor die ineens was verdwenen en richtte zich toen weer op Christina.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

hermelien2607

hermelien2607
Admin

Melian keek haar broer afwachtend aan en kon nog net een vloek woord in houden toen Lily en Christina opeens binnen kwammen zetten. Met samen geknepen keek ze haar broer aan met een denk maar niet dat je er onderuit komt blik. Het viel Melian op dat niemand antwoord gaf op waarom het zo lang duurden voordat ze er waren. Toen Lily meededeelde dat ze naar de klassenoudste coupe ging keek melian op en ze keek even haar broer aan toen hij aan haar vroeg of ze niet mee moest gaan met lily."als je me weg wilt hebben moet je het gewoon zeggen."zei melian veelbetekend tegen haar broer, ze vond dat hij er wel erg graag weg wilde hebben. "Ho!" Riep ze snel en ze keek naar Lily die al weg ging. "Wacht op mij!" Ze rende snel Lily achterna en liep vervolgens met haar mee. Ze kwam bij de coupe van james en co. Ze keek even twijfelend of ze naar binnen zou gaan en voelde haar wangen al rood worden ze kon natuurlijk ook gewoon wachten tot Remus ook de coupe uit kwam om naar de klassenoudste coupe te gaan. Maar dat kwam zo stalkerig over ze zuchtte diep en probeerde rustig na te denken over haar volgende stap het zou ook fijn zijn als haar wangen eens wat minder rood zouden worden.

https://therpgworld.forumactie.com

hermelien2607

hermelien2607
Admin

Christina keek even naar Lily "oh dat is echt geniaal dat je ze strafwerk kan geven!" Zei ze toen enthousiast. "Als ze Severus weer wat doen kan je gewoon wraak nemen." Christina baalde ervan dat ze geen klassenoudste was nu puur en alleen omdat ze Sirius en James nu geen. Strafwerk kon geven dat was de enige rede waarom ze het wou
Ze zat in haar hoekje toen ze hoorden dat Lily weg ging ze keek naar haar en leek daardoor te ontwaken uit een of andere diepen gedachten. Ze glimlachten wrang naar Severus toen Lily weg was en moest een lach onderdrukken toen Melian er zo gehaast achteraan ging. "Toen waren we hellemaal alleen met ze tweetjes." Zei Christina op een plaagende toon alsof ze het vreselijk erg vond om alleen met Severus te zijn, ondertussen maakte haar hart overuren met de vele sprongetjes die het nu maakte. Ze hoopte maar niet dat hij er wat van merkte. Ze zou het Severus nooit durven zeggen, ze was te bang voor het antwoord.

https://therpgworld.forumactie.com

heaven

heaven
Admin

Lily -

Lily keek om toen ze Melian achter zich hoorde roepen "Oh heey. Als je Remus zoekt, die is waarschijnlijk al in de klassenoudste coupe-" ze had haar zin nog niet afgemaakt of Remus kwam de coupé van de jongens uitgelopen en liep bijna tegen haar op "Oh heey Lily, Melian." zei hij net zo rustig en beheersd als altijd. Hoe Remus nooit zijn temperament en geduld verloor met Sirius en James was haar een godswonder. "Hey Remus. Ook onderweg naar de klassenoudste coupé?" vroeg ze met een glimlach aan Remus. Van de 4 vrienden kon ze het beste met Remus overweg. Waarschijnlijk ook omdat hij geen arrogante klootzak was die mensen zonder enige reden pestte of deed alsof hij de wereld aankon puur omdat hij zo goed op een bezem was en - ze dwaalde af. Remus knikte even "Ja en ik kon het niet meer aan om te luisteren naar Sirius en James hun snode plannen voor dit jaar. Ze zoeken het maar uit met z'n tweeën." Lily grinnikte even en keek naar Melian met een veelbetekenede blik. Melian mocht het dan niet toegeven, niet hardop natuurlijk maar Lily was niet blind en ook niet achterlijk. Severus mocht het dan niet door hebben maar Severus was een man en zag Melian waarschijnlijk een stuk minder vaak in het gezelschap van Remus dan zij en Christina en dus was het voor haar niet moeilijk om te zien dat Melian elke keer als ze naar Remus keek een kleur kreeg. "Nou ik ga alvast ik zal laten weten dat je eraan komt Reem." Remus fronste even maar voor hij antwoord kon geven was Lily al langs hem heen gelopen en had ze hem een duwtje in zijn rug gegeven waardoor hij richting Melian werd gelanceerd. Hij wist zijn evenwicht te behouden en schudde afkeurend zijn hoofd terwijl hij het rode haar van Lily volgde tot ze buiten zicht was. Daarna keek hij naar Melian maar wist niets te zeggen wat er niet echt onwijs onnozel uit zou komen.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

heaven

heaven
Admin

Severus -

Severus wachtte even tot Christina eindelijk uit haar diepe gedachten was gekomen voor hij een flauwe glimlach liet zien en even met zijn ogen rolde om haar plagende toon "Ja vreselijk." mompelde hij soort van instemmend alleen bij hem kwam het er sarcastisch uit en bij Chris plagend. Hij was aan de ene kant blij dat hij en Chris nu alleen waren maar aan de andere kant voelde hij zich ook niet helemaal op z'n gemak nu Lily weg was. Hij wist absoluut niet wat hij aanmoest met de twee vrouwen maar als het aan hem lag zou hij nooit iets zeggen over wat hij voelde voor beiden vrouwen. Hij wist niet eens wat hij precies voelde en voor wie het sterker was... vond hij Lily leuker of Christina? Of beiden even veel? Hij kreeg nog eens hoofdpijn van zijn eigen verwarrende gevoelens. Melian hielp ook niet echt met die opmerkingen die ze tussendoor af en toe maakte en al helemaal niet door net te zeggen dat ze hoopte dat hij ze niet beiden leuk vond...wat dus precies het geval was...of toch niet? hoofdpijn dus.
Severus ging wat gemakkelijker zitten en sloeg zijn armen over elkaar terwijl hij naar Christina keek die nog steeds ergens een afwezige blik had "Dus, ik kreeg geen antwoord net van jou of Lily. Waarom duurde het zo lang voor jullie terug kwamen? Normaal gesproken is het omkleden zo gebeurd en Lily gooit haar gewaad en alles gewoon over haar kleding aan...lijkt me erg warm maar Lily heeft het dan ook belachelijk snel koud."

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

hermelien2607

hermelien2607
Admin

James keek naar Remus die er blijkbaar vrij weinig voor voelde om zich te mengen in hun snode plannen en zuchtte even diep. "Dan moet Peter zich maar voor ons opofferen." Zuchtte James alsof het een super groot drama was als Peter dat zou doen. "Maar dat is het wel waard om van Secretus af te komen."grijnsde hij toen. "Ik zou ze kop wel willen zien als hij afgevoerd werd naar azkaban." Grinikte hij vervolgens. "Natuurlijk zijn de meisjes in het begin even boos maar zodra ze merken wat voor verademing het is zonder secretus zullen ze ons dankbaar zijn." James keek nog even arrogant en keek toen naar de deur en porde Sirius. "Melian"siste hij tegen Sirius. James kon zich nog net inhouden om niet te gaan oehen naar remus hij wist dat hun harige vriend hem dat niet in dank zou afnemen.

https://therpgworld.forumactie.com

hermelien2607

hermelien2607
Admin

Melian glimlachte naar Lily en zweeg. Toen lily remus een duwtje gaf waardoor hij nog meer haar kant op kwam werd ze zo mogelijk nog roder en keek even verlegen weg van remus. Ze haalde diep adem kom op mel zeg iets you are just making a fool of yourself. Dacht ze nog bij zichzelf ze deed haar mond open maar even kwam er geen gelijk uit ze keek nu remus aan en glimlachten naar hem ze voelde hoe de.vlinders in haar buik te keer gingen maar na een momentje hervond ze haar stem.en keek ze hem normaal recht aan. Gefeliciteerd met dat je klassenoudste bent." Zei ze lief tegen hem. "Hoe was je vakantie?" Voegde ze eraan toe om te laten zien dat ze een wat uitgebreiderde woordenschat had dan hem alleen maar te feliciteren. Ze was smoor verliefd op remus maar ze wist dat Severus het hem en haar niet bepaald in dank af zouden nemen als hij erachter kwam en dat maakte mels nog banger om er werk van te maken.

https://therpgworld.forumactie.com

hermelien2607

hermelien2607
Admin

Christina zuchtte eventjes ze hoopte dat Severus naast haar kwam zitten, hij leek zo ver weg waar hij nu zat. Ze werd rood toen ze zijn vraag hoorden. Ze besloot dat haar nagels erg intressant waren en bestuudeerde die eerst voor ze een antwoord kon verzinnen heel even overwoog ze de waarheid te vertellen maar besloot dat toch niet te doen bang dat ze hem van haar weg zou jagen. Ze was bang dat de kans dat hij haar leuk vond dan helemaal verkeken was. "Ik zat in de knoop met me corset." Besloot ze toen te zeggen zo loog ze niet het was de waarheid een halve waarheid maar toch waarheid ze liet alleen het belangrijkste deel weg. Ze probeerde niet zenuwachtig te doen ze wilde hem niets laten merken maar ergens had ze het idee dat hij haar doorzag. Christina besloot dat haar bloknoot goed opruimen heel belangrijk was en deed er erg veel moeite voor om hem op te ruimen, afetoe keek ze even naar Severus om zijn reactie te pijlen en of hij haar geloofden.

https://therpgworld.forumactie.com

heaven

heaven
Admin

Remus -

Remus wist zelf ook niet goed wat te zeggen en was dan ook opgelucht dat Melian het ongemakkelijke gesprek begon door hem te feliciteren met zijn nieuwe status als klassenoudste "Dankje. Al begrijp ik niet waarom Perkamentus mij heeft gekozen. Waarschijnlijk hoopt hij dat ik Sirius en James een beetje in toom kan houden maar ik zie dat als een onmogelijke opgave." zei hij droogjes met een flauwe glimlach. Hij had James een vernietigende blik toegeworpen toen die zijn hoofd buiten de coupé had gestoken en was ook dankbaar dat James en Sirius verder niets meer zeiden. Melian vroeg hem naar zijn vakantie en hij haalde onverschillig zijn schouders op, tijdens de vakantie was het volle maan geweest 2x enkele dagen geleden nog dus hij was ook niet volledig hersteld maar dat wist Melian natuurlijk niet. Bijna niemand wist dat hij een weerwolf was behalve zijn vrienden en de leraren op Zweinstein. Al had hij het idee dat Lily iets vermoedde... maar als ze dat al deed zei ze er niets over. "Mijn vakantie was wel okee beetje saai eigenlijk. Mijn ouders gaan al jaren niet meer op vakantie." sinds hij 4 was eigenlijk. Sinds het jaar dat hij was gebeten door Fenrir Vaalhaar. "Hoe was jou vakantie?" vroeg hij toen maar geintresseerd. Hij wist toevallig dat Melian van lezen hield net als hij en dat wist hij omdat hij haar regelmatig met haar neus in de boeken zag zitten in de bieb wanneer hij er ook was. "Nog goede boeken gelezen deze zomer?"

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

heaven

heaven
Admin

sirius -

"Ik denk dat Christina ons pas dankbaar is als we een uiterst pijnlijke dood zijn gestorven nadat we het voor elkaar hebben gekregen die griezel in Azkaban te laten belanden. Chris en Secretus zijn behoorlijk goede vrienden. De meiden vermoorden ons eerder dan dat ze dankbaar zullen zijn." gelukkig was Sirius niet zo naïef dat hij dacht dat Lily en Christina het hen wel zouden vergeven. Hij had namelijk niet de Chinese muur voor zijn kop zoals James had. Af en toe vroeg Sirius zich af of James niet gewoon sinds hun eerste treinreis onder een of andere bezwering verkeerde waardoor hij volledig blind was voor Lily haar afwijzingen en alles wat er omheen gebeurde. Of hij was als kind gewoon erg veel op zijn hoofd gevallen waardoor hij nu permanente hersenbeschadeging had. Gelukkig waren zijn talenten en magische vermogens daar niet door aangetast maar zijn logisch en helder nadenken in sociale gelegenheden dan weer wel. Sirius grinnikte even toen James de naam Melian noemde en zakte wat gemakkelijker onderuit op de bank en speelde wat met de mouw van zijn gewaad "ik verveel me." meldde hij even later droogjes "En ik heb honger. Waar is de snoepdame?!" niet dat zijn ouders hem bijzonder veel geld hadden meegegeven maar hij had genoeg om voer voor zichzelf te kopen.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

hermelien2607

hermelien2607
Admin

Melian glimlachte en was blij dat Remus zo uitgebreid op haar vragen antwoord gaf, hierdoor werd het gesprek een stuk minder genant, waardoor zij zich een stuk beter op haar gemak voelde. Rustig streek ze een zwart plukje haar wat de helle tijd voor haar ogen viel weg achter haar oren, zodat ze hem recht aan kon kijken met haar bruine ogen zonder het plukje haar wat er steeds tussen in kwam. "Nou, ik weet bijna wel zeker dat dat voor Perkamentus een van de rede's is geweest."zei ze toen lachend. "Maar ook omdat je het natuurlijk gewoon goed doet op school, anders had hij je nooit gekozen."zei ze vrolijk. Ze ging niet liegen, Melian was altijd over alles zo eerlijk als het maar kon, ze loog eigelijk nooit, ze vermeed gesprekken als ze dingen verborg dat wel of gaf geen antwoord maar een leugen vertellen deed ze niet. "Ik ben ook niet op vakantie geweest hoor."bekende ze toen, haar ouders waren zo arm als een kerk rat dus een vakantie zat er voor de familie Sneep niet in, ze waren zelfs nog nooit op vakantie geweest. Melian vroeg zich af hoe dat zou zijn. Toen Remus over boeken begon werd ze gelijk super enthosiast. "Jaa zeker, wel een aantal dreuzel werken moet ik bekennen maar het was super! Heb alle werken van Shakespeare gelezen Edgar Allan Poe! Oh en van een of andere dreuzel George R.R. Martin een serie dat heet Game of thrones en wat zich afspeeld in een andere wereld met ook magie, het is wel erg grappig geschreven met name door een dreuzel, en ook al is de magie zo nep als maar kan en zo anders dan onze echte magie het blijft een geniaal boek!"zei Melian vol blijdschap, ze had thuis alleen maar toegang tot dreuzel boeken aangezien haar vader alles verbood wat met echte magie te maken had.

https://therpgworld.forumactie.com

heaven

heaven
Admin

Sev -

Severus kon het niet laten zachtjes te grinniken toen Christina zei dat ze in de knoop had gezeten met haar corset "Satans werktuig dus. Ik snap het." hij was blij dat hij daar dan niet bij was geweest. Twee vrouwen zien vechten met een kledingstuk waar je amper door kon ademen en waarmee je moest vechten wilde het uit en aan was niet iets wat hij graag wilde zien...of juist wel...het waren wel Lily en Christina die met Satans werktuig aan het vechten waren geweest. Hij schudde even inwendig zijn hoofd 'hou je kop erbij Sneep' dacht hij bij zichzelf voor hij een ander onderwerp aansneed waardoor hij geen rare gekke gedachtes ging krijgen en omdat Christina duidelijk liet blijken dat ze er niet verder op door wilde gaan omdat iets in haar tas stoppen ineens bijzonder interessant en moeilijk bleek te zijn. Maar voor hij iets kon zeggen werd de coupé deur open gegooid en stonden een paar van zijn eigen afdelingsgenoten in de deuropening van de coupé staan. "Sneep." Ravenwoud keek hem droogjes en loom aan "Kom bij ons zitten we hebben wat te bespreken." Sneep keek hem droogjes aan "ik zit prima hier." zei hij al even gladjes.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

hermelien2607

hermelien2607
Admin

James luisterde rustig naar alles wat Sirius zei, terwijl hij ondertussen rustig aan zijn gewaad plukte. Nadenkend over hoe hij Lily nou in godsnaam voor zich kon winnen, of dat hij toch maar eens een date met een ander meisje moest gaan proberen. Als Lily hem niet wilde er waren genoeg andere meiden die hem wel duidelijk wilde. Opeens bedacht hij zich iets, Lily zat nu niet langer bij Severus in de coupé en James verveelde zich ook dood net als dat Sirius deed. "We zouden een stukje kunnen gaan lopen door de trein."Zei hij toen veelbetekend. "Dan kunnen we in ieder geval het snoep karretje plunderen."James had genoeg goud bij zich om het helle karretje voor hem en Sirius op te kopen. "Mochten we toevallig Secreetje tegen komen is het niet geheel onhandig dat Lily voorlopig in de klassenoudste coupe zit."Voegde James er nonchalant aan toe, hij bestuurde ze toverstok alsof hij die zojuist voor het eerst in zijn helle leven in zijn handen had, en keek even zijlings naar Sirius benieuwd wat zijn vriend ervan zou vinden.

https://therpgworld.forumactie.com

hermelien2607

hermelien2607
Admin

"Lach maar!"zei Christina plagend op zijn gelach. "Wacht maar, de volgende keer heb ik weer iets om te lachen! Maar je moet toegeven het staat mooi! En buiten dat vermoord me stiefmoeder me als ik dat niet draag want ze vind me al ongemanierd, onbeschoft en eruit zien als een of andere schooier die het niet waardig is de naam zwarts te dragen." Ze stak plagend haar tong naar hem uit en besloot maar om zelf naast hem te gaan zitten aangezien hij het niet van plan leek om te doen. "Beetje belachelijk als je maar met ze tweeen bent om dan van de ene naar de andere kant van de coupe te moeten schreeuwen he."voegde ze eraan toe, om te verklaren waren ze naast hem ging zitten, per ongeluk raakte ze zijn hand aan en weer voelde ze de vertrouwde tinteling die ze altijd voelde als ze SEverus aanraakte, ook merkte ze dat ze kippenvel begon te krijgen over haar helle lichaam ze hoopte maar dat hij het niet door zou hebben en snel wenden ze haar blik van hem af. Christina keek nijdig naar de deur toen ze zag wie er stond. "Oh merlijn, kijk wat de kat mee heeft gesleept."zei ze toen, net alsof hij het niet waard was normaal tegen te praten, ze keek hem nijdig aan en keek naar Severus, ze ademde opgelucht uit toen hij duidelijk zei dat hij prima zat waar hij zat, ze zou het niet leuk vinden als hij weg ging. "Misschien moet je gewoon weg gaan Ravenwoud, we hebben hier een gesprek en daar ben jij geen onderdeel van."voegde ze er bitchy aan toe. Ze vond het hem ook precies niet waard om over te praten.

https://therpgworld.forumactie.com

67I've got a theory It could be bunnies! - Pagina 3 Empty Re: I've got a theory It could be bunnies! ma mei 11, 2015 11:49 pm

heaven

heaven
Admin

hermelien2607 schreef:Melian glimlachte en was blij dat Remus zo uitgebreid op haar vragen antwoord gaf, hierdoor werd het gesprek een stuk minder genant, waardoor zij zich een stuk beter op haar gemak voelde. Rustig streek ze een zwart plukje haar wat de helle tijd voor haar ogen viel weg achter haar oren, zodat ze hem recht aan kon kijken met haar bruine ogen zonder het plukje haar wat er steeds tussen in kwam. "Nou, ik weet bijna wel zeker dat dat voor Perkamentus een van de rede's is geweest."zei ze toen lachend. "Maar ook omdat je het natuurlijk gewoon goed doet op school, anders had hij je nooit gekozen."zei ze vrolijk. Ze ging niet liegen, Melian was altijd over alles zo eerlijk als het maar kon, ze loog eigelijk nooit, ze vermeed gesprekken als ze dingen verborg dat wel of gaf geen antwoord maar een leugen vertellen deed ze niet. "Ik ben ook niet op vakantie geweest hoor."bekende ze toen, haar ouders waren zo arm als een kerk rat dus een vakantie zat er voor de familie Sneep niet in, ze waren zelfs nog nooit op vakantie geweest. Melian vroeg zich af hoe dat zou zijn. Toen Remus over boeken begon werd ze gelijk super enthosiast. "Jaa zeker, wel een aantal dreuzel werken moet ik bekennen maar het was super! Heb alle werken van Shakespeare gelezen Edgar Allan Poe! Oh en van een of andere dreuzel George R.R. Martin een serie dat heet Game of thrones en wat zich afspeeld in een andere wereld met ook magie, het is wel erg grappig geschreven met name door een dreuzel, en ook al is de magie zo nep als maar kan en zo anders dan onze echte magie het blijft een geniaal boek!"zei Melian vol blijdschap, ze had thuis alleen maar toegang tot dreuzel boeken aangezien haar vader alles verbood wat met echte magie te maken had.

Off: *wiegt heen en weer door alcohol*

Remus - *teehee ik typte eerst Reus xD*

Remus grijnsde vrolijk toen ze zo enthousiast doorging over de boeken die ze had gelezen. Zijn moeder was een dreuzel dus het meeste wat hij las was ook dreuzel boeken maar gezien zijn vader op het ministerie werkte op het departement van magische wezens of iets in die richting (kan me niet meer herinneren wat precies maar boeiend) had hij van beiden kanten informatie. "Ik ken A Game of Thrones! mijn moeder heeft die boeken vorig jaar voor me gekocht erg indrukwekkend maar ook verontrustend. Iedereen die je leuk vind gaat dood." nou ja niet iedereen die je leuk vind ook mensen die je niet leuk vind gingen dood dus tis een win - win. "Shakespeare.. Ik neem aan dat je dan Hamlet & Othello ook kent?" hij was gek van Shakespeare. Als ze nog langer over boeken en schrijvers zouden praten zou hij de hele klassenoudste meeting missen maar goed hij kon natuurlijk aan Lily vragen wat er precies was besproken en Lily zou hem vast wel helpen en zo niet dan was hij behoorlijk fucked maar boeiend. Oke normaal zou Remus niet hebben gezegd boeiend maar hij stond met Melian te praten het meisje dat hij leuk vond en niets was op het moment belangrijker dan dat ... niet zoals een zeker persoon genaamd Julian die vind dat zijn studentenvereniging belangrijker is dan zijn vriendin maar daar gaat het nu niet om heel Julian bestaat niet in de HP wereld ik dwaal af maar zo word het wel een lange bullshit post. Het lijkt alsof het veel is maar het is grotendeels gewoon onzin.

Remus keek melian recht in haar bruine ogen aan en glimlachte vaagjes "Beiden dus een Boekrijke zomer gehad. Ik heb onlangs ook Oliver Twist van Charles Dickens gelezen, als je die nog niet heb gelezen zou ik hem je zeer zeker aanraden." zei hij serieus. Boeken was een van de dingen waar hij uren over door kon praten tot grote ergernis van James en Sirius vaak maar dat maakte hem niet veel uit. Met Melian kon hij er ongestoord over door gaan omdat ze zelf ook zo enthousiast was.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

68I've got a theory It could be bunnies! - Pagina 3 Empty Re: I've got a theory It could be bunnies! ma mei 11, 2015 11:59 pm

heaven

heaven
Admin

Sirius -

Sirius trok een wenkbrauw op en keek naar james die ook aan zijn gewaad liep te plukken. Beiden liepen ze aant gewaad te plukken. Pluk plukkerdiepluk. "Dat is een mogelijkheid. Probleem is alleen dat Christina waarschijnlijk nog wel bij Secretus is en zij gaat het niet toelaten dat we hem nu al gaan lopen zieken. Chris is doodeng als ze boos is en ik ben liever mijlen ver uit de buurt van mijn zusje als ze inderdaad pissig word. Ik ben niet snel bang maar van Christina zou ik echt in mn broek zeiken van angst." zei hij doodserieus. het was waar, als Chris pissig was zorgde hij dat hij of mijlen ver bij haar vandaan was of dat er een ruime afstand tussen hem en haar toverstok was. Normaal reageerde ze haar pissige buien niet op hem af maar als ze Secreetje zouden gaan pesten zou ze dat wel doen en hij wilde niet op school arriveren met een gewei op zijn hoofd dankuzeer. "Ik vind echter het snoep karretje leeg plunderen een uitstekend idee en ik stem voor. Niet dat er iemand anders is om te stemmen maar goed. Ik heb honger mijn ouders voeren me niet goed genoeg en dus moet ik voedsel hebben om mijn hersens te laten werken om zo plannen te bedenken voor het verzieken van Secretus zijn leven en het verleiden van Professor Anderling." zijn serieuze hoofd liet even een paar steekjes vallen bij zijn ideeën om Anderling wijs te maken dat hij verliefd op haar was.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

69I've got a theory It could be bunnies! - Pagina 3 Empty Re: I've got a theory It could be bunnies! di mei 12, 2015 12:08 am

heaven

heaven
Admin

hermelien2607 schreef:"Lach maar!"zei Christina plagend op zijn gelach. "Wacht maar, de volgende keer heb ik weer iets om te lachen! Maar je moet toegeven het staat mooi! En buiten dat vermoord me stiefmoeder me als ik dat niet draag want ze vind me al ongemanierd, onbeschoft en eruit zien als een of andere schooier die het niet waardig is de naam zwarts te dragen." Ze stak plagend haar tong naar hem uit en besloot maar om zelf naast hem te gaan zitten aangezien hij het niet van plan leek om te doen. "Beetje belachelijk als je maar met ze tweeen bent om dan van de ene naar de andere kant van de coupe te moeten schreeuwen he."voegde ze eraan toe, om te verklaren waren ze naast hem ging zitten, per ongeluk raakte ze zijn hand aan en weer voelde ze de vertrouwde tinteling die ze altijd voelde als ze SEverus aanraakte, ook merkte ze dat ze kippenvel begon te krijgen over haar helle lichaam ze hoopte maar dat hij het niet door zou hebben en snel wenden ze haar blik van hem af. Christina keek nijdig naar de deur toen ze zag wie er stond. "Oh merlijn, kijk wat de kat mee heeft gesleept."zei ze toen, net alsof hij het niet waard was normaal tegen te praten, ze keek hem nijdig aan en keek naar Severus, ze ademde opgelucht uit toen hij duidelijk zei dat hij prima zat waar hij zat, ze zou het niet leuk vinden als hij weg ging. "Misschien moet je gewoon weg gaan Ravenwoud, we hebben hier een gesprek en daar ben jij geen onderdeel van."voegde ze er bitchy aan toe. Ze vond het hem ook precies niet waard om over te praten.

Severus - *boopdadoopdiedoop*

Severus keek van Christina naar Ravenwoud en zond Ravenwoud veelbetekenende blikken toe die hem duidelijk moesten maken dat hij op moest rotten en vooral niet terug moest komen maar Ravenwoud was een eersteklas hersendood persoon en dus ving hij de hint niet op. "Ik bepaal zelf wel of ik onderdeel word van een gesprek of niet." meldde Ravenwoud koeltjes tegen Christina en Severus kon zichzelf wel voor zijn hoofd slaan. Precies hersenloze debiel. "Augustus, ga terug naar de rest en zeg dat ik ze vanavond in de leerlingenkamer wel spreek ik ben nu in gesprek met mevrouw Zwarts." de dreiging droop van zijn stem af en Ravenwoud scheen nog steeds niet door te hebben dat hem iets heel ernstigs te wachten stond als hij bleef hangen. Maar nog voor Ravenwoud of Severus iets verder kon zeggen, al had Severus onwijs veel moeite niet in lachen uit te barsten door Christina haar bitchy opmerkingen, dat gevoel ging snel weg toen ineens ook Regulus Zwarts en Lucius Malfidus bij Ravenwoud kwamen staan. Als die idioten iets verkeerds zouden zeggen zou Chris meteen weten dat hij diep in de zwarte kunsten zat. Lucius Malfidus keek hem fel aan met zijn grijze ogen "Sneep, we hebben je nodig." Sev trok een wenkbrauw op "Wat moet ik jullie handje vast houden bij elk probleem waar jullie tegenaan lopen?" vroeg hij en het sarcasme droop van zijn stem af. Lucius keek hem echter dreigend aan "Kom gewillig mee of we zorgen dat je mee gaat." meldde Regulus die zeer bewust niet naar Chris keek en Severus schoot in de lach "Je maakt een grapje toch?" Lucius trok zijn toverstok "niet bepaald."

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

70I've got a theory It could be bunnies! - Pagina 3 Empty Re: I've got a theory It could be bunnies! di mei 12, 2015 12:10 am

hermelien2607

hermelien2607
Admin

Melian luisterde naar Remus en grinikkte."Natuurlijk ken ik die!"zei ze toen vrolijk."Ik zei toch al heb alles gelezen in de vakantie."zei ze op een plagende toon tegen hem ze vond het heerlijk om met hem te praten. "Game of thrones is alleen niks vergeleken Shakespeare die man was echt pshygo alles en iedereen gaat bij hem dood zowat, George Martin is nog poeslief vergeleken hem." ging ze vrolijk veder en ze keek hem lief aan, ze hoopte dat hij haar eens mee uit zou vragen of iets ze was maar een jaar jonger dan hem dat viel best wel mee vond Melian zelf. "Ik wil je niet weg jagen."begon Melian verlegen. "maar kan je niet beter naar de klassenoudste bijeenkomst en daarna veder praten?"vroeg ze behulpzaam en lief aan hem.


HEEE in the heir zit wel een Julian en die is leterlijk een eikel die eruit word gesodemietert omdat ie jaloers is als een ander een compliment krijgt en hij niet en hij er niet tegen kan in iemands schaduw te staan
true story

https://therpgworld.forumactie.com

71I've got a theory It could be bunnies! - Pagina 3 Empty Re: I've got a theory It could be bunnies! di mei 12, 2015 12:19 am

hermelien2607

hermelien2607
Admin

"En toen kwam er nog meer ongedierte binnen."Concludeerde Christina droogjes toen tot haar ongenoegen ook nog eens Lucius Malfidus aan kwam zetten. "Ik weet dat je in het geheim smoor verliefd op me bent hoor Lucius."zei ze toen en ze knipperde overdreven met haar ogen alsof ze hem wilde verleiden en gooiden haar haren overdreven in haar nek. "En dat je daarom Severus gedwongen bij me weg wilt hebben omdat je anders bang bent geen kans meer te maken."zei Christina dood serieus. "Maar daar hoef je hellemaal niet bang voor te zijn hoor Lucy."ging ze veder met een stem die droop van de sarcastiche medelijden die eng veel op Bellatrix haar stem leek als ze zogenaamd medelijden had. "Want jij maakt helemaal geen kans, nu niet en nooit niet."voegde ze er poeslief aan toe, en voor je ook maar even met je ogen kon knipperen had ze haar toverstok getrokken en op Lucius gericht. "En nou oprotten Lucy." ze keek haar broertje zwaar teleurgesteld aan. "Regulus ik had van jou veel beter verwacht dan rond te hangen met dit tuig, zo ben je helemaal niet." ze probeerde haar broertje tot rede te brengen, en hem weg te laten gaan bij zijn vrienden, ze wist dat dit waarschijnlijk een onmogelijke poging was, maar ze wilde het toch proberen. Ze stond nog steeds met haar toverstok in de aanslag klaar om Severus te dekken en te bedenken met wat voor moois ze dit groepje tuig op Zweinstein lied verschijnen, iets met kikker poten voor Lucy leek haar wel toepasselijk.

https://therpgworld.forumactie.com

72I've got a theory It could be bunnies! - Pagina 3 Empty Re: I've got a theory It could be bunnies! di mei 12, 2015 12:26 am

hermelien2607

hermelien2607
Admin


"Maar Sirius!"Zei James, alsof Sirius hem zojuist al het plezier van de wereld had afgenomen. "We hebben hem al te lang niet gepest."probeerde hij nog maar hij wist dat het hopeloos was. "Goed, snoep karretje plunderen word het."zei James alsof dat een vreselijke erge straf is. Hij stond al op en keek naar Sirius er liepen wat meisjes langs in de gang die naar hem lachten en hij maakte snel zijn haar door de war en gaf de meisjes een knipoog en een coole. "Heey" hij probeerde weer arrogant te kijken. -toen had ik heel erg de nijging James in Michael Kelso te veranderen- "Je wordt inderdaad steeds maagerder, straks word je nog een geraamte."zei James toen hoofdschuddend. "die ouders van jou zijn echt raar, al het geld van de wereld en nog je kinderen laten verhongeren, de familie Zwarts is een van de rijkste tovenaars families, ik weet dat je ouders vreselijk zijn maar ik blijf me er toch over verbazen dat ouders zo cruel kunnen zijn tegen hun eigen kinderen." jAMes kwam uit een liefdevol gezin en kon het daarom echt niet begrijpen.

https://therpgworld.forumactie.com

73I've got a theory It could be bunnies! - Pagina 3 Empty Re: I've got a theory It could be bunnies! di mei 12, 2015 10:34 pm

heaven

heaven
Admin

hermelien2607 schreef:Melian luisterde naar Remus en grinikkte."Natuurlijk ken ik die!"zei ze toen vrolijk."Ik zei toch al heb alles gelezen in de vakantie."zei ze op een plagende toon tegen hem ze vond het heerlijk om met hem te praten. "Game of thrones is alleen niks vergeleken Shakespeare die man was echt pshygo alles en iedereen gaat bij hem dood zowat, George Martin is nog poeslief vergeleken hem."  ging ze vrolijk veder en ze keek hem lief aan, ze hoopte dat hij haar eens mee uit zou vragen of iets ze was maar een jaar jonger dan hem dat viel best wel mee vond Melian zelf. "Ik wil je niet weg jagen."begon Melian verlegen. "maar kan je niet beter naar de klassenoudste bijeenkomst en daarna veder praten?"vroeg ze behulpzaam en lief aan hem.

- Remus -

Remus grinnikte weer even vrolijk , haar enthousiasme was zeer aanstekelijk. "Shakespeare was inderdaad ehm... ja verontrustend sadistisch. Martin komt niet eens in de buurt. Al was de manier waarop hij Joffrey omlegde wel mooi gedaan." hij werd weer even terug getrokken in de realiteit toen Melian vroeg of het niet slimmer was dat hij naar de klassenoudste coupé zou gaan en dat ze dan later door zouden praten en hij knikte "Dat is waarschijnlijk wel een goed idee ik denk dat ze het me niet in dank afnemen als ik niet kom opdagen. Niet dat ik niet alles te horen zal krijgen van Lily maar toch..." het zag er niet bepaald goed uit als je niet eens kwam opdagen als alles werd uitgelegd. Dan zouden er ook twijfels worden getrokken bij zijn benoeming tot klassenoudste. "Ik vind je wel als we klaar zijn en anders loop ik gewoon met Lily mee." zei hij met een flauwe glimlach. Ohboy de rest van de treinreis met Melian over boeken praten? Daar zou hij voor tekenen. Remus keek even snel hoe laat het was en trok een gezicht "Oke ik moet gaan ik ben al laat. Ik zie je zo!" hij gaf zonder het echt door te hebben Melian een snelle knuffel en rende toen richting de coupé van de klassenoudste waar hij net op tijd binnen kwam. Lily keek hem met een vrolijke en veel te blije grijns aan en trok een wenkbrauw op. Hij negeerde haar bood zijn excuses aan aan de hoofdmonitors en ging zitten om vervolgens te luisteren naar wat hun taken waren.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

74I've got a theory It could be bunnies! - Pagina 3 Empty Re: I've got a theory It could be bunnies! di mei 12, 2015 10:40 pm

heaven

heaven
Admin

hermelien2607 schreef:"En toen kwam er nog meer ongedierte binnen."Concludeerde Christina droogjes toen tot haar ongenoegen ook nog eens Lucius Malfidus aan kwam zetten. "Ik weet dat je in het geheim smoor verliefd op me bent hoor Lucius."zei ze toen en ze knipperde overdreven met haar ogen alsof ze hem wilde verleiden en gooiden haar haren overdreven in haar nek. "En dat je daarom Severus gedwongen bij me weg wilt hebben omdat je anders bang bent geen kans meer te maken."zei Christina dood serieus. "Maar daar hoef je hellemaal niet bang voor te zijn hoor Lucy."ging ze veder met een stem die droop van de sarcastiche medelijden die eng veel op Bellatrix haar stem leek als ze zogenaamd medelijden had. "Want jij maakt helemaal geen kans, nu niet en nooit niet."voegde ze er poeslief aan toe, en voor je ook maar even met je ogen kon knipperen had ze haar toverstok getrokken en op Lucius gericht. "En nou oprotten Lucy." ze keek haar broertje zwaar teleurgesteld aan. "Regulus ik had van jou veel beter verwacht dan rond te hangen met dit tuig, zo ben je helemaal niet." ze probeerde haar broertje tot rede te brengen, en hem weg te laten gaan bij zijn vrienden, ze wist dat dit waarschijnlijk een onmogelijke poging was, maar ze wilde het toch proberen. Ze stond nog steeds met haar toverstok in de aanslag klaar om Severus te dekken en te bedenken met wat voor moois ze dit groepje tuig op Zweinstein lied verschijnen, iets met kikker poten voor Lucy leek haar wel toepasselijk.

Severus -

Severus was onbewogen blijven zitten toen Lucius en Christina beiden hun toverstokken hadden getrokken. Het enige wat hij had gedaan was zijn hand in de zak van zijn gewaad gestoken en op zijn toverstok te leggen voor het geval dat. Hij was toch sneller dan Lucius Regulus en Ravenwoud. Hij had echter net wel moeite gehad met zijn gezicht in de plooi houden toen Christina de Charmante opmerking over nog meer ongedierte maakte en Lucius 'Lucy" noemde. Dat zou Lucius nog heel lang gaan horen en hij zou er misbruik van maken. Hij had nog meer moeite met onbewogen blijven zitten toen Christina Lucius meldde dat hij gewoon Sev voor zichzelf wilde hebben. Er trok een spiertje bij zijn kaak wat aangaf dat hij veel moeite had met niet in lachen uitbarsten. "Malfidus, Regulus en Augustus ik stel voor dat jullie weg gaan voor Juffrouw Zwarts hier heeft bedacht welke vloek ze gaat gebruiken om jullie tot nog iets onnatuurlijkers te veranderen dan dat jullie al zijn. Ik zie jullie wel tijdens de sorteer ceremonie en het feestmaal. Het kan nooit zo dringend zijn dat jullie me nu al nodig hebben of moet ik ook jullie handje vast houden als jullie een snoepje willen kopen van de snoepdame?" vroeg hij gladjes als altijd. Het sarcasme droop weer van zijn stem "Ik wist dat jullie hersencapaciteit niet meer was dan van een gemiddelde rat maar dit stelt me toch weer teleur." Lucius begon rood aan te lopen van Woede, Regulus had zijn tong verloren na de opmerking van Christina en keek nu alleen maar beschaamd naar de grond en nu had ook Ravenwoud zijn toverstok in zijn hand. "Ik ben omringt door idioten." mompelde Severus zachtjes en hoofdschuddend. "Er zijn maar 2 personen hier op het moment die hersens hebben en laat me jullie een hint geven jullie hebben een van hen behoorlijk pissig gekregen." hij doelde natuurlijk op Christina. Lucius was rood "Hoe durf je! Mijn vader zal hiervan horen!" Severus trok een wenkbrauw op en snoof minachtend.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

75I've got a theory It could be bunnies! - Pagina 3 Empty Re: I've got a theory It could be bunnies! di mei 12, 2015 11:09 pm

hermelien2607

hermelien2607
Admin

Christina keek naar Severus en glimlachte liefjes naar hem, het verbaasde haar dat hij ook een grote mond opzetten. Normaal volgde hij Lucius en zijn vrienden, maar nu leek Severus liever bij haar te blijven. Ze vroeg zich af hoe dat opeens zo kwam, maar besloot er voor het moment niet al te lang erbij stil te staan. "Oeh, ik ben zo bang voor jou pappie, je krijgt nog één kans om te vertrekken."zei ze toen dreigend tegen de mannen. "of jullie kunnen meteen door naar madame pleister." ging ze veder, ze keek even naar Severus en glimlachten nog steeds naar hem, haar broertje zou ze niet vervloeken. Ze maakte voor hem maar het excuus dat het groeps druk was dat hij met de jongens mee liep en niet zijn eigen keuze was. Christina had betreft haar broers afetoe een blinde plek, en wilde niet inzien dat dit zijn eigen keuze was. Ergens voelde ze een woede opborellen dat haar broertje dit deed. "oh wacht ik heb me bedacht je had net al je laatste kans."zei ze toen poeslief tegen Lucius. "Furnunculus!" schreeuwde ze tegen hem en hief haar stok naar hem op.

https://therpgworld.forumactie.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 5]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum