RPGworld
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een plek om te RPGen


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

I've got a theory It could be bunnies!

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 5]

101I've got a theory It could be bunnies! - Pagina 5 Empty Re: I've got a theory It could be bunnies! ma jun 01, 2015 5:19 pm

hermelien2607

hermelien2607
Admin

Christina moest keihard lachen toen ze aan hoorde wat Severus tegen haar zei over Lucius. "Zullen we dat maar eens doen dan?"vroeg ze vrolijk aan hem. "Ik denk dat we zoiets wel echt ten uitvoer kunnen brengen."lachte ze. Ze moest even naar adem happen . "Ik heb misschien wel een ideetje..."zei Christina mysterieus. Ze waren al bij de grote zaal aangekomen dus ze kon het hem niet vertellen en aangezien zijn maag al genoeg protest geluiden had gemaakt gokte Christina dat ze het hem beter met een volle maag kon vertellen want Severus en geen eten was meestal een zeer knorrige Severus. "Ik vertel het je als ik je straks nog zie wel en anders morgen."zei ze vrolijk tegen hem. "Laten we eerst maar geen eten voordat we erbij neer vallen."haar maag begon ook al vol een protest mars aan te tekenen namelijk. Ze wilde niet dat Severus weg ging en aan de tafel van Zwadderich ging zitten, ze wou liever bij hem zitten, maar helaas kon dat niet. Gelukkig kon ze wel weer bij Lily en Melian zitten en dat was ook erg fijn. "Ik zie je dan hopelijk straks nog.... ik sneak vanavond nog even naar buiten."fluisterde ze. Ze wist maar al te goed hoe ze in en uit het kasteel kwam"en anders zie ik je morgen."zei ze tegen hem. ze drukte even snel een kus op zijn wang als afscheid. Zo nam ze ook altijd afscheid van Sirius.

https://therpgworld.forumactie.com

102I've got a theory It could be bunnies! - Pagina 5 Empty Re: I've got a theory It could be bunnies! ma jun 01, 2015 5:41 pm

hermelien2607

hermelien2607
Admin

Melian ging naast Lily zitten, er was sowieso tegenover hun nog plek vrij voor Christina. "Belachelijk dat ze op het matje zijn geroepen, als Christina niets had gedaan waren hun waarschijnlijk vervloekt geweest."zuchtte ze, ze keek hongerig naar de lege borden. Hier keek ze al de hele zomer naar uit het heerlijke eten van Zweinstein. Thuis kregen ze niet veel soeps meestal gewoon aardappels, groente het aller aller goedkoopste vlees of een bakje soep en dat was het. Haar hart ging nog sneller slaan toen ze Remus weer zag, ze wilde bijna naast hem gaan zitten maar ze kon Lily natuurlijk niet alleen laten. Ze zwaaide vrolijk naar hem. Ze zuchtte diep en keek naar de ingang. "oh daar zijn ze al!"zei ze toen vrolijk ze zag Christina en Severus staan. Ze zwaaide eventjes zodat Christina kon zien waar ze zaten. Even overwoog Melian nog om naar Remus toe te lopen maar ze wilde de meisjes niet voor het hoofd stoten en zou dat dus niet doen. Ze besloot dat ze hem later in de leerlingenkamer wel zou aanspreken. "Pff Sirius is ook arrogant...hij lijkt aardig op Lucius."zei ze toen ze zag hoe hij tegen het meisje aan tafel deed. "is dat een Zwarts trekje ofsow?"vroeg ze eigenlijk aan niemand in het algemeen.

https://therpgworld.forumactie.com

103I've got a theory It could be bunnies! - Pagina 5 Empty Re: I've got a theory It could be bunnies! ma jun 01, 2015 6:48 pm

heaven

heaven
Admin

Severus -

Severus was nu wel erg nieuwsgierig naar Christina haar snode plannetje om Lucius terug te pakken voor zijn lafheid en het feit dat ze hun zaterdag kwijt waren maar zijn maag was inderdaad behoorlijk aan het protesteren en het leek erop dat de sorteerhoed bijna klaar was met het indelen van alle nieuwe kleine leerlingetjes. "Ik denk dat ik vanavond dan ook nog wel even naar buiten glip. In de leerlingenkamer van Zwaderich is toch geen ene moer te doen behalve dan luisteren naar het gejammer van Lucius en daarna zijn opschepperij over hoe hij heel slim naar Anderling is gelopen. Waarschijnlijk vind hij zichzelf nu een hele grote jongen." Severus rolde even met zijn ogen en kreeg een flauwe grijns op zijn gezicht toen Christina's maag ook begon te rommelen. "Ik zie je waarschijnlijk straks wel dan." ze namen afscheid en hij ging snel naar de tafel van Zwaderich waar hij zo ver mogelijk bij Lucius vandaan ging zitten. Wat niet erg ver was want ze zaten altijd bij elkaar in de buurt, althans, op het moment zaten Ravenwoud, Noot, Kwast, Korzel en Regulus tussen hen in dus dat was ver genoeg. Regulus keek hem verontschuldigend aan maar Severus negeerde de jongste Zwarts en richtte zich op het gesprek wat Noot en Kwast aan het voeren waren over hun plan om binnenkort naar Zweinsveld te sluipen en een meeting te regelen met een stel 'echte' dooddoeners. Severus kreeg een diepe frons in zijn voorhoofd, dus daar hadden ze het over gehad tijdens de treinreis naar Zweinstein.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

104I've got a theory It could be bunnies! - Pagina 5 Empty Re: I've got a theory It could be bunnies! ma jun 01, 2015 6:54 pm

heaven

heaven
Admin

Lily -

Lily grinnikte even toen Melian haar ongenoegen uitsprak over dat Severus en Christina op het matje waren geroepen bij professor Anderling "Ach ik denk niet dat Anderling heel erg onder de indruk was van de stunt van Chris en Sev. Dus zo erg zal hun straf wel niet zijn." merkte ze op. Lily zag hoe Melian vrolijk naar Remus zwaaide en hoe Remus glimlachte en terug zwaaide en toen ging zitten met James en Sirius en Lily keek weer naar Melian "Weet je, je kan bij hem gaan zitten. Chris komt er zo aan en ik denk niet dat Chris het erg vind. Ik in elk geval niet, het is duidelijk dat je graag bij Remus in de buurt ben en ik kan je dat niet kwalijk nemen, In tegenstelling tot Potter en Zwarts is Remus de enige van de drie die ik niet regelmatig wil vermoorden." Lily keek ook even verlangend naar haar lege bord en begon nu toch wel ongeduldig te worden. Die hele sorteerceremonie duurde haar te lang ze wilde eten. Lily lachte toen Melian meldde dat Sirius arrogant was "Sirius is niet zo erg als James. Die twee steken elkaar gewoon aan. Sirius vind het leuk zich uit te sloven. Ik denk dat het gewoon een trekje van de mannelijke kant van de Zwartsen is." Christina was niet arrogant, oke af en toe kon ze arrogant uit de hoek komen maar dat kon Lily zelf ook dus dat telde niet. Lily zag ook hoe Chris en Sev afscheid namen en ze had het vermoeden dat er ondertussen meer begon te broeien tussen die twee, iets wat ze alleen maar leuk vond want ze kon zien hoe Chris rond Severus was, Ze was alleen niet zeker hoe Severus erover dacht... hmm.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

105I've got a theory It could be bunnies! - Pagina 5 Empty Re: I've got a theory It could be bunnies! ma jun 01, 2015 7:04 pm

hermelien2607

hermelien2607
Admin

Melian keek Lily ontzettend dankbaar aan en gaf haar een knuffel. "Dankje Lils."zei ze vrolijk. "Oh zeg aub niets tegen Severus hierover, hij vermoord me."zei ze toen. Melian wist maar al te goed hoe Severus over Lupos en alles en iedereen dacht. ze wist donders goed dat ze niet jarig zou zijn als haar broer zou weten dat ze op Remus viel. Remus zou ook niet bepaald jarig zijn al zou die zich goed kunnen verdedigen maar toch wilde ze niet dat er zoiets gebeurde. Voordat Christina hun richting op kwam liep ze snel richting het 4-tal. Tot haar vreugde zag ze dat de plaats naast Remus nog leeg was en snel ging ze daar zitten. "Heey jongens."zei ze vrolijk. "Remus we zouden ons gesprek nog afmaken!"zei ze hem toen blij ze was blij dat ze een goed excuus had om iets tegen hem te zeggen, zodat het genante ik weet niet wat ik in merlijnsonderbroeksnaam moet zeggen tegen hem zich niet herhaalde. ze keek hem vrolijk aan. "ken je the raven van Edgar allan poe?"vroeg ze hem toen, ze keek hem even aan en voelde de vlinders van binnen opstijgen ze hoopte ergens dat Remus zich net zo zou voelen.

https://therpgworld.forumactie.com

106I've got a theory It could be bunnies! - Pagina 5 Empty Re: I've got a theory It could be bunnies! ma jun 01, 2015 7:09 pm

hermelien2607

hermelien2607
Admin

Christina haar hart maakte een sprongetje toen hij zei dat hij ook naar buiten zou gaan. Zou hij dit speciaal voor mij doen? vroeg ze zichzelf af, maar al snelde schudde ze haar hoofd. Ze beelden het zich in Severus zag haar gewoon als een vriendin meer niet, ze slaakte een diepen zucht. Toch kon ze het niet laten hierom vrolijk te zijn, zonder dat ze er erg in had huppelde ze nog net niet naar Lily toe om vervolgens naast haar neer te ploffen. "Aah, melsje zit bij Remus."zei ze lachend, ze gunden het haar vriendin van harte en ze keek toen weer naar Lily. "Zaterdag samen strafwerk maken bij Anderling en dat was het alweer."zei ze maar meteen. Ze wist nu al dat Lily erna ging vragen. "oh en ik en Severus waren erg stout bezig volgens haar en we waren een schande voor Griffoendorn dat we uberhaupt al voor de school begint strafwerk hebben."Zei ze toen lachend, het intressseerde haar erg weinig en ze keek nog even naar Severus die aan de andere kant van de zaal zowat zat, ze keek snel weer naar Lily, voordat ze ook maar iets zou door hebben, dat ze Severus leuk vond. Echter kon ze haar vrolijke houding maar niet verbergen, ze voelde zich ontzettend blij dat ze Severus waarschijnlijk straks zou zien, helemaal alleen, waar niemand bij was. Ze voelde haar hart overslaan. Misschien moest ze het hem vertellen, of misschien over haar moeder of over thuis. ze wist niet waarom maar opeens had ze behoefte om iemand daarover in vertrouwen te nemen maar ze wist niet of ze dat aan durfden omdat te doen. Ze sprak zelfs niet met Sirius over haar moeder of over haar vader terwijl die maar al te goed van de hoed en de rand afwist.

https://therpgworld.forumactie.com

107I've got a theory It could be bunnies! - Pagina 5 Empty Re: I've got a theory It could be bunnies! ma jun 01, 2015 7:37 pm

heaven

heaven
Admin

Remus -

Remus keek op toen er ineens iemand naast hem kwam zitten op de plek die voorheen nog leeg was geweest. Nu zat Melian daar en keek ze hem vrolijk aan. "Hey Mels." begroette hij haar droog opgelucht dat ze was gekomen zodat hij niet naar het eeuwige geplan van Sirius en James hoefde te luisteren die nog steeds Anderling wilde laten geloven dat Sirius op haar viel. Hij vond het nog steeds een riskant plan maar als het zou werken zou hij nooit meer een verkeerd woord over de plannen van zijn vrienden reppen. ever. Hij lachtte even toen Melian meldde dat ze hun gesprek nog moesten voortzetten en hij knikte "Klopt." hij negeerde de wenkbrauwwiebel van Sirius en draaide zich lichaam wat meer naar Melian zodat hij heel Sirius zijn besmuikte gezicht niet zou zien. Hij schudde zijn hoofd toen ze vroeg of hij het boek kende wat ze meldde "Nope nog niet gelezen maar Edgar Ellen Poe schijnt erg goed te zijn. Ik ben op het moment bezig in de Eragon serie van Christopher Paolini." over boeken hebben was makkelijk en ook een van de redenen dat hij Melian zo leuk vond was omdat ze net zoveel van lezen hield als hij. Buiten dat was ze ook knap en slim en voor zover hij haar kende had ze een leuke persoonlijkheid en was ze een spring in het veld. De sorteerceremonie was klaar en het was tijd voor Perkamentus zijn gebruikelijke toespraak over hoe het verboden bos nog steeds verboden was en dat oud leerlingen zich dat ondertussen ook eens moesten gaan beseffen, na die opmerking keek hij met fonkelende ogen naar James Sirius en Remus. Sirius begon te grinniken "Ja alsof die waarschuwing ons daar weg houd." mompelde Sirius nog zachtjes voor Perkamentus weer verder ging. "De afgesloten gang op de derde verdieping is ook nog steeds verboden toegang en ik moet melden op dringend verzoek van Meneer Vilder dat eenieder die fopartikelen bij zich heeft een zeer onaangename middag in zijn kantoor mag verblijven." Perkamentus zelf scheen dat een zeer amusant idee te vinden gezien de brede glimlach maar Remus kreeg er de rillingen van en zo te zien vond Sirius het ook niet echt een aangenaam idee. Remus richtte zich weer op Melian "Ik zag dat je broer en Chris mee werden genomen door Anderling. Wat was er gebeurd?" vroeg hij nieuwsgierig. niet dat het zijn zaken waren maar hij zou het Chris vroeg of laat zelf ook wel vragen.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

108I've got a theory It could be bunnies! - Pagina 5 Empty Re: I've got a theory It could be bunnies! ma jun 01, 2015 7:48 pm

heaven

heaven
Admin

Lily -

Lily grijnsde "Ja ik heb haar daar maar heen gestuurd ze zat nog net niet te kwijlen. En maar denken dat we niet doorhebben dat ze iets voor Remus voelt." ze zuchtte even alsof het zo klaar als een klontje was en dat iedereen met ogen het wel zou moeten zien maarja je moet ook hersens hebben omdat te kunnen zien... en op dit gebied scheen Remus zelf de hersens te missen want hij was net zo nuchter en vriendelijk als altijd en had nog niets losgelaten over wat en hoe en Lily had hem vaak genoeg in een hoekje gedreven om hem uit te horen of hij toevallig een meisje al leuk vond of niet. Lily snoof luid toen ze hoorde dat Severus en Christina alleen maar zaterdag moesten nablijven "Nou dat valt nog mee. Het blijft natuurlijk belachelijk dat jullie hiervoor straf hebben gekregen gezien het nog niet eens tijdens schooltijd was en we in de trein zaten zonder enige toezicht en dat Lucius er gewoon om vroeg maar goed. Trouwens over die walgelijke kwal gesproken, hebben we al een wraak actie in gedachten?" ze meldde maar niet dat hij haar een modderbloedje had genoemd ze had geen zin om dat te herhalen. Ineens fronste ze diep "Trouwens...hoe kom jij ineens zo belachelijk vrolijk? Je stuitert zo ongeveer van de bank af."

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

109I've got a theory It could be bunnies! - Pagina 5 Empty Re: I've got a theory It could be bunnies! ma jun 01, 2015 8:02 pm

hermelien2607

hermelien2607
Admin

Melian luisterde aandachtig naar wat Remus te zeggen had en zat dichtbij hem om hem goed te kunnen horen. Ze had niet eens door wat Sirius allemaal aan het doen was zo erg ging ze op in Remus en ze keek hem aan, naar ieder woord luisterend naar ieder woord. "Eragon! ja die ken ik! die boeken zijn super! ik zelf ben nu bezig in Alice in Zombieland van Gena showalter. Gaat over een meisje die speciale krachten heeft waarmee ze tegen zombies kan vechten. Een soort nieuw verhaal op het dreuzel sprookje Alice in Zombieland. Ik denk dat je die ook wel kent?"vroeg Melian toen vrolijk. Toen Remus vroeg naar Christina en Severus zuchtte ze eventjes. "Lucius Malfidus viel ze lastig in de trein. Ze werden het zat en toen heeft Christina, Lucius zijn neus laten opzwellen tot het formaat van een kleine meloen. Vervolgens rent meneer huilend naar professor Anderling en werden Christina en Severus op het matje geroepen, en meneer de vermoorden onschuld heeft natuurlijk weer geen straf. Terwijl hij ze uitgebreid stond te bedreigen."ze irriteerde zich nog steeds kapot aan Malfidus en was echt boos op hem om wat hij gedaan had.

https://therpgworld.forumactie.com

110I've got a theory It could be bunnies! - Pagina 5 Empty Re: I've got a theory It could be bunnies! ma jun 01, 2015 8:12 pm

hermelien2607

hermelien2607
Admin

Christina lachte toen ze het over Melian hoorden. "Hmm, misschien moet ik het eens aan Remus vragen heel subtiel of hij iemand op het oog heeft."Zei ze toen nonchalant, ze zag Remus als een broer en zo sprak ze dan ook met hem. Als het Sirius was geweest was ze het ook subtiel gaan vragen. Eindelijk zag Christina het eten voor haar neus verschijnen en ze begon bijna te watertanden. "Oh nergens om."zei ze net even iets te snel toen Lily vroeg waar ze zo vrolijk van was. ze begon te blozen en toen het eten verscheen begon ze snel maar op te scheppen als afleiding. Dromerig ging haar blik weer naar Severus toe, ze had het niet eens door dat ze naar hem keek. Nog altijd bekroop haar het angstige gevoel dat Severus al lang verliefd was op een ander, snel verdrong ze die gedachte maar ze wilde er niet aan denken. "Je weet toch dat Perkamentus/grootvader met meermensen kan praten?"begon Christina zonder op antwoord te wachten ging ze er weer mee veder. "Nou, raad eens wie hij dat heeft geleerd?" maar haar glimlach verraden haar al. "Als we meneer shitty face nou eens op een afgesproken datum mee naar buiten lokken en ik weet al precies hoe..."ging ze duivels veder. "en ik voor die tijd even een meermens heb gesproken kunnen ze wel even de reuze inktvis vragen om zijn tentakels op Lucius te gebruiken."grinktte ze vrolijk. "we laten hem natuurlijk niets gebeuren, alleen even schrikken." zei ze lachend en ze vond het een geweldig idee van zichzelf en ze wist al hoe ze Lucius naar buiten kreeg.

https://therpgworld.forumactie.com

111I've got a theory It could be bunnies! - Pagina 5 Empty Re: I've got a theory It could be bunnies! ma jun 01, 2015 10:04 pm

heaven

heaven
Admin

Remus -

Remus perste zijn lippen op elkaar om niet in lachen uit te barsten toen Melian zeer verontwaardigd begon te vertellen wat er was gebeurd met Christina en haar broer. "Ach het had een stunt voor Sirius en James kunnen zijn." zei hij knikkend naar zijn vrienden die al het eten hadden aangevallen. Remus begon op zijn gemak op te scheppen hij had honger en had lang genoeg zonder eten gezeten. "Lucius is een laffaard maar wel sluw. Je kan maar beter uitkijken met hem dwars liggen. Er zijn genoeg mensen in zwaderich die graag zijn vuile werk op willen knappen vanwege zijn connecties, status en geld." waarschuwde hij Melian. Lucius was gemeen en sneaky. Hem pakken was dan wel leuk maar de kans dat je de helft van Zwaderich over je heen kreeg was zo'n 99%. "Lucius heeft een grote mond maar qua toveren is hij net als de rest van ons." zei hij schouderophalend. Het eten was zoals altijd weer eens waanzinnig en Remus moest zich inhouden zich niet vol te gaan proppen (iets wat Sirius duidelijk wel aan het doen was) Peter was op de een of andere manier erin geslaagd de weg te vinden en was bij hen komen zitten en was nu uitgebreid aan het vertellen hoe ongelofelijk saai zijn vakantie was geweest en dat hij niet kon wachten tot ze weer dingen gingen doen die niet mochten en Remus schudde even zijn hoofd maar reageerde er niet op. Arme Peter was zo dom dat hij niet eens doorhad dat Sirius hem uitlachte. "Maar goed, Alice in Zombieland ken ik inderdaad, terugkomend op het onderwerp waarvoor je hier bent komen zitten. Of was er een andere reden? Lily en Christina niet gezellig genoeg?" vroeg hij plagend.

http://www.cynthiaa93.hyves.nl

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 5]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum