RPGworld
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een plek om te RPGen


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Anime kijken.

4 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Anime kijken. Empty Anime kijken. wo sep 16, 2009 5:42 pm

Roxy*

Roxy*
toddler
toddler

Welke anime's heb jij allemaal al gekeken en welke vond je het leukste? Of welke ben je aan het kijken, vertel het hier.

Op dit moment ben ik helemaal into Bleach en ik vind het jammer dat ik bij ben en daarom moet ik elke week wachten op een nieuwe aflevering en vandaag was het zo ver. Nou geweldige aflevering zoals gewoonlijk en ik ben echt heel erg blij. Nou ja ik vind Hitsugaya Toushirou toch wel de leukste personage uit Bleach.

2Anime kijken. Empty Re: Anime kijken. wo sep 16, 2009 7:32 pm

Revolution

Revolution
Dummy
Dummy

Mijn lijstje;

the Melancholy of Haruhi Suzumiya (af)
Elfen Lief(af)
Loveless (af)
Vampire Knight (af)
Bleach (193)
Wolfs Rain (19)
Fruits Basket (ergens halverwege)
Death Note (ergens rond de 20, 25?)
Junjou Romantica (geen idee meer)
Naruto (gestopt bij 169)
Naruto Shippuden (kijk af en toe als ik er zin in heb en Sasuke of Akatsuki erin voorkomt)
Vampire Knight Guilty (halverwege gestopt)
Clanned (5 of 6, geen idee)

Als altijd heb ik het gevoel iets vergeten te zijn xP

Anyway, Wolfs Rain is de eerste anime waar ik ooit aan begonnen ben en ik WIL hem gewoon een keer afkijken, maar ik heb er nooit tijd voor, zin in. Of ik vergeet het.

Op dit ogenblik kijk ik vooral en eigenlijk alleen maar naar Bleach, waar ik zo mijn periodes heb waarin ik ineens heel veel kijk, en soms een paar maand simpelweg niet. ^^

3Anime kijken. Empty Re: Anime kijken. wo sep 16, 2009 7:35 pm

Roxy*

Roxy*
toddler
toddler

Oe je hebt Clanned in je rijtje staan xD Ik ook:D Anyways leg mij eens uit, hoe jij zo ver bent gekomen met Naruto, ik kom er namelijk heel moeizaam door heen xD

4Anime kijken. Empty Re: Anime kijken. wo sep 16, 2009 7:46 pm

Revolution

Revolution
Dummy
Dummy

Ja, maar ik vind Clanned verder niet heel interessant:) Marloes en Lian keken het, dus ik dacht; I'll give it a try.

Naruto... Ja... Goeie vraag xD Ik wilde altijd naar Sasuke kijken(A) En ik kende een paar spoilers die ik heel interessant vond, dus ik wilde zorgen dat ik daar kwam xP

5Anime kijken. Empty Re: Anime kijken. wo sep 16, 2009 7:47 pm

Roxy*

Roxy*
toddler
toddler

Aha nou ik ken geen spoilers xD Maar ik zit nu wel bij een cool stukje, dat ze aangevallen worden en Naruto en Sasuke die worden aangevallen door naalden xD

Oe ja maar Clanned is ook niet interessant, maar het is soms wel heel erg grappig vind ik dan xD

6Anime kijken. Empty Re: Anime kijken. wo sep 16, 2009 7:51 pm

Revolution

Revolution
Dummy
Dummy

Door Haku? Die gast van; 'By the way... I'm a boy.' Dat joch is geniaal xP

Nee, ik had het over spoilers van episode 81(A) Dan komt Itachi er voor het eerst in voor. Of nouja, volgens mij zie je 'm al op het einde van episode 80, maar dat maakte niet uit. Ik leefde toen zo'n beetje naar die eipsodes toe xP

7Anime kijken. Empty Re: Anime kijken. wo sep 16, 2009 7:57 pm

Roxy*

Roxy*
toddler
toddler

Ja die bedoelde ik xD Goh wat heb ik daarom gelachen zeg:P

Anyway ik hoop dat ik er verder mee kom, ben ondertussen bij episode 16 en dat vind ik best wel ver:P

8Anime kijken. Empty Re: Anime kijken. wo sep 16, 2009 7:59 pm

Revolution

Revolution
Dummy
Dummy

Vooral als je nagaat dat je er al bijna een jaar over doet xP

9Anime kijken. Empty Re: Anime kijken. wo sep 16, 2009 8:03 pm

Roxy*

Roxy*
toddler
toddler

So, ik doe er gewoon langzaam over, over Loveless doe ik ook al een jaar en dat heeft maar 10 episodes waar van ik er nu 7 gezien heb xD En tja sommige heb ik gewoon sneller af gezien, omdat die Anime mij gewoon meer boeien xD Welke anime is dat trouwens helemaal bovenaan je lijstje? Waar gaat die over?

10Anime kijken. Empty Re: Anime kijken. wo sep 16, 2009 8:14 pm

Revolution

Revolution
Dummy
Dummy

Moeilijk uit te leggen Smile Hij heeft 14 episodes. Het verhaal word "verteld" vanuit Kyon, een normale jongen die naar school gaat. Hij komt in de klas bij een meisje wat Haruhi Suzumiya die de eigenschap heeft in alles te geloven waar geen wetenschappelijk bewijs voor is dat het bestaat(tijdreizers, buitenaardse wezens, etc.). En dat zijn zo'n beetje ook de enige wezens met wie ze behoefte heeft vriendschap te sluiten; mensen vind ze saai.Ze richt een Clubop om al dat gedoe te vinden (geloof ik, laaang geleden dat ik het gekeken heb xP), genaamd de SOS Brigade. Daarin word Kyon tegen wil en dank in een paar avonturen gesleept. Ik vond hem het zien wel waard^^

En Bleach had je met zn 200 episodes of meer binnen een kwart jaar helemaal gezien u,u

11Anime kijken. Empty Re: Anime kijken. wo sep 16, 2009 8:19 pm

Roxy*

Roxy*
toddler
toddler

Ja ik weet het -_- Maar Bleach interesseerde mij gewoon en daarom keek ik het ook bijna elke dag, wat ik eigenlijk ook niet had moeten doen. Wist je al dat ik Byakya ook heel vet vind, als ik het zo goed schrijf xD

12Anime kijken. Empty Re: Anime kijken. wo sep 16, 2009 8:31 pm

Revolution

Revolution
Dummy
Dummy

Byakuya.

Je was gewoon erg. Verslaafd xD. Jij was bij 0, i bij 150, en je hebt me gewoon ingehaald xP Nouja, nu ben ik geen goed voorbeeld, want ik heb periodes waarin ik maanden niet kijk, maar nou en. 't Gaat om de achterliggende gedachte xP

En Byakuya IS vet. Leer dat nou maar xP

13Anime kijken. Empty Re: Anime kijken. do sep 17, 2009 7:10 pm

Roxy*

Roxy*
toddler
toddler

Nou en, ik kon er niks aan doen dat ik jou inhaalde. Ik wist zelfs ook niet dat ik Bleach zo leuk ging vinden, maar ja blijkbaar toch wel en tja dat heb ik bij Naruto dus totaal niet, maar dat komt omdat het in het begin best wel saai is. Anyways Byakuya heeft Ichigo nu aangevallen bij mij en hij doet echt heel erg raar. Surprised

14Anime kijken. Empty Re: Anime kijken. vr sep 18, 2009 7:56 pm

Revolution

Revolution
Dummy
Dummy

Byakuya mag dat^^

15Anime kijken. Empty Re: Anime kijken. zo sep 20, 2009 1:36 pm

Roxy*

Roxy*
toddler
toddler

Klopt, maar het maakt mij wel nieuwsgierig waarom hij zo doet xD En Renji en Ichigo zijn de enige die hun Zanpakto terug hebben gekregen, door hen te verslaan in een gevecht xD

16Anime kijken. Empty Re: Anime kijken. di sep 22, 2009 9:50 pm

Revolution

Revolution
Dummy
Dummy

jaja, niet spoilen, niet spoilen. Ik ben er nog niet. maar er is een episode die heet "Byakuya's betrayel".

Ghehe... net (een week geleden) dat stuk gezien met die discussie over arrogant. ('Jij bent degene die arrogant is. Maar geen zorgen; je zal er niet om verliezen. Jij zal sterven puur en alleen omdat je zwakker bent dan mij.' 'Ik zeg dat we op gelijke voet staan, dus hoezo ben ik arrogant?' 'Door te denken dat wij gelijk zijn. Dat is wat jou arrogant maakt.' etc)

17Anime kijken. Empty Re: Anime kijken. zo sep 27, 2009 8:09 pm

danielradcliffe=lkkr ding

danielradcliffe=lkkr ding
toddler
toddler

sailermoon valt er toch ook onder?? of valt dat weer ergens anders onder?

http://harmy17.hyves.nl

18Anime kijken. Empty Re: Anime kijken. di sep 29, 2009 6:29 pm

veren

veren
Dummy
Dummy

ik kijk soms alleen yu-gi-oh x'D

19Anime kijken. Empty Re: Anime kijken. di okt 13, 2009 10:37 pm

danielradcliffe=lkkr ding

danielradcliffe=lkkr ding
toddler
toddler

ik keek altijd sailermoon. Ik vond dat zo coowl

http://harmy17.hyves.nl

20Anime kijken. Empty Re: Anime kijken. vr okt 23, 2009 10:21 pm

Roxy*

Roxy*
toddler
toddler

Jup Sailor Moon dat staat ook onder Anime Smile Ik keek dat vroeger ook altijd xD Vond ik zo erg grappig xD

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum