RPGworld
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een plek om te RPGen


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

The Lost Girl

3 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 12]

1The Lost Girl Empty The Lost Girl di okt 13, 2009 9:50 pm

MissSnape

MissSnape
Admin

The Lost Girl
Voldermort begint zwaar te heersen en de beveiliging op Zweinstein moet sterk versterkt worden. Remus en Nymphadora worden gevraagd om te komen helpen op Zweinstein. Natuurlijk nemen zij die klus aan. Remus en Tops zijn samen. Als ze op Zweinstein komen word al snel duidelijk dat er ook weer veel gebeurd moet worden en dat Remus af en toe zelfs word ingezet als invaldocent. Remus komt zijn oude vijand Severus Sneep ook weer regelmatig tegen. Severus stelt Remus verantwoordelijk voor de verdwijning van zijn zusje Melian. Er ontstaat tussen Severus en Remus een nog grotere haat dan er al was.
Als Remus op een dag voor de klas moet staan zit er een meisje in de klas die hem heel erg bekend voor komt. Remus weet echter niet wie dat is en wilt het gaan uitzoeken. Remus komt erachter dat het meisje bij Severus en Christina woont. Hij denkt dat het hun dochter is, maar dat blijkt niet waar te zijn.
Remus komt erachter dat Severus er niks over los laat, wat hem eigenlijk niet zo verbaast. Maar als zijn Christina er ook helemaal niks over los laat begint Remus het wel heel raar te vinden. Hij laat het een tijdje rusten en verteld tegen Tops over dat meisje. Tops weet het ook niet en het blijft een mysterie.
Op een dag proberen de dooddoeners Zweinstein aan te vallen. De dooddoeners weten binnen te dringen. De Orde is opgeroepen om te helpen. Iedereen komt van de Orde.
Remus en Tops proberen de kinderen in veiligheid te stellen. Remus besluit de Griffoendors onder zijn hoede te nemen en Tops de Huffelpuf afdeling.
Als Remus bij de Griffoendor toren aankomt, blijkt hij niet de enige te zijn die dat pad gekozen heeft. Hij komt Melian tegen, de vrouw waar hij jaren lang een relatie mee had gehad, maar opeens verdween. Eerst denkt Remus dat hij het gewoon verkeerd heeft gezien, maar dat is niet het geval. Tot zijn verbazing blijkt het meisje die hem zo bekend voorkwam de dochter van Melian te zijn. Remus kan het maar niet plaatsen.
De mensen van de Orde blijken sterker te zijn dan de dooddoeners en zo verdwijnen de dooddoeners weer. Er zijn geen dode gevallen, alleen is er wel veel schaden aan het gebouw.
Remus zoekt uit wie de vader van het meisje is. Het meisje zit in het 5de jaar en blijkt 15 te zijn. 15 jaar geleden was hij nog samen met Melian. Remus heeft het idee dat Melian vreemd was gegaan in die tijd, wat Remus zich niet echt kan voorstellen. Weer verteld Remus het hele verhaal aan Tops en die vind dat hij tot haar spijt maar eens met Melian gewoon moet gaan praten.
Hoe dat veder zal gaan en afloopt, dat is nog een raadsel.

Rollen:
Remus Lupos: hermelien2607
Nymphadora Tops: Sirhena Valslink
Melian Sneep [zusje van Severus Sneep en moeder van Amber]: MissSnape
Severus Sneep: Sirhena Valslink
Christina Zwarts-Sneep [vrouw van Severus Sneep en moeder van Luthien]: hermelien2607
Amber Sneep [Het 'mysterieuse' meisje]: hermelien2607
Luthien Sneep [dochter Severus & Christina Sneep]: hermelien2607
Cecil Zwarts [nichtje van Sirius Zwarts]: MissSnape
James Maansteen [leraar bezweringe]: Hermelien2607

Rest zelf bedenken

Regels:
- Fun hebben ^^
- Zelfbedachte rol = plaatje naar mij sturen

We beginnen bij de eerste lesdag op Zweinstein. Remus en Tops zijn daar dus al.

2The Lost Girl Empty Re: The Lost Girl wo okt 14, 2009 9:41 pm

hermelien2607

hermelien2607
Admin

Remus keek Tops aan en glimalchte even kort, hij dacht na voer d elessen hoe hij het ging doen en al. Rusitgrekte hij zcih uit


JAMES liep door de school opzoek naar Cecil Zwarts, hijw diel haar weer eens zien ze was echt een super mooi meijse.

Amber zuchten diep, en keek haar meoder aan."mama waarom kan je eens niet blijven ik mis je steeds zo..."Zeize zachtjes tegen haar moeder.


Christina keek naar haar echtgenoot en zettten hem zijn ontbijt voor met een glimlach. "trek?"Vroeg ze lief."dat kind van je slaapt nog."lachte ze plagnet over ltuhien.

https://therpgworld.forumactie.com

3The Lost Girl Empty Re: The Lost Girl wo okt 14, 2009 9:45 pm

MissSnape

MissSnape
Admin

Cecil liep in de gang met een hele stapel boeken. Ze had die net opgehaald bij de bieb. Ze keek een beetje om haar heen en ze dacht aan professor Maansteen. Ze vond hem echt heel leuk, maar Cecil mocht niks met hem van haarzelf, maar ook niet van de regels.

Melian keek naar haar dochter. "Amber, luister naar me. Het kan niet okee? Als je me écht dringent nodig hebt, dan kan je me altijd bereiken. Kom, we gaan nu naar Severus en Christina." zei Melian en ze belde aan bij het huis van haar broer en schoonzus.

4The Lost Girl Empty Re: The Lost Girl wo okt 14, 2009 9:54 pm

sirhena vlaslink

sirhena vlaslink
Topper
Topper

Sneep glimlachte lief naar zijn vrouw. "dankje..." zei hij toen ze hem zijn eten gaf. "Als ik klaar ben en als ze nog niet op is, zal ik haar wel wakker maken..." zei hij rustig.

Tops glimlachte naar Remus terug en liet hem rustig werken. "lukt het liefje?" vroeg ze toen lief.

https://www.facebook.com/jolienvl

5The Lost Girl Empty Re: The Lost Girl wo okt 14, 2009 10:04 pm

hermelien2607

hermelien2607
Admin

Remus keek haar aan. "Christina doet de laatste jaren zo msytreus.Z"ei hij voer ze e-xschoon zusje hij miste melian ngo altijd aar dat vverzwege hij voor tops


christina schoot in de alch hen dochter uit ebd krigje was een hel/"Dankje sev."Zei ze dnakbaar


amber keek zielig en voelde de tranen in haar ogen sprignen." ikzal je gvresleijk missen mama."Zei ze geend,z e hield ziles veel van melian

james grijsnde."Cecil!
"riep hiuj vrolijk." wil je me helpen met na kijken?V"roeg hij ankijken was zijn smoes.

https://therpgworld.forumactie.com

6The Lost Girl Empty Re: The Lost Girl wo okt 14, 2009 10:23 pm

sirhena vlaslink

sirhena vlaslink
Topper
Topper

Sneep glimlachte en hoopte dat het deze keer goed zou gaan om Luthien uit haar bed te kunnen krijgen. Hij hoorde echter de bel en stond op. "Ik ga wel open doen..." zei hij rustig en liep naar de voordeur toe en deed die open. Toen hij zag dat het zijn zus en Amber was liet hij beide meteen binnen.

Tops keek naar Remus. "Ik heb er ook op gelet, maar het zal vast niet veel voorstellen..." zei ze rustig en ging naast hem zitten. Ze had er geen idee van dat hij zich nog steeds betrokken voelde met Christina en Luthien.

https://www.facebook.com/jolienvl

7The Lost Girl Empty Re: The Lost Girl wo okt 14, 2009 10:30 pm

hermelien2607

hermelien2607
Admin

" het lijkt wel of ze het me kwalijk nemen dat ze verdwenen is.z'ei hij voer melian hij kon haar naam neit mee ruitspreken hij weigerde de rede daarvan aan eimand te vertellen hij widle neit toegeven dat hij dan meost huilen(A)

Christina stond rusitg op en glimalchte veolijk toen ze haar nichtje zag en melian z eknuffelde beide stevig, ze hiled van beide erg veel." kom je even binnen mel?"Vroeg ze rusitg ze keke ahar lefi aan.
Ze keek ahar man even gliamclehdn aan.

https://therpgworld.forumactie.com

8The Lost Girl Empty Re: The Lost Girl wo okt 14, 2009 10:43 pm

sirhena vlaslink

sirhena vlaslink
Topper
Topper

Sneep had Amber ook even geknuffeld en keek nu naar Melian, terwijl hij een arm om Chris had geslagen. "Alles nog in orde Mel?" vroeg hij vriendelijk aan zijn zus.

Tops sloeg een troostende arm om hem heen en legde haar hoofd neer op zijn schouders. "Dat doen ze vast niet, ze doen nog maar vrij recent zo anders. Ik weet zeker dat het een andere reden zal hebben en dat we er ons onnodig zorgen om maken..."

https://www.facebook.com/jolienvl

9The Lost Girl Empty Re: The Lost Girl do okt 15, 2009 7:27 am

MissSnape

MissSnape
Admin

Melian stapte naar binnen en ze keek naar haar broer. "Ja, alles gaat goed." zei ze. Deels was het waar, maar ook deels niet. Melian keek naar Amber. "Ik ga weer." zei ze. Melian drukte een kus op het voorhoofd van haar dochter en keek nog eventjes naar Christina en Severus.

Verbaast keek Cecil op, maar haar blik verandere in een blije blik. "Ja ik vind het goed." zei ze. Cecil wist precies uit haar hoofd waar het kantoor van James was. Ze was er namelijk maar al te vaak langs gelopen.

10The Lost Girl Empty Re: The Lost Girl do okt 15, 2009 3:50 pm

hermelien2607

hermelien2607
Admin

"Weet je zeker dat je neit nog even wat wilt drinken melian?"Vroeh chrisitna toen aaridg ze hootpe dat haar shcoonzusje nog even zou blijven


james keek ahar aan en gliamclhte even vrolijk hij gaf haar een stapel."je bent utizondelrijk slim."Zei hij gemeend


remus zuchten even en knikte kort af, hij widt het niet."er is een nieuwe leerling, ze lijkt erg op iemand die ik kende."ei hij.

https://therpgworld.forumactie.com

11The Lost Girl Empty Re: The Lost Girl do okt 15, 2009 3:54 pm

MissSnape

MissSnape
Admin

Melian beet eventjes op haar lip. "Nou... goed dan." zei ze. Melian wist dat Amber het leuk zou vinden, dus deed ze het. Al wou Melian hier wel weer snel weg. Hier op Zweinstein was het gevaarlijk om iemand tegen te komen die zij zou kennen.

Cecil begon lichtjes te blozen en keek snel eventjes naar de stapel boeken die ze droeg. "Bedankt." zei ze toen. Cecil werd best wel verlegen.

12The Lost Girl Empty Re: The Lost Girl do okt 15, 2009 4:03 pm

hermelien2607

hermelien2607
Admin

jame sgirjsnde even anar haar. "je hebt vast hordes jonges achter je aan."Flusiterde hij


Chrisitna keek blij en dnakbaar ze sloot de deur aschter melian

Amber sprong van blidjschap zowat ene gat in de lucht."jeej."riep ze kei blij tegen har."Dankje mama."

https://therpgworld.forumactie.com

13The Lost Girl Empty Re: The Lost Girl do okt 15, 2009 4:03 pm

hermelien2607

hermelien2607
Admin

jame sgirjsnde even anar haar. "je hebt vast hordes jonges achter je aan."Flusiterde hij


Chrisitna keek blij en dnakbaar ze sloot de deur aschter melian

Amber sprong van blidjschap zowat ene gat in de lucht."jeej."riep ze kei blij tegen har."Dankje mama."

https://therpgworld.forumactie.com

14The Lost Girl Empty Re: The Lost Girl do okt 15, 2009 4:07 pm

MissSnape

MissSnape
Admin

Melian glimlachte eventjes kort en liep naar het woongedeelte waar ze op de bank ging zitten. Ze keek naar Sev en Chris. "Hoe is het met jullie?" vroeg Melian, zodat ze het niet over haarzelf zouden gaan hebben.

Cecil schudde meteen van nee. "Dat valt heel erg mee." zei ze en ze vond het leuk dat professor Maansteen zo geintresseerd in haar was.

15The Lost Girl Empty Re: The Lost Girl do okt 15, 2009 10:36 pm

sirhena vlaslink

sirhena vlaslink
Topper
Topper

"weet je het echt heel zeker lieverd?" vroeg Tops lief aan Reem. "Je hebt al veel mensen gezien in je leven dat sommige erg goed op elkaar beginnen te lijken zonder echt familie van elkaar te zijn..." zei ze rustig.

Severus keek naar zijn zus die vroeg naar zijn eigen situatie. "Tussen Chris en ik gaat het prima..." zei hij rustig en wist maar al te goed waarom Melian daarover begon, hij besloot om niet naar haar situatie te gaan vragen.

https://www.facebook.com/jolienvl

16The Lost Girl Empty Re: The Lost Girl do okt 15, 2009 11:09 pm

hermelien2607

hermelien2607
Admin

Remus knitke krot en sleog een arm rond haar heen hij elgde zijn hoofd tegen ahar schouders, en vond het wle fijn met haar, hij zuuchten het gmeis aan melian veradderden niet. "ik ben blij dat ik jou nu heb zodner je was ik ngo altijd een wrak."Zei ze gemeend

Chrisitna ebgon rusitg thee te zetten en gliamlchte naa rmelain ze kwma terug met gbeak en tee en alles, ze kek even naar melian en ging toen naast Severus zitten."Dat ding is der bed niet uit te krijgen."Zei ze lachend over luthien.


Amber zetten zich naast haar moeder neer en keek hem vrolijk aan.

"vertel me eens wat heb je de laatste dagen mee gemaakt."vroeg james liamclehdn aan cecil. "en hoe gaat je school veder?"

https://therpgworld.forumactie.com

17The Lost Girl Empty Re: The Lost Girl do okt 15, 2009 11:16 pm

sirhena vlaslink

sirhena vlaslink
Topper
Topper

Tops glimlachte en kuste hem even dankbaar op de man. Ze was echt stapelverliefd op deze man en zou niet weten wat ze zou doen zonder hem. "Alles komt wel goed, dat heb ik je al eens eerder vertelt..." zei ze rustig.

Sneep at het laatste van zijn ontbijt nog op voor hij even naar Amber keek. "Heb je zin om samen met mij Luthien wakker te maken?" vroeg hij. Daarna keek hij even naar Melian "als je wil mag je ook meehelpen, het is echt moeilijk om haar uit bed te krijgen, maar misschien dat ze voor jou meteen uit bed zal springen..." zei hij tegen haar. Sneep wist dat zijn dochter gek was op haar tante, dus misschien een goed middel om haar vandaag uit bed te krijgen.

https://www.facebook.com/jolienvl

18The Lost Girl Empty Re: The Lost Girl vr okt 16, 2009 9:46 am

MissSnape

MissSnape
Admin

Melian keek naar haar broer en knikte. "Ik help wel." zei ze en Melian stond op. Ze liep de trap op en gelukkig wist Melian nog waar Luthien sliep. Zachtjes opende Melian de deur en ze vond het toch echt wel schattig hoe haar nichtje zo lach te slapen, al was ze al iets van 15.

Cecil dacht na. "Eigenlijk niet zo veel. Dit jaar waren mijn ouders en ik niet op vakantie geweest." zei ze. Cecil haalde haar schouders op. "Het gaat wel." zei ze.

19The Lost Girl Empty Re: The Lost Girl vr okt 16, 2009 3:44 pm

hermelien2607

hermelien2607
Admin

Luthien keek half dood op en zag haar tante emteen sprogn ze ovcereind en vlogo ze melian om de hals met een grote glimalch rond haar lippen eht wad dudielijk dat ook zo haar tante gemsit haf



james keek ahar geinteeseert aan, en knikte toen rusitg. "als er iets is, je kan bij meterecht he?"CVroeg james

Remus knikte en drutke een zoen op tops voorhood."ik ga denk binnenkort proberen emt sev of chris te praten.."

https://therpgworld.forumactie.com

20The Lost Girl Empty Re: The Lost Girl vr okt 16, 2009 3:46 pm

MissSnape

MissSnape
Admin

Melian glimlachte ook en was blij om Luthien toch nog even te zien, voordat ze weer een lange tijd vertrok. Melian liet luthien los en keek haar aan. "Hoe is het met je?" vroeg ze.

Cecil knikte. "Jeps." zei ze. Cecil had alleen een sterk vertrouwen in James. De andere docenten vertrouwde ze niet.

21The Lost Girl Empty Re: The Lost Girl vr okt 16, 2009 3:59 pm

hermelien2607

hermelien2607
Admin

"goed hoor, en met jou mel?"Vroeg ltuhien bezorgt, ze was bang dat het neit goed met haar geliefde tante ging


JAmes keek aar aan en glimalvchte even naar haar hij legde zijn hand vboorzichtig o deharen een goed gevoel ging door hem heen.

https://therpgworld.forumactie.com

22The Lost Girl Empty Re: The Lost Girl vr okt 16, 2009 4:03 pm

MissSnape

MissSnape
Admin

Melian glimlachte eventjes. "Het gaat wel goed hoor." zei ze. Melian zei maar dat het goed ging, anders zou ze haar familie weer met problemen opzadelen en dat wou Melian absoluut niet.

Cecil keek eerst eventjes geschrokken, maar ze liet het toe. Al hopte Cecil wel dat niemand het zag. Cecil's blik verzachtte en er kwam een glimlach op haar gezicht.

23The Lost Girl Empty Re: The Lost Girl vr okt 16, 2009 4:08 pm

hermelien2607

hermelien2607
Admin

"Waarom ga je altijd zo alng weg? ik en mama, en papa en amber msisen ej echt vresleijk als ej weg ebtn weet je wel hoeveelwe van je houden?"Vroeg ze aan haar tante.


James keek cecil aan."ik ga het weekend in zweinsveld eht een en ander voor me lessen halendan zijn er geen andere leerlinge die mee gaan, heb je zin met me mee te gan?"

https://therpgworld.forumactie.com

24The Lost Girl Empty Re: The Lost Girl vr okt 16, 2009 4:08 pm

hermelien2607

hermelien2607
Admin

"Waarom ga je altijd zo alng weg? ik en mama, en papa en amber msisen ej echt vresleijk als ej weg ebtn weet je wel hoeveelwe van je houden?"Vroeg ze aan haar tante.


James keek cecil aan."ik ga het weekend in zweinsveld eht een en ander voor me lessen halendan zijn er geen andere leerlinge die mee gaan, heb je zin met me mee te gan?"

https://therpgworld.forumactie.com

25The Lost Girl Empty Re: The Lost Girl vr okt 16, 2009 4:11 pm

MissSnape

MissSnape
Admin

Melian kreeg de tranen wee rin haar ogen, maar wist die in te houden. "Omdat het niet anders kan, Luth. Ik zou zelf ook anders willen, maar het kan niet." zei ze. Melian beet eventjes op haar lip en keek even naar de muur.

Cecil knikte meteen. "Lijkt me leuk!" zei ze enthousiast. Ze vond het nu qal helemaal geweldig. Cecil was echt smoor verliefd op James.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 12]

Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum