RPGworld
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een plek om te RPGen


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Wat is/zijn jou hobby's?

+3
veren
Serena Malfidus
danielradcliffe=lkkr ding
7 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Wat is/zijn jou hobby's? Empty Wat is/zijn jou hobby's? ma sep 28, 2009 9:46 pm

danielradcliffe=lkkr ding

danielradcliffe=lkkr ding
toddler
toddler

Wat is jou hobby? of heb je er meer?
praat hier met elkaar over jullie hobby's ^^


mijn hobby's zijn:

tekenen, lezen, schrijven, tv kijken, msn, therpgworl, occlumentie, hyves, winkelen, lol hebben met vriendinnen, rpgen, idiote gesprekken voeren

http://harmy17.hyves.nl

2Wat is/zijn jou hobby's? Empty Re: Wat is/zijn jou hobby's? di sep 29, 2009 1:37 pm

Serena Malfidus

Serena Malfidus
Dummy
Dummy

Mijn Hobbys's zijn erg veel hier komt een hele lange lijst xD
Lezen, Computeren zoals: Hyves,Facebook,Msn,Hipste,Rpgworld (deze site dus Razz), Films kijken en muziek luisteren op Youtube, Zingen, Soms keyboard spelen, Kletsen met vriendinnen, Tv kijken zoals: Series,Films,Muziek, Uitslapen xD, Tekenen, Verhalen schrijven, Gedichten schrijven, Winkelen. En zo kan ik nog wel even door gaan,maar ik stop er maar mee .

3Wat is/zijn jou hobby's? Empty Re: Wat is/zijn jou hobby's? di sep 29, 2009 3:57 pm

veren

veren
Dummy
Dummy

eeuhm gitaar spelen, RPG'en msnnen, headbangen x'D, pyromaantje spelen ;P, eeeeeen naar concerten gaan Razz

4Wat is/zijn jou hobby's? Empty Re: Wat is/zijn jou hobby's? di nov 03, 2009 5:12 pm

sirhena vlaslink

sirhena vlaslink
Topper
Topper

Mijn hobby's zijn:
dansen, muziek spelen/luisteren, tekenen, schrijven, fantaseren, RPG's, moni bij KAZOU, begeleider in de woudpekkers (natuurvereniging), theRPGworld, hipste, msn, facebook en hyves.

https://www.facebook.com/jolienvl

5Wat is/zijn jou hobby's? Empty Re: Wat is/zijn jou hobby's? wo nov 04, 2009 10:38 am

Mariska

Mariska
Dummy
Dummy

mijn hobby's zijn:

Lezen ( Harry Potter, The lord of the rings en de grijze jager) , Rpgen ( op deze site), Dansen en mee zingen met de muziek, tekenen, verhalen schijven, computeren, tv kijken ( Jetix, Csi, Bones)

6Wat is/zijn jou hobby's? Empty Re: Wat is/zijn jou hobby's? do nov 19, 2009 5:05 pm

yazoxant

yazoxant
Dummy
Dummy

mijn hobby's zijn computeren films kijken gamen en de drumband.
Met de drumband ben ik wereldkampioen geworden op het WMC

7Wat is/zijn jou hobby's? Empty Re: Wat is/zijn jou hobby's? vr dec 04, 2009 7:34 pm

kirstentje

kirstentje
Dummy
Dummy

Das een goeie vraag. Ik heb zoveel hobby's maar goed ik noem er wel een paar op:
1. lezen
2. Zingen
3. Dansen
4. Acteren
5. Lachen en dan knorren(kan een hobby zijn als je net zo gestoord ben als ik)
6. Shoppen
7. Musicals bezoeken
8. Musical dingen sparen

Dat was het wel zo'n beetje!

http://kirst122.hyves.nl/

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum